Bicicleta
Moderator: Moderatori
Bicicleta
Vreau sa-mi iau o bicicleta maine la 2,5 mil si as vrea sa stiu daca merită sa-mi iau una cu suspensie sau nu. Am inteles ca se poate rupe arcul sau suspensia de pe fata, sau alte probleme legate de suspensie.
Put passion in every thing you do !
Şi dacă găseşti să aibă schimbătoare Shimano. Shimano RULEZ.
Sincer eu am din clasa a 7-a (acum sunt în anul 2 de facultate) un Mountain Bike Uno cu schimbătoare Shimano care merge impecabil şi astăzi şi arată şi impecabil.
Atunci m-a costat 1,2 milioane.
Later edit: A mea nu are suspensii şi doar de vreo câteva ori am simţit nevoia de aşa ceva.
Sincer eu am din clasa a 7-a (acum sunt în anul 2 de facultate) un Mountain Bike Uno cu schimbătoare Shimano care merge impecabil şi astăzi şi arată şi impecabil.
Atunci m-a costat 1,2 milioane.
Later edit: A mea nu are suspensii şi doar de vreo câteva ori am simţit nevoia de aşa ceva.
Proud member of the "Brothel for slating intellectual lusts"
Promoter of the New World Order.
Promoter of the New World Order.
Eu sunt din provincie din jud. Galati si nu prea am asa multe magazine de biciclete.
Eu mai mult de 2,5 mil nu dau pe o bicicleta. O sa o folosesc exclusiv in oras (pe sosea) dar am inteles ca cele cu suspensie mananca mai multa forta la pedalare si oricum o bicicleta de 2,5 mil cu suspensie nu poate fi de calitate...
.
Eu mai mult de 2,5 mil nu dau pe o bicicleta. O sa o folosesc exclusiv in oras (pe sosea) dar am inteles ca cele cu suspensie mananca mai multa forta la pedalare si oricum o bicicleta de 2,5 mil cu suspensie nu poate fi de calitate...

Put passion in every thing you do !
Poate gasesti aici ceva ce-ti place!! Inveti cateva lucruri noi despre detaliile tehnice ale unei biciclete. Merita sa le citesti inainte.
http://www.mybike.ro/oferta/oferta/oferta.html
http://www.mybike.ro/oferta/oferta/oferta.html
Eu am o bicicletă de acum 5 ani, am dat 1,8 mil pe ea, din Depozite. Schimbătoare Shimano, care sunt defapt cam default-ul pe aici.
Acum caut şi eu să-mi iau alta, am văzut una bengoasă în 2,400,000 într-un loc, cu suspensii and all that sh*t
Uitaţi mai jos o poză cu ea astă vară la bunica-mea la ţară
P.S. Bicicleta a fost iniţial portocalie, acum 2 ani devenind în urma operaţiunii Vulpea albastră culoarea de acum. Nu spuneţi la nimeni, dar i-am dat 2 straturi de gründ şi 2 straturi de vopsea pe ea

P.P.S. Între schimb i-am mai adus ceva îmbunătăţiri..cauciuri noi, jante duble..dat fiind faptul ca astă vară am fost la Focşani cu ea




P.S. Bicicleta a fost iniţial portocalie, acum 2 ani devenind în urma operaţiunii Vulpea albastră culoarea de acum. Nu spuneţi la nimeni, dar i-am dat 2 straturi de gründ şi 2 straturi de vopsea pe ea



P.P.S. Între schimb i-am mai adus ceva îmbunătăţiri..cauciuri noi, jante duble..dat fiind faptul ca astă vară am fost la Focşani cu ea


.:. Just passing by...don't mind me. .:.
