Page 9 of 12

Posted: Wed Sep 14, 2005 9:54 pm
by santiago
myx4ever wrote:calitatea BMW... sa iti spun ceva...
doar azi am dus la un service un BMW 320d din 2001 cu cca 120 000 km .
probleme: climatizarea,franele si servodirectia....
mai exact... AC inexistent,franele....scartaie ca dracu si nu franeza la fel rotile, servodirectia....cand volanul e bracat la max face un zbarnait mizerabil....nu mai vreau sa aud calitatea BMW sau germana....orice masina dupa ce trece de un prag psihologic de 100k km incepe sa aibe bube....
crede-ma....ma multumesc cu masina noua( ori cash ori leasing) la care am garantie, stiu eu cum merg cu ea, stiu ce fac cu ea....si stiu ca nu umblu cu banii dupa ea.
iar cand are probleme o dau....
decat sa iau un sh care "frate nu a fost lovita, e ca noua...uite 30k km) la un pret bun si apoi sa bag inca pe atatia pe reparatii....
desi nu am inteles mare lucru din ceeace ai spus sau ai vrut sa spui, banuiesc ca saraca masina de care pomenesti a circulat 115 000 km in romania, cu predilectie macadam.

cat priveste cumpararea masinilor de la dealeri de pe talcioc, interesul meu este la cota "0"

despre calitatea BMW, propun sa schimbi tema si lasa sa discutam despre.... (femei ?)


santiago

Posted: Wed Sep 14, 2005 10:17 pm
by Ares
myx4ever wrote:calitatea BMW... sa iti spun ceva...
doar azi am dus la un service un BMW 320d din 2001 cu cca 120 000 km .
probleme: climatizarea,franele si servodirectia....
mai exact... AC inexistent,franele....scartaie ca dracu si nu franeza la fel rotile, servodirectia....cand volanul e bracat la max face un zbarnait mizerabil....nu mai vreau sa aud calitatea BMW sau germana....orice masina dupa ce trece de un prag psihologic de 100k km incepe sa aibe bube....
crede-ma....ma multumesc cu masina noua( ori cash ori leasing) la care am garantie, stiu eu cum merg cu ea, stiu ce fac cu ea....si stiu ca nu umblu cu banii dupa ea.
iar cand are probleme o dau....
decat sa iau un sh care "frate nu a fost lovita, e ca noua...uite 30k km) la un pret bun si apoi sa bag inca pe atatia pe reparatii....
OMG, buna remarca. Totusi pe ce te bazezi cand faci afirmatia asta cu orice masina cand trece pragul de 100 mii incepe sa aibe bube ? Probabil acel BMW a fost intretinut la service-ul "DUDU & Co" de a ajuns in starea aia :P.

Posted: Wed Sep 14, 2005 10:41 pm
by FIDO
Myx4ever nu cred ca ar conta marca masinii daca posesorul conduce sprotiv -> agresiv: viraje in viteza (scurteaza viata planetarelor), schimbatul vitezelor foarte repede (uzura discului de ambreiaj si a cutiei de viteze), plecari de pe loc cu scartz (cedarea in timp a articulatiilor plus uzura planetarelor), sistemul de clima trebuie si el verificat anual din cate stiu eu si nu la 120 de mii de km :d, iar turarea motorului excesiv in condusul sportiv determina in timp consum de ulei. Chestiile astea le stiti toti dar sigur nu prea dati mare importanta. Daca ai conduce linistit si vei duce masina la service cand este recomandat sigur nu vei avea asa de multe probleme.

Posted: Thu Sep 15, 2005 8:11 am
by ice01
Logan RS100 ELIA
Cu alte cuvinte masina de la Dacia care costa 23.000EU #-o
Masina a suferit un tunning facut de catre Elia o mare firma de tuning din Europa.
Ceva jante, ceva navigatie, ceva tuning la motor (208Km/ora cica, da eu nu as avea tupeu cu troaca), ceva suspensii ... dar 23.000EU ?! Pai asta e pret apropiat de AUDI A4, VW PASSAT etc., oare se va vinde vreuna ?! :laughing6:

Posted: Thu Sep 15, 2005 9:02 am
by poe
Cred ca doar firma-mama sa cumpere cateva pentru showcase :d

