Atelier:Propuneri si idei pentru dezvoltarea jocului.

Sectiune rezervata desfasurarii unui RPG pen&paper.
Pentru a posta in acest forum trebuie sa deveniti membru al grupului Radioactiv.

Moderators: Lup_Alb, Moderatori

User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

Ultimele noutati! :)

Vreau parerea voastra despre listele de abilitati pentru Radioactiv V.2.0 si pentru SPECIAL fantasy (nu are nume inca :-? ).

Radioactiv V.2.0

1. Corp la corp (2xPU+2xAG)+10%
2. Arme albe:
a. Arme taioase (2xPU+2xAG)
b. Arme boante (3xPU+AG)
3. Arme de aruncat (PU+AG+PE)
4. Arcuri si arbalete (PU+AG+2xPE)
5. Arme de foc:
a. O mana (3xAG+PE)
b. Doua maini (2xAG+2xPE)
6. Arme grele (2xPU+2xPE)
7. Arme energetice:
a. O mana (2xAG+IN)
b. Doua maini (AG+PE+IN)
8. Furt (2xAG+PE+IN)
9. Furisat (3xAG+PE)
10. Capcane (3xPE+IN)
11. Pilot (AG+2xPE+IN)
12. Mecanica si electrotenica (AG+2xIN)
13. Electronica si computere (3xIN)
14. Medicina si biologie (PE+2xIN)
15. Fizica si chimie (3xIN)
16. Filozofie,psihologie si religie (2xIN+CHA)
17. Elocventa (IN+3xCHA)
18. Comert (2xIN+2xCHA)
19.Jocuri de noroc (IN+3xNO)
20. Cercetas (REZ+2xPE+IN)

Fantasy

1.Corp la corp
a.Pumni si picioare
b.Bate si bastoane
2.Arme albe
a.Arme taioase scurte
b.Arme taioase lungi
c.Maciuci si buzdugane
d.Topoare si halebarde
3.Arme de aruncat
4.Arcuri si arbalete
5.Sfera Distructiva(Magie)
6.Sfera Alteratiei(Magie)
7.Sfera Iluziei(Magie)
8.Sfera Mentala (Magie)
9.Misticism(Magie)
10.Alchimie
11.Medicina
12.Furisat
13.Furt
14.Capcane
15.Artizan
16.Elocventa
17.Comert
18.Jocuri de noroc
19.Mijloace de transport (nume temporar)
20.Ranger(nume temporar)
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
User avatar
crimson_cosmos
Radioactiv
Posts: 145
Joined: Thu Mar 27, 2003 11:43 am

Post by crimson_cosmos »

Eu sunt de acord...cu cateva precizari: la fantasy...sulitele intra la halebarde? Partea cu bate si bastoane ar trebui sa fie la arme albe...clasele de magie ar trebui sa fie: transmutatie (alterarea realitatii); necromantie; iluzionism; evocatie (manipularea energiei si crearea obiectelor din nimic); mentala; conjuratie; abjuratie (magie de aparare si alungare a creaturilor invocate) si "divination" (detectia si divinarea magiei)...si ar mai trebui adaugate cateva skilluri cum ar fi intimidarea, descuiatul usilor, iar in loc de ranger cunostinte legate de viata in salbaticie, imblanzirea animalelor, posibilitatea de a gasi si urmari pasii prin iarba sau alte suprafete..etc...
Inca ceva...regulile 2.0 cand apar pe grup?
P.S. Numele meu este "skywriter" nu "skywritter"...thanks...
"The purpose of life is to fight maturity."

Dick Werthimer
User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

Precizari cu privire la Fantasy (pentru Skywriter :) )
......................................................................................................
1.Sulitele sunt arme taioase lungi iar sulitele scurte (javelin) sunt si arme de aruncat. Topoarele si halebardele sunt o abilitate separata deoarece se manuiesc diferit fata de sulite si lancii si necesita o putere mai mare.
2. Sfera Alteratiei se va denumi Sfera Transmutatiei. Multumesc de idee!
3.Necromantia intra la Misticism la fel ca si Conjuratia si Abjuratia.
4.Evocatia intra la Sfera Mentala (deoarece trebuie sa-ti poti imagina perfect ceea ce trebuie sa evoci :) ), la fel si Divinatia.
5. Intimidarea intra la Elocventa. Poti fi "elocvent" si "convingator" in mai multe moduri :)) .
6. Abilitatea denumita "Ranger" este ceea ce spui tu dar nu am gasit un nume potrivit. In D&D se numeste Nature Lore si inseamna "Intelegerea Naturii". Ar fi o idee sa numim aceasta Abilitate "Cunoasterea salbaticiei" dar nu suna prea bine :( ... sugestii?
7. Regulile nu apar inca in grup dar vor fi. Deoacamdata mai trebuie puse la punct...
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
User avatar
crimson_cosmos
Radioactiv
Posts: 145
Joined: Thu Mar 27, 2003 11:43 am