Eu am Mountain-Bike de prin 95 sau 96, nu mai retin exact, care si acuma mai mai duce si daca nu am alergat'o si am luat la gropi de nu stiu cum rezista asa de bine. Rotile sunt mediu descentrate, desi am avut grija sa strang spitele cand am simtit nevoia. Schimbatoarele Shimano de la mama lor ma tin si acuma fara probleme si nu cred ca au moarte. Am probleme (dar se intelege la vechimea ei) cu foile care nu mai sunt drepte, butucul de la pedale are joc si il strang degeaba pt ca se slabeste mereu. Am schimbat pinioanele anu trecut si am luat niste rahaturi din cauza carora cand mi'e lumea mai draga dau in gol in mijlocu intersectiei. In rest e super bicicleta, 18 viteze, jante rezistente, cauciucuri schimbate o singura data (si asta pt ca aveam boala cu frane intoarse
). Insa asa ceva se gasea pe vremuri si la pret bun. Acum sunt numai niste daramaturi de biciclete care in 2 ani max. sunt terminate (ma refer la cele de 2-2.5 mil). Eu cand am luat'o pe a mea nu am facut decat sa'i umflu rotile, in rest toate piesele erau la milimetru prinse si stranse bine ceea ce conteaza enorm inca de la inceputul folosirii ei.
Utilitatea bicicletei este f. mare, eu unul sunt innebunit sa ma plimb prin parc, sau chiar prin multime (unde imi testez deseori aptitudinile la slalom)
. E riscant dar e misto.
Btw, cati puteti sa mergeti pe o roata, sau mai greu.. sa urcati obstacole incepand cu o pozitie fixa?

Utilitatea bicicletei este f. mare, eu unul sunt innebunit sa ma plimb prin parc, sau chiar prin multime (unde imi testez deseori aptitudinile la slalom)

Btw, cati puteti sa mergeti pe o roata, sau mai greu.. sa urcati obstacole incepand cu o pozitie fixa?
Omul bun la toate
Btw, câţi puteţi să mergeţi cu viteză în sat pe uliţă cu prundiş, să puneţi frână pe spate pentru a face o întoarcere la 180 de grade, să se blocheze roata din spate la jumătatea întoarcerii, să se oprească brusc bicicleta şi voi să decolaţi din şa şi să aterizaţi într-o tufă gigantică de urzici?Daedalus wrote:Btw, cati puteti sa mergeti pe o roata, sau mai greu.. sa urcati obstacole incepand cu o pozitie fixa?
Been there, done that, hurt as hell.
Proud member of the "Brothel for slating intellectual lusts"
Promoter of the New World Order.
Promoter of the New World Order.
Eu am fost maestru la cazaturi cu bicicleta
si am ramas cu cicatrici pe ici-colo, dar numai in cazuri extreme. Puteai sa te gandesti si tu ca terenul ala nu e propice unei intoarceri de 180.
Ce mai sunt curios e faptu daca ati invatat sa mergeti singuri pe bicicleta sau a stat cineva de capu vostru. Eu unul am invatat singur dar am luat la trante si eram efectiv vanat intre picioare si pe ciolane

Ce mai sunt curios e faptu daca ati invatat sa mergeti singuri pe bicicleta sau a stat cineva de capu vostru. Eu unul am invatat singur dar am luat la trante si eram efectiv vanat intre picioare si pe ciolane

Omul bun la toate
Am eu bicla adevarata piese SHIMANO ALIVIO o vand acum ca imi fac una de trial.Daca vrei o bicicleta adevarata trebuie sa dai peste 15 milioane
, cei mai buni din tara sunt baietii de la magellan de pe pantelimon 94.Daca vrei bicla da un pm si iti dau si numarul patronului de acolo.Sa nu faci greseala sa cumperi first bike. :roll:

De 3000 de euro iti iei o masina SH care chiar daca arata ca un OZN :0X: macar e pe 4 roti si prinde viteza mai mare
Sau de ce nu un motor?
In orice caz, de 2.5 mil iti iei o bicicleta pe care va trebui sa o pui la punct inca de la inceput pentru ca piesele sa nu se uzeze stramb si sa nu'ti rupi gatu cu ea daca scapa ceva.
Sau de ce nu un motor?

In orice caz, de 2.5 mil iti iei o bicicleta pe care va trebui sa o pui la punct inca de la inceput pentru ca piesele sa nu se uzeze stramb si sa nu'ti rupi gatu cu ea daca scapa ceva.
