Page 4 of 63

Posted: Mon Jul 18, 2005 2:34 pm
by Christian
pai tomai aia e durerea cu motorizarea. ca nu e nici cat de cat economoica, nici superperformanta.
adica pe x5 gasesti de la un diesel amarat de 3L, pana la un v8 pe benzina supraalimentat.
cat despre pretul lui 350z, stiam ca adaosul de 30% pentru non europe il face mai scump decat ar trebui. insa vad ca cip-ul pleaca destul de jos dupa site-ul nissan.ro(doar 30000 de euro) asa ca pana la urma nu e chiar scump, in comparatie cu un m3, impreza sau evo, iar de aratat arata muuult mai bine. sooo, no overpriced pana la urma :tongue3:

Posted: Mon Jul 18, 2005 3:09 pm
by Allex
Christian wrote: cat despre pretul lui 350z, stiam ca adaosul de 30% pentru non europe il face mai scump decat ar trebui. insa vad ca cip-ul pleaca destul de jos dupa site-ul nissan.ro(doar 30000 de euro) asa ca pana la urma nu e chiar scump, in comparatie cu un m3, impreza sau evo, iar de aratat arata muuult mai bine. sooo, no overpriced pana la urma :tongue3:
Z350 este un Porsche killer (Boxster in special). Si cu un pret in State de 34.000 USD vs. 42.000 USD MSRP tot in State (nu stiu cat e in Europa) pentru un Boxster simplu, de 240 cai.. Cred ca avem un castigator detasat..

Posted: Mon Jul 18, 2005 6:40 pm
by RoyaL
350Z Coupé 3.5 V6 35th Anniversary 41.200€
350Z Coupé 3.5 V6 Lev 1 37.201 €
• 350Z Coupé 3.5 V6 Lev 2 39.701 €

lev1&2 au 280hp
versiunea top are 300,nu e rea jucaria.. pretul sau face diferenta

Posted: Mon Jul 18, 2005 6:41 pm
by fishbone
Allex: am stiut ca o sa-mi mananc cuvintele dupa ce am bagat replica aia pentru ca nu dupa mult timp mi-am adus aminte si eu de un Ferrari 308 ceva ;)

Royal: modelul T a fost parca primul automobil care a putut fi numit asa ceva, mana in mana cu care a venit linia de productie a la banda rulanta.
Ce-au facut francezii nu poate fi numit un automobil.
Si eu prefer filosofia europeana si asiatica, care se axeaza pe optimizari si stoarcera a cati mai multi cai putere din cilindree cat mai mici, dar cand e vorba de muscle cars ...
M-am uitat la niste specificatii pentru Stingray, asa de curiozitate. In forma stoc cica alergau 12 secunde si un pic la sfertul de mila. Not bad. Treapta 2 cica propulsa masina pana la 150km/h. Top speed aprox 320 km/h.
Trim-urile inainte de 35th edition de fapt au 287cp si pot fi foarte usor aduse si ele la 300cp. Editia aia speciala nu merita banii imho.

Posted: Mon Jul 18, 2005 10:11 pm
by Christian
in us 350z e comparabil la pret cu mustang GT. care este un mascal car. si da bataie la 350z acolo unde se credea el mai tare. la aspect. ca motorizarile sunt cam la fel de performante la ambele masinute.
fishobone, stingray-ul e ceva minunat, insa nu vrea sa ma gandesc cat a dat amica ta pe el...
cred ca stingray era la vremea lui ce e viperul asta acum... sfertu' de mila in 9.75 secunde. si doar 45.000usd modificarile de motor. mai mult decat decent imho, avand in vedere cat costa un enzo, si ca astazi am vazut un range rover preparat chipurile de hamman ce avea puterea crescuta de la 290 la 360 de cai si jantele schimbate, modificarea costand 20.000usd... :-~ [/url]

Posted: Mon Jul 18, 2005 11:02 pm
by fishbone
N-am intrebat cat a facut masinuta. Eu m-am uitat pe internet de curiozitate si unul in conditie buna am vazut cu 26 mii de dolari. E ca un Ferrari 308, daca vrei iti iei dar trebuie sa fi pregatit sa ai grija de ea ca de o bijuterie.

