Page 11 of 18

Posted: Sun Jul 03, 2005 7:14 pm
by RoyaL
cursa destul de plictisitoare
Alonso a castigat alla Schummy in zilele lui bune..a plecat lansat si dus a fost
pacat de Ferrari ca nu reuseste sa recapete ritmul sau natural..

Posted: Wed Jul 06, 2005 10:53 am
by Xan_ the_Reaper
Wishmaker wrote:
Xan_ the_Reaper wrote:Ultima etapa a fost letala. Ferrari era cat pe ce sa-si piarda ambii piloti multumuita lui Schumi. Dan Alexandrescu a fost insa cel mai enervant:
- repeta in prostie acelasi lucru
- nu ne lasa sa auzim ce ziceau aia in Team Radio
- pe langa alte mari gafe a facut una care m-a facut sa rad: "Acea linie dreapta este foarte grea, deoarece franele sunt solicitate mult, oprind de la peste 350 km/h pana aproape de 150". Cum naibii peste 350 km/h can masinile de-abia atigeau 320 - 330??
- era de asteptat sa se laude ca a vorbit cu Montoya si cu alti "cunoscuti" de-ai lui( am mai citit un articol de-al lui despre Carrera GT in auto motor si sport in care spunea ca "prietenul lui" nu stiu ce pilot experimentat l-a invatat sa apese pedala la maxim. WOW!! [smilie=Nice-try.gif]

Dan Alexandrescu e moca. :tongue3: :tongue3: . Nu am vazut cursa la televizior, dar in sezoanele trecute la INDIANAPOLIS, cei de la TAG HEUER, aratau clar cum in linii drepte masinutele aveau peste 360 km/h ;). Eu cred ca domnul Alexandrescu e croitor pe post de comentator TV la formula 1 ;) :tongue3: :tongue3:


Daca BMW gaseste design-ul si cativa piloti care stiu si altceva decat blana poate o sa faca ceva. Sa speram ca F1 o sa mai fie si anul viitor :P :P :P :P
Sezonul acesta bolizii atingeau sub 320 - 330km/h

Posted: Wed Jul 06, 2005 7:10 pm
by ice01
planetF1.com wrote: 'Michelin Seven prepared to leave F1 immediately'
The Michelin Seven were prepared 'to walk out of Formula One for good' if they had been banned for their part in the Indianapolis debacle, according to reports.
The Times claims that the seven teams – somewhat inevitably followed by Paul Stoddart's Minardi outfit – 'had agreed privately that they would split immediately from the established Formula One series run by Bernie Ecclestone and Max Mosley, the FIA president, to hasten the set-up of a rival championship.
Sursa
:-k

Posted: Fri Jul 08, 2005 5:40 pm
by taurled
FIA a dat publicitatii rezultatul sondajul oficial facut de acest for pentru imbunatatirea spectacolului in Formula 1. Pentru a raspunde la multele intrebari puse de FIA aveai nevoie de un calculator si o legatura la net, plus destul de multa rabdare mai ales in primele zile in care sondajul a fost pun online. In principiu, iubitorii acestui sport vor sa vada mai multe depasiri pe circuit, mai putine sisteme care ajuta pilotii si tot asa. Iata rezultatele celui mai mare sondaj facut pana acum in motor sport (FIA/AMD Formula One Survey 2005):
http://f1.netsport.ro/stiri/5660/Rezult ... al-F1.html

Posted: Sat Jul 09, 2005 3:58 pm
by Bossman
Rezultatul calificărilor de la Silverstone.