Omul bun la toate
- SharpShooter
- Posts: 1307
- Joined: Mon Feb 03, 2003 10:59 pm
decat una romaneasca noua, mai bine una straina folosita
yo am una romaneasca de un an jumate care a stat in garaj, cam 350 nici nu a iesit din garaj, si rugineste ca naiba, fara sa fi vazut ce e aia ploaie, franele is varza, schimbatoarele is de toata jena, nu ma tine sa o scot in teren la sarcini ca ma tem sa nu ma intorc acasa pe jos
mai esesntial decat suspensiile pentru mine sunt franale si schimbatoarele
yo am una romaneasca de un an jumate care a stat in garaj, cam 350 nici nu a iesit din garaj, si rugineste ca naiba, fara sa fi vazut ce e aia ploaie, franele is varza, schimbatoarele is de toata jena, nu ma tine sa o scot in teren la sarcini ca ma tem sa nu ma intorc acasa pe jos
mai esesntial decat suspensiile pentru mine sunt franale si schimbatoarele
salutare! stie cineva cumva unde se poate gasi de cumparat o cursiera sau semicursiera? apropo, sunt din iasi, si, oricat as cauta, nu am gasit pana acum decat mountain-bike-uri in sus, jos, stanga, dreapta, fata, spate etc. ati prins ideea. caut ceva si de calitate, si la un pret rezonabil (adica peste 100 de dolari e un efort, iar 200 e deja prea mult).
Parcă văsusem la Metro (Iaşi) semicursiere. Nu la intrare, la articole sportive.
Cred... :roll: nu sunt sigur. Numai după biciclete nu mă uitam. Mai bine aşteaptă o confirmare de la încă cineva înainte să te duci până acolo.
Cred... :roll: nu sunt sigur. Numai după biciclete nu mă uitam. Mai bine aşteaptă o confirmare de la încă cineva înainte să te duci până acolo.
Proud member of the "Brothel for slating intellectual lusts"
Promoter of the New World Order.
Promoter of the New World Order.
Sa zicem ca bagi o gramada de bani in bicicleta aia... o sa ai grija de ea ca de ochii din cap, pentru ca altfel vei regreta daca pune mana hotu' pe ea. Ca sa fii sigur ca nu-ti fura nimeni bicileta, ia-ti una naspa. Iar daca te mai si "straduiesti" sa nu o speli niciodata... ai multe sanse sa ramana a ta... forever! ![maniac [smilie=maniac.gif]](./images/smilies/maniac.gif)
![maniac [smilie=maniac.gif]](./images/smilies/maniac.gif)
Signature: default
N-am vazut nici o semicursiera in Metro, ce sa mai spun de cursiera. Si la First Bike au numai... montain-bike-uri. E adevarat, cu piese Shimano, dar destul de scumpe. Nu, eu caut o bicicleta de sosea, nu un mountain-bike, vreau sa aiba anvelope inguste si tot tacamul. Am o semicursiera cu vreo 10 ani in spate, saraca, dar m-am saturat de cat am de mesterit la ea. Primavara asta nici n-am scos-o din garaj, ca ar trebui s-o bag in reparatii capitale. So... daca aveti vreo idee, tell me...
- Zâna Măseluţă
- Admin
- Posts: 10743
- Joined: Tue Dec 31, 2002 2:52 pm
Caut si eu exact ce cauta lucipher. O bicicleta buna de sosea, vreau sa merg dimineata cu bicicleta la treaba, si cele cu piese Shimano de la First Bike sunt in mare parte biciclete de mers prin santiere sau de coborat pe scari. Mi se par prea mici, si nu stiu cum se comporta l adrum lung, vreau sa merg pe sosea, nu prin santuri. Totusi, pusesem ochii pe varianta Turbo 26". Ceva idei?
Lumea mă invidiază că beșina mea miroase tare cade omu din picioare
Mda mi-am luat si eu o bicicleta acuma o luna doua nu mai stiu exact cand, la 2.4 mil (promotie cica) asa si avand in vedere ca bicicleta ii ceva firma de genu "gilong" "pingo pong" dupa prima saptamana incercand sa cuceresc si eu un deal pe viteza cea mai mare pinionul de pe spate scaose un sunet ciudat si dintr-o data "pac" franjuri cel mai mic cilindru de pe pinion isi dadu sufletu si s-o rupt in 3 locuri ca urmare restu inelelor o picat ca felii de lebenita, bine era in garantie da am zis ca daca imi schimba ei pinionu imi pun tot un "gilong ping pong" si is tot acolo, asa ca mi-am luat eu un shimano si merge brici si luni imi schimb si butucu tot shimano ca si ala si-o dat duhu si ce sa zic de cauciucu de pe spate dupa o luna ii neted ca gresia din baie
, eu zic mai bine iei o bicicleta cu piese shimano de la 3 mil in sus decat sa iei una la 2 si ceva si sa bagi in ea inca pana in 3 mil cum am facut eu 


nwm
Dragii mei, in calitate de fost practicant de Ciclism Montan (cu câteva competiţii bune la activ) aş încerca să vă ofer câteva îndrumări:
Bicicletele de la First-Bike nu sunt nici pe departe Mountain-Bike-uri. Sunt doar biciclete de oraş inspirate de designul celor de munte (de la care împrumută şi ceva tehnologie); cu o astfel de bicicletă nu veţi rezista mai mult de cateva sute de metri in condiţii montane; de ce? Pentru ca sunt foarte grele (peste 20 kg), foarte prost realizate şi cu componente de calitate slabă.
