Formula 1 - Sezonul 2004
Moderator: Moderatori
Zvonuri:
Fisichella a semnat un contract pe 2 ani cu Renault, iar anuntul urmeaza sa fie facut cat de curand. Aduceti-va aminte ca Jarno Trulli a anuntat duminica de dimineata ca nu va mai fi pilot Renault la anul.
Webber a semnat pentru Williams. Se pare ca totul a fost o mare strategie a lui Flavio Briatore. Acesta i-a spus lui Frank Williams ca il elibereaza pe Webber din contractul sau cu Renault daca Fisichella ajunge la Renault. Adica Frank Williams i-ar fi vrut si pe Fisichella si pe Webber, dar din cauza ca Trulli va pleca de la Renault, Briatore l-a vrut pe Fisichella si s-a folosit de faptul ca el este manager-ul lui Webber si ca Webber avea un contract semnat cu Renault care stipula ca Webber poate fi pilot Renault daca situatia o permite si daca vrea. Adica a plecat Trulli, logic era ca Webber sa ii ia locul la Renault, dar Briatore s-a miscat repede si si-a jucat cartea bine.
Iata si zvonurile in versiunea lor originala:
http://f1.racing-live.com/en/index.html ... 1722.shtml
http://f1.racing-live.com/en/index.html ... 4815.shtml
Fisichella a semnat un contract pe 2 ani cu Renault, iar anuntul urmeaza sa fie facut cat de curand. Aduceti-va aminte ca Jarno Trulli a anuntat duminica de dimineata ca nu va mai fi pilot Renault la anul.
Webber a semnat pentru Williams. Se pare ca totul a fost o mare strategie a lui Flavio Briatore. Acesta i-a spus lui Frank Williams ca il elibereaza pe Webber din contractul sau cu Renault daca Fisichella ajunge la Renault. Adica Frank Williams i-ar fi vrut si pe Fisichella si pe Webber, dar din cauza ca Trulli va pleca de la Renault, Briatore l-a vrut pe Fisichella si s-a folosit de faptul ca el este manager-ul lui Webber si ca Webber avea un contract semnat cu Renault care stipula ca Webber poate fi pilot Renault daca situatia o permite si daca vrea. Adica a plecat Trulli, logic era ca Webber sa ii ia locul la Renault, dar Briatore s-a miscat repede si si-a jucat cartea bine.
Iata si zvonurile in versiunea lor originala:
http://f1.racing-live.com/en/index.html ... 1722.shtml
http://f1.racing-live.com/en/index.html ... 4815.shtml
Zombies = the communist product of tampering with science and opposing democracy
Mariajul Webber-BMW nu mai este un zvon. certitudine!
101 lucruri despre mine:
74. conduc Logan. cine zice că în Logan nu este spaţiu? Atâta vreme cât la 120kg pot conduce mereu, liniştit, dintre scaune!
74. conduc Logan. cine zice că în Logan nu este spaţiu? Atâta vreme cât la 120kg pot conduce mereu, liniştit, dintre scaune!
Haideti sa vedem...cate curse a castigat Schumacher in sezonul asta de pe urma strategiei si cate prin depasiri pe pista? Daca Jean Todd pleaca de la Ferrari, mai mult ca sigur echipa se scufunda in rahatul in care era in 1996.
Aaa...si Barrichello chiar este penibil. Nu face mai nimic. Locul 2 in clasament se datoreaza 95% masinii pe care o are.
McLaren avea sanse mari sa castige cursa prin Kimi, daca eleronul nu se desprindea. Se pare ca a fost o greseala de constructie a masinii si nu de design. Oficialii Mclaren spun ca la masina lui Coulthard nu exista riscul ruperii eleronului spate.
Sper ca Mclaren sa castige 2-3 curse sezonul asta si daca modelul MP4-20 va fi construit pe baza modelului MP4-19B, Ferrari va avea maaaari probleme.
Aaa...si Barrichello chiar este penibil. Nu face mai nimic. Locul 2 in clasament se datoreaza 95% masinii pe care o are.
McLaren avea sanse mari sa castige cursa prin Kimi, daca eleronul nu se desprindea. Se pare ca a fost o greseala de constructie a masinii si nu de design. Oficialii Mclaren spun ca la masina lui Coulthard nu exista riscul ruperii eleronului spate.
Sper ca Mclaren sa castige 2-3 curse sezonul asta si daca modelul MP4-20 va fi construit pe baza modelului MP4-19B, Ferrari va avea maaaari probleme.
Iata situatia ehipelor si pilotilor pentru 2005 in momentul actual comform http://www.f1racing.net ( http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=58870 )
Ferrari
Michael Schumacher - confirmat
Rubens Barrichello - confirmat
McLaren
Kimi Raikkonen - confirmat
Juan Pablo Montoya - confirmat
Williams
Mark Webber - confirmat
al doilea loc inca liber
Renault
Fernando Alonso - confirmat
Giancarlo Fisichella - confirmeat
Sauber
Posibil Felipe Massa si un alt pilot , AMBELE locuri necomfirmate
Toyota
Ralf Schumacher - confirmat
Jarno Trulli posbil
BAR
Jenson Button - confirmat
Takuma Sato - posibil
Jaguar
ambele locuri neocupate
Jordan
ambele locuri neocupate
Minardi
ambele locuri neocupate
Ferrari
Michael Schumacher - confirmat
Rubens Barrichello - confirmat
McLaren
Kimi Raikkonen - confirmat
Juan Pablo Montoya - confirmat
Williams
Mark Webber - confirmat
al doilea loc inca liber
Renault
Fernando Alonso - confirmat
Giancarlo Fisichella - confirmeat
Sauber
Posibil Felipe Massa si un alt pilot , AMBELE locuri necomfirmate
Toyota
Ralf Schumacher - confirmat
Jarno Trulli posbil
BAR
Jenson Button - confirmat
Takuma Sato - posibil
Jaguar
ambele locuri neocupate
Jordan
ambele locuri neocupate
Minardi
ambele locuri neocupate
Zombies = the communist product of tampering with science and opposing democracy
