Probleme Ultra Pro-FINALUL
Moderator: Moderatori
Probleme Ultra Pro-FINALUL
Salutare tuturor,
Am si eu cateva posturi si toate numai cu probleme mama ei de treaba. Asemnea si acesta va contine o problema.
Am fost la UltraPro(sti) sa alcatuiesc si eu un sistem urmand a plati in rate.Toate bune si frumoase am luat ce trebuie, nu mi-a zis nimeni nimic de lipsa vreunei componente cerute, am intocmit actele, astazi am primit si confirmarea si acceptul bancii dar problema este urmatoarea:Placa Video nu exista pe stoc.Este vorba de un gigabyte 5900XT.
Stiu ca printre voi exista si specialisti in legislatie si de aceea ma gandesc ca imi dati o mana de ajutor, placa este existenta pe stoc la mai multe magazine din bucuresti nu pot eu oare sa tip la ei sa o ia urgent (maine), ca eu nu am chef sa astept citez "careva zile pana vine placa video".Da nu va mirati exact asa au scris in mail specialistii de la ultra pro "careva".Atata timp cat banii au fost incasati de ei banca facand varsamatul, nu e normal sa primesc marfa.
Cu multumiri,
Alex
Am si eu cateva posturi si toate numai cu probleme mama ei de treaba. Asemnea si acesta va contine o problema.
Am fost la UltraPro(sti) sa alcatuiesc si eu un sistem urmand a plati in rate.Toate bune si frumoase am luat ce trebuie, nu mi-a zis nimeni nimic de lipsa vreunei componente cerute, am intocmit actele, astazi am primit si confirmarea si acceptul bancii dar problema este urmatoarea:Placa Video nu exista pe stoc.Este vorba de un gigabyte 5900XT.
Stiu ca printre voi exista si specialisti in legislatie si de aceea ma gandesc ca imi dati o mana de ajutor, placa este existenta pe stoc la mai multe magazine din bucuresti nu pot eu oare sa tip la ei sa o ia urgent (maine), ca eu nu am chef sa astept citez "careva zile pana vine placa video".Da nu va mirati exact asa au scris in mail specialistii de la ultra pro "careva".Atata timp cat banii au fost incasati de ei banca facand varsamatul, nu e normal sa primesc marfa.
Cu multumiri,
Alex
Last edited by saionut on Wed Dec 29, 2004 7:44 pm, edited 6 times in total.
Un exemplu concret, care se aplica in cazul Flamingo insa. Un prieten de-al meu si-a luat acum vreo 2-3 ani un sistem de la Flamingo Oradea. L-a platit, tipul avea nevoie de sistem cat mai repede, iar cei de la Flamingo au facut urmatoarea mutare: au mers la o firma concurenta(mai mica decat ei), au cumparat de acolo procesorul si i-au facut tipului sistemul(tipul a mers cu ei cu masina pana la firma respectiva). Procesorul era singurul ce nu se afla pe stoc la Flamingo. Nu stiu in ce masura ar aplica si cei de la Ultrapro aceasta masura, insa daca faci gura, ai putea avea sorti de izbanda. O alta solutie pe care ti-o vor propune eventual este sa accepti o placa video provizorie pana cand vine FX5900XT-ul. Ai fi deacord cu o astfel de varianta?
Only the mediocre work at their best...
Sincer nu as fi de acord cu asa ceva , dar cred ca de nevoie o sa iau alceva.Daca nu am o placa maine nu mai am eu calculator "careva" zile pt ca in sistemul luat de la ei o sa bag placa mea video un fx5200 aceat XT urmand a fi urmatoarea placa.
Faza cu flamingo mi se pare sun orice critica, nu prea e posibil asa ceva, mai ales sa-i duc eu cu masina unde au nevoie.O sa ii sun de dimineata si le zic ca pana la 12 cand ajung eu ori sa aiba placa ori sa fie managerul de magazin acolo sau a treia varianta vin cu OPC-ul direct
.
Later edit: Placa exista pe stoc la mai multe magazine Ultra Pro; nu la alte firme!