1 Fernando Alonso Renault 1:19:905
2 Kimi Raikkonen McLaren 1:19:932
3 Jenson Button BAR - Honda 1:20:207
4 Juan Pablo Montoya McLaren 1:20:382
5 Jarno Trulli Toyota 1:20:459
6 Rubens Barichello Ferrari 1:20:906
7 Giancarlo Fisichella Renault 1:21:010
8 Takuma Sato BAR-Honda 1:21:114
9 Ralf Schumacher Toyota 1:21:191
10 Michael Schumacher Ferrari 1:21:275
11 Jacques Villeneuve Sauber - Petronas 1:21:352
12 Mark Webber Williams - BMW 1:21:997
13 David Coulthard Red Bull Racing 1:22:108
14 Nick Heidfeld Williams - BMW 1:22:117
15 Christian Klien Red Bull Racing 1:22:207
16 Felippe Massa Sauber - Petronas 1:22:495
17 Narain Karthikeyan Jordan 1:23:583
18 Christijan Albers Minardi 1:24:576
19 Patrick Friesacher Minardi 1:25:566
20 Tiago Monteiro Jordan

Iar l-a trădat motorul pe Kimi în ultima sesiune de teste, îmi vine să urlu ](*,)

Posted: Sat Jul 09, 2005 4:05 pm
by RoyaL
Incredibil Renault..pur si simplu

Posted: Sat Jul 09, 2005 5:05 pm
by myx4ever
foarte frumos!astept cursa de maine...sper intr-o dubla de-a lui renault ! clar e un lucru... si alonso si raik sunt pe aceasi strategie !

Posted: Sat Jul 09, 2005 5:18 pm
by taurled
myx4ever wrote:foarte frumos!astept cursa de maine...sper intr-o dubla de-a lui renault ! clar e un lucru... si alonso si raik sunt pe aceasi strategie !
nu are cum sa fie o dubla renault, kimi va ajunge sigur in primii 2 (sa nu-i explodeze motoru)

Posted: Sat Jul 09, 2005 5:36 pm
by sorin
îmi place că eşti optimist, dar de data asta sunt sceptic în ce priveşte revenirea lui Kimi, poate datorită unui feeling referitor la strategia de refuelling. cred că e identică cu a celor de la Renault. oricum interesant de urmărit duelul cu Şumi, să vedem cine cui va mirosi gazele de eşapament.

Posted: Sat Jul 09, 2005 6:32 pm
by ice01
KIMI are sanse mari sa urce pe podium, dar si sanse la fel de mari sa nu urce ...
Strategia lui este clara si va fi indentica cu cea din Franta, va pleca cu full la benzina, va profita de faptul ca masinile MCLaren sunt foarte rapide indiferent de cantitatea de benzina incarcata, si va incerca o recuperare nebuna ...
Insa tactica asta tine si de ceilalti participanti la cursa si strategiile lor ... in rest nu prea are de ales decat sa mearga la bataie ...
Oricum imi vine sa mor de inima cand vad cat ghinion poate sa aiba copilul asta ... din motivul asta nu cred ca va ajunge niciodata campion mondial ... sa imi bag picioarele in el ghinion ...

Posted: Sat Jul 09, 2005 7:08 pm
by taurled
Muad'Dib wrote:îmi place că eşti optimist, dar de data asta sunt sceptic în ce priveşte revenirea lui Kimi, poate datorită unui feeling referitor la strategia de refuelling. cred că e identică cu a celor de la Renault. oricum interesant de urmărit duelul cu Şumi, să vedem cine cui va mirosi gazele de eşapament.
oricat de mult as tine eu cu ferrari imi dau seama ca raikonen va fi in fata lui schumi dupa start indiferent cu cat de multa benzina va pleca.

schumacher si el va avea o cursa de recuperare si sper sa ajunga la final pe 3...da` pentru asta tre sa abondoneze montoya (de restu nu-mi fac probleme)

sper ca lui alonso sa nu-i priasca faptul ca nu vede pe nimeni in fata

Posted: Sat Jul 09, 2005 7:46 pm
by RoyaL
alonso ,de totul ii va merge bine,va face aceasi cursa ca in franta..pleaca lansat si ciao ciao la toti..ne vedem la finish line
cat despre Kimi,sper sa ii mearga a fel de bine ca si pana acum

ce pot sa zic altceva ..FORZA FERRARI..