Ok, se pare ca F1 a luat-o razna RAU DE TOT:
Da Matta, desi ramane angajat al echipei de F1 Toyota cel putin in 2004 va fi inlocuit cel putin pentru cursa din Ungaria de pilotul de teste principal al echipei - Ricardo Zonta
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=59069
Si daca cumva nu e o pacaleala, Jenson Button va parasi echipa B-A-R si va reveni la Williams in 2005 ceea ce aproape ca garanteaza ca Anthony Davidson ii va lua locul la B-A-R. De fapt totul ar putea sa fie un plan al celor doi, care sunt prieteni din copilarie. Astfel Button pleaca la o echipa buna cu care are sanse sa devina campion, iar Davidson revine in F1 (dupa cele 2 curse cu Minardi) intr-o echipa buna si ea capabila de rezultate bune.
http://f1.racing-live.com/en/index.html ... 5359.shtml
http://www.grandprix.com/ns/ns13328.html
La anul cu Webber si Button Williams are o echipa de piloti de nota 10, dar ramane de vazut cum vor reactiona cei doi, pentru ca Button a inceput sa arate ce poate in al doilea sau an la Renault, cand Trulli nu era tocmai la nivel maxim de performanta, iar pasul sau cel mai mare a fost anul asta cand Sato nu prea a fost pe circuit destul de mult sa ii pun probleme. Webber la randul sau nu a avut coechipieri de valorea sa (Alex Yoong, Pizzonia, Justin Wilson (care mai avea nevoie de ceva timp, zic eu si ajungea la nivelul lui Webber) si acum Klien). Deci ramane de vazut daca nu cumva se vor anula unul pe celalalt cum au facut-o Montoya si R. Schumacher. Daca cei doi merg bine si daca vor avea o masina la nivelul real al lui Williams la dispozitie cred ca vom avea surprize la anul.....
Si daca B-A-R nu il promoveaza pe Davidson, ramane de vazut cine vine in locul sau, Coulthard, Heidfeld si altii inca sunt in cautarea unui post de pilot...
Da Matta, desi ramane angajat al echipei de F1 Toyota cel putin in 2004 va fi inlocuit cel putin pentru cursa din Ungaria de pilotul de teste principal al echipei - Ricardo Zonta
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=59069
Si daca cumva nu e o pacaleala, Jenson Button va parasi echipa B-A-R si va reveni la Williams in 2005 ceea ce aproape ca garanteaza ca Anthony Davidson ii va lua locul la B-A-R. De fapt totul ar putea sa fie un plan al celor doi, care sunt prieteni din copilarie. Astfel Button pleaca la o echipa buna cu care are sanse sa devina campion, iar Davidson revine in F1 (dupa cele 2 curse cu Minardi) intr-o echipa buna si ea capabila de rezultate bune.
http://f1.racing-live.com/en/index.html ... 5359.shtml
http://www.grandprix.com/ns/ns13328.html
La anul cu Webber si Button Williams are o echipa de piloti de nota 10, dar ramane de vazut cum vor reactiona cei doi, pentru ca Button a inceput sa arate ce poate in al doilea sau an la Renault, cand Trulli nu era tocmai la nivel maxim de performanta, iar pasul sau cel mai mare a fost anul asta cand Sato nu prea a fost pe circuit destul de mult sa ii pun probleme. Webber la randul sau nu a avut coechipieri de valorea sa (Alex Yoong, Pizzonia, Justin Wilson (care mai avea nevoie de ceva timp, zic eu si ajungea la nivelul lui Webber) si acum Klien). Deci ramane de vazut daca nu cumva se vor anula unul pe celalalt cum au facut-o Montoya si R. Schumacher. Daca cei doi merg bine si daca vor avea o masina la nivelul real al lui Williams la dispozitie cred ca vom avea surprize la anul.....
Si daca B-A-R nu il promoveaza pe Davidson, ramane de vazut cine vine in locul sau, Coulthard, Heidfeld si altii inca sunt in cautarea unui post de pilot...
Zombies = the communist product of tampering with science and opposing democracy
Cred ca am vorbit prea repede. Din cate tin eu minte, la inceputul zvonurilor despre transferele pentru 2005 se zicea ca exista o clauza in contractul lui Button la B-A-R care spunea ceva de genul : "daca B-A-R termina mai jos sau pe pozitia a 5-a in 2004 Button e liber sa plece, daca B-A-R termina mai sus de pozitia a 5-a atunci echipa poate sa il pastreze pe Button inca un an". Acum se pare ca exista o limita de timp in care B-A-R trebuia sa hotarasca daca sa il pastreze pe Button sau nu (pentru ca e evident ca vor termina mai sus de pozitia 5).
Managerii lui Button sustin ca aceas optiune de a-l poastra pe Button nu a fast facuta la timp si de aia poate el sa plece unde vrea, in timp ce B-A-R sustin ca au facut optiunea cum trebuie si ca Button e al lor pentru 2005.
Sa vedem ce rezultat va avea aceasta disputa.
http://www.planetf1.com/news/story_16810.shtml
Ahh, si cica Da Matta nu va mai pilota la Toyota pentru restul sezonului, desi inca primeste bani de la ei. Astia nu au ce face cu $$-ii. Sa mai dea si la altii (Jordan, Minardi sau mie
)
Managerii lui Button sustin ca aceas optiune de a-l poastra pe Button nu a fast facuta la timp si de aia poate el sa plece unde vrea, in timp ce B-A-R sustin ca au facut optiunea cum trebuie si ca Button e al lor pentru 2005.
Sa vedem ce rezultat va avea aceasta disputa.
http://www.planetf1.com/news/story_16810.shtml
Ahh, si cica Da Matta nu va mai pilota la Toyota pentru restul sezonului, desi inca primeste bani de la ei. Astia nu au ce face cu $$-ii. Sa mai dea si la altii (Jordan, Minardi sau mie

