ideea de a face un joc
Moderator: Moderatori
Reformulare....
Eu nu am spus nimic de pus story-ul pe site. Vroiam doar sa apara numele meu pe site pt a evita eventuale confuzii... :o . Pe site asa cum au spus si ceilalti punem mai incolo (mult mai incolo) cateva imagini super realizate care sa arate bine dar sa nu spuna de fapt nimic, lasand gamerul sa ne descopere jocul...
Will make polys and splines for food...and clothes...
Omule, eu doar am sugerat, nu am dat cu parul. Dar sa stii ca engine-ul ala de 15 minute, in OpenGL nu inseamna absolut nimic. Nici 5% din engine-ul de Halflife macar. Daca te-ai uitat prin SDK-ul de Halflife ar trebui sa stii cam ce vreau sa zic. Iar daca nu te-ai uitat, ar cam fi cazul, macar sa stii cam ce te asteapta si ce va sa zica o chestie profesionala.Catalin1505 wrote:Nu stiu cum sa spun, dar programatorii echipei, deja au reusit sa faca un engine OpenGL(, simplu de altfel,nu se pot importa obiecte inca,) in 15 minue, asaca scutitine cu moduri de HalfLife
- Catalin1505
- Posts: 160
- Joined: Thu Sep 11, 2003 10:52 pm
Engineul de HALF-LIFE, heh scuze ca-ti spun dar tataie HALF-LIFE n-are engine propriu e construit pe engineul de " QUAKE UNU' ", si DA, m-am uitat pe SDK, are World Craft(asa se numea la inceput , acu i-au zis hammer, si e de pe vremea in care faceam harti de QUAKE DOI(2) ), si mai are niste librarii in plus pt facut moduri, in rest nimic spectaculos, si :
1.HL n-are engine propriu,cu toate ca ar fi putut avea,doar e facut de PROs nu de niste pusti de 15-18 ani, cum suntem noi, "Long Distance".(si btw sa faci in 15 minute un renderer real-time e ceva, adică VALVe pt HL1 nici nu s-au chinuit sa faca un engine macar, ci doar au adaugat accesoriile, asa ca ne-am gandit ca mai bine ne facem noi engine decat sa luam vreunul free de pe net, sau eventual cu multi bani sa cumparam unul)
2.Sper sa fie ceva de capul SDKului de HL2, pt ca sincer asta de HL1 m-a cam dezamagit
3.Nu lua ce-am spus ca pe un lucru rau pt ca nu vrea sa fie,dar heh..ce faceti voi acum se numeste "DESCURAJARE" , de aceea multi care-ncep sa faca ceva renunta cand sunt la jumatate de drum,....heh,ba unii chiar la mal(ca tiganu
).Astept ceva mai mult optimismdin partea voastra
.
SI INCA O DATA, NU AM VREAU S-O LAUTI CA PE CEVA RAU REPLICA ASTA SAU VREUNA PE CARE AM POSTAT-O INAINTE SI PARE OFENSIVA
Asteptam sugestii de la voi, in legatura cu jocul referitor la arme, personaje, rase,........................................................................Va spun doar ca actiunea se petrece in medieval, armele pot fi arcuri, sabii,arbalete,....... (asteptam opinii s sugestii de arme, abilitaile armelor, spelluri, abilitati ale personajului,s.a.m.d)SI INCA O DATA:NU MAI DESCURAJATI OAMENII FRATE, CA PUN PARIU CA NICI VOUA NU V-AR PLACEA SA FITI DESCURAJATI
1.HL n-are engine propriu,cu toate ca ar fi putut avea,doar e facut de PROs nu de niste pusti de 15-18 ani, cum suntem noi, "Long Distance".(si btw sa faci in 15 minute un renderer real-time e ceva, adică VALVe pt HL1 nici nu s-au chinuit sa faca un engine macar, ci doar au adaugat accesoriile, asa ca ne-am gandit ca mai bine ne facem noi engine decat sa luam vreunul free de pe net, sau eventual cu multi bani sa cumparam unul)
2.Sper sa fie ceva de capul SDKului de HL2, pt ca sincer asta de HL1 m-a cam dezamagit
3.Nu lua ce-am spus ca pe un lucru rau pt ca nu vrea sa fie,dar heh..ce faceti voi acum se numeste "DESCURAJARE" , de aceea multi care-ncep sa faca ceva renunta cand sunt la jumatate de drum,....heh,ba unii chiar la mal(ca tiganu



SI INCA O DATA, NU AM VREAU S-O LAUTI CA PE CEVA RAU REPLICA ASTA SAU VREUNA PE CARE AM POSTAT-O INAINTE SI PARE OFENSIVA

Asteptam sugestii de la voi, in legatura cu jocul referitor la arme, personaje, rase,........................................................................Va spun doar ca actiunea se petrece in medieval, armele pot fi arcuri, sabii,arbalete,....... (asteptam opinii s sugestii de arme, abilitaile armelor, spelluri, abilitati ale personajului,s.a.m.d)SI INCA O DATA:NU MAI DESCURAJATI OAMENII FRATE, CA PUN PARIU CA NICI VOUA NU V-AR PLACEA SA FITI DESCURAJATI

Mai....draga!
