-BMW-
Moderator: Moderatori
si mie imi plac foare mult BMW-urile 
in primul rand viteza de 228km/h este destul de mika pt ce ar trebui sa scoata un asemenea motor. Am mai mult prieteni care sunt pasionati de BMW seria 3 , uni chiar maniaci (unu vrea sa-si puna un V12 de 5000cc pe un 3-ar
), unu dintre ei are un 325i deci cu un motor de 2500cc pe la vo 170 cp si a fost cu el cu 240km/h si o zis ca atingea si 250 daca mai avea unde 
oricum eu am vazut 2 masini care pur si simplu faceau de ras orice BMW : un Opel kadet cu motor de 2500cc GTI si un Renault 5 cu motor de 1400cc TURBO, deci mie nu-mi venea sa cred cum puteau merge mesinile alea.RUP TOT ! .

in primul rand viteza de 228km/h este destul de mika pt ce ar trebui sa scoata un asemenea motor. Am mai mult prieteni care sunt pasionati de BMW seria 3 , uni chiar maniaci (unu vrea sa-si puna un V12 de 5000cc pe un 3-ar


oricum eu am vazut 2 masini care pur si simplu faceau de ras orice BMW : un Opel kadet cu motor de 2500cc GTI si un Renault 5 cu motor de 1400cc TURBO, deci mie nu-mi venea sa cred cum puteau merge mesinile alea.RUP TOT ! .
Don't piss me off. i'm running out of places to hide the bodies.
Ma bucur ca sa deschis acest subiect...eu fiind un foarte mare pasionat de masini iar BMW-ul este marca mea preferata.
Cateva poze am atasat mah jos cu un BMW de peste 300 CP.
Cateva poze am atasat mah jos cu un BMW de peste 300 CP.
Last edited by X5 on Sun Jul 27, 2003 10:48 am, edited 1 time in total.
Intel D820(2.8Ghz),Thermalright XP120 cooler,1 GB DDR2 800Mhz GeIL Ultra,Asus P5ND2-SLI ,Leadtek PX9600 GT TDH 512MB,Seagate Barracuda ES.2 500GB,Creative Audigy 7.1,ANTEC P160 Case,Enermax MODU82+ 525W
Re: -BMW-
Faza asta cu motorul chiar nu o cred...cel putin nu cred ca BMW-ul ala avea acceleratie mah buna ca motorul...sau poate ca tipul de pe motor nu a dat maxim...cel putin iti spun sigur ca daca ala de pe motor sarea de 12-14000 de ture in treapta 1 sau a 2-a va lasa demul in urma...ma refer la plecarea de pe loc.saint wrote: Nici macar motorul nu a reusit sa faca senzatie. Intre 2 stopuri bimarul a fost cu cel putin 1 metru in fata iar ala de pe motor a dat cat a putut!
Eu consider ca sunt cateva masini care au o acceleratie la fel de buna ca un motor...cel putin un motor de viteza(500 cc),Honda sau orice alta marca,un motor atinge lejer 100 km/h in cel putin 4-5 secunde...doar un Porsche sau Lamborghini poate sa-i faca fata...sau poate orice alta masina sub 1 tona greutate dar echipata cu un motor de cel putin 300 CP.
Last edited by X5 on Sun Jul 27, 2003 11:41 pm, edited 1 time in total.
Intel D820(2.8Ghz),Thermalright XP120 cooler,1 GB DDR2 800Mhz GeIL Ultra,Asus P5ND2-SLI ,Leadtek PX9600 GT TDH 512MB,Seagate Barracuda ES.2 500GB,Creative Audigy 7.1,ANTEC P160 Case,Enermax MODU82+ 525W
Saint: faza cu motorul lasat in urma de un BMW a fost pur eroare de pilotaj, sau ca gagiul ala nu a incercat.
M-am dat pe motoare de 600cc si astea ating suta in 2.5, maxim 4 secunde si dupa cum spunea Amon_Ra, numai Murcielago sau un Spider are asa tupeu.
Amon, e BMW-ul tau? Arata brici
Vizitati http://www.bmwfilms.com
M-am dat pe motoare de 600cc si astea ating suta in 2.5, maxim 4 secunde si dupa cum spunea Amon_Ra, numai Murcielago sau un Spider are asa tupeu.
Amon, e BMW-ul tau? Arata brici
Vizitati http://www.bmwfilms.com
Si eu la fel. Sti, in america motoarele avand capacitati mai mari ca in Eu ca deh, benzina e ieftina, BMW-urile import cam sunt lasate in urma pe aici. Chiar si o 2002-2004 Nissan Maxima le ia, la 265 cp, iar Altima 2002 in sus are si el un 175 cp sub capota sau editia 3.4 cu 240 cai.cimi wrote:oricum eu am vazut 2 masini care pur si simplu faceau de ras orice BMW : un Opel kadet cu motor de 2500cc GTI si un Renault 5 cu motor de 1400cc TURBO, deci mie nu-mi venea sa cred cum puteau merge mesinile alea.RUP TOT ! .
Ma rog, stim noi ca nu numai caii putere conteaza, mai sunt si alti factori: greutatea, transmisia, etc.
Eu am spus ce am vazut cu ochii mei. Daca ala cu motorul nu a stiut sa dea in el e numai treaba lui. Dar la motoare daca pana la 100 e acceleratia buna peste 100 o masina puternica e mai buna.
Stiu ca japonezismele alea fug... printre cei care fac impresie prin Bucuresti e o Toyota Supra care s-a bagat in ea un update de 20.000 si stie bine pe demaraj...
Oricum uite cam ce ar fi pe placul meu... Motorul e din '90.
Stiu ca japonezismele alea fug... printre cei care fac impresie prin Bucuresti e o Toyota Supra care s-a bagat in ea un update de 20.000 si stie bine pe demaraj...
Oricum uite cam ce ar fi pe placul meu... Motorul e din '90.