Zombies = the communist product of tampering with science and opposing democracy
Inca o pagina de istorie scrisa.
MARELE CAMPION e de neoprit.O alta victorie(ne-am obijnuit de mult) in Ungaria care asigura echipei Ferrari titlul la constructori si probabil titlul de campion mondial pentru Michael Schumacher.
Apropo...am auzit ca primele sunt fabuloase: de la 900000 de euroi care intra in contul strategilor Ross Brown si Jean Tod pana la 3000 de euroi care intra in "contul" femeii de serviciu, care trebuie sa recunoastem ca are si ea un rol important la succesul echipei.
Cat despre transmisiunea telefonica dintre Bucuresti si Budapesta..."Alo Dan ma auzi?Poti sa ne spui ceva?" nimic "Am reusit sa refacem legatura.Dan Alexandrescu este in direct.Alo Dan,Dan,Dan, ma auzi?" tot nimic.
FERRARI WORLD
NUMBER 1
MARELE CAMPION e de neoprit.O alta victorie(ne-am obijnuit de mult) in Ungaria care asigura echipei Ferrari titlul la constructori si probabil titlul de campion mondial pentru Michael Schumacher.
Apropo...am auzit ca primele sunt fabuloase: de la 900000 de euroi care intra in contul strategilor Ross Brown si Jean Tod pana la 3000 de euroi care intra in "contul" femeii de serviciu, care trebuie sa recunoastem ca are si ea un rol important la succesul echipei.
Cat despre transmisiunea telefonica dintre Bucuresti si Budapesta..."Alo Dan ma auzi?Poti sa ne spui ceva?" nimic "Am reusit sa refacem legatura.Dan Alexandrescu este in direct.Alo Dan,Dan,Dan, ma auzi?" tot nimic.
FERRARI WORLD
NUMBER 1
I play my enemies like a game of chess
De aia sunt io pentru impuneara unor restrictii generale mult mai aspre asupra masinilor cum se intampla de altfel in oricare alt campionat de automobilism.Uitati la NASCAR poate castiga oricine si va garantez ca se vede valoarea pilotului mult mai bine deoarece masinile sut practic identice.In Indy la fel.In DTM sunt iarasi niste reguli ce nu permit nici unui constructor sa devina invincibil. F1 a inceput sa piarda si va pierde si mai mult din fani daca nu se iau masuri urgent.O limitare a capacitatii motorului sau macar fuselajul sa fie standard.Chiar daca ar avea de pierdut la capitolul performante ar revitaliza competitia, ca doaar asta este la urma urmei.
Vorba "boss-ului" Formulei 1: "singura sansa de a il impiedica pe Schumi de a lua titlul este sa il rapiti si sa il tineti ascuns undeva pana se termina sezonul". Adevarul e ca Schumi+Ferrari(+AMD - asta ca sa nu imi dezmint statutul de "AMD fan"-totally Offtopic
) este o combinatie care nu are concurent la aceasta ora.