Posted: Sat Jul 09, 2005 8:29 pm
by Radoo
La ce ora e cursa? K tot timpul uit sa ma uit la ora care trebuie...

Posted: Sat Jul 09, 2005 9:10 pm
by ice01
Rayden wrote:La ce ora e cursa? K tot timpul uit sa ma uit la ora care trebuie...
>>15.00<<

Posted: Sun Jul 10, 2005 4:47 pm
by Bossman
A reuşit şi Montoya să câştige o cursă ... and about freakin' time too ... Kimi săracu' a recuperat atât cât se putea, iar Alonso nu prea s-a forţat ... restul ... au fost şi ei pe acolo ...

Posted: Sun Jul 10, 2005 4:52 pm
by taurled
a fost o cursa nasoala (slaba)
nu merita in fata turului frantei :-~

Posted: Sun Jul 10, 2005 5:37 pm
by raptor
era timpul sa castige si montoya o cursa. Kimi a facut ce a putut, cred ca s-ar fi apropiat mai mult daca nu il tineau Trulli Si schumacher in urma. Ciudata strategia lui Barichello, nu stiu la ce se gandea Ferrari cand au mizat pe 3 opriri pentru el.

Posted: Sun Jul 10, 2005 5:54 pm
by ice01
O cursa cu foarte multe surprize si nu imi vine sa cred ca voi zice cele ce urmeaza :
-victorie Monty, prima victorie semnata de el la MCLaren, eu zic ca era de multa vreme timpul sa faca ceva, acum in sfarsit a reusit sa duca o cursa cap/coada fara gresala si sa ia un prim loc.
- jumatate de noroc KIMI, parca nu imi vine sa cred ca este un ghinionist mai mare ca el in F1, insa se pare ca acesta este Fishichella, imi pare rau ptr el, dar se pare ca devine expert la oprirea motorului in standuri, damn, o greasala de debutant.
- Ferrari e clar, sunt pierduti, nu mai au nici o sansa la nici unul dintre titluri, intradevar epoca Ferrari a apus ...

Urmeaza Germania, o cursa pe teren propriu ptr Mercedes, sa speram in mai mult spectacol acolo, este o cursa destul de dificila ... sa vedem rezultatul ...

Posted: Sun Jul 10, 2005 6:42 pm
by y0py
Asta cu "epoca Ferrari a apus" e trasa de par, dar n-am cum sa prezint argumente pe care sa le acceptati intrucat e forum powered by "kimi".

Posted: Sun Jul 10, 2005 8:33 pm
by RoyaL
am adormit la televizor..
daca suferi de insomnie cred ca F1 este tratamentul ideal.

1-2 depasiri la GP #-o
anyway ma bucur pt Fisico ca a reusit sa termine si el o cursa

Ferrari? :-! anul asta e jale pt ei,cu siguranta au subestimat valoarea celorlalti..
anyway au bagat bani putini si F2005 si rezultatele se vad
dar despre Williams ce sa mai zicem? au pierdut motoarele BMW ,masina merge ca dreaq.. cica ar trece la motoare cosworth.. din ce in ce mai rau.

Posted: Sun Jul 10, 2005 9:02 pm
by FIDO
Numai bine suna Williams Renault? \:D/ E trist sa vad ca unele echipe dupa multi ani nu au captat experienta (sau poate nu au bani) sa se ridice la nivelul marilor echipe, iar Renault intr`un an in care evolutia a fost mediocra, urmatorul an si`au revenit surprinzator [smilie=Respect.gif] .