Posted: Tue Jul 19, 2005 12:19 am
by Christian
pai la 26000 ar fi chilipir. e totusi o piesa de muzeu, sa nu uitam, ca vorbim de editie limitata. iar daca parts se gasesc, nu vad problema, mecanica la ea e mult mai simpla, nu ai atatea ecu's computers, si blablabla. totul e asistat mecanic. iar mecanica oarecum clasica este frumoasa. e drept ca trebuie sa fii si putin pasionat . :tongue3:

Posted: Tue Jul 19, 2005 4:57 am
by Alex_230
Allex wrote:
Christian wrote: cat despre pretul lui 350z, stiam ca adaosul de 30% pentru non europe il face mai scump decat ar trebui. insa vad ca cip-ul pleaca destul de jos dupa site-ul nissan.ro(doar 30000 de euro) asa ca pana la urma nu e chiar scump, in comparatie cu un m3, impreza sau evo, iar de aratat arata muuult mai bine. sooo, no overpriced pana la urma :tongue3:
Z350 este un Porsche killer (Boxster in special). Si cu un pret in State de 34.000 USD vs. 42.000 USD MSRP tot in State (nu stiu cat e in Europa) pentru un Boxster simplu, de 240 cai.. Cred ca avem un castigator detasat..
Boxter ,in special! adica vrei sa zici ca 350Z zdrobeste un carrera 996? sau sa nu mai vb de 911Turbo...
afirmatia e corecta ,daca te referi la cele 2 masini si atat ,pt ca sunt la aceeasi clasa ,sport cupe.
Nissan 350Z :V6 3.5l ,280bhp
Porsche Boxter (S): flat 6 ,2.5l ,252bhp

deci e clar ca Z350 papa Boxterul ,pt ca are motorul cu 1000cmc mai mare ,si cu ~30 cai mai mult.

Posted: Tue Jul 19, 2005 5:53 am
by fishbone
For the last time, e 287cp

Posted: Tue Jul 19, 2005 12:48 pm
by Allex
Impresionant :

350.2 km/h: The Fastest Sedan In The World
BRABUS E V12 Biturbo Sets New World Record

The 2005 model year BRABUS E V12 Biturbo is powered by a BRABUS SV 12 increased-displacement engine, which is 'surgically implanted' into the confines of the E V12's modified engine bay. The twin-turbo twelve-cylinder engine normally powers the current Mercedes 600 models. Installation of a new longer-stroke crankshaft milled from one piece, precision-balanced piston rods and larger pistons with correspondingly increased bore results in a displacement increase from normally 5.5 to 6.3 liters. In addition the BRABUS engine is modified with sport camshafts, re-machined cylinder heads, a stainless-steel high-performance exhaust with sport metal catalysts and four tailpipes, and with newly programmed engine electronics.

The engine of the BRABUS E V12 Biturbo delivers an enormous maximum power output of 640 hp / 471 kW at 5,100 rpm, and an even more impressive peak torque of 1,026 Nm (756.7 lb.-ft.) , available from a low 1,750 rpm.
Intreg articolul pe pagina oficiala a celor de la Brabus

Posted: Tue Jul 19, 2005 1:26 pm
by Christian
dar nu inteleg cine ar cumpara asa ceva... stock-ul parca are in jur de 500cai, nu vad cine s-ar da la liniute cu brabus-ul sa necesite calutii in plus :tongue3:

Posted: Tue Jul 19, 2005 2:09 pm
by Alex_230
fishbone wrote:For the last time, e 287cp
fish ,are exact 280bhp! si produce 363Nm!
daca nu crezi ,uita-te aici: http://www.nissan.co.uk/data/flat_pages ... h_spec.pdf
e fisa tehnica de la 350Z (.pdf ,se incarca destul de repede!)

Posted: Tue Jul 19, 2005 2:19 pm
by Allex
Alex_230 wrote:
fishbone wrote:For the last time, e 287cp
fish ,are exact 280bhp! si produce 363Nm!
daca nu crezi ,uita-te aici: http://www.nissan.co.uk/data/flat_pages ... h_spec.pdf
e fisa tehnica de la 350Z (.pdf ,se incarca destul de repede!)
Check this out : http://www.nissanusa.com/vehicles/Model ... 3|,00.html

2 versiuni : 287 CP si 300 CP.

Posted: Tue Jul 19, 2005 2:36 pm
by Christian
lucru absolut normal. puteri mai mari pentru americani. (ca si la impreza de exemplu :tongue3: )

Posted: Tue Jul 19, 2005 2:56 pm
by Alex_230
eu vorbeam de versiunea europeana! http://www.nissan.co.uk/data/flat_pages/02_uk/tech_specs/350Z_tech_spe c.pdf
uk-ul din terminatia site-ului spune totul :-~

Posted: Mon Jul 25, 2005 1:24 pm
by RoyaL
ieri am ramas masca
am vazut live Alfa Romeo Montreal 1972 =P~

V8 2600cc 240HP 4 carburatoare cu camera dubla,proiect derivat de la Alfa 33 care la randul sau a fost imprumutat si team'urilor de F1 precum McLaren :laughing6: ca tot veni vb despre cine a invatat pe cine..