Only the mediocre work at their best...
Ieri am ajuns acasa dupa o mica excursie de aproape 2 saptamani. Ce a fost asa misto pentru mine? Ca am reusit sa ajung la Hungaroring.
Am stat 3 zile intr-un sat Mogyorod la 10 minute de circuit (10 minute cu masina). Va pot da detalii daca vreti, dar ce va pot spune e ca nu se compara cu vizionarea la televizor. E altceva cand stai acolo in tribune, cand te plimbi prin jurul circuitului, cand vezi animatia de acolo. Mie mi-a placut. A fost cam scump, dar a meritat. Am avut bilete exact in curba dinaintea start-ului si am putut vedea masinile perfect. E super "feeling-ul".
Ce motoare frate... vibra scaunul cand porneau, se aud altfel decat la televizor.
Am avut bilet pentru tot week-endul si am intrat si la calificari si la cursele locale si la Porsche Pro Cup. Initial am fost uimit de Porsche Cup, de cum se auzeau motoarele si cum treceau in viteza pe langa tine, dar cand au intrat masinile de F1 pe pista nu se mai putea face nici o comparatie.
Apropo, la parada pilotilor de dimineata, cand intra Schumacher in caminoul ala care ii cara ca pe gladiatori pe circuit tribunele o luau razna.
Numai fani Ferrari. Oriunde te uitat numai fani cu steaguri ferrari. Eu tineam cu Renault, dar parca nu prea ma simteam cum trebuie printre ceilalti spectatori (u know what I mean,
). O sa pun si niste poze cand developez filmul.
PS-> Ice01, o sapca cu ferrari "Made in China" era cam scumpa.. 10 euro pt o sapca de unica folosinta.
PS2-> Locul unde eram cazat era la 10 minute de mers cu masina si cand intrau pe pista masinile se auzeau de parca erau pe strada.