Posted: Sun Jul 10, 2005 9:05 pm
by X5
Fernando Alonso a reusit sa castige si la Silverstone...nu stiu cum face dar castiga aproape in fiecare cursa :tongue3:

Posted: Sun Jul 10, 2005 9:49 pm
by ice01
y0py wrote:Asta cu "epoca Ferrari a apus" e trasa de par, dar n-am cum sa prezint argumente pe care sa le acceptati intrucat e forum powered by "kimi".
Un post care prezinta o filosofie mult prea fina si abstracta ptr a razbate pana la sufletele noastre profane, poate reusesti totusi sa iti rupi din timpul tau celest, prea marite y0py si ne impartasesti si noua necunoscatorilor si profanilor acestui sport, din marea filozofie a ciumei ... pardon ... echipei rosii ! [smilie=maniac.gif] Multumesc anticipat, pana la aflarea unui raspuns ma intorc din nou printre profanii acestui forum powerd by kimi ! Stiu, cauciucurile si probabil prea multa vopsea alba in loc de rosu :laughing6:

Just making conversation :D

Posted: Sun Jul 10, 2005 10:10 pm
by kosmocos
Ca tot veni vorba de conversatie: kimi nu a fost si nu va fi niciodata un campion, asa cum au fost Jilles Villeneuve, Nigel Mansel, Senna si cu voia voastra, Michael Schumacher.

Cand a venit si vremea lui Kimi sa castige ceva, a aparut ca prin minune acest Fernando Alonso care se pare ca e cosmarul finlandezului.

Si cred ca ice01 stie asta, dar e prea mandru sa recunoasca [smilie=Respect.gif]

Posted: Sun Jul 10, 2005 10:29 pm
by y0py
Subscriu la ce a scris kosmocos. (Bossman, tu nu ai voie sa citesti postul asta :D) Fiecare campion are un mod de a se comporta, de a fi, o "aura" care-l inconjoara. Carisma daca vreti. Ori eu pe kimi nu-l percep asa. Eu un pilot peste medie, e drept, n-am nimic impotriva lui, dar plasarea lui pe un piedestal pentru care mai are de dovedit ca il merita, mai e cale foarte lunga.

frate, trebuie sa tinem bariera sus, vine hoarda peste noi :D

Posted: Sun Jul 10, 2005 10:36 pm
by Bossman
y0py wrote:(Bossman, tu nu ai voie sa citesti postul asta :D)
Like, dude, nu sunt palestinian, chill :tongue3:

Posted: Sun Jul 10, 2005 11:02 pm
by sorin
nimeni nu s-a născut campion, nici chiar pingelică, mkay? nu o dată a dat dovadă de lipsă de fair play, atitudini non champion-like. şi da, campion în accepţiunea maselor, kimi nu va fi niciodată. poate şi din cauza vremurilor şi curenţilor de interese în care se scaldă F1 la vremea lui. nu mai faceţi greşeala de a compara portofoliul fiecărui pilot cu snopul de titluri mondiale luate de alţii.

Posted: Sun Jul 10, 2005 11:08 pm
by ice01
y0py wrote: Fiecare campion are un mod de a se comporta, de a fi, o "aura" care-l inconjoara. Carisma daca vreti.
Damn y0py dude, ma bagi rau de tot in ceata, posturile tale devin tot mai pline de filosofii si nu numai aici :D
Daca e vorba de aura si carisma, apai sa avem pardon Schumi numai de astea nu avea ... Si da, ii dau dreptate lui Muad'dib, ptr a fi campion nu trebuie sa numeri cate titluri ai luat, trebuie sa arati asta, sa faci asta ... Chestia asta e o arta, nu se invata, trebuie sa o ai in sange, Senna era iubit la general, desi Mansel era un pilot de exceptie ... Senna era un mare campion si in viata si pe pista, si indiferent de numerele de campionate castigate de german, nu ii ajunge nici la unghia de la degetul mic a lui Senna ...
Damn, iara am luat-o pe aratura ...

Posted: Sun Jul 10, 2005 11:15 pm
by kosmocos
Muad'Dib wrote: nu mai faceţi greşeala de a compara portofoliul fiecărui pilot cu snopul de titluri mondiale luate de alţii.