Pomeneaţi mai sus pe japonezii de la Shimano; au si ei cateva serii de produse, de la entry level si până la high end/ competition. Preţurile celor din urma pentru noi sunt astronomice; aşadar, ceea ce vedem in magazine (ex:First Bike) sunt componente low-entry-level, foarte ieftine si foarte proaste.
Nici măcar pentru oraş nu v-aş recomanda, sincer, o bicicletă de la First Bike (s-a intamplat sa trec des pe langă magazinul din Stefan cel Mare şi să văd o mulţime de oameni furioşi, intorşi cu biţele la Service).
Spre deosebire de PC-uri, unde diferenţele sunt mici intre componentele din aceeaşi generaţie, in domeniul bicicletelor, diferenţele sunt foarte mari; contează foarte mult producătorul şi tehnologia pe care o foloseşte.
Pentru oraşele noastre nu vă recomand cursiere; ele sunt construite pentru piste special amenajate, sau drumuri civilizate; in Bucureşti, de exemplu, drumurile sunt pline de gropi, care nu sunt deloc pe placul unei cursiere, datorita fragilitaţii jantelor.
Cea mai buna soluţie o reprezintă o bicicletă uşoară, cu cadru din aluminiu, inspirată din designul mountain-bike-urilor, incalţată cu anvelope de şosea.
Principiul puţin dai, puţin face se aplică foarte bine şi in acest domeniu, aşa că ar fi bine să vă gândiţi de două ori îninte de a cumpăra o bicicletă ieftină. O biţă bună, second hand (adusă de prin ţări străine costa intre 200-400 usd)
Bicicletele de la First-Bike nu sunt nici pe departe Mountain-Bike-uri. Sunt doar biciclete de oraş inspirate de designul celor de munte (de la care împrumută şi ceva tehnologie); cu o astfel de bicicletă nu veţi rezista mai mult de cateva sute de metri in condiţii montane; de ce? Pentru ca sunt foarte grele (peste 20 kg), foarte prost realizate şi cu componente de calitate slabă.
Pomeneaţi mai sus pe japonezii de la Shimano; au si ei cateva serii de produse, de la entry level si până la high end/ competition. Preţurile celor din urma pentru noi sunt astronomice; aşadar, ceea ce vedem in magazine (ex:First Bike) sunt componente low-entry-level, foarte ieftine si foarte proaste.
Nici măcar pentru oraş nu v-aş recomanda, sincer, o bicicletă de la First Bike (s-a intamplat sa trec des pe langă magazinul din Stefan cel Mare şi să văd o mulţime de oameni furioşi, intorşi cu biţele la Service).
Spre deosebire de PC-uri, unde diferenţele sunt mici intre componentele din aceeaşi generaţie, in domeniul bicicletelor, diferenţele sunt foarte mari; contează foarte mult producătorul şi tehnologia pe care o foloseşte.
Pentru oraşele noastre nu vă recomand cursiere; ele sunt construite pentru piste special amenajate, sau drumuri civilizate; in Bucureşti, de exemplu, drumurile sunt pline de gropi, care nu sunt deloc pe placul unei cursiere, datorita fragilitaţii jantelor.
Cea mai buna soluţie o reprezintă o bicicletă uşoară, cu cadru din aluminiu, inspirată din designul mountain-bike-urilor, incalţată cu anvelope de şosea.