PS-> Ice01, o sapca cu ferrari "Made in China" era cam scumpa.. 10 euro pt o sapca de unica folosinta.

PS2-> Locul unde eram cazat era la 10 minute de mers cu masina si cand intrau pe pista masinile se auzeau de parca erau pe strada.

Martin Whitmarsh (McLaren-Mercedes) a declarat ca daca noile reguli pentru sezonul urmator nu se vor adopta cat mai curand, echipele vor cheltui mai multi bani, in loc sa economiseasca. Detalii aici
La fel s-a facut si cu mult promisul nou sistem de calificari, anuntat pentru Silverstone si care nici acum nu a intrat in vigoare.[/url]
La fel s-a facut si cu mult promisul nou sistem de calificari, anuntat pentru Silverstone si care nici acum nu a intrat in vigoare.[/url]
O cursa spectaculoasa si pe gustul meu ! Cei care au stricat tot sunt idioti aia de comentatori , si mai ziceam de Miki ?! Unde o fii ca era mai bun ca idioti astia . Aia si cand nu e Schumi idiot pe primul loc normal ca numai ei il vedeau pe primul de parca era imposibil sa iasa pe 5 de la pituri ca asa si iesise . Idiotii ce nu am vazut ... Miki vino inapoi ca astia ne masacreaza de tot , macar cu tine ne-am obisnuit . Inca nu s-a terminat cursa ...revin cu un eventual EDIT , hai MCLaren 

O cursă nebună, în cel mai pur sens al cuvântului ... cei de la Michelin ar face bine să se ascundă undeva prin lanul de porumb, fiindcă tura asta şi-au furat-o rău de tot ...
Felicitări lui Kimi, care după ce sezon a avut, merita şi el măcar o victorie ... că s-a nimerit să fie şi la Spa, cu atât mai bine ...
Next Stop: templul vitezei ... Monza![Victory [smilie=Victory.gif]](./images/smilies/Victory.gif)
Felicitări lui Kimi, care după ce sezon a avut, merita şi el măcar o victorie ... că s-a nimerit să fie şi la Spa, cu atât mai bine ...
Next Stop: templul vitezei ... Monza
![Victory [smilie=Victory.gif]](./images/smilies/Victory.gif)
Truth is relative. Pick one that works
Extraordinara cursa! F1 in adevaratul sens al cuvantului. 9 abandonuri, accidente, depasiri, etc. Pacat de cei de la Renault, Montoya joaca cam periculos.... :roll: Mi-a placut de regizorul transmisiunii: dupa explozia cauciucului unui monopost Toyota (sau Honda, nu mai retin care) a pus un cadru full pe un cauciuc pe care scria Michelin.
O sa aiba multe explicatii de dat.
Nu stiu ce s-a intamplat cu Michael, parca nu a fost el. Totul spre bine, ca altfel poate nu aveam parte de spectacolul asta, dar totusi, mi s-a parut ceva ciudat la el. :roll:
PS-> Bravo KIMI!


PS-> Bravo KIMI!
![Off-Topic [smilie=Off-Topic.gif]](./images/smilies/Off-Topic.gif)
"kosmocos" ... daca am retinut bine , iti multumesc din inima ptr grija deosebita pe care mi-o porti , si doresc sa te anunt ca tu vei fii primul pe care il anunt cand voi face baia cu apa rece(nu ma voi limita numai la baut) si bineinteles la tine voi apela ptr a ma sterge si pe spate si ... nu numai , detalii o sa iti dau printr-un PM . Multumesc inca odata si iti doresc tot binele din lume , pace !
Later edit :
Tocmai de aia aveam nevoie de tine sa ma ..."ajuti" sa previn acest lucru , cum ziceai , gata cu offtopiculkosmocos wrote: Dar nu inainte sa iti reamintesc, daca mai e nevoie, ca anumite parti ale corpului isi micsoreaza dimensiunile la contactul cu apa rece, doar nu vrei sa te rada lumea nu ? :bday:

![Off-Topic2 [smilie=Off-Topic2.gif]](./images/smilies/Off-Topic2.gif)
Revenind la cursa in sine , cum am spus mi-a placut foarte tare , spectaculoasa si frumoasa in acelasi timp KIMI a castigat si merita din plin . Cum spunea cineva mai sus , va iesi mare scandal legat de gume , ceva a fost foarte foarte ciudat , mult prea multe accidente si in mare cauza legate de aceste gume care vin de la francezi

Last edited by ice01 on Sun Aug 29, 2004 8:34 pm, edited 1 time in total.
offtopic-sper ca ultimul
Dar nu inainte sa iti reamintesc, daca mai e nevoie, ca anumite parti ale corpului isi micsoreaza dimensiunile la contactul cu apa rece, doar nu vrei sa te rada lumea nu ? :bday:
Gata cu offtopic-ul.

