Page 4 of 5

Re: Lost Planet

Posted: Thu Jul 05, 2007 8:57 pm
by gabe_racer
Dar vai,mult optimizatul DX10 care trebuia sa ruleze mai bine decat DX 9.0C scoate rezultate mai slabe decat acesta...ce se intampla? :tongue3:

Re: Lost Planet

Posted: Thu Jul 05, 2007 9:18 pm
by Pigoo
e portat de pe consola . asta se intampla [smilie=Thumbs-Up.gif]

Re: Lost Planet

Posted: Thu Jul 05, 2007 9:47 pm
by omul_maimutza
Problema este că dx10 runs only on vista (care mănânca ceva mai multe resurse), driverele sunt încă imature, iar pe dx10 jocul este pe detalii ultra, nu high.

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 2:22 am
by Profesorul
Adica shadow High nu medium ...figuri dx 10 , nu merita inca , cand vor aparea jocuri in care se vor simti diferenta intr-e DirectX 9 si 10 atunci da , deocamdata este o gluma proasta ...la Lost planet nu se simte diferenta ...

Intrati aici :
http://www.gamespot.com/features/617132 ... es;title;1

Ducetiva cu mouseul pe o imagine si spunetimi ce diferenta vedeti.....

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 11:05 am
by Pantsless
Diferenta dintre dx9 si 10 consta doar in calitatea umbrelor. Pe Vista, poti seta high quality, pe cand pe XP doar pe medium; de retinut ca umbrele pe medium sunt LA FEL pe ambele api-uri (atat DX10 cat si 9.0c). Parerea mea e ca acele HI-Q shadows puteau fi puse si pe DX9, dar e o chestie de marketing in care producatorii (in colaborare cu nVIDIA [smilie=Nice-try.gif] ) arata cum poti avea umbre din alea "marfa" doar in dx10, nu si in 9. SI ORICUM, eu cu 8800GTS NU POT juca jocul cu umbrele pe max. Daca fac asta, am aprox 15 fps (parca) si primesc mesaj cu: "you cannot play, framerate too low" sau asa ceva (eu vorbesc de demo, nu de full). Ceea ce e penibil e ca umbrele alea high nici nu arata mult mai bine decat cele pe medium, diferena e INFIMA; oricum nu iti dai seama, decat daca esti foarte atent.. umbrele pe medium sunt mai blurry, iar cele pe high sunt mai "sharp" ca sa zic asa; si oricum e mai realist ca umbra sa fie blurry [smilie=Nice-try.gif]. Ca sa va faceti o idee, in demo imi mergea MUUULT mai bine cu 16AA, 16AF + umbre medium, decat noAA, noAF + umbre high.. si ghiciti cum se vedea mai bine?

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 12:17 pm
by KodiaK
gabe_racer wrote:Dar vai,mult optimizatul DX10 care trebuia sa ruleze mai bine decat DX 9.0C scoate rezultate mai slabe decat acesta...ce se intampla? :tongue3:
DX10 nu trebuia sa se miste mai bine ca DX9. DX10 suporta mai multe efecte/obiecte unice randate simultan, decat DX9. Iar mai multe efecte + obiecte ingreuneaza sarcina GPU => framerate egal sau chiar mai mic cu DX9, insa la un nivel teoretic de detaliu mai mare.
Mai este si problema imaturitaii SO-ul si driverelor, asa ca nu e de mirare ca DX10 mere mai prost decat DX9.

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 12:57 pm
by gabe_racer
Da Kodiak asa este dar spune-le asta celor care acum cateva luni o tineau tare ca DX 10 e pornit de la 0 si implicit e mai bine optimizat decat DX 9 iar efectele pe care le suporta vor ingreuna mai putin GPU-ul decat o facea DX9-le. ](*,)
Asta mie de la inceput m-i s-a parut o aberatie si imi sustin ideea pana cand voi vedea teste in care acelasi joc in DX10 scoate framerate mai bun decat varianta DX9,binenteles la aceleasi setari.