Faza cu flamingo mi se pare sun orice critica, nu prea e posibil asa ceva, mai ales sa-i duc eu cu masina unde au nevoie.O sa ii sun de dimineata si le zic ca pana la 12 cand ajung eu ori sa aiba placa ori sa fie managerul de magazin acolo sau a treia varianta vin cu OPC-ul direct

Later edit: Placa exista pe stoc la mai multe magazine Ultra Pro; nu la alte firme!
Ok o sa va tin la curent.Sper sa am bafta desi se vede de la o posta sictirul celor de acolo.Eu i-am rugat frumos printr-un mail sa imi spuna daca s-a aprobat creditul sau nu si ei mi-au raspuns sec: S-A APROBAT ACUM,
DAR MAI ASTEPTATI CAREVA ZILE SA VINA PLACA VIDEO.Atat mi-au spus in mai fara nimic alceva.
Eu le-am dat urmatorul raspuns: 'Cand am facut cererea pt credit nu mi s-a spus nimic despre o perioada
de asteptare , asa ca nu voi astepta nici o zi.Am dreptul sa ridic toate
componentele odata.Daca nu o aveti dumneavoastra pe stoc va recomand sa
faceti transfer de la Ulra Pro Pantelimon unde exista pe stoc.
Nu vreau nici un conflict dar nu sunt dispus sa astept nici o zi in
plus atata timp cat nu mi s-a comunicat de la inceput acest lucru.O sa
revin cu un telefon la dumneavoastra astazi sa lamurim situatia.
Cu stima si respect,
Alex Sarbu'
O sa ii sun inainte sa ma duc peste ei si o sa mai postez dupa ce ce fac acest prim lucru.O sa si inregistrez convorbirea in eventualitatea unor cuvinte nu prea frumoase din partea lor (imi iau masuri de precautie).
Alex!
DAR MAI ASTEPTATI CAREVA ZILE SA VINA PLACA VIDEO.Atat mi-au spus in mai fara nimic alceva.
Eu le-am dat urmatorul raspuns: 'Cand am facut cererea pt credit nu mi s-a spus nimic despre o perioada
de asteptare , asa ca nu voi astepta nici o zi.Am dreptul sa ridic toate
componentele odata.Daca nu o aveti dumneavoastra pe stoc va recomand sa
faceti transfer de la Ulra Pro Pantelimon unde exista pe stoc.
Nu vreau nici un conflict dar nu sunt dispus sa astept nici o zi in
plus atata timp cat nu mi s-a comunicat de la inceput acest lucru.O sa
revin cu un telefon la dumneavoastra astazi sa lamurim situatia.
Cu stima si respect,
Alex Sarbu'
O sa ii sun inainte sa ma duc peste ei si o sa mai postez dupa ce ce fac acest prim lucru.O sa si inregistrez convorbirea in eventualitatea unor cuvinte nu prea frumoase din partea lor (imi iau masuri de precautie).
Alex!
La partea asta UltraPRO se pare ca tot ultraprosti au ramas. Nu stiu de ce, dar se pare ca nu sunt in stare sa ia un produs dintr-un magazin si sa il duca in alt magazin. La fel nu pot face transfer intre UltraPRO si K-tech decat in sensul de la K-tech spre UltraPRO, chestie pe care am patit-o eu cand mi-am luat Sapphire-ul.
Si exista un topic dedicat UltraPRO la Anunturi. Topic care a cam ajuns sa contina informatii si despre alte firme si felul cum sunt ele in stare sa isi trateze clientii.
Si exista un topic dedicat UltraPRO la Anunturi. Topic care a cam ajuns sa contina informatii si despre alte firme si felul cum sunt ele in stare sa isi trateze clientii.
Ok am fost acolo dar din pacate cu toate certurile, nu am avut ce sa fac pur si simplu nu exista pe nicaieri.Mi-au promis ca marti soseste si placa, in final mi-au chemat si taxi (au o bila alba la faza asta).
Sper sa se tina de cuvant si sa imi aduca placa video atunci cand au promis. O sa revin marti cu un post sa va anunt daca s-a rezolvat sau nu problema!
Va multumesc din nou tuturor pt raspunsurile date.
Alex!