Pt Catalin:
1. Engine-uri gratuite, am si eu, si inca bune, dar bune pt acum, fiinca in 2 ani vor fi piese de muzeu. Pt a face ceva ne trebuie un engine revolutionar fie prin grafica, fie prin viteza, ori daca nu avem asa ceva folosim ce avem si adaugam altceva jocului, ceva ce nimeni nu are...(verifica-ti mailul).
2. Nici unul din cei care se ocupa de joc nu poate sa conceapa, mai ales in timpul scurt pe care il avem la dispozitie fiecare (scoala, facultate), un engine revolutionar (doar daca e vre-un geniu...). Ramanem in continuare pe OpenGL pt ca engine-ul este dezvoltat de altii si ne permite sa avem cu acelasi cod, performante mai bune (sau...ma rog...totul este relativ...).
3. Ceea ce nu prea imi convine mie este absenta elemetelor magice din joc, care ar putea adauga putina culoare.
1. Engine-uri gratuite, am si eu, si inca bune, dar bune pt acum, fiinca in 2 ani vor fi piese de muzeu. Pt a face ceva ne trebuie un engine revolutionar fie prin grafica, fie prin viteza, ori daca nu avem asa ceva folosim ce avem si adaugam altceva jocului, ceva ce nimeni nu are...(verifica-ti mailul).
2. Nici unul din cei care se ocupa de joc nu poate sa conceapa, mai ales in timpul scurt pe care il avem la dispozitie fiecare (scoala, facultate), un engine revolutionar (doar daca e vre-un geniu...). Ramanem in continuare pe OpenGL pt ca engine-ul este dezvoltat de altii si ne permite sa avem cu acelasi cod, performante mai bune (sau...ma rog...totul este relativ...).
3. Ceea ce nu prea imi convine mie este absenta elemetelor magice din joc, care ar putea adauga putina culoare.
Will make polys and splines for food...and clothes...
-
- Posts: 4
- Joined: Thu Nov 20, 2003 12:56 pm
ce scriu acum ii scriu lui catalin1505:
imi place entuziasmul tau, dar sa sti cateva lucrui
1.half-life are engine propriu, bazat pe engine de quake 1 modificat rau de tot.
2.half-life sdk nu e un engine in sine(altfel is prosti aia de la valve).sdk este pentru a face jocuri care ruleaza pe engine de half-life, astfel incat viata enginului sa fie prelungita si dupa ce lumea se satura de jucat jocul original. sdk nu are nimic din sursele din engine, ci doar sursele necesare pentru a nu crea din nou sursele de joc(nu de engine) de la 0.
3.ce este un engine? un engine este un program pe care pot rula o familie de jocuri. sursele de engine sunt separate de cele de la joc. daca cineva s-a utitat printre sursele de la quake 2(tot, nu point release)si a vazut ca sursele sunt absolut separate. va sa zica un engine nu stie sa scoata nimic pe iesire daca nu-i dai tu ceva scripturi sau coduri de rulat la intrare. si nu uitati de scripting:toate quake-urile incepand inca de la primul au stiut sa folosesca asa numitul quakeC.
4. id software nu e de sine statatoare.activision are drepturile pe acolo si extista o pagina oficiala de doom3 pe care scrie coming soon.