Peace manice01 wrote: doresc sa te anunt ca tu vei fii primul pe care il anunt cand voi face baia cu apa rece(nu ma voi limita numai la baut) si bineinteles la tine voi apela ptr a ma sterge si pe spate si ... nu numai , detalii o sa iti dau printr-un PM . Multumesc inca odata si iti doresc tot binele din lume , pace !
![]()

Gata cu offtopic-ul.
Prima cursă la care nu m-a luat somnul..
E ceva..
În schimb, comentariul a fost absolut execrabil : pe lângă frecventele confuzii McLaren - Williams, am constat că şi la TVR1 s-a extins boala "efectiv" (TM Antena1).În fine, nu e vorba de cuvântul "efectiv", dar m-am săturat de câte ori am auzit "o adevărată hecatombă", "galop de sănătate" şi "sarabanda". Bleah.. Long live RTL.
McLaren - one thumb up / Williams - one thumb up.. their a$$es![Victory [smilie=Victory.gif]](./images/smilies/Victory.gif)

În schimb, comentariul a fost absolut execrabil : pe lângă frecventele confuzii McLaren - Williams, am constat că şi la TVR1 s-a extins boala "efectiv" (TM Antena1).În fine, nu e vorba de cuvântul "efectiv", dar m-am săturat de câte ori am auzit "o adevărată hecatombă", "galop de sănătate" şi "sarabanda". Bleah.. Long live RTL.
McLaren - one thumb up / Williams - one thumb up.. their a$$es
![Victory [smilie=Victory.gif]](./images/smilies/Victory.gif)
Look around the table. If you don't see a sucker, get up, because you're the sucker ..
De comentariu m-am plans si eu inca de la primul post , a fost masacru la propriu si la figurat . Deci pe bune jur ca imi este dor de MIKY , nu imi vine sa cred ca zic asta , insa aia doi sunt complet idioti .
Pe langa incurcaturile intre masini si piloti , ei niciodata nu stiau cine este in frunte , cine este al doilea , cine e la pit cine e pe pista ... vai de mama lor , se mai si contraziceau , iar noul om de valoare venea cu niste informatii pe care deja le stie si un om care se uita a doua oara la formula1 . Jale fratilor , jale mare !
Pe langa incurcaturile intre masini si piloti , ei niciodata nu stiau cine este in frunte , cine este al doilea , cine e la pit cine e pe pista ... vai de mama lor , se mai si contraziceau , iar noul om de valoare venea cu niste informatii pe care deja le stie si un om care se uita a doua oara la formula1 . Jale fratilor , jale mare !
"Schumi a scăpat nevătămat după un accident groaznic
Pilotul german Michael Schumacher a avut azi un accident groaznic în sesiunile de antrenamente de la Monza. El se apropia de una din cele mai rapide părţi ale circuitului cu o viteză de circa 300 km/h, cînd pneul din stînga spate a explodat, iar monopostul său s-a izbit cu spatele de parapet. Michael a ieşit din monopost şi s-a întins pe iarbă, unde echipa medicală l-a îngrijit. Schumi a părăsit circuitul fără a mai vizita centrul medical, plecînd spre casa din Elveţia."
Sursa http://www.gsp.ro
That was close. Bine ca nu s-a intamplat nimic! Probabil ca multi iubitori de F1 ar vrea sa il vada departe de pista vreo cativa ani! Dar din fericeire pentru fanii Ferrari si ai lui Schumi, totul e ok!
Pilotul german Michael Schumacher a avut azi un accident groaznic în sesiunile de antrenamente de la Monza. El se apropia de una din cele mai rapide părţi ale circuitului cu o viteză de circa 300 km/h, cînd pneul din stînga spate a explodat, iar monopostul său s-a izbit cu spatele de parapet. Michael a ieşit din monopost şi s-a întins pe iarbă, unde echipa medicală l-a îngrijit. Schumi a părăsit circuitul fără a mai vizita centrul medical, plecînd spre casa din Elveţia."
Sursa http://www.gsp.ro
That was close. Bine ca nu s-a intamplat nimic! Probabil ca multi iubitori de F1 ar vrea sa il vada departe de pista vreo cativa ani! Dar din fericeire pentru fanii Ferrari si ai lui Schumi, totul e ok!
Only the mediocre work at their best...
Deci pana la urma si japonezi au probleme cu gumele lor . Sa speram ca Schumi este ok , nu il am eu la inima ca pilot , insa aia nu inseamna ca nu este un om si el ! Se pare ca fratele lui are belele destul de mari si tot in urma unui accident , acum sa vedem cum e cu Schumi .
Legat de gume , cred ca se intampla ceva in ambele tabere , probabil se experimenteaza noile tipuri de compozitii ptr sezonul urmator , oricum partea proasta e ca acum masurile de securitate vor fii si mai draconice in defavoarea spectacolului , oricum de la anul se pare ca ne vom uita la curse de kart ...
Legat de gume , cred ca se intampla ceva in ambele tabere , probabil se experimenteaza noile tipuri de compozitii ptr sezonul urmator , oricum partea proasta e ca acum masurile de securitate vor fii si mai draconice in defavoarea spectacolului , oricum de la anul se pare ca ne vom uita la curse de kart ...