Posted: Tue Sep 13, 2005 2:03 am
by santiago
Nu stiu cum naiba ramai tu blocat cu masina de camion, mai ales ca pe banda cea mai din stanga NU au voie sa circule camioanele.
Image
Image




NO COMMENTS !!!

Posted: Tue Sep 13, 2005 2:24 am
by Radoo
Ai uitat sa cauti poze si pe autostrazi cu 3 benzi.

Posted: Tue Sep 13, 2005 2:33 am
by santiago
Rayden wrote:Ai uitat sa cauti poze si pe autostrazi cu 3 benzi.

asteapta, pana se fac cateva in romania ca in germania majoritatea sunt pe doua benzi.

[mod]ModEdit: Mutat.[/mod]

Posted: Wed Sep 14, 2005 12:46 am
by fishbone
525? Dragutz.

Posted: Wed Sep 14, 2005 1:50 am
by Ares
fishbone , unde vezi tu 525 ?

Posted: Wed Sep 14, 2005 8:35 am
by Snow
Mai degraba 740.

Posted: Wed Sep 14, 2005 2:24 pm
by fishbone
Ares wrote:fishbone , unde vezi tu 525 ?
fishbone wrote:525?
Aha! Deci e 740! Au fost trantite niste poze din care eu n-am inteles nimic, atata tot.

Posted: Wed Sep 14, 2005 3:08 pm
by IL Dotore
Daca tot veni vorba de BMW, ce parere aveti de asta? :tongue3:
PS. Ce i-asi face de l-as prinde... :laughing6:
PSS. Jantele sunt fenomenale...

Posted: Wed Sep 14, 2005 7:41 pm
by santiago
fishbone wrote:525? Dragutz.
BMW 730dA

Daten:
125.000 km, 142 kW (193 PS)
EZ: 01/01, silber-metallic,
4/5 Türen, Diesel,

Optiuni:

Led,Xen,Navi,Klima,
ABS, Stabilitätskontrolle, Einparkhilfe,
Klimaanlage, Automatik, Zentralverriegelung,
Tempomat, el. Wegfahrsperre, Lederausstattung,
Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Sitzheizung,
Schiebedach, Standheizung, el. Fensterheber,
Xenonscheinwerfer, Garantie

Extras:

Steptronic, Servotronic, Leder Schwarz,
Klimaautomatik Navigation. -16: 9 mit TV,
Xenon, DSC, RDC, Alarmanlage, 10 x Airbag,
M-Alu. Miscbereifung 18 Zoll, Aut. Heckklappenbetätigung,
Shadow Line, EGSD, Spiegel Paket- Klappbar, Sitzheizung,
PDC, Telefon- BMW, Weise Blinker, Sonnenschutzrollo- Heck,
Edelholz, Aktivsitze, Komfortsitze mit Memory, Skisack,
WIWA, Lordosenstuetze, CD- Wechsler, Regensensor,
Dachhimmel Antrazit, Standheizung-BMW, HIFI-Lautsprechsystem,
MFL, Tempomat, Mod. 2001, Serviceheft

Masina o voi oferi spre vanzare din data de 01.10.2005
Pret: EUR 19.800
(numai cu 8.000 mai scump decat Logan-ul)

santiago

Posted: Wed Sep 14, 2005 11:55 pm
by cimi
santiago wrote: Pret: EUR 19.800
(numai cu 8.000 mai scump decat Logan-ul)
Da ce, Loganul ii 12.000 E ?

Posted: Thu Sep 15, 2005 2:53 am
by fishbone
santiago, daca nu ai mai repeta atasamentele si spam-ul ti-am fi recunoscatori.
Acea definitie de "numai" 8 mii de euro e inca un Logan. Uiti care e bugetul unor oameni, uiti ca tu compari doua clase TOTAL diferite de masini. La o adica, acel 740 e un rahat pe langa un Ferrari 308, care-l iei cu aceiasi bani. Ne lasi?