5. nu te mai lua in gura cu toata lumea care-ti mai spune cate ceva, caci in lumea softdevelopmentului fiecare invata cat poate de la altii, ia ce e bun si ce nu lasa deoparte. mi se pare ca numai tu faci asa, pentru ca pe restul membrilor i-am vazut mai rezervati, ceea ce inseamna ca stiu cu adevarat ce-i asteapta.
imi place entuziasmul tau, dar sa sti cateva lucrui
1.half-life are engine propriu, bazat pe engine de quake 1 modificat rau de tot.
2.half-life sdk nu e un engine in sine(altfel is prosti aia de la valve).sdk este pentru a face jocuri care ruleaza pe engine de half-life, astfel incat viata enginului sa fie prelungita si dupa ce lumea se satura de jucat jocul original. sdk nu are nimic din sursele din engine, ci doar sursele necesare pentru a nu crea din nou sursele de joc(nu de engine) de la 0.
3.ce este un engine? un engine este un program pe care pot rula o familie de jocuri. sursele de engine sunt separate de cele de la joc. daca cineva s-a utitat printre sursele de la quake 2(tot, nu point release)si a vazut ca sursele sunt absolut separate. va sa zica un engine nu stie sa scoata nimic pe iesire daca nu-i dai tu ceva scripturi sau coduri de rulat la intrare. si nu uitati de scripting:toate quake-urile incepand inca de la primul au stiut sa folosesca asa numitul quakeC.
4. id software nu e de sine statatoare.activision are drepturile pe acolo si extista o pagina oficiala de doom3 pe care scrie coming soon.
5. nu te mai lua in gura cu toata lumea care-ti mai spune cate ceva, caci in lumea softdevelopmentului fiecare invata cat poate de la altii, ia ce e bun si ce nu lasa deoparte. mi se pare ca numai tu faci asa, pentru ca pe restul membrilor i-am vazut mai rezervati, ceea ce inseamna ca stiu cu adevarat ce-i asteapta.
- Dr. Voidberg
- Moderator
- Posts: 2718
- Joined: Tue Dec 24, 2002 1:17 pm
Bai nene ce-ar fi sa nu va mai certati si sa bateti campii aici si sa faceti ceva (nu, nu un "engine" facut in 15 minute). Fara suparare, da multi pot sa zica (virgula) ca fac the next quake killer si nici macar sa nu stie ce-i aia arbore bst sau geometria de baza pentru 3d... :-?
96 percent of Americans believe that Mr. T still pities the fool.
Radical dreamer
Radical dreamer
- Catalin1505
- Posts: 160
- Joined: Thu Sep 11, 2003 10:52 pm
heh, daca voi ati luat mesajul asa atunci ce sa va fac, ceilalti membrii ca sa va spun de ce sunt rezervati, sunt rezervati pt ca nu se mai obosesc sa raspunda, noi ne vedem de treaba, va mai cerem si noi sfaturi, iar voi sariti cu gura :"Nu mai faceti joc de la 0(zero) ca nu-steti in stareca sunteti cam prosti si la inceput, mai bine faceti harti de half-life ca deh.. asa se cuvine incepatorilor".A doua la mana, heh, nu ma cert cu nimeni, doar imi spun opinia, pt ca tot auzind de la voi ca nu reusim sa facem nimic, incercati sa ne faceti sa parasim treaba si sa lasam proiectu 1/4 terminat, asa ca nu ne mai descurajati fratilor, mai spuneti si voi sugestii, cum v-ar place voua sa fie jocu, sa vedem noi ce vor si ceilalti gameri , NU???
Daca onsiderati ca am sarit cu gura atunci "Sorry", cu toate ca eu cred ca voi ati sarit cu gura primii pt ca pur si simplu nu credeti ca si niste incepatori pot face ceva(J.Carmack a fost geniu de la mama lui??NU, a invatat treptat, si DAMN au fost a inceput la scoaterea CMD.KEEN, si a fost jucat in prostie
) .inca o data "sorry" daca am sarit cu gura asa din senin
0X :evilbat: :fadein:

Daca onsiderati ca am sarit cu gura atunci "Sorry", cu toate ca eu cred ca voi ati sarit cu gura primii pt ca pur si simplu nu credeti ca si niste incepatori pot face ceva(J.Carmack a fost geniu de la mama lui??NU, a invatat treptat, si DAMN au fost a inceput la scoaterea CMD.KEEN, si a fost jucat in prostie





- Dr. Voidberg
- Moderator
- Posts: 2718
- Joined: Tue Dec 24, 2002 1:17 pm
Bun, si cand vedem si noi un exe mic, ceva? 