Prietenul meu vorbea de o masina... de un M5 care cica il are unu pe afara si a bagat la bani in masina aia... sume semnificative cu 5 zerouri si a reusit sa scoata o masina mai tare decat un Lamborghini. De fapt are si un Lamborghini si a facut teste intre amandoua... Adineauri am cautat pe Net dar nu am reusit sa gasesc insa cu prima ocazie cum vorbesc cu prietenul asta al meu il intreb de adresa respectiva ca sa o postez aici.
Masina postata de Amon_Ra e grava!
Va rog postati si alte poze cu BMW-uri care va plac. Pot sa fie luate de pe Net pot sa fie autohtone... si cele autohtone nu sunt de aruncat... 
Masina postata de Amon_Ra e grava!


Astea sunt ultimele poze cu acesta bijuterie...iar fishbone iti spun cu parere de rau ca nu e masina mea,dar cred ca e visul oricarui pasionat de masini sport si care ii place sa mearga la limita...
Intel D820(2.8Ghz),Thermalright XP120 cooler,1 GB DDR2 800Mhz GeIL Ultra,Asus P5ND2-SLI ,Leadtek PX9600 GT TDH 512MB,Seagate Barracuda ES.2 500GB,Creative Audigy 7.1,ANTEC P160 Case,Enermax MODU82+ 525W
la masina prezentata de Amon_Ra singurul lucru care nu-mi place sunt rotile. pt cum arata e pacat sa nu-i pui niste roti mai spilcuite.
printre altele despre M5...
0-60mph: 4.7 seconds (faster than a '00 Corvette)
0-100 mph: 11.4 seconds (faster than a Jaguar XKR)
0-100-0 mph: 15.8 seconds (unmatched by any production sedan)
Quarter Mile: 13.2 seconds at 107.4 mph (quicker than an Aston Martin DB7 Vantage Volante)
Top Speed: 157mph (limited); approx 187mph with limiter removed (faster than Ford SVT Mustang Cobra R).
Braking: 60-0mph: 129 feet; 70-0mph: 156 feet (shorter than a Porsche 911 Carrera 4)
Cornering - 300' skidpad: 0.90g (better than a Ferrari F355 Spider)
Slalom: 64.7 mph (faster than A Lamborghini Diablo)
ei, cum suna asta? 
printre altele despre M5...
0-60mph: 4.7 seconds (faster than a '00 Corvette)
0-100 mph: 11.4 seconds (faster than a Jaguar XKR)
0-100-0 mph: 15.8 seconds (unmatched by any production sedan)
Quarter Mile: 13.2 seconds at 107.4 mph (quicker than an Aston Martin DB7 Vantage Volante)
Top Speed: 157mph (limited); approx 187mph with limiter removed (faster than Ford SVT Mustang Cobra R).
Braking: 60-0mph: 129 feet; 70-0mph: 156 feet (shorter than a Porsche 911 Carrera 4)
Cornering - 300' skidpad: 0.90g (better than a Ferrari F355 Spider)
Slalom: 64.7 mph (faster than A Lamborghini Diablo)


saint...M5-ul ala e mortal...pacat ca era cam bezna...vream sa-l vad in toata splendoarea lui pe lumina...daca mah ai poze cu el fotografiat ziua sa le prezinti.
Puteai sa pui si tu cati CP are M5-ul...dar din cate stiu eu are vreo 400 din fabrica...daca ii faci un tunning mic...mah scoti vreo 40-50 CP...
Puteai sa pui si tu cati CP are M5-ul...dar din cate stiu eu are vreo 400 din fabrica...daca ii faci un tunning mic...mah scoti vreo 40-50 CP...