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 2:36 pm
by Armani_Gio
As vrea sa stiu cum trec de bossu ala mare cu multe picioare cand esti in robot help plss [smilie=Respect.gif]

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 3:51 pm
by Profesorul
Tu zici ca pe 8800GTS pe DirectX 10 nu puteai da umbrele high ? =\ ca aveai 15 fps-uri wtf... ce Procesor ai , cat ram :| ? Ca am acum X1950XTX si a-si vrea sa fac update la Leatek 8800GTS sau Asus 8800GTS ....si vreau sa vad si eu care e diferenta ...

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 3:55 pm
by Pantsless
bine ,15-20-25 cam asa...
BFG 8800GTS 640 - 550/1600, E6300, 2gb ram (desi atunci aveam 1 GB)

Oricum relevant ar fi ca altii sa posteze framerate-ul, avand in vedere ca placa mea.. sa zicem ca nu am incredere in ea, e mai "speciala".

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 3:58 pm
by Vladutz20
Intel E4300, 2gb ddr2 800 mhz Corsair 5-5-5-12 si Leadtek 8800gts 320 mb
Average:53 Snow: 57 Cave: 34 fps.
Later Edit: Am rulat testul fara sa modific sau sa fac nicio setare. Dx 9.

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 4:01 pm
by Pantsless
Ce setari? DirectX 10 sau 9? Prin alte cuvinte vista sau XP?

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 5:28 pm
by 2K
gabe_racer wrote:Da Kodiak asa este dar spune-le asta celor care acum cateva luni o tineau tare ca DX 10 e pornit de la 0 si implicit e mai bine optimizat decat DX 9 iar efectele pe care le suporta vor ingreuna mai putin GPU-ul decat o facea DX9-le. ](*,)
Asta mie de la inceput m-i s-a parut o aberatie si imi sustin ideea pana cand voi vedea teste in care acelasi joc in DX10 scoate framerate mai bun decat varianta DX9,binenteles la aceleasi setari.
Pornit de la 0 nu are cum sa fie ca s-au incorporat si versiunile anterioare in el,insa s-a lucrat la el mult mai mult decat la DX9 spre exemplu,si pe langa asta vine integrat in kernel dacă nu ma insel acesta fiind si motvul pentru care nimeni nu a reusit sa aduca DX10 pe XP,si nu in ultimul rand e mult mai optimizat decat DX9,efecte noi fata de DX9 nu aduce doar le accelereaza pe cele prezente si vine cu o rezolutie mult mai mare pentru texturi,un numar mai mari de obiecte diferite intre ele in un cadru + alte chestii ale caror utilizare inca nu se vede deoarece multi nu folosesc nici toate efectele si capabilitatile DX9c,de ce se misca mai prost decat DX9c in unele jocuri,simplu deoarece developerii sunt fortati sa aduca diferente mari fata de versiunile DX9 ale jocurilor astfel => mai mult content => un framerate mai mic sau egal decat cel DX9,alt motiv ar fi faptul ca Lost Planet e un joc portat dupa consola si asta spune foarte mult,COJ si COH reprezinta patch-uri si cam atat,la Crysis sa va vedea diferenta sa speram asa ca pana atunci nu merită sa critici DX10 fata de DX9 deoarece sunt din start DX10 e penalizat.....

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 7:16 pm
by KodiaK
Pe mine nu m-ar deranja ca in DX10 sa se miste mai prost decat in DX9. Este perfect normal dealtfel. Insa as vrea sa vad si diferenta pozitiva in calitatea imaginii, nu numai diferenta negativa in framerate. Uite de exemplu STALKER care se misca mult mai prost in DX9 fata de DX8, insa este si o diferenta a calitatii imaginii uriasa. Ce am vazut pina acum sunt niste efecte care mai degraba sunt scoase din DX9 decat inrtroduse de DX10. Insa este la inceput, si probabil ca asa a fost si cand a aparut DX9, DX8, DX7. Asa ca ii mai dau 1-2ani sa isi arate adevaratul potential.