Posted: Thu Sep 15, 2005 4:14 am
by santiago
fishbone wrote:santiago, daca nu ai mai repeta atasamentele si spam-ul ti-am fi recunoscatori.
Acea definitie de "numai" 8 mii de euro e inca un Logan. Uiti care e bugetul unor oameni, uiti ca tu compari doua clase TOTAL diferite de masini. La o adica, acel 740 e un rahat pe langa un Ferrari 308, care-l iei cu aceiasi bani. Ne lasi?

1. in primul rand am raspuns la nedumerirea ta daca este un 525.
2. eu am scris: (numai cu 8.000 mai scump decat Logan-ul) si nu ""numai" 8 mii de euro e inca un Logan"cum presupui tu, ceeace este cu totul altceva si nu am avut nicidecum intentia sa fac referire la posibilitati financiare.
3. sunt totusi de acord cu tine in privinta ca masina mea este un rahat poate in comparatie cu o alta masina NU insa cu modelul de tine amintit.
4. avand in vedere ca totusi rahatul te deranjeaza, am sa-ti indeplinesc dorinta prin a inceta sa mai fac presupusul "spam"

santiago

Posted: Thu Sep 15, 2005 1:05 pm
by Darth Vader
fishbone wrote: La o adica, acel 740 e un rahat pe langa un Ferrari 308, care-l iei cu aceiasi bani. Ne lasi?
Vad ca nu te lasi pina nu jignesti ... Numai cu un pic de reflectie ai fi putut constata ca "740" ala costa asa vechi cit costa ascutitoarea ta japoneza noua... [smilie=Nice-try.gif] ! In ceea ce priveste comparatiile cu Ferari asteptam sa iti cumperi unul sa vorbesti si tu din experienta ca din vorbe si din ce au altii, toata lumea stie... Pa si minte odihnita ...!
[smilie=Respect.gif]

Posted: Thu Sep 15, 2005 3:32 pm
by fishbone
Eu chiar m-am dat cu un 308, dar asta e o cu totul alta discutie si vad ca nici tu, Darth Vader si nici santiago n-ati priceput unde bat eu de fapt. E ok, sa ma explic. Se fac comparari aiurea intre doua masini de clase total diferite, santiago de fapt face reclama ascunsa la masina lui in efortul de a o vinde. Spam, no thanks.
Iar comparatia dintre BMW si masina mea e de doi lei Darth Vader, tu nici macar nu sti cat a costat a mea noua, ce optiuni are pe ea samd. Pe langa asta numele de ascutitoare de creioane japoneza dovedeste un oarecare paralelism. Un flamebait veritabil. Nu-i bine pe forum cu asa ceva ;)

Posted: Thu Sep 15, 2005 4:54 pm
by santiago
Un flamebait veritabil. Nu-i bine pe forum cu asa ceva
chiar de aceea propun sa punem punct AICI "ostilitatilor" si sa trecem la discutia initiala.

1. Este Dacia Logan, (versiunea cu optiuni maxime) la ora actuala un autoturism asa cum se pretinde, modern, sigur,fiabil, cu technologia de varf Renault ?

(daca este asa, dece exista, cel putin asa se vehiculeaza aici in Germania, o restrictie data de Renault dealeri-lor de a
nu permite plasarea Daciei Logan in Showroom-uri alaturi de Renaul Megane si Laguina ? )

Zwar dürfe im Showroom der Händler keinen Logan zwischen einen Megane und einen Laguna stellen, doch weitergehende Vorschriften werde ihm die Zentrale in Brühl nicht machen, sagt Zirpel. Ob der Händler für Dacia einen eigenen Pavillon baue oder den Wagen nur in einer Dacia-Ecke ausstelle, bleibe seine eigene Entscheidung. "Mehr als 5000 Euro muß deshalb niemand in die Hand nehmen, wenn er Logan verkaufen und warten möchte."

traducere aproximativa:

.....chiar daca dealer-ului nu-i este permisa plasarea unei Dacia Logan intre o Megane si o Laguna, restrictii mai largite nu i se vor mai stabili de catre centrala din Brühl, spuse Zirpel. Daca dealer-ul construieste Daciei un pavilion propriu sau o plaseaza intr-un coltz, ramane la hotararea lui.

Sursa

santiago

P.S sorry, abia acum observ ca sunt in alt thread. deci urmeza sa continuam discutia in topic-ul Dacia Logan.

Posted: Thu Sep 15, 2005 5:13 pm
by fishbone
Nu te uita la nemti. Nemtii vor impune fel si fel de restrictii pentru ca e concurenta crancena intre ei si francezi si normal ca vor vrea sa dea cu tifla cat incape ca sa nu-i manance competitia.