Post by crimson_cosmos »

Deci va fi si o sectiune speciala pentru sulite lungi si scurte...nu? Legat de abilitatea ranger...la dnd "animal empathy" apare separat de "nature lore"...aici vor fi combinate? Cat despre denumiri incerca "padurar" ... cred... :D
"The purpose of life is to fight maturity."

Dick Werthimer
User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

Animal Empathy poate fi Specializare (Perk). Pentru sulite se va folosi Skill-ul Arme albe (Arme taioase lungi) atunci cand se va lupta cu ele in mana si Arme de aruncat atunci cand se vor arunca, asa cum se procedeaza in Radioactiv (sau in FalloutPnP).
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

Cam asa va arata noua harta pentru Radioactiv (mai este totusi mult de lucru). Ce ziceti? Apreciez orice mana de ajutor.
Attachments
harta.jpg
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
User avatar
crimson_cosmos
Radioactiv
Posts: 145
Joined: Thu Mar 27, 2003 11:43 am

Post by crimson_cosmos »

I like it...! :D
"The purpose of life is to fight maturity."

Dick Werthimer
User avatar
Elven_Destroyer
Radioactiv
Posts: 73
Joined: Fri Sep 06, 2002 3:00 am

Post by Elven_Destroyer »

Am o idee. Ce-ar fi sa ne facem toti personajele in Hero Machine. http://www.heromachine.com
Cred ca ne-ar ajuta sa ne integram mai bine in joc. Cel putin in cazul meu e valabil.
Ce ziceti?
"You can discover what your enemy fears most by observing the means he uses to frighten you."
-Eric Hoffer
User avatar
StaTich
Radioactiv
Posts: 1175
Joined: Fri Aug 23, 2002 3:00 am

Post by StaTich »

Ha nu ti-ai facut poza in hero machine? eu am una si nici macar nu joc... hahaha.
Lup_alb ce incerci tu acolo cu fantazy aduce prea mult a d&d. Nu uita ca fallout e unic si tre sa-l respecti. Asa ca ideile alea nu mi se par prea la locul lor.
Image
User avatar
iso
Radioactiv
Posts: 86
Joined: Fri Aug 29, 2003 5:11 am

Post by iso »

eu unul prefer mai mult fallout decat fantasy, asa ca nu ma pot exprima. dar nu stiu totusi ce intentsionezi. sa folosesti sistemul Radioactiv pentru un "fantasy setup"?
ooc
User avatar
Elven_Destroyer
Radioactiv
Posts: 73
Joined: Fri Sep 06, 2002 3:00 am

Post by Elven_Destroyer »

Ce propuneam eu era ca avatarul facut in Hero Machine sa il postam chiar aici. Adica vreau si eu sa vad cum isi imagineaza ceilalti personajele.
Oricum, iata cum o vad eu pe Arwen:
Attachments
ArwenC2.jpg
ArwenC3.jpg
User avatar
iso
Radioactiv
Posts: 86
Joined: Fri Aug 29, 2003 5:11 am

Post by iso »

Grebla, in doua variante. apoi cred ca pun si o idee de vanatoare de aspide uricaneze (adica gusteroni) cu care mi-ar place sa joc in aventura lui Skywriter (follower of the Old Religion, born tribal, cu sperantsa in renasterea naturii, cautand solutsia, etc)
Attachments
alia1.jpg
alia2.jpg
alia3.jpg
Last edited by iso on Sat Jan 03, 2004 4:45 am, edited 1 time in total.
ooc
User avatar
iso
Radioactiv
Posts: 86
Joined: Fri Aug 29, 2003 5:11 am

Post by iso »

Grebla
Attachments
grebla1.jpg
grebla2.jpg
ooc
User avatar
burner
Radioactiv
Posts: 1359
Joined: Thu Nov 15, 2001 2:00 am

Post by burner »

burner in 2 variante, insa nici una nu corespunde cu ce descriere i-am facut.. poate primu' se apropie....
Attachments
burner.JPG
burner2.JPG
True knowledge exists in knowing that you know nothing.
User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