96 percent of Americans believe that Mr. T still pities the fool.
Radical dreamer
Radical dreamer
- Catalin1505
- Posts: 160
- Joined: Thu Sep 11, 2003 10:52 pm
Nu sunt cel mai in masura
Nu sunt cel mai in masura sa spun ce ne trebuie, insa cred ca noi avem nevoie mare de programatori, si mai ales de o comunicare mai buna intre noi. Daca nu vom lucra mai mult si mai repede, riscam sa ne intindem cu proiectul muuuuult si bine.
Dac-ar fi dupa mine, DooM e bine venit.
Dac-ar fi dupa mine, DooM e bine venit.
Will make polys and splines for food...and clothes...
- Catalin1505
- Posts: 160
- Joined: Thu Sep 11, 2003 10:52 pm
- Catalin1505
- Posts: 160
- Joined: Thu Sep 11, 2003 10:52 pm
Ma mananci cu zile!!!!!!!!!!
Nu am trimis nimic, dar vad ca esti destul de grabit asa ca azi le si trimit (o sa arate ca atunci cand le faci in graba) gandeste-te si la mine, mah, omule, ca am partiale... :x
Will make polys and splines for food...and clothes...
N-am sa citesc tot ce ati scris pana aici dar daca vreti sa faceti un jok 3d necomercial ,doar de placere de ce nu folositi enginu NEBULA (cu el sa facut "project nomads "si a fost si in XPC prezentat si e BUN si cred ca e gratis).
Pe partea de programare ca tutorial puteti folosi codul sursa al Quake1&World sau StarTrekVoyager ca doar sunt gratis.
Pe partea de programare ca tutorial puteti folosi codul sursa al Quake1&World sau StarTrekVoyager ca doar sunt gratis.
====>
I'm true to myself and thats all that matters. BIG
====>
I'm true to myself and thats all that matters. BIG
====>
Am nebula
Am Nebula si am incercat sa lucrez cu el dar m-am lasat repede din lipsa unui help k lumea si a unor tutoriale pt el. Am vazut ce poate face, dar daca tot suntem porniti cu openGL...
Cat despre calitate...ori ne miscam repede pt a scoate jocul cat mai este engine-ul competitiv, ori ramanem la OGL. Dar cum la noi viteza e ceva relativ...ramanem la ce avem.
Oricum multumesc pt sugestie.
Cat despre calitate...ori ne miscam repede pt a scoate jocul cat mai este engine-ul competitiv, ori ramanem la OGL. Dar cum la noi viteza e ceva relativ...ramanem la ce avem.
Oricum multumesc pt sugestie.

Will make polys and splines for food...and clothes...
-
- Posts: 4
- Joined: Thu Nov 20, 2003 12:56 pm
bravo lord. asa am zis si eu cand m-am apucat si sa sti ca ai dreptate. inveti o groaza de chestii pe care nu le-ai fi stiut niciodata daca nu te-ai fi lovit de ele. si pe deasupra sa te apuci sa folosesti un engine de-a gata e foarte greu pentru ca astea gratis sunt de obicei cam slab documentate. totusi ar fi de mentionat crystal space care e multiplatforma, open source si se lucreaza incontinuu la el de cativa ani. succes
Intrebare
Pt Catalin-> Ai primit schitele? Ar fi trebuit. Posta romana nu e chiar asa de inceata. Vezi ca ai originalele (nu am reusit sa le copii fara sa pierd din calitate) deci ai grija cum umbli.
Will make polys and splines for food...and clothes...