Afthermath cursa de la MONZA
Ferrari a facut un adevarat recital dovedind inca o data valoarea ca echipa. Sincer nu as fi crezut niciodata ca Schumacher ar putea ajunge pe locul 2 (eu zic ca ar fi putut ajunge pe 1, dar era randul lui Rubinio) dupa incursiunea offroad de la inceputul cursei.
Frumoasa cursa si frumos cadoul facut fanilor Ferrari la ei acasa.
Ferrari a facut un adevarat recital dovedind inca o data valoarea ca echipa. Sincer nu as fi crezut niciodata ca Schumacher ar putea ajunge pe locul 2 (eu zic ca ar fi putut ajunge pe 1, dar era randul lui Rubinio) dupa incursiunea offroad de la inceputul cursei.
Frumoasa cursa si frumos cadoul facut fanilor Ferrari la ei acasa.
OVERCLOCKING -> The process of installing high hopes, dumb luck, and several paychecks into a rectangular box which transmits a signal to a screen that displays your fate.
The outcome is usually depressing.
The outcome is usually depressing.
Groazava cursa, insa f. confuza.... au fost momente in care nu am inteles nimic: comentatorii spuneau ceva, pe ecran aparea altceva, iar in cursa se intampla cu totul altceva... distante care scadeau de la 6 la 1, locuri schimbate, etc. ma rog... Barrichello era clar ca va fi lasat sa castige... a facut o cursa frumoasa, dar Schumacher il lua usor, nu a vrut, cred ca daca castiga si dupa accidentul din timpul cursei renuntau toti
Fie renunta el, fie sa desfiinteaza jocul
si cum il vom mai vedea sigur cel putin inca 2 sezoane (doar vrea sa castige de 100 de ori) cred ca se va ajunge si in situatia asta.


True knowledge exists in knowing that you know nothing.
Eu am avut parte si de cel mai frumos spectacol. Am vizionat cursa impreuna cu inca 3 prieteni, iar unul dintre ei este ANTI-SCHUMACHER & Ferrari. Era in culmea fericirii cand Schumi a copitat-o la inceput. Si-a sunat toti amici ce ii impartaseau antipatia si le-a dat vestea cea mare.
Cursa a continuat in uralele noastre (in afara de el) pe masura ce Schumi avansa in clasament. Spre final noi jubilam iar el arata ca lovit de bombe. La sfarsitul cursei noi eram frenetici (de bucurie si la misto) iar el era disperat si arata ca o rosie de nervi.....God damm it, I love it when they cry !!!
Cursa a continuat in uralele noastre (in afara de el) pe masura ce Schumi avansa in clasament. Spre final noi jubilam iar el arata ca lovit de bombe. La sfarsitul cursei noi eram frenetici (de bucurie si la misto) iar el era disperat si arata ca o rosie de nervi.....God damm it, I love it when they cry !!!

OVERCLOCKING -> The process of installing high hopes, dumb luck, and several paychecks into a rectangular box which transmits a signal to a screen that displays your fate.
The outcome is usually depressing.
The outcome is usually depressing.
Saptamana aceasta oficialii echipei Jaguar au anuntat ca aceasta se va retrage din F1 la finele acestui sezon. Mai multe detalii aici si aici.
Villeneuve se intorce in F1 dupa o absenta de aproape un an. El va conduce pentru Renault in etapele care au mai ramas din acest sezon, pentru sezonul 2005 el fiind confirmat de echipa Sauber. Sursa aici.
Villeneuve se intorce in F1 dupa o absenta de aproape un an. El va conduce pentru Renault in etapele care au mai ramas din acest sezon, pentru sezonul 2005 el fiind confirmat de echipa Sauber. Sursa aici.