Pentru inceput vor putea posta in forumul "Radioactiv" urmatorii useri:
Hubert
dick
Elven_Destroyer
Imoen
Sanctuary
Aici puteti discuta intre voi (si cu mine ) ceea ce va nelamureste in desfasurarea jocului. Va rog sa nu deschideti alte topicuri decat daca este absolut necesar. Certurile si contradictiile inutile nu au nici un sens. Respectati-va pe voi (in primul rand) si pe cei din jurul vostru, respectandu-va ideile.
Last edited by Lup_Alb on Sat Mar 22, 2003 11:09 am, edited 4 times in total.
Uita ca mi-am creat acest caracter, Butucu', dar multe chestii imi sunt neclare. Intretimp, am mai jucat Fallout Tactics si cred ca primele valori ale experientei pentru cresterea in nivel sunt la 1000, 3000 ...
Mai incerc si pe un sistem cu Win98 sa deschid rtf-ul cu regulile.
Ce nu stiu daca putem sa alegem un nivel mai inalt pentru inceput, sau pornim de la 1 ?
P.S. M-am abonat si eu la revista ... primesc Fallout-ul ca bonus ! (Am jucat Numai Falout Tactics si Fallout2 ... in aceasta ordine.)
Radioactiv seamana mai mult cu Fallout si Fallout 2 decat cu Fallout Tactics dar totusi este diferit. Ai o libertate de actiune mult mai mare si totul se petrece pe teritoriul unei Romanii alternative si post-apocaliptice asa ca nu o sa intalnesti Brotherhood of Steel sau Enclave guards in power armor ci altceva, sper eu cel putin la fel de interesant.
Nivelele necesare pentru ridicarea nivelului sunt specificate in fisierul cu reguli. Exista cateva modificari fata de Fallout si sunt si cateva Specializari (perk-uri) noi. Citeste regulile cu atentie.
De unde pot a fac rost de zaruri cu 10 fete ? O sa am nevoie de ele ?
Si ce este cu Butucu' ... ti-am trimis fisa ...
(Uite, fiind un P&P romanesc, ma-m chinuit sa aleg un nume care sa fie in lba romana ... iar voi veniti cu Striker, etc ... )
Whatever ... dai GM-lui ce-i al GM-ului.
Eu am sperat ca jucatorii sa-si aleaga nume romanesti, dar daca au dorit sa-si pastreze numele acestea nu i-am impiedicat .
Nu ai nevoie de zaruri decat daca vrei sa joci cu prietenii tai live. Chiar si pentru asta exista soft care simuleaza zaruri cu cate fete vrei, dar nimic nu se compara cu sunetul unor zaruri adevarate atunci cand joci Pen&Paper pe masa din sufregerie :lol: ...
Am primit-o. Am sa vad daca trebuie corectata si care este povestea personajului. Daca nu se potriveste cu punctul de plecare, te vei intalni cu ceilalti pe drum. Gata! Inscrierile pentru "Minciuna" s-au incheiat oficial. Aventura va incepe foarte curand (Poate chiar astazi).
In sfarsit.
Oricum nu ma plang ca am avut Unreal II si Master of Orion 3 sa-mi tina de 3 urat (de belea cu jocurile astea, mananca tot timpu' omului ).
Fallout_Ro RULZ!!! 0X
"You can discover what your enemy fears most by observing the means he uses to frighten you."
-Eric Hoffer
O sugestie pentru jucatorii celor doua aventuri "On Forum":
Aveti la dispozitie aceasta sectiune de discutii in afara personajului, de ce nu discutati aici strategiile pe care le veti adopta in cursul jocului?
Ar fi bune sa va familiarizati cu abilitatile celorlalte personaje si sa stabiliti cine ce stie sa faca mai bine. Acum, la inceput, nu este chiar atat de important, dar cand o sa faceti level-up o sa fie o groaza de puncte de abilitate folosite aiurea daca nu va combinati eforturile. De exemplu o echipa cu un personaj bun la cercetas si unul bun la reparatii are mai multe sanse sa se descurce decat o echipa cu doua personaje care "stiu" cate ceva si la buna si la alta...