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 7:34 pm
by gabe_racer
DX10 a fost binenteles scos prematur si s-a fortat din motive de marketing sa apara placi pe acesta ,nefiind nici o aplicatie disponibila mai bine de 1 an de zile.Trebuie sa recunoastem asta,nu castigati nimic luand apararea celor de la Microsoft.Totul se bazeaza pe bani aici,ce rost are de ex. mainstreamul actual Nvidia/AMD-ATI ca pana in momentul in care apare un joc 100% DX10 ,neportat cum spune 2K,si anume Crysis ,acestea vor fii depasite.De fapt din start sunt.Nu este sigur cat de bine vor rula si pe high-end viitoarele jocuri.In concluzie DX10 are potential dar deocamdata nu este deloc exploatat,rezultand cum a spus si Kodiak o scadere de fps mai degraba decat o inbunatatire vizuala.

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 8:16 pm
by omul_maimutza
dx9.0c dispune de circa 4096 de instrucţiuni, ultimele jocuri folosesc până la 400 de instrucţiuni pe bază de shadere. La vremea lui 9.0b dispune de 512. Concluzia, 9.0b era teoretic de ajuns pentru ziua de azi.
dx10? Ei bine numărul de shadere aici este infinite. [smilie=Nice-try.gif]

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 8:28 pm
by MixMaster
Dar vai,mult optimizatul DX10 care trebuia sa ruleze mai bine decat DX 9.0C scoate rezultate mai slabe decat acesta...ce se intampla?
nu a zis nimeni ca ar fi optimizat...si niciodata dezvoltarea unui nou API nu a insemnat o mai buna optimizare...doar o gama mai ampla si mai variata de efecte, texturi,etc...asta inseamna dx10...doar asta...nimeni nu a zis ca vor merge toate jocurile perfect in dx10...vor merge daca vor avea hardware-ul necesar...la fel ca in dx9

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 9:22 pm
by Pantsless
MixMaster wrote:nu a zis nimeni ca ar fi optimizat...
Ba da [smilie=Nice-try.gif]
MixMaster wrote:nimeni nu a zis ca vor merge toate jocurile perfect in dx10...vor merge daca vor avea hardware-ul necesar...la fel ca in dx9
Pai nu e chiar la fel.. din cate vad, un 8600GT nu prea da semne ca se va descurca prea bine in DX10, si totusi e o placa mainstream.

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 9:23 pm
by gabe_racer
Nu am rabdare sa caut topicul de acum vreo 2 luni unde se scriau in abundenta chestiile astea despre DX10.Oricum intentia mea nu e sa starnesc un flame aici,ca vad ca toti v-ati pus pe mine...e parerea mea personala.Nu vreau sa oblig pe nimeni sa gandeasca la fel. :wink:

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 9:45 pm
by KodiaK
Si sa revenim ontopic:
Cum naiba trec de viermele ala Dune-like de la nivelul 3. De batut cu el nu cred ca am cum, cu toate ca am reusit sa ii distrug 2 thermal spot-uri din alea de pe el (da are vreo 10-12 cred :sad1: ). Si m-am fatait in jurul lui de am innebunit da nu am gasit nimic. E undeva in dreapta mai deparrte o cladire ieista din munte, insa nu e nimic acolo. Doar o usa cu care nu pot interactiona si o antena din aia care iti da energie.

Later Edit: am gasit, pina laurma. :) Era o alta "cladire" mai in spate:)
Pigoo, e in dreapta nu in stanga :)

Re: Lost Planet

Posted: Fri Jul 06, 2007 9:47 pm
by Pigoo
Spoiler!
nu tre sa te bati cu el . ia-o pe jos .. fugi de el . si o iei in stanga

Re: Lost Planet

Posted: Sat Jul 07, 2007 11:47 am
by ice01
Putand acum sa il joc in conditii decente, am avansat si eu cat de cat.