Interesante personaje. Poate ca o sa reusesc sa pun la punct un programel in care sa puteti desena personaje mai apropiate de universul Fallout dar asta depinde de cat timp liber voi avea dupa sesiune.
In legatura cu Fantasy. Vreau sa adaptez sistemul din Fallout, de fapt un SPECIAL modificat, in asa fel incat sa poata fi folosit si intr-un RPG Pen&Paper intr-un univers fantasy. Fallout nu va fi atins in nici un fel dar daca va aparea un RPG Pen&Paper scos de cei de la Black Isle (si se pare ca se va intampla asta) atunci nu voi mai putea pastra Fallout Ro pentru ca nu am drepturi de autor si nici dreptul de a folosi universul creeat de ei. Vreau sa fac u sistem care sa pastreze aroma Fallout-ului dar sa difere destul de mult de original pentru a nu intra sub incidenta drepturilor de autor. D&D nu este chiar preferatul meu pentru ca este destul de greoi dar totusi sunt destule lucruri bune acolo din care sa te poti inspira.
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
User avatar
StaTich
Radioactiv
Posts: 1175
Joined: Fri Aug 23, 2002 3:00 am

Post by StaTich »

Eu prefer dungeons and dragons, singurul lucru prost parandumi-se sistemul de lupta (move action si action) care e o tampenie, cel din fallout fiind genial.
Daca stau sa ma gandesc fiecare are farmecul lui.
Si stii cand apare fallout? Ca eu momentan ma apuc sa fiu DM sau GM intr-un dungeons and dragons cu prietenii mei si ma gandeam (toti suntem si fani fallout printre altele) ca poate facem si fallout pen'n'paper la "petrecerile" astea.
Image
User avatar
Elven_Destroyer
Radioactiv
Posts: 73
Joined: Fri Sep 06, 2002 3:00 am

Post by Elven_Destroyer »

Iata inca cateva imagini.
Inainte sa ma intrebe cineva, cateva lamuriri:
-pistoalele sunt Desert Eagle
-pusca este un Gauss
-ala este un Power Armor Mk.II
Si as vrea ca si tovarasii lui Arwen din "Minciuna" sa posteze aici imagini cu personajele, asa cum si le imagineaza ei.
Attachments
ArwenF.jpg
ArwenPA.jpg
ArwenW.jpg
"You can discover what your enemy fears most by observing the means he uses to frighten you."
-Eric Hoffer
User avatar
Elven_Destroyer
Radioactiv
Posts: 73
Joined: Fri Sep 06, 2002 3:00 am

Post by Elven_Destroyer »

Cateva intrebari cu privire la Radioactiv V.2.0 (vreau si eu cateva precizari):
- numarul de skill-points/nivel ramane la fel? (numarul de skill-uri a crescut)
- care va fi nivelul maxim al unui skill?
- armele de o mana si cele de doua maini sunt skill-uri separate sau cresc impreuna diferind doar prin nivelul initial? Daca sunt diferite de ce nu exista aceleasi categorii (una/doua maini) si la diversele tipuri de arme albe (arme taioase o mana, arme taioase 2 maini etc.)?
- care este pozitia ta cu privire la dual-wield (cate o arma in fiecare mana)? Va fi implementat asa ceva? Dar scuturi vor exista?
"You can discover what your enemy fears most by observing the means he uses to frighten you."
-Eric Hoffer
User avatar
Brainy
Radioactiv
Posts: 8
Joined: Tue Mar 25, 2003 9:02 am

Post by Brainy »

Cam asa arata personajul meu din 'Minciuna'.
Ps. ignorati pisica aia ;)
Attachments
The Brain
The Brain
I am the Superior Intelligence.
User avatar
iso
Radioactiv
Posts: 86
Joined: Fri Aug 29, 2003 5:11 am

Post by iso »

Skywriter. skill points/nivel depind de trasaturi. "Dotat" si "Priceput" mai exact. this was just a pointer. * nivel maxim de skill era 300 in fallout 2. poate Lup Alb a schimbat, nu stiu. * iar de arme as zice ca fie de o mana, fie de doua.. tot in acelasi loc pica.. adica... un pistol intra in arme de foc, dar si o pusca, chiar daca e tsinuta cu doua maini. in schimb, un minigun sa zicem, vine la arme grele. stiu chestia asta din joc, so cred ca nu-i nimic nou pentru tine.
ooc
User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