Sper sa se tina de cuvant si sa imi aduca placa video atunci cand au promis. O sa revin marti cu un post sa va anunt daca s-a rezolvat sau nu problema!
Va multumesc din nou tuturor pt raspunsurile date.
Alex!
Si eu am avut probleme cu Ultra"Pro".Le-a luat 7 zile sa-mi aduca o memorie Kingmax care oricum mi-au adus-o defecta.Apoi au mai trecut 3 zile s-o testeze si sa-mi spuna ca nu merge(de parca nu stiam
).Au mai durat apoi 3-4 zile cat au incercat sa-mi caute acelasi model (256MB Kingmax DDR333 TinyBGA) si se pare ca nu mai aveau desi exista in oferta.In final m-am enervat si am cerut DDR400 TSOP, tot Kingmax(merge perfect in dual channel cu DDR333 TinyBGA). Mi-am promis ca n-am sa mai merg la ei niciodata. 


Deja incompetenta lor depaseste orice limita.Astazi am fost sa mai ridic o tastatura si un mouse de la ei pt ca in momentul acordarii creditului s-a constatat ca nici acestea nu erau pe stoc.Mi-au dat tastatura care trebuie dar ce credeti ca s-a intamplat la mouse?
Modelul ales era un A4Tech SWOP48 Optic.Ei mi-au dat un SWW48 cu wheel.Sincer sa fim acum oricat de incapabil in IT ar fi cineva poate sa faca diferenta intre cateva litere ca doar na se presupune ca are liceul facut.Ei lume buna aflati (in cazul in care nu stiati deja) ca Ultra Pro sunt intradevar ULTRA da ULTRA PROSTI.
Modelul ales era un A4Tech SWOP48 Optic.Ei mi-au dat un SWW48 cu wheel.Sincer sa fim acum oricat de incapabil in IT ar fi cineva poate sa faca diferenta intre cateva litere ca doar na se presupune ca are liceul facut.Ei lume buna aflati (in cazul in care nu stiati deja) ca Ultra Pro sunt intradevar ULTRA da ULTRA PROSTI.
- Lord Executron
- Posts: 937
- Joined: Wed Sep 01, 2004 6:39 pm
Morala: Cumpara calculator pe componente *eventual de la mai multe firme* shi contruieshte-tzi-l singur (eventual cu un prieten ceva). Shi in plus nu-l vei avea nici sigilit shi daca se strica coolerul de sistem nu trebuie sa cari tot sistemul la nesimtzitzi aia de la service *am avut experientze neplacute cu un prieten care a luat un sistem complet de la Ultra Pro* 

Depinde. Spre ex. eu mi-am luat un Abit AV8 si un A64 3200 + s. 939 de la 1 singur magazin si sistemul nu boota ! I-am sunat la service si mi-au zis ca e procu de vina, dar cand le-am zis ca e cumparat de la ei, si-au schimbat parerea si m-au zis sa le aduc pe amandoua la garantie.Lord Executron wrote:Morala: Cumpara calculator pe componente *eventual de la mai multe firme* shi contruieshte-tzi-l singur (eventual cu un prieten ceva).
Deci uneori poate fii bine sa cumperi de la firme diferite alteori nasol.
Of doamne a trecut o saptamana si eu tot nu am placa video.Ce naiba sa mai fac, am vorbit cu area managerul lor, cu cei de la sediu si nimic, nici un raspuns.In plus de asta pe masura ce le cautam greselile am observat ca au comiso si la factura, pe factura nu scrie ce am cumparat eu ci cu totul alceva; nici garantia nu mi-au dat-o multe faze dastea.
Daca pana luni nu primesc nici un raspuns, ma voi duce le OPC.Credeti ca va dura enorm de mult pana sa joc si eu un amarat de joc (acum sunt bataia tuturor de joc, am un P4, la 2,4; 2x512DDR400; 1xHDD Sata 160GB si o placa video de 2 Mb pe PCI)
.