Jocul nu este rau, insa parca nu ma prinde asa tare. Ii lipseste acel ceva care sa te tina lipit de el, cred ca vinovat in mare parte este sentimentul ala de consola pe care vrei nu vrei il simti din plin.

Imi place fizica si faptul ca are momente cand este spectaculos, ajutat fiind de efectele foarte bune pe care le are; uneori ma uimeste ptr AI alteori este penibil din acest punct de vedere.

In mare e un joc ok, care merita jucat.

Re: Lost Planet

Posted: Sat Jul 07, 2007 3:03 pm
by Profesorul
Decat sa stau pe 1024x768 prefer sa dau 800x600 si AA&AF max , iar restul detalilor high mai putin la shadwos ....Am scos ceva de genu ...Average:60 Snow: 52 Cave: 37fps.

Re: Lost Planet

Posted: Sat Jul 07, 2007 4:11 pm
by KodiaK
Actually e numai snow si cave. Average-ul ala nu are ce cauta acolo. Si noi vorbim de jocul full, nu de demo :P

Re: Lost Planet

Posted: Sun Jul 08, 2007 1:54 pm
by KodiaK
Am ajuns si eu la Green Eye, si nu reusesc sa ii dau de cap. I-am distrus toate bulinele verzi de pe el, da mai are ~15-20% din viata si nu stiu cum sa-l omor :sad1:

Re: Lost Planet

Posted: Sun Jul 08, 2007 2:09 pm
by Pigoo
Spoiler!
sunt bulinele alea 8 din parti + 4 in fata .. si dupaia mai e ceva in fata.. dupa ce distrugi alea 4 ..

Re: Lost Planet

Posted: Sun Jul 08, 2007 3:24 pm
by KodiaK
Spoiler!
Ma gandeam eu ca asa este, dar n-am observat nimic dupa ce am disturs alea 4 din fata, si am tras ca dementu in capul lui, si nu ii scadea viata deloc

Re: Lost Planet

Posted: Sun Jul 08, 2007 6:43 pm
by shonny
Eu l-am terminat gata . Mi-a placut jocul

Re: Lost Planet

Posted: Mon Jul 09, 2007 8:39 pm
by Shader
L-am instalat ieri si acum l-am terminat. Foarte tare jocul. Finalul asemenea :) Efectul de fum cauzat de o explozie este impresionant...la fel si Luka :tongue3:
Sa numai zic ce-am ras cand am observat ce avea Rick prins la gat intre cele doua grenade :iconbiggrin:
Un minus pt. ca este prea scurt, din acest punct de vedere amintindu-mi de Max Payne.

Re: Lost Planet

Posted: Mon Jul 09, 2007 11:13 pm
by van helsing
Am inceput sa-l testez si eu,insa sunt nelamurit cu sistemul de salvari.Pana imi fac timp pentru o cercetare mai atenta [smilie=maniac.gif] poate ma dumiriti si pe mine.Multam!!!

Re: Lost Planet

Posted: Tue Jul 10, 2007 12:02 am
by Shader
Trebuie sa activezi acele waypoint-uri (imi scapa numele exact acum, sunt cele care la activare iti incarca si rezerva de T-Eng) apasand alternativ tasta "E" (action, default nu mai stiu care este). In caz ca mori te va da in apropierea acestora.