Ceea ce am postat referitor la radiactiv v.2.0 este doar o idee initiala. Acum, dupa ce am reflectat putin, voi mai aduce cateva modificari. Vreau sa transform radical sistemul de joc deoarece vreau ca acesta sa se poata aplica la orice tip de RPG, fie el fantasy sau SF, asa ca mai este mult de munca. Pana acum m-am gandit la mai multe optiuni si m-am inspirat din 3 sisteme pe care le consider a fi cele mai interesante. Adica S.P.E.C.I.A.L. , D&D si sistemul folosit in Morrowind. Fiecare are avantaje si dezavantaje asa ca incerc sa iau ce este bun din fiecare si sa incerc sa echilibrez ceea ce este mai putin "stralucit". Deci, in esenta vor aparea si skill-uri de armura. M-am gandit la doua tipuri de armura, armura flexibila si armura rigida deoarece armura "medie" nu exista decat in mintea celor care au creeat regulile din Morrowind si din D&D. Armurile vor avea cerinte de putere diferite in functie de greutate ceea ce le va departaja, oarecum, mai corect. Va aparea si un skill de scut dar trebuie sa adaptez asta la sistemul S.P.E.C.I.A.L. care foloseste Agilitatea ca baza pentru clasa de protectie. Armele vor fi mai diversificate, indiferent daca sunt arme de foc sau arme albe. Pentru versiunea de fantasy va exista si magie dar intr-un sistem magic total deosebit de D&D sau Morrowind. Vreau sa fac un arbore de abilitati (skill-uri) modular in care sa se poata introduce sectiunile in functie de universul incare se joaca deci Magia va fi inlocuita de Stiinta in universurile non-magice. Mai am de lucru dar acum nu voi avea timp pentru ca sesiunea bate la usa. De fapt primul examen va fi saptamana viitoare asa ca...
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
User avatar
StaTich
Radioactiv
Posts: 1175
Joined: Fri Aug 23, 2002 3:00 am

Post by StaTich »

M-am uitat azi la "Shaft" si ma simt inspirat. Filmul e ceva in gen poc poc poc bam trosc.
In primul rand pt sistemul tau trebuie obligatoriu sa pastrezi action pointsurile pt ca sunt cel mai bun lucru din fallout. Sa faci o combinatie de perkuri de fallout cu dsid. Sa bagi arme de foc, dar fara mizerii de gen lansator de rachete (eu nu pot sa suport armele de "distrugere in masa"). Sa bagi motociclete, ar fi prea tare, sunt o aditie interesanta la fallout.
Ar fi misto ceva in gen "special moves" adica aruncare la stilul max payne care sa bage mai mult la armour class cand este folosita (hmm dar cred ca cu asta actiunea ar trebui sa se petreaca in acelasi timp).
Sa fie chestii rare (astea dau farmec oricarui joc) si neaparat artefacte: ceva in gen "clepsidra" care opreste timpul(castigi o tura in plus), sau "golden bullet" care odata incarcat spulbera orice fiinta vie si chiar si obiecte.
Jocul ar trebui sa fie mai activ, capcane, pereti care cad, explozii, chiar daca e pe ture si pe net si pen and paper, ar trebui sa bagi niste chestii care sa incite publicul, ca vad ca lumea e plictisita rau si nu posteaza mai deloc.
Monstrii ar trebui sa fie oameni.. e mai misto asa. Ciudatenile mi se par in plus pt orice joc. Domne tre sa omori oameni. Si daca se poate ca tu sa fi roman si sa omori americani ar fi prea tare. Ca sunt prea multe filme unde americanii omoara tot.

Scuzati aberatiile, sunt niste idei generale, am adunat tot ce imi place mie prin jocuri. Lup_alb daca vrei ceva ajutor (intr-o oarecare masura ca eu cica dau bac totusi, ajutor de scurta durata) poti sa apelezi la mine. Nu o sa am timp sa fac fise de personaj pt inamici sau chestii de astea, dar o idee ceva pot sa mai dau si eu.
Image
User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

1. Punctele de actiune a la Fallout raman. Asta este de la sine inteles.
2. O lista extinsa de Specializari (Perk-uri) este in lucru. Peste 100!
3. Armele gen lansator de rachete si mitraliere grele exista si vor ramane dar munitia pentru ele va fi o raritate (de genul: gasesti 2 rachete si o banda de 50 de cartuse de mitraliera intr-un an de joc, timpul jocului) asa ca vei folosi 99% din timp arme albe si arme de foc usoare.
4. Motociclete exista in Radioactiv, trebuie numai sa le cauti!
5. Exista si miscari speciale dar pentru a le invata trebuie sa gasesti un "profesor" si sa atingi un anumit nivel.
6. Daca vrei sa ajuti, posteaza orice idee consideri a fi importanta, in acest forum. Asa ma ajuti mai mult decat iti inchipui.
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
User avatar
Striker_DEA
Radioactiv
Posts: 30
Joined: Fri Jul 12, 2002 3:00 am