- Catalin1505
- Posts: 160
- Joined: Thu Sep 11, 2003 10:52 pm
Fara sa fiu pesimist sau faze de genul asta, trebuie sa va dau niste vesti proaste(a mai fost cineva inaintea mea, dar simt nevoia sa va limpezesc putin mintile voastre doritoare de faima...fara misto)
Uite care e faza...PROBLEMA vostra e un destul de mare, ... de fapt aveti multe probleme de care nu va dati seama:
Probabil ca nici unul nu aveti experienta crearii unui joc, asa ca nu aveti de unde sa va dati seama de ce prob o sa va loviti...voi nu stiti de unde sa incepeti, pentru ca nu stiti ce vreti sa faceti. In cazul unui joc facut de amatori, mai ales in cazul vostru, problema e ca fiecare are cate o viziune total diferita in leg cu ceea ce vrea sa faca...va trebuie un design doc. Lasati-ma sa refolmulez : E NECESAR UN DESIGN DOC...chestia asta e asa de greu de facut incat o sa aveti asa mult interes la inceput incat o sa va lasati batuti: pentru ca voi trebuie sa va sfatuiti intre voi, si nu cred ca pe net se poate asa ceva(e greu cel putin)...Ca sa concepeti un joc, va trebuie idee pusa pe hartie, pusa bine pe hartie ca altfel iese un balci...chiar daca va puneti toti intr-o camera si fiecare stati la calculatorul vostru, daca nu stiti ce vreti sa faceti si va puneti doar sa faceti, o sa abandonati proiectul in no-time! pe bune...mi s-a intamplat(sau a fost pe cale sa se intample!)...Nu stiu cum sa faceti chestia asta(cu sfatuitul fata-in-fata), dar etapa asta e necesara...
Designeri aveti, e ok...problema e cu programatorii...din cate am inteles, unul stie ceva delphi si c si putin opengl si dx, altul spune doar ca vrea sa programeze si ca ar putea sa va ajute, si cel de-al treilea s-ar putea sa fie cel mai experimentat din echipa de programmeri...asta e pentru progers: ideea e ca trebuie sa aveti chiar experienta cu programarea asta, ca nu se invata peste noapte... prog la un joc e diferit total de un prog in deplhi sau cine stie mai faceti voi la scoala...va trebuie algoritmi complecsi(sau nu...
), trebuie sa cunoasteti totul de la teorie de grafuri(ca va trebuie la path-finding) pana la alte ghidusii legate mai mult sau mai putin de mate(da...daca vreti sa prog. jocuri nu trebuie sa va fie frica de mate, ca sigur o sa dati peste ea mai devreme sau mai tarziu)...
Sper sa aveti vointa mare si pasiune pentru ceea ce faceti, ca altfel se alege praful si degeaba v-ati chinuit...
Chiar nu am idei cum ati putea sa va intalniti, ganditi-va voi cum....
As mai avea multe sa va spun, dar acum nu mai am timp, si o sa revin...daca vad ca va intereseaza ceea ce spun, ca altfel nu mai postez
....bafta!
Uite care e faza...PROBLEMA vostra e un destul de mare, ... de fapt aveti multe probleme de care nu va dati seama:
Probabil ca nici unul nu aveti experienta crearii unui joc, asa ca nu aveti de unde sa va dati seama de ce prob o sa va loviti...voi nu stiti de unde sa incepeti, pentru ca nu stiti ce vreti sa faceti. In cazul unui joc facut de amatori, mai ales in cazul vostru, problema e ca fiecare are cate o viziune total diferita in leg cu ceea ce vrea sa faca...va trebuie un design doc. Lasati-ma sa refolmulez : E NECESAR UN DESIGN DOC...chestia asta e asa de greu de facut incat o sa aveti asa mult interes la inceput incat o sa va lasati batuti: pentru ca voi trebuie sa va sfatuiti intre voi, si nu cred ca pe net se poate asa ceva(e greu cel putin)...Ca sa concepeti un joc, va trebuie idee pusa pe hartie, pusa bine pe hartie ca altfel iese un balci...chiar daca va puneti toti intr-o camera si fiecare stati la calculatorul vostru, daca nu stiti ce vreti sa faceti si va puneti doar sa faceti, o sa abandonati proiectul in no-time! pe bune...mi s-a intamplat(sau a fost pe cale sa se intample!)...Nu stiu cum sa faceti chestia asta(cu sfatuitul fata-in-fata), dar etapa asta e necesara...
Designeri aveti, e ok...problema e cu programatorii...din cate am inteles, unul stie ceva delphi si c si putin opengl si dx, altul spune doar ca vrea sa programeze si ca ar putea sa va ajute, si cel de-al treilea s-ar putea sa fie cel mai experimentat din echipa de programmeri...asta e pentru progers: ideea e ca trebuie sa aveti chiar experienta cu programarea asta, ca nu se invata peste noapte... prog la un joc e diferit total de un prog in deplhi sau cine stie mai faceti voi la scoala...va trebuie algoritmi complecsi(sau nu...