Re: Lost Planet

Posted: Tue Jul 10, 2007 12:25 am
by gabe_racer
L-am instalat si eu in seara asta.Nu am apucat sa joc prea mult dar jocul e bun,mi-a placut mult de cand a aparut demo-ul.Singura problema ar fii framerate-ul cam scazut la detalii maxime in afara de shadows pe 1024. :sad1:

Re: Lost Planet

Posted: Tue Jul 10, 2007 9:41 am
by van helsing
Shader wrote:Trebuie sa activezi acele waypoint-uri (imi scapa numele exact acum, sunt cele care la activare iti incarca si rezerva de T-Eng) apasand alternativ tasta "E" (action, default nu mai stiu care este). In caz ca mori te va da in apropierea acestora.
Sunt cumva literele acelea care graviteaza sau este vorba de altceva....?Scuzati-mi tampenia,dar sunt intr-o perioada in care sunt mai mult plecat de acasa si nu am timp sa cercetez.Cand ma intorc vreau sa ma relaxez nu sa alerg dupa indicii.Multam!!! :occasion14:

Re: Lost Planet

Posted: Tue Jul 10, 2007 10:04 am
by alexwinfast
Da... :iconbiggrin: :iconbiggrin: :iconbiggrin:

L-am instalat acasa pe configuratia din semnatura...si imi merge....bine, dar cu ceva compromisuri grafice...un medium/high acolo

A 2-a zi...ce sa vezi...l-am jucat pe Xbox 360 conectat la un LCD TV Samsung gigant....si se vedea de 2 ori mai marfa...si culmea nu umblasem la setarile grafice ca sa imi optimizez performanta cum fac la PC..

Concluzia:
Pe PC - medium/high - FPS bun/acceptabil - display de maxim 19" ca sa se vada bine ca altfel murea PC-ul la o rez mai mare
Pe Xbox 360 - default(high adica si oricum peste grafica de pe PC) - FPS excelent - HDTV diagonala 40 inch in 1080i - speechless

Trageti si voi concluziile :wink:

Re: Lost Planet

Posted: Tue Jul 10, 2007 1:12 pm
by Shader
van helsing, nu, nu alea, sunt niste cilindrii portocalii langa care daca apesi tasta "action" iese o antena si iti indica directia catre urmatorul waypoint, pe langa faptul ca iti da si o rezerva de T-Eng. O sa caut o poza ca sa intelegi mai bine :)

Re: Lost Planet

Posted: Tue Jul 10, 2007 6:41 pm
by ice01
alexwinfast wrote:Trageti si voi concluziile
Iti iei 8800GTX, si treci pe X2 :albino:

Re: Lost Planet

Posted: Tue Jul 10, 2007 8:33 pm
by omul_maimutza
Are cineva idee ce trebuie să fac cu monezile alea? De obicei trăgeam în ele dar văd că nu primesc nici un bonus. [smilie=maniac.gif]

Re: Lost Planet

Posted: Tue Jul 10, 2007 9:22 pm
by ice01
Pe mine unul a inceput sa ma cam plictiseasca ca si orice joc liniar de consola, cu bossi la final de nivel. Deci e ok pana cand incepe sa devina repetativ, lucru ce din pacate se intampla destul de repede. E un soi de go and shoot cam anost.

Posibil sa il termin pana la urma, desi incep sa cred ca sunt slabe sanse in aceste conditii.

Re: Lost Planet

Posted: Tue Jul 10, 2007 10:16 pm
by crysthy_p
Mda...aceeasi impresie...e chiar interesanta grafica, nici gameplayul nu pot sa zic ca nu e bine pus la punct, dar la storyline [smilie=Nice-try.gif] ...Se simte foarte mult consolizarea jocului :sad1: Adica pur si simplu tot omori mostrii asteptand sa se termine nivelu si sa vezi ce boss mai apare :-k

Re: Lost Planet

Posted: Tue Jul 10, 2007 10:23 pm
by Zulander
astazi l-am instalat si eu, am fost placut impresionat de grafica, de gameplay la fel (sunt fan console).
dar am o problema, apare dupa vreo 20 de minute de joc, se bloacheaza imaginea, sunetul merge in continuare, apoi ecranul devine negru, vreo 2 minute nu pot sa fac, dupa care revine bine mersi in desktop si gata, il rulez pe xp (dx9), daca ajuta la ceva