Deasemenea impartiti-va echipamentul in functie de statisticile si abilitatile fiecaruia. De exemplu on baros necesita putere 6 pentru a fi folosit deci un personaj cu putere 5 sau 4 va avea o penalizare daca foloseste o astfel de arma. De asemena uneltele dau un bonus fix deci ajuta mai mult pe cel care are abilitatea cea mai mare. Conteaza cine conduce echipa in deplasarile intre doua puncte. Un personaj cu abilitatea cercetas mai mare are sanse sa evite intalnirile periculoase sau sa detecteze de la distanta creeaturile cu care va veti intalni. Asta va da timp sa stabiliti o strategie de lupta. Atentie! Se pot construi capcane sau arme daca nivelul abilitatilor necesare este destul de ridicat. daca aveti intrebari sau vreti sa construiti ceva, interbati ...
Cercetaş
Este priceperea de a trăi în mijocul naturii. Un nivel ridicat al acestei abilităţi, permite personajului să găsească apă şi hrană în mijlocul pustietăţii şi poate interpreta urmele lăsate pe sol astfel încât poate evita întâlniri nedorite sau descoperi direcţia în care se deplasează cei pe care îi urmăreşte. De asemenea, această abilitate permite prognozarea evenimentelor meteorologice, cum ar fi o furtună sau o ploaie radioactivă, cu câtva timp înainte ca acestea să se producă, oferind astfel timp pentru găsirea unui adăpost.
Nivelul iniţial al acestei abilităţi este 2x(EN+IN).
Aici nu zice nimic de evitarea intalnirilor periculoase sau de detectare pers de la distantza.In schimb aici zice:
PERCEPŢIE (PE)
Măsoară capacitatea personajului de a percepe detaliile mediului inconjurător (cum ar fi mirosuri, zgomote, elemente vizuale care nu se potrivesc normal în imagine). De asemenea un personaj cu un grad înalt de percepţie poate observa micile gesturi instinctive sau mimica care arată că interlocutorul său minte, sau poate remarca sclipirea lentilei unei lunete atunci când un lunetist se pregăteşte să-i găurească ţeasta. Percepţia este folosită pentru determinarea Statisticii secundare Iniţiativă (viteză de reacţie) şi la determinarea abilităţilor Spărgător, Capcane, Primul ajutor şi Doctor. În plus percepţia determină distanţa până la care personajul poate ţinti cu precizie (o percepţie mare este esenţială pentru un trăgător de elită). Se aruncă zarurile contra statisticii Percepţie atunci când personajul are şansa să observe un amănunt esenţial în desfăşurarea acţiunii.
Explica-mi si mie cum vine faza, ca io am perceptzia 10 si skillu cercetas 10% ( adică la mine ori e alba ori e neagra )
______________________
Da, misto faza!, Da cred ca intelegetzi ce scrie
Don't steal. The government hates competition.
Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.
===============================
Voucher...G6TPRZ4K...PC Garage...1% reducere
Daca nu te chinuiai cu diacriticele ai fi observat ca Cercetas iti perminte sa citesti urmele lasate pe sol, astfel putand evita intalnirile nedorite. A detecta o intalnire aleeatoare nu inseamna ca vezi tu primul pe cei cu care te intalnesti, ci ca descoperi semnele recente sau foarte recente (de ex 5 minute) ale trecerii unor animale sau oameni printr-un anumit loc. Perceptia se ia in calcul la distanta de la care incepi intalnirea aleeatoare.Daca ai perceptia mai mare, atunci ii vezi primul pe inamici si incepi de la o distanta mai mare de centrul grupului lor. Daca distanta este destul de mare, este posibil ca ei sa nu te vada dar asta nu inseamna ca poti evita intalnirea ci doar ca, pentru cateva secunde, ai avantajul surprizei si poti ataca primul. O abilitate cercetas mare iti permite sa ocolesti intalnirile aleeatoare (daca vrei) sau sa sti dinainte despre ce este vorba (ai "citit" urmele inainte). Perceptia iti permite sa tragi cu armele de foc la o distanta mai mare si sa descoperi eventuali inamici care se apropie pe furis sau asteapta camuflati intr-o ambuscada.
Diacriticele nu-s vina mea. Eu am dat copy/paste la explicatziile din regulile fallout dp yahoo groups. Si tot nu m-am lamurit: din cate am vazut eu skilul cercetas nu depinde de perceptzie, dar tu spui ca
.....detecteze de la distanta creeaturile cu care va veti intalni.....
si eu nu vad cum naiba vine asta. adică unu cu perceptzia 1 da cu skillu cercetas 30-40 detecteaza de la distantza creaturile la fel de bine ca unul cu perceptzia 10?