Sper sa aveti vointa mare si pasiune pentru ceea ce faceti, ca altfel se alege praful si degeaba v-ati chinuit...
Chiar nu am idei cum ati putea sa va intalniti, ganditi-va voi cum....
As mai avea multe sa va spun, dar acum nu mai am timp, si o sa revin...daca vad ca va intereseaza ceea ce spun, ca altfel nu mai postez

Respect to the man in the icecream van!
Design Doc-ul este facut de mine si este la momentul actual la un stadiu destul de avansat. Contine story-ul (intr-o faza destul de primitiva), ceva skill-uri si urmeaza sa adaug si partea de personaje, harti, engine, programare, grafica... Ideea este ca am reusit sa facem toate astea foarte bine si de la distanta in afara de 3-4 oameni care sunt din Bucuresti (cu care nu m-am vazut deloc) in rest ceilalti doi sunt din afara Buc si totusi am reusit sa punem ceva pe hartie (aproximativ) si sa trezim interesul si altor.
Engine-ul merge binisor. Nu se pune problema de algoritmica si de mate. Ambii suntem buni programatori la scoala, ambii programatori C++, cu un stil de programare asemanator. Chestia cu teoria grafurilor and things eu o visez pt. ca sunt a XII-a dar lord probabil nu o stie prea bine, dar nu cred ca ii va fi prea greu sa o invete.
Daca mai ai alte propuneri le asteptam cu interes.
Sper ca o sa avem in curand un forum gata pe site (don't stone me). Nu prea am avut timp sa lucrez in ultimul timp la site si se vede. Dar acum ca am trecut de teze si vine vacanta o sa lucrez mai serios atat la site cat si la engine.
Engine-ul merge binisor. Nu se pune problema de algoritmica si de mate. Ambii suntem buni programatori la scoala, ambii programatori C++, cu un stil de programare asemanator. Chestia cu teoria grafurilor and things eu o visez pt. ca sunt a XII-a dar lord probabil nu o stie prea bine, dar nu cred ca ii va fi prea greu sa o invete.
Daca mai ai alte propuneri le asteptam cu interes.
Sper ca o sa avem in curand un forum gata pe site (don't stone me). Nu prea am avut timp sa lucrez in ultimul timp la site si se vede. Dar acum ca am trecut de teze si vine vacanta o sa lucrez mai serios atat la site cat si la engine.
ANGRY!!!!!
AngeloML-> cine a facut story-ul? Ca parca eu eram desemnat sa-l scriu...Nu vrei sa mai lucrez la proiect, zi-mi, dar macar acorda-mi credit pt story...e o chestiune de bun simt...intr-un fel ma bucur ca nu am trimis si ultima parte ieri.
Will make polys and splines for food...and clothes...
Whoooo... Stop dude. Nu am facut nimic cu story-ul tau. L-am pus in design doc exact asa cum mi l-ai trimis tu. Nu stiu ce ti-a dat impresia ca ar fi alt story dar dupa cum poti sa observi pe site esti singurul Game Designer (in curand poate mai avem un al doilea).
Daca vrei poti sa te loghezi frumos pe site, sa iei DD-ul si apoi sa incepi sa faci presupuneri, cum ca ai fi fost dat afara, sau ceva in genul asta.
Asa ca trimite si restul.
Daca vrei poti sa te loghezi frumos pe site, sa iei DD-ul si apoi sa incepi sa faci presupuneri, cum ca ai fi fost dat afara, sau ceva in genul asta.
Asa ca trimite si restul.
Trimite si restul???????
Very funny. Dupa faza asta imi dau seama ca nu am nici o garantie ca dupa ce trimit si restul voi o sa ma mai bagati in seama...Iar chestia cu logatul...mai arunca o privire la sectiunea cu membrii si mai ales verifica daca mai pot sa ma logez, intrucat NU POT!Daca vrei poti sa te loghezi frumos pe site, sa iei DD-ul si apoi sa incepi sa faci presupuneri, cum ca ai fi fost dat afara, sau ceva in genul asta.