Daca pana luni nu primesc nici un raspuns, ma voi duce le OPC.Credeti ca va dura enorm de mult pana sa joc si eu un amarat de joc (acum sunt bataia tuturor de joc, am un P4, la 2,4; 2x512DDR400; 1xHDD Sata 160GB si o placa video de 2 Mb pe PCI)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)


![Grin-Nod [smilie=Grin-Nod.gif]](./images/smilies/Grin-Nod.gif)


las tu nu iti face probleme ca se va rezolva.stii...tot rau ii spre mai bine.poate daca ai fi avut pl video pana acum nu ai fi apreciat-o la adevarata ei valoare:)
Do Good by stealth, and blush to find it Fame.
![Victory [smilie=Victory.gif]](./images/smilies/Victory.gif)
Sunt hotarat sa le fac cat de mult rau imi sta in putere daca nu voi avea ceea ce doresc, e o totala bataie de joc ce mi se intampla si sunt sigur ca nu doar mie mi se intampla lucruri de genul acesta.
nasol. imi pare rau pt tine.
am un prieten care a patzit-o de la cel mai mare dealer connex din tzara: ghici care?
s-a dus direct cu OPC-ul cand a vazut ce fac aia. la final a primit un samsung P700 in locul unui samsung X800, fara sa dea diferenta.
cred ca ar fi bine sa le dai un dead-line: "maine, la ora nu stiu care, trec pe aici cu OPC-ul". do it fast. cu cat trece mai mult timp, cu atat te pot arde mai rau.
eu mi-am luat acum cativa ani de la ei un sistem (nu mai fac greseala asta). dupa ce nu-mi mergea modemul (eram pe dial-up:D), mi-a murit coolerul de pe proc, FDD-ul, si placa audio. ce sa le mai ceri? mi-au tzinut in service sistemul cate 2 saptamani pt fiecare problema. la faza cu modemul au fost ultrastresanti : eu le ziceam ca nu merge, ei ziceau ca merge. sistemul avea exact acelasi sigiliu ca la predare, insemnand ca nu fusese deskis. dupa ce m-am ofticat, au zis ca da, are o problema modemul acela, si mi-au dat altul.
aşa ca fa gura, da din coate. sunt destul de nesimtzitzi, si fac o GROAZA de invarteli
am un prieten care a patzit-o de la cel mai mare dealer connex din tzara: ghici care?

cred ca ar fi bine sa le dai un dead-line: "maine, la ora nu stiu care, trec pe aici cu OPC-ul". do it fast. cu cat trece mai mult timp, cu atat te pot arde mai rau.
eu mi-am luat acum cativa ani de la ei un sistem (nu mai fac greseala asta). dupa ce nu-mi mergea modemul (eram pe dial-up:D), mi-a murit coolerul de pe proc, FDD-ul, si placa audio. ce sa le mai ceri? mi-au tzinut in service sistemul cate 2 saptamani pt fiecare problema. la faza cu modemul au fost ultrastresanti : eu le ziceam ca nu merge, ei ziceau ca merge. sistemul avea exact acelasi sigiliu ca la predare, insemnand ca nu fusese deskis. dupa ce m-am ofticat, au zis ca da, are o problema modemul acela, si mi-au dat altul.
aşa ca fa gura, da din coate. sunt destul de nesimtzitzi, si fac o GROAZA de invarteli

Now life devalues day by day
And friends and neighbors turn away
There's a change that, even with regret, cannot be undone
And friends and neighbors turn away
There's a change that, even with regret, cannot be undone
Urmand recomandarea de pe site-ul ANPC (protectia consumatorului), intai am incercat sa rezolv amiabil situatia.Am trimis un mail detaliat despre magariile care se intampla (inclusiv manarelile care le-au facut cu factura fiscala), la regional manager.Am fost sunat imediat de cei din magazin care mi-au spus cu o voce vizibil tremuranda; ca incearca sa imi rezolve problema luni eventual urmand sa platesc esalonat diferenta pt o placa GeForce 6800GT.Binenteles ca baietii nu au idee ca o sa cer un discount baban pt neplacerile care mi le-au cauzat.Luni ma duc direct la ei si daca iar ma iau la misto ma opresc direct la sediu OPC si o sa vedem ce o sa iasa.