Principiul puţin dai, puţin face se aplică foarte bine şi in acest domeniu, aşa că ar fi bine să vă gândiţi de două ori îninte de a cumpăra o bicicletă ieftină. O biţă bună, second hand (adusă de prin ţări străine costa intre 200-400 usd)
Stiu pe cineva care a patit asa ceva.A iesit si el cu bicla intr-o dimineata.S-a oprit la parter, a lasat bicla acolo si s-a intors sus sa-si ia mobilul.Cand se intoarce, bicla mai era din parti.Bicla nu era una cu un price tag astronomic, dar tot a costat vreo 500$.Ce faci in asemenea cazuri?Pui un dispozitiv GPS de monitorizat sub sa?olimpiu wrote:Sa zicem ca bagi o gramada de bani in bicicleta aia... o sa ai grija de ea ca de ochii din cap, pentru ca altfel vei regreta daca pune mana hotu' pe ea.
Intrebarea e ce faceti voi cu biclele?Pentru scheme ai nevoie de dotari, nu gluma!Fara suspensie si butuci buni, nu faci nimic.Un coleg, care tot incearca sa faca scheme cu bicla sa, a distrus la butuci in prostie.La ce butuci avea...
Hai mah, n-are nimeni vreun BMX?
![Tasty [smilie=Tasty.gif]](./images/smilies/Tasty.gif)
Sfat din partea unui patzit: NU CUMPARATI biciclete First-Bike.
Eu mi'am luat una recent si regret amarnic.
Desi scrie mare peste tot ca sunt echipate Shimano, majoritatea au doar schimbatoarele, manetele de schimbator si pinioanele Shimano. Nu tu foi, butuci, brate de pedale, frane, etc.
Chiar si asa, piesele Shimano de pe First-Bike sunt "lower entry-level" (sau cu alte cuvinte de calitate dubioasa).
Jantele duble aero nu sunt de loc atat de rezistente pe cat ar trebui sa fie (le'am indoit foarte usor), iar faptul K sunt marca "Beretta" induce in eroare: nu au nici o legatura cu faimoasa firma italieneasca de arme, ci este o firma obscura de jante de bicicleta.
Franele pe disc nu tin deloc (doar incetinesc, dar nu blokeaza).
Cadrul este incredibil de greu.
Furca a inceput sa aiba un joc (se simte in special cand franez: imi tremura furca) dupa foarte putin timp.
Toate cablurile s'au intins si a trebuit sa le reglez din nou dupa ceva vreme K sa am o precizie relativa.
Butucii au joc (se simte dc tin frana apasata si misc usor bicicleta stanga-dreapta).
La un mom dat am aterizat mai "violent" de pe o bordura si stopul a zburat.
Zilele trecute am cazut cu ea, dar deloc grav sau la viteza mare (am sarit o bordura mai inalta si am aterizat un pic inclinat pe piatra cubica plina de nisip si mi'a plecat bicicleta de sub mine). Rezultat: o bucata de metal smulsa dintr'o pedala, care dealtfel acum este inclinata fata de bratul pedalelor si are un joc nasol la mers; furca strambata (este o furca "de downhill", cu pistoanele pana sus, in ghidon; acum pistoanele nu mai sunt paralele); schimbatorul s'a lovit si acum nu mai ajunge pe pinionul mic; roata spate e un pic in 8.
Cand m'am dus la magazinul D la care am cumparat'o (care imi este destul de aproape de casa) si i'am rugat sa'mi regleze franele si skimbatoarele K sa nu'mi spuna dup'aia K am umblat la ea si K am pierdut garantia (nu stiu D C nu era bine reglata cand am cumparat'o), dar mi s'a spus sa mg la service'ul lor in Stefan Cel Mare KR e destul de departe de mine. O fi fost greu sa stranga niste suruburi / sa traga de niste cabluri ?? In final mi'am facut singur reglajele, dar dc ekipamentul nu permite, nici nu te poti astepta la multe..
As putea sa continui cu o gramada de alte defecte.. dar ma opresc aici.
M'am grabit K disperatul pt K au deskis un magazin aproape de mine (P 1 Mai - la Miciurin - ocoliti'l) si aveau oferta speciala de deskidere, iar eu vroiam o bicicleta K sa'mi fac drumurile prin oras cu ea. Aveam chiar vise sa merg cu ea la munte sa fac o coborare - doua, dar am renuntat, K nu vreau sa raman p'acolo. Dar nici macar sa ma plimb prin oras cu ea ???