Din pacate numarul de titluri, numarul de victorii si cel de pole positions este singurul contorizabil, la fel ca in fotbal golurile. Degeaba joaca o echipa frumos daca nu marcheaza suficiente goluri incat sa castige, aceasta echipa va fi data uitarii in favoarea uneia care joaca urat, pragmatic, si inscrie. La fel e si in F1 si in toate sporturile, fie ca va place fie ca nu.

ice01 wrote: ptr a fi campion nu trebuie sa numeri cate titluri ai luat, trebuie sa arati asta, sa faci asta ...
Aici deja vorbim discutii, sa-mi fie cu iertare #-o

Posted: Sun Jul 10, 2005 11:33 pm
by y0py
Muad'Dib wrote:campion în accepţiunea maselor, kimi nu va fi niciodată.
Mneh, hai sa lasam turma la pascut. Serios acum, cate a facut acest pilot pentru motorsport ? Vai, asa de putine ? 80 si ceva la suta din participantii la poll-ul FIA au declarat ca vor mai multe depasiri in decursul unei curse. Mi se pare normal. In acelasi timp, kimi nu mi se pare un sofer-spectacol, cand ma uit la el imi aduc aminte ca am gheata in congelator (asta pe langa subiect). Cu tot calmul si toata precizia lui nemteasca, schumacher reuseste sa scoata un zambet din cand in cand si chiar sa o puna de o mica poanta pe la conferintele de presa. Evident, ce spun eu aici nu tine de skill-ul fiecarui pilot (nu spun talent pentru ca sper ca e unanim aprobat faptul ca schumacher ar castiga aici) ci de personalitatea acestuia. Nu mai continui pe aceasta linie intrucat iar se simte ice01 bagat in ceata :)
ice01 wrote:ptr a fi campion nu trebuie sa numeri cate titluri ai luat, trebuie sa arati asta, sa faci asta ...
Si marmota ce facea ... ? :laughing6:

Posted: Mon Jul 11, 2005 8:54 am
by RoyaL
sa-mi fie cu iertare dar eu ,suporter Ferrari pana in oase , cred ca SCHUMMY nu este demn de masina pe care o conduce.
ok,este un pilot extraordinar, a castigat o galeata de GP'uri si mondiale dar asta nu te face un Campion la 360° cum au fost ceilalti..
norocul lui e ca Jean Todd in pupa in fund toata ziua si ii face toate mofturile , ganditi-va de cate ori barrichello l-a lasat sa castige.

Repet, in F2005 Ferrari a investit ff putini bani.. e aproape identica cu masina de anul trecut iar rezultatele se vad.
mi-ar place mult sa il vad pe Alonso la Ferrari dar atata vreme cat Michael va ramane pe pozitie..sansele sunt minime.. evident ca un astfel de transfer s-ar face doar peste cadavrul lui Briatore :D
Kimi nu ma face sa imi smulg parul din cap, e un pilot bun si gata... nu este de ajuns sa fii finladez ca sa devii campion mondial.

Posted: Mon Jul 11, 2005 9:40 am
by sorin
RoyaL wrote:sa-mi fie cu iertare dar eu ,suporter Ferrari pana in oase , cred ca SCHUMMY nu este demn de masina pe care o conduce.
sigur nu ai vrut să spui că maşina nu se ridică la valoarea lui? :laughing6:

Posted: Mon Jul 11, 2005 9:50 am
by RoyaL
extrem de sigur [smilie=Mooning.gif]

s-a comportat ca o penala de mai multe ori iar Ferrari nu are nevoie de astfel de personaje pt a castiga.
aici vorbim de cai pur sange ..ceilalti (in deosebi britanicii) sunt niste corcituri :pottytrain1:

Posted: Mon Jul 11, 2005 5:46 pm
by ice01
RoyaL wrote: aici vorbim de cai pur sange ..ceilalti (in deosebi britanicii) sunt niste corcituri :pottytrain1:
Dap, Ferrari -> italian trash ...
Si daca e sa vorbim aici de cai pur sange, cred ca mai degraba italieni ar trebui sa invete de la britanici ce e ala cal pur sange, ei sunt cei care au inventat pana si notiunea ...
Eu tot sper ca in afara de Lamborgini se vor apuca si italieni astia sa faca masini, dar se pare ca inca ii mai suna tot pe nemti sa le arate cum sta treaba ... ma rog asta imi aduce aminte de un banc, dar nu e topicul potrivit.
Si cum spuneai chiar tu, anul acesta din prea multa mandrie si din cauza faptului ca deja se credeau invulnerabili, au subestimat restul echipelor, si rezultatele se vad destul de clar ... sa subestimezi o echipa ca Renault sau MCLaren powerd by Mercedes, este o gresala care te costa al dracului de tare ...
Ce am remarcat pana acum insa este faptul ca Schumi nu stiu cum dracu merge bine doar cu masini foarte bune ... Interesant, foarte interesant aspectul, asta imi aduce aminte de Senna care a fost campion mondial de 2 ori cu o masina net inferioara (MCLaren HONDA) in defavoarea unei masini care era varf de generatie si care si acum este o legenda ... (Williams Renault) ... Piloti sunt multi buni, geniile insa se nasca odata la 100 de ani ...

Posted: Mon Jul 11, 2005 9:00 pm
by RoyaL
Gresesti
Schummy cand a debutat pe benetton a castigat curse importante chiar in fata lui Senna si avea o masina net inferioara.
repet, e un pilot cu balls.
hai sa nu incepem sa generalizam, italienii au invatat lumea intreaga ce inseamna motoare.. in super high class toate motoarele vorbesc italiana
Ferrari, Lamborghini, Maserati, Bugatti ..ahh btw ai vazut ultima Maserati?

http://www.maserati.com/esImages/Masera ... a_hi_G.jpg

eu am vazut-o live si a trebuit sa ridic cu 0,2v peacemaker'ul ca inima mi-o luase razna..

i-au invatat pe oameni ce inseamna injectia electronica , ce inseamna un motor disel inteligent(vezi common rail)
britanicii ce au facut? si-au vandut masinile la americani si la germani ca altfel se duceau dreaq.
cat despre Mercedes vrem sa ne aducem aminte de anul trecut cand se bushea pana si motorul autocarului ca ii ducea pe mecanici catre GP? :laughing6:
va rog frumos.. de vrem sa discutam despre motoare hai sa lasam mercedes dupa usa .. oare cui i se datoreaza ghinionul lui Kimi? sunt niste idiotzi.

Posted: Mon Jul 11, 2005 10:03 pm
by Allex
RoyaL wrote:..
britanicii ce au facut? si-au vandut masinile la americani si la germani ca altfel se duceau dreaq.
cat despre Mercedes vrem sa ne aducem aminte de anul trecut cand se bushea pana si motorul autocarului ca ii ducea pe mecanici catre GP? :laughing6:
va rog frumos.. de vrem sa discutam despre motoare hai sa lasam mercedes dupa usa .. oare cui i se datoreaza ghinionul lui Kimi? sunt niste idiotzi.
Atentie mare la ceea ce spui.. mare parte din Formula 1 moderna se datoreaza britanicilor, in special lui Colin Chapman. Si, ca fapt divers, pana recent (poate si acum dar nu sunt sigur) mai toate echipele de F1 isi aveau sediul / punct de lucru in Marea Britanie. Britanicii au mancat motorsport pe paine, in special dupa al 2-lea razboi mondial - uita-te cate circuite pot sa aiba - cand altii se chinuiau cu care cu boi.