Asa ca trimite si restul.
Aaaaaaaaa, in cazul in care nu stiai tot eu trebuie sa ma ocup si de astea, iar cum eu nu pot sa ma logez pe site si deci nu pot sa vad ce ai lucrat tu...eu ce pot sa fac...sa lucrez orbeste...very interesting.Design Doc-ul este facut de mine si este la momentul actual la un stadiu destul de avansat. Contine story-ul (intr-o faza destul de primitiva), ceva skill-uri si urmeaza sa adaug si partea de personaje, harti, engine, programare, grafica...
Nu, bunul meu AngeloML, facem altfel.
Te provoc la un "turnir": fiecare echipa are la dispozitie 2 ani (echipa ta si echipa mea). La final fiecare prezinta jocul facut si dupa o perioada de probe si teste, se va vota castigatorul. Accepti? (vorbesc f serios)
In felul asta se va dovedi valoarea fiecaruia.
Will make polys and splines for food...and clothes...
- Catalin1505
- Posts: 160
- Joined: Thu Sep 11, 2003 10:52 pm
Asta e bine. E bine si ca nu il faci doar tu, si ca toti veniti cu idei, dar trebuie sa le centralizati si sa scoateti ce e mai bun din ele. Nu sa le puneti pe toate gramada acolo...nu iese asa. S-ar putea sa fie unele idei varza sau sa nu aiba nici o legatura cu jocul (desi se pare initial)...scoate-le...sa nu-ti fie frica sa arunci munca ta de o saptamana pentru ca ti-a venit una noua si mult mai misto...doar sa nu faci asta foarte des 
In al doilea rand, e foarte rau ca v-ati apucat de lucru la programare. Believe it or not, asta e ultima si cea din urma etapa...inainte de testing binenteles, dar e ultima etapa in formarea jocului! Stiu ca e greu sa-ti stapanesti nevoia de programare, stiu ca e greu sa stai departe de tastatura si sa stai in fata unei hartii, dar trebuie sa te obisnuiesti. Acum daca tot ati inceput programarea, e totusi ok daca va limitati la engine. Asta daca il faceti destul de general...si ar fi bine.Dar sa nu incepeti sa scrieti cod, de fapt orice cod, in leg cu mecanica jocului ca o sa va creati mai multe probleme decat credeti ca aveti acum la inceput...o sa incepeti sa creati iesiri rapide din probleme aparute pe drum la care nu v-ati gandit( design doc ) si o sa iasa un cod cat un carnat si pe deasupra neoptimizat si - doamne fereste - nemodularizat!
I'm not the man to ask about a design doc in particular, pentru ca nu ma ocup cu asa ceva...eu doar stiu chestii de la unii si de la altii despre asta.(destul de practice totusi, zic eu).
Deocamdata va urez success in continuare, ca ma freaca la cap niste clase prost ierarhizate( !!....!! ) si o sa va urmaresc in continuare ca pareti hotariti, si in plus o sa mai postez. if u need help, u know where to find me...

In al doilea rand, e foarte rau ca v-ati apucat de lucru la programare. Believe it or not, asta e ultima si cea din urma etapa...inainte de testing binenteles, dar e ultima etapa in formarea jocului! Stiu ca e greu sa-ti stapanesti nevoia de programare, stiu ca e greu sa stai departe de tastatura si sa stai in fata unei hartii, dar trebuie sa te obisnuiesti. Acum daca tot ati inceput programarea, e totusi ok daca va limitati la engine. Asta daca il faceti destul de general...si ar fi bine.Dar sa nu incepeti sa scrieti cod, de fapt orice cod, in leg cu mecanica jocului ca o sa va creati mai multe probleme decat credeti ca aveti acum la inceput...o sa incepeti sa creati iesiri rapide din probleme aparute pe drum la care nu v-ati gandit( design doc ) si o sa iasa un cod cat un carnat si pe deasupra neoptimizat si - doamne fereste - nemodularizat!
I'm not the man to ask about a design doc in particular, pentru ca nu ma ocup cu asa ceva...eu doar stiu chestii de la unii si de la altii despre asta.(destul de practice totusi, zic eu).
Deocamdata va urez success in continuare, ca ma freaca la cap niste clase prost ierarhizate( !!....!! ) si o sa va urmaresc in continuare ca pareti hotariti, si in plus o sa mai postez. if u need help, u know where to find me...