Scuza-ma ca, caut nod in papura dar incerc sa invatz regulile astea pe o cale logica, nu mecanica.
Don't steal. The government hates competition.
Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.
===============================
Voucher...G6TPRZ4K...PC Garage...1% reducere
Dupa cum am mai spus: NU DETECTEZI CREEATURILE de la distanta! le DESCOPERI SI LA INTERPRETEZI URMELE, cu abilitatea Cercetas. Abilitatea cercetas n-are legatura cu perceptia ci cu stiinta de a descoperi si interpreta urme si semne care marcheaza trecerea unor creeaturi printr-un anumit loc (si nu numai atat dar asta ne intereseaza acum). Lamurit?
Este vorba despre evitarea intalnirilor aleeatorii.
O intalnire aleeatoare poate fi evitata sau se va sti dinainte despre ce intalnire este vorba (cu ce va intalniti) daca se reuseste o aruncare contra cercetas. De fapt nu vedeti primii creeaturile in momentul intalnirii ci descoperiti cu cateva minute inainte de a va intalnii cu respectivele creeaturi, descoperiti urmele trecerii lor pe acolo (sau le simtiti mirosul sau gasiti urme de balega sau urme de roti sau alte chestii de astea). deci evitarea intalnirilor aleeatorii nu are nici o legatura cu perceptia ci numai cu stiinta de a interpreta urmele adica abilitatea Cercetas.
OK, m-am lamurit. De fapt este asa cum credeam si eu. Partea unde m-ai deratut a fost cand ai zis ca de abilitatea cercetas depinde distantza de la care detectez creaturile, dar probabil te-ai exprimat gresit
Don't steal. The government hates competition.
Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.
===============================
Voucher...G6TPRZ4K...PC Garage...1% reducere
Mey oameni buni...legat de nume...Skytear este un pseudonim, ales de cate mine, ca urmare a "trecutului nefericit". Daca vreti sa aflati numele meu adevarat just ask...asta cand ne intalnim, bineinteles....
De asemenea, fiind singurul spectru din joc, cred ca sunt singurul care mai stie engleza...sau nu?...oricum, s-ar putea sa mai stie ajtia de umbla pe la calculatoare...
Dar ma cheama, ca io va zic, Silun' Val si sunt Lord fondator al Dark Elven Alliance. Deci nu ma enervati ca imi pun darcii pe voi sa va rupa, mama voastra ... Arghhh :D:D
Ce se intampla cu "aventurierii" din "Iesirea la suprafata"? N-ati mai postat de multisor! V-ati plictisit tocmai acum cand ati iesit la suprafata si sunteti pe cale sa castigati 500 de puncte de experienta pentru indeplinirea misiunii?
Observ ca nu prea va inghesuiti sa postati ! Sper ca nu este o dovada de scadere a interesului fata de Radioactiv... As fi foarte trist daca ar trebui sa inchid si a doua aventura inainte de a se fi terminat ...
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
Io unu am fost ocupat cu examenele.
Dar am postat chair azi si am sa mai postez de-acum incolo.Si eu ma temeam la un moment dat ca o sa fie desfiintata aceasta aventura care nici macar nu a inceput din cauza faptului ca toti s-au plictisit.
"Know your enemy and know yourself and your victory shall never be endagered.
Know the ground know the weather and your victory shall be total"
Sun Tzu's Art of War
in "Glorie si bogatie"
o schimbare de nume daca se poate?
Iso => Andrei Olaru zis Grebla
si o descriere pentru Grebla
Inalt, slabuts (Oase subtsiri), parul negru, lung si neingrijit, ochii la fel de negrii, cu o privire "pe sub sprancene" prezentand un vesnic zambet, putsin cocosat dar tare iute pe picioare si in final un ciot de barba. Hainele sunt neingrijite si rupte, dar destul de intregi incat sa tsina departe soarele arzator de pielea perfecta a tanarului. Pe umar are agatsata o traista de panza, impaturita in triunghi si ingrijit legata cu tot felul de sfori si cureluse.
inalt si nu foarte slab. par negru, oarecum ingrijit, o figura trista afisata tot timpul...ochii negrii arunca o privire rece, analitica... uitandu-te la mine iti vine greu sa crezi ca asi putea rade. hainele sunt tipice pentru un taran, pentru un locuitor al Trogloditi... rupte pe ici pe colo, dar cusute de o mana indemanatica, restul de lucruri sunt intr-o desaga pe care o port cu aerul ca nu mi-ar pasa ce se intampla cu ea.