Posted: Thu Sep 15, 2005 9:28 am
by FATHER
santiago wrote:
in fata asemenea performante nu pot avea decat [smilie=Respect.gif]
imi cer scuze public ca ti-am suparat marca pe care o conduci. Acum ca mi-am dat seama ca avand astfel de performante de a te pricepe cu franele speciale Logan este aproape un sacrilegiu sa nu-ti dai seama ca Loganul este un SuperCar.

santiago
Ce bine ca exista bemweuri. Asa mai capătă oamenii puţină incredere in ei... Va dati seama cum ar fi daca am realiza "self esteem" doar prin forţe proprii ? Groaznic ! Să incepi să convingi fiecare neuron din tine : eşti tare, eşti fantastic, you're on the top of the world ! Şi tu eşti tare Santiago....

Revenind, am ales Logan pentru faptul ca : e ieftina, e noua, are dotari suficiente ( pentru mine ), are garantie 3 ani, conduc prudent. Sunt atent indeosebi la cei cu masini "tari". O statistica a Politiei arata ca, cel mai des ajung in copac exact cei care "au cu ce".

Posted: Thu Sep 15, 2005 11:02 am
by Snow
OFF-TOPIC :
Hai sa terminam cu flame-urile ok ?

ON-TOPIC :
La SIAB se lanseaza Dacia Logan cu motor 1.5 dCi. Ce credeti se va vinde mai bine decat varianata cu benzina in ciuda unui pret mai ridicat ? Ce parerea aveti despre scumpirea (nejustificata as zice eu) a Loganului cu 300 E ? Nu credeti ca Dacia si-a cam luat-o in cap (adica pe piata noastra unde sa zicem ca Loganul e cea mai ieftina masina mai umfli pretul ?) ? Clean suicide ! Tatal meu se bucura ieri din cauza asta (deh,din pacate avem Logan si probabil "mandria" de posesor de Logan vorbea ieri seara). Eu nu-l inteleg. Vor mai ridica in slavi revistele auto de la noi Loganul ? What do you think ?

600th post...WOW ! [smilie=maniac.gif]

Posted: Thu Sep 15, 2005 11:37 am
by Allex
Felicitari si la mai multe.. Si cat mai bune !

Logan-ul dCi va fi o oferta atractiva pentru cei care circula un numar suficienti de kilometri / an pentru a amortiza diferenta de pret intre varianta pe benzina si cea diesel. Se face un calcul simplu tinand cont de diferentele de consum si pret pe carburant, vezi cat de repede recuperezi diferenta si compari cu numarul de ani care crezi ca vei tine masina.

Deocamdata tind sa cred ca va fi o solutie decenta ca masina de firma, eventual pe partea de vanzari - vizite dese, kilometri multi, intretinere nu foarte scumpa, etc. Cred ca si la taximetrie va avea impact destul de mare.

Cat despre ridicarea pretului.. probabil ca inca stau bine de vreme ce inca nu a aparut un competitor cu adevarat periculos pentru Logan.

Posted: Thu Sep 15, 2005 12:11 pm
by Cizix
Cererea depaseste oferta =>cresc preturile....elementar dragii mei,gandind insa romaneste...ce bulangii astia de la DACIA nu??asta e nu au ink nici un competitor...masina e ieftina...cine stie poate cumpara Ford fabrica Daewoo si atunci vom vedea fiesta sau focus p'cilea...bineinteles mai ieftine oleaca

Posted: Thu Sep 15, 2005 12:15 pm
by ice01
Clik here !Image
DASHIA LOGAN ...damnnn! :laughing6: :laughing6:

Posted: Thu Sep 15, 2005 12:17 pm
by Snow
Cizix wrote:Cererea depaseste oferta =>cresc preturile....elementar dragii mei,gandind insa romaneste...ce bulangii astia de la DACIA nu??asta e nu au ink nici un competitor...masina e ieftina...cine stie poate cumpara Ford fabrica Daewoo si atunci vom vedea fiesta sau focus p'cilea...bineinteles mai ieftine oleaca
De te-ar auzi Dumnezeu ! Ce mi-ar conveni un Focus la pret de Cielo...