ai grija ce faci. sa fii amabil, dar foarte sigur si inflexibil. daca vezi ca incep iar sa abereze (cum sigur o sa faca), zi-le ca nu tzi-e frica sau lene sa aduci OPC-ul, sau poate nishte avocatzi.
ideea e ca la fiecare sediu de la ultra, best etc se fac o groaza de "manevre" cu orice componenta. se fura ca in codru. de aceea, ei trebuie sa justifice cumva nishte bani, nishte placi disparute. de aceea nu ti-au dat toate actele cum trebuie. cand iti mai iei ceva (ORICE) citeste F atent garantia si actul de vanzare/cumparare. din proprie experienta (tot cu ultrapro) iti zic ca e vital
bafta cu ultraprostii, si sa mai zici ce ai rezolvat
ideea e ca la fiecare sediu de la ultra, best etc se fac o groaza de "manevre" cu orice componenta. se fura ca in codru. de aceea, ei trebuie sa justifice cumva nishte bani, nishte placi disparute. de aceea nu ti-au dat toate actele cum trebuie. cand iti mai iei ceva (ORICE) citeste F atent garantia si actul de vanzare/cumparare. din proprie experienta (tot cu ultrapro) iti zic ca e vital

bafta cu ultraprostii, si sa mai zici ce ai rezolvat
Now life devalues day by day
And friends and neighbors turn away
There's a change that, even with regret, cannot be undone
And friends and neighbors turn away
There's a change that, even with regret, cannot be undone
Sincer sa fiu am vazut de la inceput ce vor sa faca cu factura, singurul lucru pt care am tacut este ca si eu lucrez in vanzari IT si stiu ce se intampla.Diferenta intre mine si ei este ca la noi clientul INTOTDEAUNA a fost multumit si servit asa cum se cuvine.Am sperat ca si la ei se va intampla la fel dar m-am inselat amarnic.Oricum si eu sper sa rezolvam amiabil pt ca va fi vai de ei daca nu sunt multumit luni.
Voi reveni cu detalii.
Voi reveni cu detalii.
Se pare ca nu ne-am putut intelege.Astazi am fost la ei, nu sunt de acord cu esalonarea platii pt diferenta corespunzatoare unui 6800GT, au vrut sa-mi ofere provizoriu un Radeon 6600 (cica pana primesc placa), nu am fost de acord pt ca nu este normal asa ceva.Ce mi-a placut la nebunie este ca am intrebat la un alt magazin Ultra Pro despre placa cu pricina si ce credeti ca mi-au spus: aceasta placa NU SE VA MAI ADUCE. =D>
Oricum maine dimineata ma prezint la nenii cu protectia si vedem cum rezolv problema (poate imi dau 6800Gt si nici nu mai platesc vreo diferenta).Oricum o sa le
.
Revin maine seara cu deznodamantul, sper!
Oricum maine dimineata ma prezint la nenii cu protectia si vedem cum rezolv problema (poate imi dau 6800Gt si nici nu mai platesc vreo diferenta).Oricum o sa le
![Nice-try [smilie=Nice-try.gif]](./images/smilies/Nice-try.gif)
Revin maine seara cu deznodamantul, sper!
Eu demult nu mai cumpar dupa oferta... din magazine. Te duci si-l iei pala' direct ca la taraba'n piatza: "Bunaziua, cutare aveti ? Dar in spate prin stocuri. Intrebati un coleg poate stie el. Haide-ti ca poate faceti o vanzare azi !" ; etc. Daca vezi ca nu stie, ca sa vedem, ca nu azi, maine... pa la revedere. Altu'!!! Iar ca sa nu mai alergi din magazin in magazin, incingi telefonu. Si daca zice "Da avem".... "Vin in 10 minute.. cu cine am vorbit?" Si le iei numele ca sa nu ramai de prost pe la ei prin magazine.
Si ca regula. Orice componenta de PC, fie ea monitor, cd-rom, memorie , hdd, trebuie vazuta pe viu. Adica nu iei cutia nedesfacuta ca... "stiti ! sunt sigilate!" Nu exista. Orice componenta trebuie desfacuta si macar tinuta in mana in fata vanzatorului. Altel te frigi cand ajungi acasa si vezi ca defapt nu vroiai modelu'care ti l-au bagat ei la pachet [am mai vazut si cazuri deastea].