Post by Striker_DEA »

Sistemul din D&d este excelent. Pare el simplu la prima vedere dar este foarte complex, chiar daca exista numai move equivalent action si standard action, pentru ca orice faci in acel move action sau standard action este legat de o activitate care o poti face si in realitate, iar in joc se face printr-un skill sau feat care este gandit sa fie o transpunere cat mai apropiata de ce poti face in real life. Ceea ce multi poate uita este ca D&d-ul desi este tund based (este doar pen&paper) el trateaza lucrurile ca si cum ar fi real time. Fallout este un joc de tip skill based gandit pe action pointuri pentru ca nu se poate altfel, nu da ideea de real time, dovada fiind si fallout tactics in care dupa ce iti aruncai toate punctele pe teava armei in 500 de milisecunde stateai ca sa le refaci 3 secunde, adika ce il durea mana pe omu tau sa mai traga inca un glonte? Ambele sisteme sunt foarte bine gandite pentru jocul pentru care au fost create, action points pentru fallout si 2-time action pentru d&d 3rd and revised. Cei care au jucat toate versiunile de dnd ca pnp sau macar pe net pbm stiu ca dintre toate versiunile d&d clasic, d&d 2nd si d&d 3rd (3.5) (se considera si versiunile advanced) in 3rd (3.5) se gaseste cea mai buna tratare a combat round-urilor. Acum sa vedem ce va aduce 4th-ul in 2006 daca apare. Gooooo Wizards!
"A fi inseamna a fi relativ!"
User avatar
StaTich
Radioactiv
Posts: 1175
Joined: Fri Aug 23, 2002 3:00 am

Post by StaTich »

In primul rand vreau sa spun ca Striker are o poza foarte misto...
2. Vreau sa se foloseasca allingment ca in dsid (a se citi dungeons si dragons), mi se pare o chestie misto allingmentul mai ales daca gmul sau dmul da experienta in plus pt intrarea in pielea personajului. Mi se pare o chestie care motiveaza foarte mult...
3. Am reinceput fallout2 si e exact ca in vremurile lui de glorie, un joc bestial... damn "I love the smell of napalm in the morning"...
Image
User avatar
Striker_DEA
Radioactiv
Posts: 30
Joined: Fri Jul 12, 2002 3:00 am

Post by Striker_DEA »

Fallout 2 rulez. Am terminat jocul omorand totul de pe harta. Adika, vreu sa ma intelegeti, TOTUL!!!!
"A fi inseamna a fi relativ!"
User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

Striker-> Incearca acum sa termini jocul incercand sa omori cat mai putini oameni cu putinta. Ai descoperit perk-ul ascuns "Expert excrement expeditor"? Cred ca nu :lol: ... Sti cum se ajunge la vault 13 urmarind urmele unor deathclaws ?
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
User avatar
Striker_DEA
Radioactiv
Posts: 30
Joined: Fri Jul 12, 2002 3:00 am

Post by Striker_DEA »

Lup nu stiu daca ai primit, da ti-am dat un mail in care te intrebam daca pot sa intru si io in Minciuna. Vezi si tu daca se poate. Cat despre fallout 2 l-am terminat de mai multe ori da nu am putut sa ma abtin sa nu troznesc pe unu heheheh. Cel mai marfa a fost cand l-am terminat numai cu unarmed, sau in legatura cu deathclaw-ul a fost cam asa, nici nu am iesit bine din satu meu si am dat de Alien Ship (Alien Blaster) apoi peste vreo 2 patratele de Bridge Keeper. Apoi am urmarit death claw tracks si macel in rest. Ce am citit pe un forum, zicea unu ca a terminat fallout (nu sunt sigur daca 2 sau 1) level 1. Sunt chiar curios cum se poate.

In legatura cu pnp-ul care il dezvolti tu momentan iti recomand un lucru care dupa mine e foarte important pentru fallout sa il aiba, Ready Action.
"A fi inseamna a fi relativ!"
User avatar
StaTich
Radioactiv
Posts: 1175
Joined: Fri Aug 23, 2002 3:00 am

Post by StaTich »

Lup_alb eu am jucat doar o data fallout 2 si nu l-am terminat din motive de bulit calculatorul... dar am primit expert excrement expeditor, gravedigger, gecko skinning, ceva cu sex simbol sau nu mai stiu cum era... parca mai erau si altele da nu mai tin minte.
Image
User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

Striker-> Nu, nu am primit nici un mail de la tine cu privire la "Minciuna". Daca vrei sa te alaturi, trimite-mi o fisa de personaj. Ar trebui sa sti cum se face :wink:. Totusi va trebui sa fi om sau spectru si supravietuitor de le suprafata (din Fieraria sau tribal) ca sa te pot introduce in poveste. Cat de spre "ready action" mai trebuie sa studiez. Presupun ca te referi la actiunea de a pregati un item pentru a fi utilizat (a trage sabia din teaca, etc.).