Intel D820(2.8Ghz),Thermalright XP120 cooler,1 GB DDR2 800Mhz GeIL Ultra,Asus P5ND2-SLI ,Leadtek PX9600 GT TDH 512MB,Seagate Barracuda ES.2 500GB,Creative Audigy 7.1,ANTEC P160 Case,Enermax MODU82+ 525W
fishbone wrote:Vizitati http://www.bmwfilms.com
Dintre toate filmuletele pe care le-am luat de acolo, cel cu Madonna intr-un seria 5 este cel mai distractiv.
Site-ul este clar un must see.
-
- Posts: 1643
- Joined: Sun Apr 07, 2002 3:00 am
http://www.hamann-motorsport.de/special_e.htmPARAMEDICS wrote:e laguna seca nu las vegas
Don't piss me off. i'm running out of places to hide the bodies.
- Popescu Victor
- Posts: 1379
- Joined: Thu Feb 06, 2003 9:55 am
O iubire de o viata,o iubire fara limite este ceea ce simt pentru aceste masini si pot sa spun ca am avut cat de cat ocazia sa ma infrupt in cateva cum ar fi: E36 M3 modificat putin (filtre si exhaust sport etc etc), M Coupe, 735 facelift (absolut to die for dar greu de intretinut), X5 4.4i superb,5 nou si e46 330Xi care e ... interesant,dar e atat de frumos ce am vazut aici X5 si Saint... de unde ati scos pozele? X5 cunosti cumva pe proprietarul masinii? Poti sa ne dai cateva detalii despre acea bijuterie? Am vazut toate filmuletele de pe site-ul de mai sus plus cam tot de pe racingflix.com sau dtmpower...bafta!
Btw exemplarul din imagini are 900HP si un cuplu de 1050NM...extraordinar http://www.da-motorsport.com
Btw exemplarul din imagini are 900HP si un cuplu de 1050NM...extraordinar http://www.da-motorsport.com
Last edited by Popescu Victor on Fri Aug 27, 2004 11:08 pm, edited 1 time in total.
In topicul asta pot spune si eu ceva.Am avut si eu 6 BMW-uri la viata mea incepand din 1990, dupa cum urmeaza:
BMW 525 - 2500 cmc,carburator 150 HP an fabricatie 1978
BMW 320 E21 - 2000 cmc,carburator 120 HP an fabricatie 1980
BMW 323i E21 - 2300 cmc,injectie 141 HP an fabricatie 1981
BMW 323i E21 - 2300 cmc,injectie 141 HP an fabricatie 1982
BMW 323i E30 - 2300 cmc,injectie 150 HP an fabricatie 1984
BMW 323i E30 - 2300 cmc,injectie an fabricatie 1987.
Au mai fost in familie:
BMW 535i E34 - 3500 cmc 211 HP, an fabricatie 1991
BMW 524td E28 - 2400 cmc an fabricatie 1987
Si bineinteles bijuteria fratelui meu : BMW 330i SMG MTehnic, an 2002,full extra, jenti Alpina 19" 255 spate, 235 fata.
Oare ma pot numi fan BMW ?
BMW 525 - 2500 cmc,carburator 150 HP an fabricatie 1978
BMW 320 E21 - 2000 cmc,carburator 120 HP an fabricatie 1980
BMW 323i E21 - 2300 cmc,injectie 141 HP an fabricatie 1981
BMW 323i E21 - 2300 cmc,injectie 141 HP an fabricatie 1982
BMW 323i E30 - 2300 cmc,injectie 150 HP an fabricatie 1984
BMW 323i E30 - 2300 cmc,injectie an fabricatie 1987.
Au mai fost in familie:
BMW 535i E34 - 3500 cmc 211 HP, an fabricatie 1991
BMW 524td E28 - 2400 cmc an fabricatie 1987
Si bineinteles bijuteria fratelui meu : BMW 330i SMG MTehnic, an 2002,full extra, jenti Alpina 19" 255 spate, 235 fata.
Oare ma pot numi fan BMW ?

si despre acel bmw serie 3 albastru pot spune ca arata superb. proprietarul este patronul de la zenomotorsport tuning si dupa cum v-ati dat seama , omul se pricepe. sa numai spun de ce muzica are pe el
System
DO NOT underestimate the power of PINK chicks
DO NOT underestimate the power of PINK chicks