Si cel mai bine cu banu jos. Mai bine te imprumuti la prieteni [daca ai], decat sa umpli buzunarele alora de la banca.
Ca doar traiti in ROMANIA !
Si ca regula. Orice componenta de PC, fie ea monitor, cd-rom, memorie , hdd, trebuie vazuta pe viu. Adica nu iei cutia nedesfacuta ca... "stiti ! sunt sigilate!" Nu exista. Orice componenta trebuie desfacuta si macar tinuta in mana in fata vanzatorului. Altel te frigi cand ajungi acasa si vezi ca defapt nu vroiai modelu'care ti l-au bagat ei la pachet [am mai vazut si cazuri deastea].
Si cel mai bine cu banu jos. Mai bine te imprumuti la prieteni [daca ai], decat sa umpli buzunarele alora de la banca.
Ca doar traiti in ROMANIA !

Mii de scuze Sir Ice era vorba de un Radeon 9600.Nervii sunt intinsi la maxim si de aici si regretabila greseala.
Abia astept sa vad maine raspunsul celor de la OPC, precum si reactia celor de la Ultra (ei cred ca glumesc).Ca sa va dati seama mai bine de ceea de s-a intamplat voi da citare mailului trimis la ei.
Abia astept sa vad maine raspunsul celor de la OPC, precum si reactia celor de la Ultra (ei cred ca glumesc).Ca sa va dati seama mai bine de ceea de s-a intamplat voi da citare mailului trimis la ei.
Buna ziua,
Sincer imi pare nespus de rau ca am ajuns la aceasta solutie dar
nemultumirea care ma apasa este dureroasa.
In data de 7.12.2004 am fost la magazinul dumneavoastra de pe
bulevardul George Enescu (lahovari), sa achizitionez cateva componente
in rate.Printre aceste componente se afla si o placa video Gigabyte
Geforce FX5900XT.De aici au incepu sa apara problemele.In prima faza am
dorit o alta placa video, cei din magazin mi-au spus ca nu se mai aduce
asa ceva, mi s-a oferit un alt model pt care trebuia sa mai astept
cateva zile si pana la urma am ramas hotarat asupra placii mentionate
mai sus la care nu mi s-a comunicat cum ca nu ar fi pe stoc.S-a intocmit
contractul pe baza proformei (numarul acesteia lipseste; un prim semnal
de alarma, acest lucru nu este posibil) emisa in data de 7.12.04.In
aceasta factura sunt incluse toate componentele inclusiv placa video
Gigabyte.
In data de 10.12.04 am trimis un mail la adresa magazinului in care
solictam informatii asupra stadiului dosarului de rate.Raspunsul a
venit din partea domnului Ciprian Balan, citez 'S-A APROBAT ACUM, DAR
MAI ASTEPTATI CAREVA ZILE SA VINA PLACA VIDEO.' Acesta este TOT
raspunsul domnului Balan, exact in forma care o vedeti si dumneavoastra
(CAREVA ZILE, nici un buna ziua) o crasa lipsa de respect fata de
client), am o copie a acelui mail in caz de neincredere.Aici a fost a
doua neregula si un al doilea semnal de alarma, faptul ca trebuia sa
mai astept cateva zile pentru o placa desi in prealabil nu am fost
anuntat de acest aspect.In momentul in care am sunat la magazin mi s-a
spus ca a fost o neintelegere si ca asta e nu au de unde sa scoata
placa.Bun sa zicem ca am trecut si peste acest lucru si eram dispus sa
astept 2-3 zile.
A doua zi m-am dus la magazin sa ridic marfa disponibila, moment in care
au aparut alte nereguli.
Pe factura fiscala NR154977 din 11.12.2004 nu apar componentele care
le-am achizitionat ci o denumire generica 'unitate centrala AMD K7
Sempron 2200.Acest lucru este o ilegalitate intrucat eu nu am cumparat
ce este in denumirea facturii ci am cumparat mai multe componente
SEPARATE, deci nu un sistem gata facut.O a doua ilegalitate este lipsa
inscrierii termenului de garantie pe actele prezentate (nici pe factura
nici pe avizul de insotiere a marfii).O alta dovada de incompententa ar
fi faptul ca domnii de la vanzari au uitat sa puna in punga de produse
si mouse-ul cu tastatura.