[slight off-topic]
Ferrari si Lamborghini le consider cu adevarat masini sportive pur-sange dar Maserati traieste acum pentru ca e Big Brother Ferrari langa iar Bugatti se hraneste cu ceea ce insemna odinioara aceasta marca si mai trage un motor de 1000 CP si 1000 Nm - un soi de Fata Morgana.
Cat despre Maserati MC 12, nu ti se pare ca seamana cu F50-ul de la Ferrari ?
[/off-topic]

Posted: Mon Jul 11, 2005 10:08 pm
by y0py
Maserati este acum sub patronaj Alfa Romeo si acel MC 12 a batut recordul celor de la Top Gear, surclasand Enzo-ul, Carrera GT, McLaren F1, etc.

Posted: Tue Jul 12, 2005 8:24 am
by RoyaL
de cativa ani Maserati a intrat in grupul Fiat, ca si Ferrari de altfel, e un lucru ff bun zic eu.. era vanata de toata lumea,germani,americani si cu siguranta si-ar fi trait ultimele clipe in bratele strainilor care ar fi dus-o la groapa.
germanii cand au in minte un proiesct ambitios tot la designul italian ajung
vezi Maybach Exelero by Stola.
sper ca nu trebuie sa incep sa atasez prototipe by ItalDesign, Pininfarina, Bertone, Stola,Giugiaro etc etc. top of the tops fara doar si poate.
e drept ca sunt ff multe echipe F1 britanice dar mai este drept ca in prima cursa F1 la Silverstone(in 1950) Alfa Romeo a luat tot cu Farina, Fagioli e Parnell. :D ca tot veni vorba..

ca fapt divers MC12 0-100km/h in 3,8s ..am zis tot.

Posted: Tue Jul 12, 2005 8:41 am
by ice01
RoyaL wrote: ca fapt divers MC12 0-100km/h in 3,8s ..am zis tot.
MCLaren F1 technical data wrote: Engine Type V12
Engine Size 6064 cc
Horsepower 627 bhp
Torque 649 Nm (479 lb.ft)
Max. Speed 356 km/h (222 mph electronic limitation)
0-60 mph 3.1 sec
0-100 mph6.3 sec
1/4 mile 11.1 sec @ 138 mph
Weight 1138 kg (2500 lb)
Mai fac si altii, si chiar mai bine, nu e vorba ...
Mie unul sincer MC12 imi aduce aminte de F50 si mai noul ENZO, nu ca nu e frumoasa ...
Si da Allex a zis bine, sa nu uitam cine a pus bazele sporturilor cu motor, cum englezi au invatat pe toata lumea asta pas cu pas, si cum Mercedes nu a avut rival ptr Sagetile de argint in cursele cu motor unde pana sa se retraga in urma unui accident teribil, restul invatau de la ei ! Sa iei meritele unui producator cum este Mercedes in industia auto, este tot la fel de lipsit de etica ca si in IT unde ai indrazni sa iei meritele Intel in dezvoltarea de procesoare ...
Dar deja este offtopic si imi cer scuze ...

Posted: Tue Jul 12, 2005 8:45 am
by Snow
RoyaL wrote:de cativa ani Maserati a intrat in grupul Fiat, ca si Ferrari de altfel, e un lucru ff bun zic eu.. era vanata de toata lumea,germani,americani si cu siguranta si-ar fi trait ultimele clipe in bratele strainilor care ar fi dus-o la groapa.
germanii cand au in minte un proiesct ambitios tot la designul italian ajung
vezi Maybach Exelero by Stola.
Permite-mi sa te contrazic.
1.Nu toata lumea vrea sa vada Ferrari in groapa. Cred ca orice constructor enumerat de tine isi da seama de asta.
2.Nemtii nu ajung totdeauna la designul italian. Exemple : Mercedes SLR/SLA,Porsche 911,BMW seria 8/Z8,Audi Pikes Peak/TT/Nuvolari.