Respect to the man in the icecream van!
Daca deja incepem sa ne certam si inca pentru nimic, atunci ii clar......
Wi][iE, daca tot nu te poti loga pe site, vorbeste cu Angelo sa vada care-i problema (si mie mi s-a intamplat). Daca tot nu crezi ca nu te-am scos din echipa du-te la http://www.ldgames.3x.ro/index.php?mod=team
vybez, ce am facut la programare sunt doar niste nimicuri, mai mult ne documentam, deoarece asta e primul engine pe care il facem.
Wi][iE, daca tot nu te poti loga pe site, vorbeste cu Angelo sa vada care-i problema (si mie mi s-a intamplat). Daca tot nu crezi ca nu te-am scos din echipa du-te la http://www.ldgames.3x.ro/index.php?mod=team
vybez, ce am facut la programare sunt doar niste nimicuri, mai mult ne documentam, deoarece asta e primul engine pe care il facem.
Omule nu vreau sa ma cobor la nivelul unei competitii si sa termin cu un joc care este mai plictisitor decat privitul la un perete alb timp de 2 ore.
Eu vreau sa fac ceva ca lumea, care sa merite jucat de oricine. Si cred ca acelasi lucru vor sa il faca toti cei din echipa. Care in primul rand trebuie sa fie o echipa.
Nu stiu pe ce site ai intrat tu sau sub influenta a ce erai cand te-ai uitat dar site-ul este http://www.ldgames.tk sau http://www.ldgames.3x.ro.
In primul rand noi suntem o echipa. Daca vrei sa faci parte din ea esti mai mult decat binevenit dar daca nu, noi putem sa eliminam frumos tot ce ai facut tu din DD si sa cautam un alt game designer.
DD a fost scris de mine pentru ca nu am mai avut nici un semn de la tine si am presupus ca esti ocupat. Story-ul din DD este exact in forma in care mi-ai trimis-o tu, cu unele mici corecturi (gramatica & stuff).
Acum alegerea este a ta.
Daca vrei poti sa ramai, daca nu forget about the competition.
Eu vreau sa fac ceva ca lumea, care sa merite jucat de oricine. Si cred ca acelasi lucru vor sa il faca toti cei din echipa. Care in primul rand trebuie sa fie o echipa.
Nu stiu pe ce site ai intrat tu sau sub influenta a ce erai cand te-ai uitat dar site-ul este http://www.ldgames.tk sau http://www.ldgames.3x.ro.
In primul rand noi suntem o echipa. Daca vrei sa faci parte din ea esti mai mult decat binevenit dar daca nu, noi putem sa eliminam frumos tot ce ai facut tu din DD si sa cautam un alt game designer.
DD a fost scris de mine pentru ca nu am mai avut nici un semn de la tine si am presupus ca esti ocupat. Story-ul din DD este exact in forma in care mi-ai trimis-o tu, cu unele mici corecturi (gramatica & stuff).
Acum alegerea este a ta.
Daca vrei poti sa ramai, daca nu forget about the competition.
Fascinant
Fascinant...Am aparut din nou pe lista membrilor...
...Sa zicem ca pot sa trec cu vederea ceeea ce s-a intamplat, dar daca mai apar "disparitii" misterioase ca cele care tocmai au fost...va cautati un alt Game Designer. <chior nu sunt! Eu nu figuram ieri pe lista membrilor!> Si o intrebare: cand voi fi tinut si eu la curent cu ce se face? Eu acum lucrez orbeste (si pana acum am lucrat) dar vad ca se face ceva si eu nu stiu ce...
Very funny S|lent...very funny 8)

Very funny S|lent...very funny 8)
Will make polys and splines for food...and clothes...
- Catalin1505
- Posts: 160
- Joined: Thu Sep 11, 2003 10:52 pm
un alt WALLPAPER, MULT mai reusit decat precedentul! :evilbat:
Last edited by Catalin1505 on Sun Dec 14, 2003 7:26 pm, edited 1 time in total.
- Catalin1505
- Posts: 160
- Joined: Thu Sep 11, 2003 10:52 pm
- Catalin1505
- Posts: 160
- Joined: Thu Sep 11, 2003 10:52 pm