La un mom dat ma gandeam sa o iau usor-usor sa'i fac upgrade'uri de frane, skimbatoare.. dar am aj la concluzia ca in final as ramane doar cu cadrul, ghidonul si.. cam atat. Dar in conditiile in care cadrul ala mai cantareste si el vreo 10 tone.. ar fi chiar stupid.
In concluzie.. NU CUMPARATI biciclete First-Bike.
Eu mi'am luat una recent si regret amarnic.
Desi scrie mare peste tot ca sunt echipate Shimano, majoritatea au doar schimbatoarele, manetele de schimbator si pinioanele Shimano. Nu tu foi, butuci, brate de pedale, frane, etc.
Chiar si asa, piesele Shimano de pe First-Bike sunt "lower entry-level" (sau cu alte cuvinte de calitate dubioasa).
Jantele duble aero nu sunt de loc atat de rezistente pe cat ar trebui sa fie (le'am indoit foarte usor), iar faptul K sunt marca "Beretta" induce in eroare: nu au nici o legatura cu faimoasa firma italieneasca de arme, ci este o firma obscura de jante de bicicleta.
Franele pe disc nu tin deloc (doar incetinesc, dar nu blokeaza).
Cadrul este incredibil de greu.
Furca a inceput sa aiba un joc (se simte in special cand franez: imi tremura furca) dupa foarte putin timp.
Toate cablurile s'au intins si a trebuit sa le reglez din nou dupa ceva vreme K sa am o precizie relativa.
Butucii au joc (se simte dc tin frana apasata si misc usor bicicleta stanga-dreapta).
La un mom dat am aterizat mai "violent" de pe o bordura si stopul a zburat.
Zilele trecute am cazut cu ea, dar deloc grav sau la viteza mare (am sarit o bordura mai inalta si am aterizat un pic inclinat pe piatra cubica plina de nisip si mi'a plecat bicicleta de sub mine). Rezultat: o bucata de metal smulsa dintr'o pedala, care dealtfel acum este inclinata fata de bratul pedalelor si are un joc nasol la mers; furca strambata (este o furca "de downhill", cu pistoanele pana sus, in ghidon; acum pistoanele nu mai sunt paralele); schimbatorul s'a lovit si acum nu mai ajunge pe pinionul mic; roata spate e un pic in 8.
Cand m'am dus la magazinul D la care am cumparat'o (care imi este destul de aproape de casa) si i'am rugat sa'mi regleze franele si skimbatoarele K sa nu'mi spuna dup'aia K am umblat la ea si K am pierdut garantia (nu stiu D C nu era bine reglata cand am cumparat'o), dar mi s'a spus sa mg la service'ul lor in Stefan Cel Mare KR e destul de departe de mine. O fi fost greu sa stranga niste suruburi / sa traga de niste cabluri ?? In final mi'am facut singur reglajele, dar dc ekipamentul nu permite, nici nu te poti astepta la multe..
As putea sa continui cu o gramada de alte defecte.. dar ma opresc aici.
M'am grabit K disperatul pt K au deskis un magazin aproape de mine (P 1 Mai - la Miciurin - ocoliti'l) si aveau oferta speciala de deskidere, iar eu vroiam o bicicleta K sa'mi fac drumurile prin oras cu ea. Aveam chiar vise sa merg cu ea la munte sa fac o coborare - doua, dar am renuntat, K nu vreau sa raman p'acolo. Dar nici macar sa ma plimb prin oras cu ea ???
La un mom dat ma gandeam sa o iau usor-usor sa'i fac upgrade'uri de frane, skimbatoare.. dar am aj la concluzia ca in final as ramane doar cu cadrul, ghidonul si.. cam atat. Dar in conditiile in care cadrul ala mai cantareste si el vreo 10 tone.. ar fi chiar stupid.
In concluzie.. NU CUMPARATI biciclete First-Bike.
- Zâna Măseluţă
- Admin
- Posts: 10743
- Joined: Tue Dec 31, 2002 2:52 pm
Astept recomandari pe tema asta, nu neaparat banii sunt o problema. r4zv4n, ce model ai de la First Bike?BooBoo wrote: Pentru oraşele noastre nu vă recomand cursiere; ele sunt construite pentru piste special amenajate, sau drumuri civilizate; in Bucureşti, de exemplu, drumurile sunt pline de gropi, care nu sunt deloc pe placul unei cursiere, datorita fragilitaţii jantelor.