True knowledge exists in knowing that you know nothing.
Ca inaltime in jur de 1,75, deci nu foarte inalt, par saten, foarte neingrijit, unsuros si plin de matreata, ca imbracaminte insa este in ton cu moda, costum "Armani" jerpelita si plina de petice (a nu se citi gauri), pe ici colo se vede cate o pata de sange, insa nu este sangele meu, oamenii observa un ranjit la coltul gurii care nu face decat sa-i infurie si mai rau, se pare ca nimeni nu prea ma place, oare de ce? ...de ce?...de ce?
N-ai creeat nici o problema ... vom incepe in curand numai ca trebuie sa va mai dau cateva amanunte cu privire la personajele care mai sunt prin preajma si astept ca fiecare jucator sa posteze o scurta descriere a personajului pentru a avea o idee "vizuala" despre ele. Atentie! Nu sunteti obligati la nici un fel de actiune prestabilita! Actionati asa cum doriti. Nu este nevoie sa plecati cu caravana daca nu vreti. Desi mi-ar fi oarecum mai usor daca tot grupul ramane impreuna, asta nu inseamna ca nu va puteti desparti temporar. Actionati asa cum ar actiona personajul vostru in imprejurarile date si nu cum credeti ca as dori eu sa actionati. Imi plac surprizele (placute)!
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
Max este un tanar inalt, bine facut, cu ochi albastri si par negru. Poarta un palton negru, si un costum mulat, dintr-un material care seamana cu pielea. Are o pereche de cizme cam jerpelite. Se poate observa ca acest costum a trecut prin multe, fiind plin de praf si rupt pe alocuri.
Propun sa aplicam urmatorul mod, pentru a asigura un Rp de calitate: ceea ce gandeste personajul sa fie scris cu Italic, iar ceea ce spune cu Bold. De asemenea cred ca ar fi mai bine sa postam la persoana I...cam atat...
:lol: Nu cred ca o sa poti sa te ascunzi intr-o caruta deoarece nu exista nici una! Daca citeai cu atentie ai fi vazut ca aceasta caravana este formata din animale de samar adica poarta pe spate un fel de sa speciala cu doi saci sau doua baloturi de o parte si de alta, pentru transportul marfurilor. De aceea nu trebuia sa postati inca in sectiunea rezervata aventurii. Imi cer scuze pentru faptul ca n-am fost destul de explicit de la inceput dar nu prea am avut timp sa ma ocup de aventura. Promit solemn sa ma ocup de asta astaseara si maine dimineata.
Skywritter, personajul tau Max trebuie refacut ai grija cate puncte de personaj folosesti. Valorile tuturor statisticilor principale sunt 35 la care se adauga 5 puncte de personaj. In cazul in care alegi trasatura de caracter "Dotat" mai primesti 5 puncte, iar daca alegi trasatura de caracter "Oase subtiri" primesti inca un punct dar numai pentru Agilitate. La un personaj normal, deci fara "Dotat" sau "Oase subtiri", suma tuturor statisticilor trebuie sa fie 40.
In afara de personajul lui Skywritter celelalte personaje din Glorie si Bogatie au fost puse in sectiunea "Files/Glorie si Bogatie" din grupul Fallout Ro de pe Yahoo.
Uneori Adevărul este de partea greşită a ţevii unei puşti...
pentru Skywriter, Styx si Burner. wake up guys. merge greu de tot "Glorie si bogatie". la duck&cover avanseaza mult mai repede lucrurile. am putea incerca si noi? adica.. nu stiu.. punetsi si voi notify la post-ul respectiv. eu n-am postat nimic pentru ca nu sunt in cadru inca, dar cand o sa intru, o sa incerc sa "intetsesc" putsin pasul. so, can you do it?
p.s. : specificatsi cand avetsi acces la net, ca sa stim cam cat de repede ar putea decurge aventura