StaTich -> Sunt o ultime de perk-uri ascunse si nici dupa ce am terminat Fallout 2 de vreo 7 ori in diverse moduri nu sunt sigur ca le-am vazut pe toate. Am auzit de perk-ul "prietenul animalelor" sau de cel numit "prietenul mutantilor" dar n-am reusit sa le obtin. De aemenea n-am gasit niciodata "alien blaster" desi am batut harta in lung si in lat. Am gasit totusi o naveta prabusita de pe Entreprise (Star Trek) cu niste super stimpack-uri care-ti vindecau toate HP-urile.
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
User avatar
Striker_DEA
Radioactiv
Posts: 30
Joined: Fri Jul 12, 2002 3:00 am

Post by Striker_DEA »

Iti trimit fisa si background-ul cat pot de repede.
"A fi inseamna a fi relativ!"
User avatar
Striker_DEA
Radioactiv
Posts: 30
Joined: Fri Jul 12, 2002 3:00 am

Post by Striker_DEA »

Cu Ready Action-ul e cam asa...

Exemplu 1 (singur):

Night Slasher (rogue 8 ) : Se ascunde dupa usa (hide 30) si anunta ready action: Daca vreun orc intra pe usa ii infig rapierul in ceafa (-8 attack pentru a lovi in ceafa si incearca un massive damage pentru kill).
Cand orcul intra daca nu se astepta la asa ceva (un roll de listen de exemplu) atunci se face ready action-ul asta inseamna ca Night Slasher isi face atacul de ready action cu penalizarea necesara. Dar orcul era nepregatit deci este flat footed si nu are Dex AC iar Night Slasher are sansa de sneak attack. Dupa lovitura daca acesta nu a reusit un spot ca sa vada unde se afla Night Slasher atunci rogue-ul are +8 initiativa si si incepe combatul primul.

Exemplul 2 (party combo):

Striker Lightbringer (Paladin of Helm 6/ Fighter 4/ Holy Liberator 2 :D): Se aseaza de partea stanga a usii si anunta ready action: Cand dau semnalul la party deschid usa si astept pana ce fireball-ul lui Brainy intra pe usa, apoi o inchid la loc, si repet asta la un nou semnal.
Brainy (Sorcerer 16): Sta la 10 feet in fata usii si langa Keeper si anunta ready action: Cand Striker da semnalul si deschide usa castez maximized & empowered fireball in camera la 40 feet distanta sau daca e mnai mica de 30 de feet in directia in care ma uit dau in centrul camerei, sau la distanta maxima posibila daca e mai mare de 70 feet, dupa care cu move action ma pitesc dupa scutul 2 tinut de Keeper. Daca Striker da iar semnalul ies si refac ready actionul.
Keeper (Cleric of Lathader 10/ Morning Avenger 2): Sta putin in stanga lui Brainy tinand 2 tower shielduri in fiecare mana sprijinindu-le de pamant, el fiind pitit dupa cel din stanga (cover 70%-100%) anunta ready action: daca Brainy este ranit atunci las scuturile jos (move action) si castez Cure Critical Wounds pe Brainy.
Kelgor (Fighter 13): Sta intre Keeper si Brainy la vreo 3 feet in spatele lor cu o sulita setata impotriva charge-ului (x3 damge vs charge attack, run or bull rush) si alte cateva asezate pe jos langa el si anunta ready action: daca cineva se infige in sulita o las din mana si iau alta de jos si o asez impotriva charge-ului.
Heizar'Kan (Monk 9/ Rogue 5): Sta in dreapta usii opus fata de Striker si anunta ready action: Daca cineva intra totusi pe usa inainte sa o inchida Striker si nu se infige in sulita lui Kelgor eu ii aplic un flury of blows (6 atacuri cu posibilitate de sneak attack). Repet ready actionul la fiecare semnal al lui Striker.