Cea mai buna soluţie o reprezintă o bicicletă uşoară, cu cadru din aluminiu, inspirată din designul mountain-bike-urilor, incalţată cu anvelope de şosea.
Lumea mă invidiază că beșina mea miroase tare cade omu din picioare
Pai iti recomand o bicicleta de cross-country, care indeplineste conditiile (inalta 18-20", usoara, eventual cu shock absorber pe fata), pe care o poti echipa/modifica ulterior dupa necesitatile tale; problema este ca piata bicicletelor (cele adevarate) este foarte mica, in Bucuresti existand putine locuri in care poti gasi ceva bun. Pentru inceput te documentezi, trecand pe AICI, AICI, chiar si AICIZâna Măseluţă™ wrote: Astept recomandari pe tema asta, nu neaparat banii sunt o problema. r4zv4n, ce model ai de la First Bike?
- Zâna Măseluţă
- Admin
- Posts: 10743
- Joined: Tue Dec 31, 2002 2:52 pm
Din ce am citit pe net, bicicletele First Bike sunt vazute ca bune la sprijinit garduri sau atarnat rufe pe ele, suspensiile sunt pentru design, franele pe disc sunt niste metale lucitoare care nu au legatura cu oprirea bicicletei, si singurul lucru bun este ca sunt vopsite misto ... DHS cica sunt si mai proaste.
Am gasit asa:
- Str. Agricultori nr.68 pentru Neuzer
- Str. Coltzea 18 pentru Kenzel/IROK
- Str. Pantelimon 94 pentru Magellan
Am gasit asa:
- Str. Agricultori nr.68 pentru Neuzer
- Str. Coltzea 18 pentru Kenzel/IROK
- Str. Pantelimon 94 pentru Magellan
Lumea mă invidiază că beșina mea miroase tare cade omu din picioare
Eu am modelul "Expert - Rhombus Series", cu furca downhill P fatza (care sa stii K dc nu s'ar fi stambat era chiar misto: cursa de 80mm), alta pe spate, frana pe disc in fatza si V-Brake in spate. Skimbatoare Shimano Alivio (cred) foarte imprecise: K sa urc P un pinion mai mare tre' sa dau vreo 2-3 click'uri in sus si dup'aia inapoi, iar pinioanele din extremitati sunt greu de atins, dc nu imposibil uneori. Jante Beretta duble aero care se fac opt la cea mai mica bordura iar camerele din interior au ventilul prea scurt si nu se pot umfla decat cu mari eforturi..
Pe scurt: oferta lor arata foarte bine, si chiar si bicicletele arata ok la prima vedere, dar sunt de o calitate execrabila.
Pe scurt: oferta lor arata foarte bine, si chiar si bicicletele arata ok la prima vedere, dar sunt de o calitate execrabila.
Intai mergi la Catalin, pe Agricultori; el mai avea in toamna cateva bite bune (are si sh); ATENTIE! Fiind putini cei care aduc astfel de echipamente isi pun niste adaosuri de-a dreptul nesimtite! Asa ca incearca sa mai negociezi... In Pantelimon si la Coltea sunt magazine cu preturi fixe; mai poti incerca in Piata Dorobanti, in spate la Mario Plaza, pe straduta, la Bebe (care are cele mai nesimtite adaosuri si cele mai negociabile preturi, dar are marfa buna - parca am face contrabanda
)
Mai poti vizita, daca iti sunt in drum - magazinele Surmont (vis-a-vis de Sala Palatului) si Himalaya (langa Twice); ei mai au si biciclete bune, noi dar mai scumpe;

Mai poti vizita, daca iti sunt in drum - magazinele Surmont (vis-a-vis de Sala Palatului) si Himalaya (langa Twice); ei mai au si biciclete bune, noi dar mai scumpe;
r4zv4n3, trebuie sa-ti iei niste butuci mai buni.Din cate vad eu, si tu practici ''bordura jumping''.E vorba mica sa-ti spun ca butuci tai d-acum o sa fie kaputt destul de rapid.Mai bine iti iei niste butuci meseriasi de vreo 1 mil si stii ca n-o sa te lase la greu.Daca vrei ca frana sa fie mai buna, pune smoala pe discuri.Ma rog, asa am auzit ca fac unii.
