Bogdan Bridinel wrote:Sigur, Nox a fost o clona de Diablo destul de originala. Si are o componenta de RPG care se manifesta prin faptul ca poti purta conversatii si cumpara lucruri.
Dar cu Rune nu va inteleg. Nu e RPG si este un action/adventure destul de plictisitor, fara combouri la lupte, ca Blade of Darkness, dar cu puzzle-uri obositoare ca Tomb Rider.
E drept, Rune nu are ce cauta in acest subiect ... dar daca tot s-a ivit, hai sa-ti prezint experienta mea cu acest joc. (Vezi si subiectul "Pumnuri si picioare")
Puzzle-urile uneori chiar erau foarte grele, (si astfel obositoare) dar daca nu renuntai, cu atat mai mare iti era senzatia de reusita. (gusturile nu se discuta) Bine, admit ca pentru majoritatea jucatorilor chiar erau enervante.

Te rog sa citesti ce am scris in subiectul mai sus amintit, la care mai adaug ca realizarea singer player a avut marele defect, ca primele 10 misiuni aveau loc il barloguri anoste impotriva unor adversari slabi, accentul fiind pe puzzle-urile grele ...
Din aceasta cauza multi jucatori s-au saturat inainte de a ajunge la nivelele-misiunile subterane (zombies) montane (oameni/vikingi, pitici, etc.) care au o atmosfera aparte, sunt bine realizte si jucate la o dificultate potrivita (medium sau hard) reprezentau experiente demne de Unreal, pe al carui motor grafic este bazat si Rune.
Problema reala era ca dificultatea "easy" era prea usoara (ce a dus la plicitseala daca asa ai pornit), iar cele medium si hard erau pera grele pentru publicul jucator obisnuit cu FPS-uri.
Rune a fost numit TPS, adica Third Person Shooter, dar trebuia numit Third Person Melee, fiindca lupta se duce strict corp la corp !
Iar combo-urile exista in masura care esti bun cu mausul si cunosti si notiunea de sidestepping ...
Insa nu vreau sa conving pe nimeni ... Rune este un joc la care in excelenta se aplica zicala "Gusturile nu se dicuta"; un joc care a strans totusi fani destui sa creeze un site profesional dedicat jocului, incepand cu tutoriale priviind editorul si pana la creare de mod-uri, un joc foarte popular in Germania (asemenea Gothic-ului; germanii astia sunt mari fani de sabii si topoare

) si nu in ultimul rand, un joc pe care l-am jucat luni de zile in multiplayer, si in ultimul rand

un joc al carui demo l-am rejucat de vreo 40 de ori, pana am primit jocul full.
"Gusturile nu se dicuta" va spun inca odata ... mie-mi place sa savurez fiecare joc la care am acces pana cand ii stiu fiecare aspect. Si nu joc orice: De exemplu Max Payne-ul ... recunosc, este un joc original si de calitate ... totusi nu l-am mai reinstalat dupa un sistem crash, desi nu-l terminasem ... si nu am ajuns niciodata la al 4-lea nivel in RTCW.
Mie-mi plac astea cu sabii si balauri ... printesele sarace mai lipsesc dar poate, intr-o zi vor avea si ele ceva de zis in aceasta lume obsedata de Counter Strike.
P.S.
Nu stiu altii cum sunt ... dar eu am o prejudecata rea fata de jocuri in care vad uniforme de camuflaj sau tancuri ...
Fantasy e OK, Science-Fiction e OK, Post Apocaliptic e OK ... realist Suxx
P.P.S.
Gusturile nu se dicuta, asa este ?