Posted: Thu Sep 15, 2005 12:23 pm
by Cizix
Persian Prince wrote:
Cizix wrote:Cererea depaseste oferta =>cresc preturile....elementar dragii mei,gandind insa romaneste...ce bulangii astia de la DACIA nu??asta e nu au ink nici un competitor...masina e ieftina...cine stie poate cumpara Ford fabrica Daewoo si atunci vom vedea fiesta sau focus p'cilea...bineinteles mai ieftine oleaca
De te-ar auzi Dumnezeu ! Ce mi-ar conveni un Focus la pret de Cielo...
nici chiar asa dar la pret de modus sigur ar conveni :d :d :d btw modus asta chiar e o masina interesanta...

Posted: Thu Sep 15, 2005 6:05 pm
by santiago
Dacia Logan tunata o prezenta inedita la Frankfurt Motor Show 2005

O prezenta destul de palida intre greî industriei auto, Dacia Logan reuseste sa surprinda insa intr-o zona neasteptata: tuningul.

Dacia Logan made in Romania

Desi prezenta presei la standul Dacia din cadrul standului Renault de la Frankfurt ar putea fi caracterizata drept cel mult posibila, dar nu si reala, iar lansarea motorizarii Diesel, anuntata cu zgomot in presa romaneasca a trecut oarecum neobservata in context, Dacia Logan are totusi potential.[/b]


Dacia Logan made in Germany

Surpriza a venit din zona de tuning a salonului, unde, alaturi de prezente asteptate, cum ar fi Porsche Cayenne, BMW Seria 3 sau Mercedes, am gasit, nu fara surprindere si o Dacie Logan. Un Logan complet tunat, aproape de nerecunoscut, si care nu facea deloc nota discordanta intre mult mai titratele modele din preajma.

Modelul prezentat de tunerul german este o rescriere aproape completa a ceea ce stim noi despre Logan. Interiorul a fost complet refacut, scaunele avind in acest moment piele naturala (da, Logan cu tapiterie din piele!!), sistem de navigare GPS, jenti din aliaj de 17 inchi, computer de bord cu CD-player, ornamente din inox la manerele usilor si la schimbatorul de viteze, pedalier complet refacut in inox, sistem de evacuare din inox, sistem audio complet refacut cu masti difuzoare din inox...

Gentile sunt Ypsilon cu anvelope Continental, iar suspensiile sunt complet noi ajustabile,
pe linga faptul ca intregul sasiu a fost "dat mai jos"... Motorul a beneficiat de un puternic refresh in urma montarii unui kit care a dus puterea motorului la 100 kw, 136 cai putere!!

Paradox....diferenta intre c.a 12.000 si 23.000 se vede totusi, si atrage nu numai priviri ci si eventuali cumparatori.

santiago

Posted: Thu Sep 15, 2005 7:23 pm
by caraboy
ice01 wrote:Logan RS100 ELIA
Cu alte cuvinte masina de la Dacia care costa 23.000EU #-o
Masina a suferit un tunning facut de catre Elia o mare firma de tuning din Europa.
Ceva jante, ceva navigatie, ceva tuning la motor (208Km/ora cica, da eu nu as avea tupeu cu troaca), ceva suspensii ... dar 23.000EU ?! Pai asta e pret apropiat de AUDI A4, VW PASSAT etc., oare se va vinde vreuna ?! :laughing6:
Pe cuvant daca am inteles de ce costa atat? Nu e rea la design, nu e impopotonata, dar cam mult, si sincer, nici nu am inteles detaliile tehnice de pe site. :P

Later-edit, am observat ca sunt postate mai sus. Doar 136 cai? Ma asteptam la mai mult. :P

Posted: Thu Sep 15, 2005 7:30 pm
by Snow
136 CP pentru un motor de 1.4 / 1.6 nu e rau deloc. Totusi care e link-ul ala ca eu nu-l vad pe nicaieri ?

Posted: Thu Sep 15, 2005 7:51 pm
by caraboy
http://www.elia-ag.de/inhalt/presse.html acum am vazut ca doar au modificat motorul, credeam ca l-au inlocuit.