Luni 13.12.2004 m-am dus din nou la magazin sa ridic mouse-ul si
tastatura unde surpriza iar au facut o incurcatura si in loc sa-mi dea
mouse-ul meu (model SWOP 48) mi-au dat mouse-ul altui client (model
SWW48).Ajuns acasa si confruntandu-ma cu aceasta situatie am sunat
imediat la magazin unde mi s-a spus ca au constat si ei eroarea si urma
sa imi dea mouse-ul meu odata cu placa video.
Astazi 18.12.2004 am sunat la magazin sa vad ce se intampla cu placa
video si mi s-a spus ca au primit-o si pot veni sa o iau.M-am dus la
magazin si surpriza IAR S-A PRODUS O NEINTELEGERE, nu era vorba de placa
mea ci de placa unui alt client, placa mea insa nu se stie cand ajunge
mai dureaza iar cateva zile etc etc.Culmea nesimtirii este ca mi-au
recomandat sa platesc diferenta pt o alta placa mai performanta dar
dubla ca pret (13.500.000 in loc de 7.500.000).Adica dupa ce ca ISI BAT
JOC DE MINE imi sugereaza si o aberatie de genul acesta.Constient fiind
ca nu am cu cine sa discut la magazin am plecat linistit acasa urmand sa
gandesc cu atentie pasii urmatorii.
In baza celor prezentate mai sus dupa cum puteti constata si
dumneavoastra s-au produs si ilegalitati, s-a constatat si o profunda
lipsa de respect fata de client, si o lipsa totala de competenta
rezultata din actiunile lor.
Saptamana viitoare va trebui sa platesc prima rata, rata in care sunt
incluse TOATE PRODUSELE, si eu de 1 saptamana stau si ma uit la un
monitor negru pentru ca nu am placa video.Nu este deloc normal acest
lucru, firma dumneavoastra a primit banii de la banca, deci se poate
spune ca eu am platit pentru ceva ce nu mi s-a dat.
In urma acestei reclamatii sper sa luati o decizie prin care sa mi se
rezolve situatia, din start trebuie sa mentionez ca nu voi fi de acord
cu o placa mai slaba din punct de vedere al performantelor.
In speranta unui raspuns cat mai rapid, si a unei rezolvari pe cale
amiabila a aceste regretabile situatii, va doresc o zi buna.
Cu respect,
Alex Sarbu
Mda se pare ca sarbatorile ce ar trebui sa aduca bucurie in sufletele oamenilor la mine aduc tristete
.Cand sa ies pe usa, spre sediul Opc ma suna nenorocitii si mi-au spus ca a sosit placa si sa ma duc sa o iau.Mi-a cazut tavanul in cap.Si eu deja ma obisnuisem cu idee ca voi avea un 6800GT asus.Mama ei de viata si de treaba.
Asta e sa speram (poate va rugati si pt mine) ca au adus o singura bucata si ca este defecta.Asa vor fi nevoiti sa-mi dea 6800GT.
Maine ma duc sa ridic junghiul de 5900XT ce-o fi fost in capul meu nu stiu chiar nu stiu
.
![Gun-To-The-Head [smilie=Gun-To-The-Head.gif]](./images/smilies/Gun-To-The-Head.gif)
Asta e sa speram (poate va rugati si pt mine) ca au adus o singura bucata si ca este defecta.Asa vor fi nevoiti sa-mi dea 6800GT.
Maine ma duc sa ridic junghiul de 5900XT ce-o fi fost in capul meu nu stiu chiar nu stiu
![Nice-try [smilie=Nice-try.gif]](./images/smilies/Nice-try.gif)
Am mers azi cu un prieten sa-si cumpere 512DDRAM de la UltraPro,nu de alta,dar la Verasys nu aveau, si am cumparat un PQI PC3200.
Am ajuns acasa la baiat, am bagat memoria, pornit calculatorul si
,ecran albastru.