btw, acum stiu de ce nu suporta unii jargoul de Mirc.Dupa ce am citit posturile lui r4zv4n am simtit ca ma doare capul :morning:
btw, acum stiu de ce nu suporta unii jargoul de Mirc.Dupa ce am citit posturile lui r4zv4n am simtit ca ma doare capul :morning:
![Off-Topic [smilie=Off-Topic.gif]](./images/smilies/Off-Topic.gif)
Pt I.R., si restul forumistilor. Imi cer scuze pt posturile cu prescurtari. Nu este vorba de mIRC (nu'l folosesc decat rar si atunci in engleza, in chat-room'urile de programare, cand nu gasesc ce am nevoie pe Google) ci este sindromul SMS. Si avand in vedere ca trimit si de pe net SMS'uri, imi mai scapa si in post'uri aceste prescurtari.
Observatia ta este foarte pertinenta si promit ca am sa ma abtin pe cat posibil de la astfel de "mizerii" in post'uri.
Mersi pt observatie; am s'o accept intr'un mod constructiv.
![Respect [smilie=Respect.gif]](./images/smilies/Respect.gif)
![Off-Topic2 [smilie=Off-Topic2.gif]](./images/smilies/Off-Topic2.gif)
In ceea ce priveste bicicleta mea First-Bike, intentionez s'o pun pe picioare pe cat posibil, s'o vand (trebuie sa profit de moment si s'o vand acum: eu am dat pe ea 4.900.000 la reducere de lansare a magazinului si acum este 5.800.000 - asa ca poate reusesc s'o vand fara pierderi :roll:) si sa'mi iau o bicicleta fara suspensii, dar cu un cadru usor (eventual chiar de trial), jante solide (duble capsate), V-brake'uri (cu potcoava pt mai multa precizie), si skimbatoare mai bune (nici chiar XTR, dar oricum mai mid-level). Poate pe viitor ii voi pune o alta furca cu suspensii, dar avand in vedere K nu o sa fac downhill foarte des, pe spate nu o sa am nevoie.
Eu acum vreau o bicicleta pe care sa ma pot baza pt un drum mai lung prin oras si care sa reziste la cateva gropi si o eventuala bordura gresit sarita (desi cu mastodontul ala de First-Bike e destul de usor sa gresesti - poate cu una mai usoara nu o sa am aceste probleme) si cu care eventual (oricum destul de rar) sa ma pot duce si la o padure sau chiar un downhill de agrement.
Pe scurt: vreau sa fie rezistenta, usoara si sa aiba o precizie comfortabila a schimbatoarelor si franelor.
- Zâna Măseluţă
- Admin
- Posts: 10743
- Joined: Tue Dec 31, 2002 2:52 pm
Mi-am luat azi un Kenzel de la Colţea, super bicicletă, amortizoare, numai piese de piese, deci şi super scumpă, nu vă spun cât am dat că vă ştiu că o converteaţi imediat în plăci video, memorii sau mai ştiu eu ce ...
Chestia e că nu-mi reglase ghidonul şi era să cad în primul şanţ de lângă magazin. Am mers vreo 3Km, de la Universitate până acasă şi mi-am rupt curul, m-au alergat câinii şi m-a plouat de am ajuns acasă ca ultimul boschetar şi aproape leşinat.
Am citit mai multe "ghiduri de cumpărare a unei biciclete" şi toţi spun că prima regulă e să nu-ţi cumperi de la First Bike aka First Pike (Prima Ţeapă).

Chestia e că nu-mi reglase ghidonul şi era să cad în primul şanţ de lângă magazin. Am mers vreo 3Km, de la Universitate până acasă şi mi-am rupt curul, m-au alergat câinii şi m-a plouat de am ajuns acasă ca ultimul boschetar şi aproape leşinat.
Am citit mai multe "ghiduri de cumpărare a unei biciclete" şi toţi spun că prima regulă e să nu-ţi cumperi de la First Bike aka First Pike (Prima Ţeapă).
Lumea mă invidiază că beșina mea miroase tare cade omu din picioare