Posted: Thu Sep 15, 2005 8:53 pm
by ice01
A nu se uita ca vb aici de 23.000EU + TAXE ! Practic ala este pretul chip ... ia uitati aici ce imi iau la 23.500EU cu optionale :D

Posted: Fri Sep 16, 2005 8:07 am
by Zâna Măseluţă
Cotidianul wrote:Nemtii nu mai rastoarna Loganul

Esecul Daciei Logan la testul elanului a fost provocat de uzura exagerata a pneurilor. Acum recunosc chiar si organizatorii germani ai testului.
Reprezentantii ADAC (Automobil Clubul German) si cei ai Renault au stabilit ca cea mai probabila cauza a rasturnarii modelului Dacia Logan intr-un test anterior al institutiei germane este uzura pneurilor masinii in testele anterioare, se arata intr-un comunicat al ADAC.
In luna iulie, un autoturism Dacia Logan s-a rasturnat la testul de evitare a unui obstacol efectuat de ADAC, care a sustinut, la acea vreme, ca acesta este efectul unei reglari inadecvate a trenului de rulare. Potrivit comunicatului, incidentul a aparut la sedinta foto organizata dupa o serie de teste de evitare la care nu au aparut probleme.
Reprezentantii ADAC au efectuat teste cu raze X asupra anvelopelor, in urma carora s-a constatat ca incercarile anterioare de evitare a obstacolelor, efectuate cu aceeasi masina, au afectat corzile de sirma din cadrul pneului. Anvelopele au fost analizate si de producator, care a afirmat ca uzura acestora a fost mai profunda decit se putea observa cu ochiul liber.
„Acest tip de defectiuni aparute la o anvelopa nu ar fi putut proveni decit in urma testelor efectuate si nu poate surveni in cazul unei utilizari normale a vehiculului pe drum. Dupa testele intreprinse la scurt timp de catre Renault si de catre altii, la care s-au folosit cauciucuri noi, Logan nu s-a mai rasturnat", se mai spune in comunicatul ADAC.
Vai. Unde e cretinul ăla ochelarist de la promotor care spunea la oră de maximă audienţă sa ne cumpărăm deja prescuri şi colaci dacă avem de ocolit o groapă? De fapt nu-mi pasă, vroiam doar să-l fac cretin şi nu ştiam cum să formez fraza să par om civilizat.

Posted: Fri Sep 16, 2005 8:14 am
by ice01
Eu nu inteleg de ce se prefera inca echiparea de catre Dacia cu gume stock MONTANA ! Sunt de o calitate indoielnica aceste gume si sunt convins ca se poat gasi niste alternative mai calitative si tot in bani aia. Probabil ca se gandesc si la alternative acum ...
Faptul ca Dacia s-a rasturnat a fost intradevar cu mult exagerata, insa problema este ca orice ar face, este extrem de greu sa castige increderea pietei germane, unde sunt promovate foarte puternic masinile din sectorul SH, si care sunt bineinteles de productie interna ...

Posted: Fri Sep 16, 2005 10:20 am
by razvanescu
ice01 wrote:Eu nu inteleg de ce se prefera inca echiparea de catre Dacia cu gume stock MONTANA ! Sunt de o calitate indoielnica aceste gume si sunt convins ca se poat gasi niste alternative mai calitative si tot in bani aia. Probabil ca se gandesc si la alternative acum ...
De ceva vreme, varianta Ambition se comercializeaza cu Michelin Energy (pacat ca nu toate variantele), iar la celelalte variante, Montana au fost inlocuite cu Kormoran. Si sincer, chiar cu Montana la care si eu ma asteptam sa fie foarte slabe, nu am vazut pe nimeni sa se planga pana acum ca au facut galme sau ca sunt descentrate si unii au mers de anul trecut peste 20.000 km cu ele.

Posted: Fri Sep 16, 2005 11:44 am
by Allex
Seria Montana care a mers pe Logan cat si pe alte modele (in alte dimensiuni) nu are absolut nici o legatura cu vechile Montana facute de Tofan. In modelele noi se regaseste tehnologie Michelin dar nu poti avea pretentii de Michelin, Pirelli sau Goodyear, ele fiind destinate altui sector unde banii vin pe primul loc dar e nevoie si de performante decente. Asa-zisa calitate indoielnica a lor vine de la vechile pneuri facute de Tofan si, in lipsa unei promovari a ceea ce inseamna noile Montana, proasta reputatie s-a propagat. Insa, asa cum a zis si razvanescu, plangerile vis-a-vis de aceste pneuri sunt foarte putine si nu stiu cat de intemeiate sunt.
Mai degraba, un mare semn de intrebare ar fi vis-a-vis de calitatea uleiului utilizat la prima mana - am auzit ca in cerintele caietului de licitatii s-ar fi incadrat doar Prista Oil (companie bulgara detinuta de Texaco dar in care aportul tehnologic al Texaco este redus). Poate s-au schimbat furnizorii intre-timp.