Acum Striker da semnalul si totul incepe. Din pacate in camera de 30/30 feet erau taranii rapiti din sat care trebuiau salvati. Dar ready actionul fiind deja setat totul decurge conform planului. Cei care au scapat de flacarile lui Brainy au ajuns infipti in sulita lui Kelgor. Ceilalti au fost nimiciti de atacurile devastatoare ale lui Heizar'Kan, asta daca nu au primit toti cumva o usa in nas de la Striker. Ce Holy Liberator de treaba :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D.

Deci ready actionul este o actiune foarte puternica. De aceea DM-ul trebuie sa fie atent cand aceasta se actioneaza. Adika in cazul de mai sus DM-ul ar fi putut sa de un roll de Wisdom lu Brainy ca acesta sa isi dea seama ca in camera sunt doar niste tarani si sa se opreasca din castat, dar daca erau monstrii acestia nu prea aveau sanse de supravietuire, deci party-ul avea un avantaj prea mare. Ready Actionul are si minusuri. De exemplu cineva sta in capatul unui hol cu arcul si zice ca trage in prima persoana ostila care apare in capatul opus. Dar cum isi poate da seama daca e cu adevarat ostila? Asta inseamna un roll de Spot si de Wisdom la -8 pentru ca nu are timp sa observe prea mult altfel pierde ready action-ul. Se pot seta ready action-uri impotriva unor ready action-uri in cazul in care te astepti la unele, dar cele mai complexe ready action-uri sau cele mai vagi ca descriere se fac ultimele. Totul tine insa de DM cum vrea el sa trateze situatia.
Last edited by Striker_DEA on Wed Jan 14, 2004 10:51 am, edited 1 time in total.
"A fi inseamna a fi relativ!"
User avatar
Brainy
Radioactiv
Posts: 8
Joined: Tue Mar 25, 2003 9:02 am

Post by Brainy »

Un singur comentariu:
Un sorcerer de lvl 12 nu poate da maximized, empowered fireball.
Fireball spell lvl 3
Maximize spell+3 spell level
Empower spell+2 spell level
--------------------------------
total spell level=8 adica asa ceva poate fi castat cel putin de sorcerer 16 sau wiz 15
Oricum, exemplul e bun.
Acum ca sa va mai incurc putin cu d&d-u sa va calculez ce damage face:
Sor 12 castand fireball:
1d6 damage per caster level cu limita la 10, adica 10d6 damage
Empower spell creste fiecare variabila cu 50% adica la cei 10d6 existenti deja adaugam inca 10d3
Maximize spell elimina variabilele deci fireballul max/emp va face 10*6 + 10*3 damage = 90 damage. (dar de vreme ce casterul e sor 16 (la lvl 16 nu te mai bati cu creaturi cu doar 90 hp ci cu ~ 150-200), nu prea au de ce sa moara monstrii din camera, iar dupa prima runda, cand va deschide striker runda probabil vor face si ei ready action si se va ajunge la un caz de melee simplu)
I am the Superior Intelligence.
User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

Da ... Am inteles ideea. Chiar ma gandeam sa introduc asa ceva dar tinand seama ca in Radioactiv 10 puncte de actiune inseamna 10 secunde (o runda) atunci un ready action nu va putea fi mai mare de 1/2 din totalul punctelor de actiune al personajulul, deci intre 3 si 5. Cei care anunta un ready action vor trebui sa anunte si ordinea in care vor actiona. Trebuie de asemena sa introduc "elementul surpriza" ceva de genul "flat footed" care exista in Fallout 2 dar nu exista in Fallout PnP (mare scapare!). Trebuie de asemenea sa introduc un sistem de "puncte de actiune" pentru vraji si abilitati PSI care cred ca va depinde de inteligenta si nu de agilitate. Astept sugestii. Ma ajuta foarte mult ideile voastre.
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
User avatar
crimson_cosmos
Radioactiv
Posts: 145
Joined: Thu Mar 27, 2003 11:43 am

Post by crimson_cosmos »

In primul rand...pt ISO: stiu ca abilitatile primare sunt influientate de skillurile "Dotat" etc. dar, in cazul in care nu se alege un astfel de skill nr lor maxim este de 40.
---------------------------
In al doilea rand: de ce nu introducem un sitem gen Morrowind (ca skill-uri:major, minor), iar la un nr de lvl-up-uri cate un perk. Ca sa fie mai variat putem include si skilluri de dnd. Chestia cu nivelul sau procentul la skill-uri ramane ca in fallout, ca si numarul de skill-points per level. Skillurile de la major cresc de 2 ori mai repede si sunt in numar de 3, iar cele de minor cu 3 puncte la 2 skill-points (adica 1.5).
---------------------------
Lup: ce se intempla cu aventura aia???
--------------------------
chestia cu ready-action e o idee buna...
-------------------------
nu sunt de acord cu scoaterea monstrilor/mutatiilor
-------------------------
sa faci si o lista cu miscari speciale (ce abilitati cer si ce fac). Va fi ceva diferit de perkuri, nu?
------------------------
cam atat...c u later alligator
"The purpose of life is to fight maturity."