Posted: Thu Sep 15, 2005 5:47 pm
by santiago
fishbone wrote:Nu te uita la nemti. Nemtii vor impune fel si fel de restrictii pentru ca e concurenta crancena intre ei si francezi si normal ca vor vrea sa dea cu tifla cat incape ca sa nu-i manance competitia.

sorry, D-ul Zirpel este purtatorul de cuvant al centralei Renault din Brühl, deci aici nu poate fii vorba de nemti.

nu inteleg ce vrei sa spui despre competitie. competitie vs. cine ?


santiago

Posted: Thu Sep 15, 2005 6:01 pm
by Ares
Este normal ce a zis Zirpel, nu are ce cauta Dacia langa Megane si Laguna. Exact astea sunt reglementarile si la dealerii VAG, nu are ce sa caute Audi cu VW sau Seat in acelasi showroom. Sa nu uitam totusi ca Loganul nu este Renault, este DACIA, deci nu trebuie sa ne agitam daca nu o lasa langa modelele Renault.

O treaba pe care nu a observat-o nimeni in articolul sursa mentionat de Santiago este urmatorul :

......... Ein belgischer Händler, der unlängst 200 Logans auf eigene Faust aus Rumänien importierte, verkaufte alle Autos an einem Wochenende.

A importat dealerul belgian 200 Logan pe care le-a vandut intr-un weekend :)

mfg
Ares The MasterBlaster.

Posted: Thu Sep 15, 2005 7:21 pm
by santiago
Ares wrote:Este normal ce a zis Zirpel, nu are ce cauta Dacia langa Megane si Laguna. Exact astea sunt reglementarile si la dealerii VAG, nu are ce sa caute Audi cu VW sau Seat in acelasi showroom. Sa nu uitam totusi ca Loganul nu este Renault, este DACIA, deci nu trebuie sa ne agitam daca nu o lasa langa modelele Renault.

O treaba pe care nu a observat-o nimeni in articolul sursa mentionat de Santiago este urmatorul :

......... Ein belgischer Händler, der unlängst 200 Logans auf eigene Faust aus Rumänien importierte, verkaufte alle Autos an einem Wochenende.

A importat dealerul belgian 200 Logan pe care le-a vandut intr-un weekend :)

mfg
Ares The MasterBlaster.


pai, daca a avut asa mare succes, insemna ca se va "baga" si la Aldi pe linga computere...... :blob7:


santiago

Posted: Fri Oct 14, 2005 4:45 am
by fishbone
UPS! M-am avantat intr-o discutie de motoare americane vs restul de import. Big mistake. Fiti atenti:
http://www.nissanclub.com/forums/showth ... ge=1&pp=15
Astept replici pentru replici :D

Posted: Fri Feb 17, 2006 5:11 am
by fishbone
Me again, cu un revival.

Nu stiu cati ati observat.
Fiti atenti o faza tare. Sa-mi spuneti si mie diferentele
Vauxhall Monaro VXR
Si
Pontiac GTO
Nu ratati faza cea mai amuzanta. Diferenta la pretz.

Posted: Fri Feb 17, 2006 8:31 am
by Snow
Faza cu Pontiac si Vauxhall chiar e interesanta.Totusi Monaro a fost produs initial de Holden, divizia australiana a GM.Vazand ca are succes l-au adus in UK cu numele de Vauxhall. Tin minte cand am citit o prezentare a Monaro-ului (by Holden) intr-o revista de la noi. Am ramas ca la dentist. Probabil daca il vor baga pe continent il vor denumi Opel. Ca pret ce sa zic : Interesant si vorba ta "Domestic cars are cheaper"
Anyway eu prefer Holden-ul. (caramiziu metalizat arata beeeeeeton).

Posted: Fri Feb 17, 2006 9:28 am
by Allex
Tot Monaro si pentru mine. Arata mai lucrat decat GTO-ul.
Plus ca am vazut ce drift-uri faceau niste kamikaze la TopGear. [smilie=maniac.gif]

Posted: Fri Feb 17, 2006 10:56 am
by aditza26
Hai ca vin si eu. Am un Daewoo Cielo, model Coreea, din 1996. Nu am ce sa ii reproshez masinii, in afara faptului ca mananca putin cam mult in oras. Este masina familiei. Mi-am promis ca atunci cand voi fi pe salariul meu si imi voi permite sa imi cumpar o masina cat de cat ieftina, am sa imi iau un Cielo.