Posted: Fri Sep 16, 2005 11:58 am
by ice01
Alte comentari la rece la adresa noi Logan
turatii.ro wrote: Scump, dar poate!(n.m. si nu prea) Puterea motorului este de 136 CP, obtinuta cu ajutorul unui turbocompresor, viteza maxima a masinii depasind 208 km/h.
Nu e rau, dar nici ieftin, cu acesti bani putand fi achizitionate si modele concurente mult mai performante, gen VW Golf V sau Opel Astra, cu puteri de peste 150 CP...
Mda ... alternativele sunt superioare, de aici si semnele de intrebare asupra achizitiei ...

Posted: Sat Sep 17, 2005 2:45 am
by Daedalus
Si stau si ma gandesc daca tabla este de aceeasi calitate...
Btw, pentru cei ce doresc turbocompresor pentru SuperNova, Solenza, Logan, 1700 euro cu tot cu instalare, e unu care are asa ceva. Mareste puterea cu 25% adica in jur de 90-100 de cai la varianta de 1.4, plus cip-tuning inca vreo 20 si ceva de cai, cu filtru de aer sport, evacuare, nu ese nerealizabil. Bineinteles ca trebuiesc facute si frane tapene, plus roti late pentru stabilitate, dar alea mi se par prea late si telescoape si arcuri pe masura. Hmm.. suna bine, bani sa fie.

Posted: Sat Sep 17, 2005 8:19 am
by ice01
Daedalus wrote:Bineinteles ca trebuiesc facute si frane tapene, plus roti late pentru stabilitate, dar alea mi se par prea late si telescoape si arcuri pe masura...
Si nu in ultimul rand alta masina :laughing6: SuperNova si Solentza se despica ca o banana la puterea aia, in primul rand eu zic ca trebuie sa te gandesti la ranforsarea caroseriei ca altfel pierzi tablele de pe ele, la un impact nici nu vreau sa ma gandesc, cu siguranta nu ai norocul sa mori, da ramai schilodit [smilie=maniac.gif]
Plus ca daca faci raportul: cost masina + tuning ajungi la un rezultat al altei masini care vine cu toate astea din standard + siguranta garantata de producator.

Posted: Sat Sep 17, 2005 1:39 pm
by Daedalus
Ca siguranta da, dar ca performante nu

Posted: Sat Sep 17, 2005 3:24 pm
by ice01
Daedalus wrote:Ca siguranta da, dar ca performante nu
Pai hai sa o luam asa : 5000EU Solentza (am luat un exemplu) + 1700EU tuning-ul la motor + chip-ul (nu am idee cat costa) + suspensii, jante, gume, sistem de franare, bag mana in foc ca te duce la 9.000EU, bani la care iti iei PEUGEOT 406 BERLINA 2,9 I 210CP care fara tuning da cu flit pe grila DACIA, plus ca macar esti dracu sigur ca nu te chilodesti de tanar :laughing6: Intre timp poate dai un ochi si la dotarile care le are masina aia ... Exemplele pot continua dar nu cred ca are rost, si suntem offtopic [smilie=maniac.gif]

Posted: Sat Sep 17, 2005 4:04 pm
by iozefini
Allex wrote:Seria Montana care a mers pe Logan cat si pe alte modele (in alte dimensiuni) nu are absolut nici o legatura cu vechile Montana facute de Tofan. In modelele noi se regaseste tehnologie Michelin dar nu poti avea pretentii de Michelin, Pirelli sau Goodyear, ele fiind destinate altui sector unde banii vin pe primul loc dar e nevoie si de performante decente. Asa-zisa calitate indoielnica a lor vine de la vechile pneuri facute de Tofan si, in lipsa unei promovari a ceea ce inseamna noile Montana, proasta reputatie s-a propagat. Insa, asa cum a zis si razvanescu, plangerile vis-a-vis de aceste pneuri sunt foarte putine si nu stiu cat de intemeiate sunt.
Mai degraba, un mare semn de intrebare ar fi vis-a-vis de calitatea uleiului utilizat la prima mana - am auzit ca in cerintele caietului de licitatii s-ar fi incadrat doar Prista Oil (companie bulgara detinuta de Texaco dar in care aportul tehnologic al Texaco este redus). Poate s-au schimbat furnizorii intre-timp.
Kormoran sunt exact defunctele Montana.principala lor problema este aderenta foarte scazuta pe asfalt umed.de asemenea principalul atu este acela ca se comporta excelent pentru o guma care nu este de iarna pe zapada.
uleiul este fabricat in Belgia bineinteles la Texaco.