Dick Werthimer
User avatar
drakkan
Radioactiv
Posts: 17
Joined: Thu Mar 13, 2003 6:14 pm

Post by drakkan »

De mai multe zile joc The Temple of Elemental Evil si am cautat sa vad sistemul de reguli dupa care se ghideaza. Am aflat ca foloseste o combinatie de AD&D 3.5 si daca nu ma insel un set propriu de reguli.
Ma gandesc ca ar fi interesant de studiat si poate ca se vor gasi ceva elemente ce pot fi imprumutate<las asta pe seama specialistilor in domeniu>.
"Know your enemy and know yourself and your victory shall never be endagered.
Know the ground know the weather and your victory shall be total"
Sun Tzu's Art of War
User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

Pentru cei interesaţi. Am postat pe grup (Fallout_Ro) un fişier numit Ouroborum.pdf care contine o scurta descriere a universului Fantasz pentru Regulile Imago Mundi.
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
User avatar
crimson_cosmos
Radioactiv
Posts: 145
Joined: Thu Mar 27, 2003 11:43 am

Post by crimson_cosmos »

Am gasit o varianta la jocul pe forum: http://www.openrpg.com. E un program de chat facut initial pentru PnP DnD dar care poate fi folosit pentru orice joc, fiind foarte flexibil si "customizabi". In esenta are suport si pentru harta, un fel de sistem pentru organizarea datelor. Varianta asta ar permite o desfasurare mai rapida a aventurilor. Pentru mai multe detalii vizitati situl.
"The purpose of life is to fight maturity."

Dick Werthimer
User avatar
crimson_cosmos
Radioactiv
Posts: 145
Joined: Thu Mar 27, 2003 11:43 am

Post by crimson_cosmos »

Da...vad o miscare ametitoare pe aici asa ca ma vad nevoit sa revin cu amanunte. Am jucat ceva pe OpenRPG si m-am mai lamurit. Jocul are suport pentru zaruri de la d4 la d 20 si d100 deci e cumva facut pentru jocuri cu un sistem de lupta/actiuni bazate pe roll-uri...gen Dnd...Nu stiu cum s-ar integra Radioactiv in chestia asta, insa am avea suport pentru harta(care se deseneaza manual, insa - aici e mai buna varianta de fata, insa cere mai mult timp), un soi de char-sheet sub forma de "tree" si suport de chat...ceea ce il face mai indicat pentru sesiuni "live" decat celelalte programe (de ex. Yahoo). Poate va "musca" curiozitatea si va uitati pe site...daca nu macar postati aici ceva sa stiu si eu daca vorbesc singur.
"The purpose of life is to fight maturity."

Dick Werthimer
User avatar
Lup_Alb
Moderator
Posts: 1020
Joined: Thu Jul 04, 2002 3:00 am

Post by Lup_Alb »

Am fost eu curios să mă interesez de programul pomenit. nu este o idee rea dar programul a fost creat pentru sesiuni de D&D şi AD&D aşa că trebuie adaptat pentru Radioactiv. Nu că nu s-ar, putea dar cine se va ocupa de asta? Eu cu siguranţă nu voi mai avea timp. Şi în al doi-lea rând, nu ştiu câţi dintre jucători pot fi în acelaşi timp online, mai multe zile şi săptămâni la rând pentru a termina măcar o aventură live. Ar fi frumos, dar nu prea este posibil în situaţia actuală. De fapt încă nu există cu adevărat o comunitate de RPG-işti Pen&Paper care să joace Radioactiv. Sunt numai câţiva curioşi care sunt interesaţi să joace şi să vadă cum este, dar dezvoltarea şi promovarea jocului depinde, până acum, numai de mine. Nu vreau să dezamăgesc pe nimeni, dar faţă de adevăraţii RPG-işti Pen&Paper, noi (inclusiv eu) suntem mici copii. Un RPG Pen&Paper presupune multă muncă, mai ales că nu este un sistem creat, tipărit şi cu aventuri scrise de profesionişti care au lucrat în domeniu ani de zile, cum este D&D de exemplu. Un singur om are limitele sale... din păcate... :roll:
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
Post Reply