Posted: Sun Sep 18, 2005 1:00 am
by Daedalus
Eu ziceam de o masina noua, nu de una din 1996. Asa normal ca gasesti masini SH care la aceeasi bani ofera mult mai multa putere. Atunci de ce si-ar mai luat lumea masini noi daca nu merita sa dai atatia bani pe ele si la juma' de pret iti iei masina mai puternica ? Si daca stam sa ne gandim, Logan care se invarte pe la 8000 de euro e un kitch pe langa Peugeot ala si vorba aia ca e stock, nu?. Asta ca sa nu fiu chiar off-topic 100%. :P

Posted: Sun Sep 18, 2005 8:05 am
by ice01
Daedalus wrote: Btw, pentru cei ce doresc turbocompresor pentru SuperNova, Solenza, Logan ...
Eu am luat aia de mijloc, nu Logan :D
Mai ideea este ca Dacia Logan e buna daca o iei asa cum este si asa o lasi, nu este o masina care sa merite alte dotari suplimentare, si in care sa te apuci sa investesti alte mii de euro ptr ca din acel moment nu se mai justifica. E ca si cum ai avea un Pentium 3 la care te chinui sa ii mai dai ceva viata, te apuci si mai bagi ram si placa video doar doar, de o mai putea face ceva, cand cu banii aia care i-ai investit deja, iti luai o alta platforma mai noua si mai performanta din segmentul superior [smilie=maniac.gif]

Posted: Sun Sep 18, 2005 9:59 am
by Christian
turbocompresor nu... dar cu 1700 euro iti iei un motor si o cutiuta de clio sport sh.. (cel de 2 L si 170 de caluti). +frane si alte alea te duci cam la 10.000euro(daca o iei pe cea cheala de 5000 bineinteles). stiu ca poti gasi calibra turbo 4x4 (200caluti) cu 6000euro. insa la logan un lucru e prieceless. fata aluia din passatul lui 1.9 tdi care da o lin iutza la misto cu o amarata de dacie, cand il lasi cu o lungime de autobuz in urma la semafor. ca si cum ar veni unu' cu un athlon xp care face misto de sisteme cu x2-uri fiindca el e jmecher si are 1gb ram pe xp iar ailatii nu stiu de ce li se taraie cu 256mb. daca tot o laum calculatoriceste [smilie=maniac.gif]

Posted: Sun Sep 18, 2005 12:43 pm
by razvanescu
iozefini wrote: uleiul este fabricat in Belgia bineinteles la Texaco.
Vise... :d
ice01 wrote: Pai hai sa o luam asa : 5000EU Solentza (am luat un exemplu) + 1700EU tuning-ul la motor + chip-ul (nu am idee cat costa) + suspensii, jante, gume, sistem de franare, bag mana in foc ca te duce la 9.000EU, bani la care iti iei PEUGEOT 406 BERLINA 2,9 I 210CP care fara tuning da cu flit pe grila DACIA, plus ca macar esti dracu sigur ca nu te chilodesti de tanar :laughing6: Intre timp poate dai un ochi si la dotarile care le are masina aia ... Exemplele pot continua dar nu cred ca are rost, si suntem offtopic [smilie=maniac.gif]
Mai ice las-o odata ca nu ti-a luat painea de la gura. Ce naiba... :d

Posted: Sun Sep 18, 2005 12:50 pm
by Soulstone
cine vrea performanta sa arunce o privire aici:
http://www.greddy.com
http://www.tialsport.com
si sa stea loganul pe strada:
http://www.apexsuspension.com
pretul de 23000 de euro nu mi se pare exagerat avand in vedere dotarile, dar puterea este cam mica...o Honda Civic cu motor de 1.6 scoate 300 de cai dupa ce i se instaleaza o turbina si accesorii Greddy, o evacuare sport, un kit admisie directa si ceva electronica.

Posted: Sun Sep 18, 2005 12:51 pm
by iozefini
razvanescu wrote:
iozefini wrote: uleiul este fabricat in Belgia bineinteles la Texaco.
Vise... :d
mai nenea razvanescu incearca sa verifici inainte de a emite "Vise".ia un bidon de ulei "Dacia Oil Extra" 10W40 si apoi zi si mie ce scrie pe el.apoi ia si unul de 5W40 si citeste si pe ala.apoi vino sa ne spui ca esti superficial.in Logan exista acel ulei 10W40 fabricat in Belgia.

Posted: Mon Sep 19, 2005 9:51 pm
by Allex
iozefini wrote:Kormoran sunt exact defunctele Montana.principala lor problema este aderenta foarte scazuta pe asfalt umed.de asemenea principalul atu este acela ca se comporta excelent pentru o guma care nu este de iarna pe zapada.
uleiul este fabricat in Belgia bineinteles la Texaco.
Esti tu absolut sigur ? [smilie=maniac.gif]
iozefini wrote: mai nenea razvanescu incearca sa verifici inainte de a emite "Vise".ia un bidon de ulei "Dacia Oil Extra" 10W40 si apoi zi si mie ce scrie pe el.apoi ia si unul de 5W40 si citeste si pe ala.apoi vino sa ne spui ca esti superficial.in Logan exista acel ulei 10W40 fabricat in Belgia.
Vrei sa-ti spun ca, pe la inceputurile Loganului, cei de la Dacia scosesera un caiet de licitatii pentru ulei cu un pret atat de ridicol de mic incat numai cei de la Prista Oil se calificasera ? Era vorba, bineinteles, de prima dotare, de cea de pe linia de fabricatie. Daca, intre timp au schimabt furnizorul sau pentru "piese de origine Dacia" folosesc alt ulei, situatia se schimba.

Posted: Tue Sep 20, 2005 12:07 am
by poe
Referitor la filmuletul cu Loganul diesel postata de ice: misto sa faci reclama la un motor pe motorina folosind unul pe benzina; eu unul pap intr-o saorma motorul diesel de logan care ajunge la 5200 rpm :d

Posted: Tue Sep 20, 2005 1:11 am
by Cizix
poe wrote: misto sa faci reclama la un motor pe motorina folosind unul pe benzina
ce vrei sa spui cu asta?!?!

Posted: Tue Sep 20, 2005 1:33 am
by Christian
poe wrote:Referitor la filmuletul cu Loganul diesel postata de ice: misto sa faci reclama la un motor pe motorina folosind unul pe benzina; eu unul pap intr-o saorma motorul diesel de logan care ajunge la 5200 rpm :d
acolo se vedeau clar 5000rpm, nu 5200 :tongue3:
si in caz ca nu stiai, majoritatea motoareler diesel de la renault se apropie de 5000rpm(e drept ca e turatia maxima pentru care a fost construit), chiar daca la orice tdi peak-ul puterii este la 4000rpm.
asa ca cu ce sa fie shaorma aia? [smilie=maniac.gif]

Posted: Tue Sep 20, 2005 7:11 am
by FIDO
Un spot publicitar pretentios pentru o masina care nu prea are cu ce sa te uimeasca :laughing6: .

Posted: Tue Sep 20, 2005 10:05 am
by savantu
Hai facem referendum national si cerem Dacia sa ne faca un model cu motor V6 de 3L turbo de vreo 250-300CP..... :D

Doar motorul , si sa'l instaleze pe caroseria de logan...:lol:

Posted: Tue Sep 20, 2005 10:33 am
by razvanescu
iozefini wrote:
razvanescu wrote:Vise... :d
mai nenea razvanescu incearca sa verifici inainte de a emite "Vise".ia un bidon de ulei "Dacia Oil Extra" 10W40 si apoi zi si mie ce scrie pe el.apoi ia si unul de 5W40 si citeste si pe ala.apoi vino sa ne spui ca esti superficial.in Logan exista acel ulei 10W40 fabricat in Belgia.
Mai IOZEFINI vezi in primul rand ca nu te tragi de sireturi cu mine asa ca las-o mai moale cu "nenea" . Am verificat foarte bine, te duc si la dealer daca vrei sa iti confirme.