Vin acasa la mine,iau floppy,ma intorc la prieten,bagam un memtest86 si...
zeci de mii de erori.
Back to ultraprosti,bineinteles ca nu mai aveau 512 PQi, fapt pt. care am cumparat un Kingmax TSOP cu 260 de mii mai scump. Asta merge brici.
As fi curios prin cate calculatoare a trecut si o sa mai treaca ramul ala stricat.
Am ajuns acasa la baiat, am bagat memoria, pornit calculatorul si
![Gun-To-The-Head [smilie=Gun-To-The-Head.gif]](./images/smilies/Gun-To-The-Head.gif)
Vin acasa la mine,iau floppy,ma intorc la prieten,bagam un memtest86 si...
![Eek [smilie=Eek.gif]](./images/smilies/Eek.gif)
Back to ultraprosti,bineinteles ca nu mai aveau 512 PQi, fapt pt. care am cumparat un Kingmax TSOP cu 260 de mii mai scump. Asta merge brici.
As fi curios prin cate calculatoare a trecut si o sa mai treaca ramul ala stricat.
Si tocmai de aceea la unele din aceste magazine posibilele probleme ar fi ca angajatii sunt noi si nu au avut timp sa se familiarizeze cu tot ceea ce presupune un lant de magazine IT (care se respecta). 
Recent am intrat si eu in UPro in SV si am intrebat de o memorie Kinkmax SODIMM. Da, avem, vine raspunsul. Eu intreb daca aici in magazin sau la comanda, stiind ca de obicei astfel de produse nu sunt foarte solicitate si de aceea nu se aduc. Nu... aici. Sta cateva minute sa caute printre RAM-uri si apoi isi da seama ca nu au.
Imi spune sa astept sa dea un mail la Buc deoarece in evidenta lor apara ca existand. Stau eu ma morunul ~ 20 min in magazin asteptand acel mail. Intre timp tipul respectiv (cred ca era un fel de sef de magazin) isi vede de treaba. Dupa 20 min il intreb daca a primit vreun raspuns. "In legatura cu ce?" vine raspunsul.
In legatura cu afurisitul ala de ram pt laptop. A, nu... mai reveniti peste vreo ora poate primesc vreun raspuns.
Ce am facut?
Comanda pe net de la alt magazin.![Grin-Nod [smilie=Grin-Nod.gif]](./images/smilies/Grin-Nod.gif)

Recent am intrat si eu in UPro in SV si am intrebat de o memorie Kinkmax SODIMM. Da, avem, vine raspunsul. Eu intreb daca aici in magazin sau la comanda, stiind ca de obicei astfel de produse nu sunt foarte solicitate si de aceea nu se aduc. Nu... aici. Sta cateva minute sa caute printre RAM-uri si apoi isi da seama ca nu au.

Imi spune sa astept sa dea un mail la Buc deoarece in evidenta lor apara ca existand. Stau eu ma morunul ~ 20 min in magazin asteptand acel mail. Intre timp tipul respectiv (cred ca era un fel de sef de magazin) isi vede de treaba. Dupa 20 min il intreb daca a primit vreun raspuns. "In legatura cu ce?" vine raspunsul.
![maniac [smilie=maniac.gif]](./images/smilies/maniac.gif)
In legatura cu afurisitul ala de ram pt laptop. A, nu... mai reveniti peste vreo ora poate primesc vreun raspuns.
Ce am facut?
Comanda pe net de la alt magazin.
![Grin-Nod [smilie=Grin-Nod.gif]](./images/smilies/Grin-Nod.gif)
INCREDIBIL
Astazi cand sa pleca sa-mi ridic placa, primesc mail de la managerul de magazin, in care mi se spune ca placa inca nu a ajuns, exista probleme de logistica.Nu pot sa cred, e incalificabil.Le-am spus la ravedere orice ar incerca sa faca din momentul asta problema va ajunge la OPC.
Celor cunoscatori de lege vreau sa le adresez o intrebare: Am dreptul la o placa mai buna, fara a plati vreo diferenta, sau la despagubiri materiale,
Va multumesc,
Astazi cand sa pleca sa-mi ridic placa, primesc mail de la managerul de magazin, in care mi se spune ca placa inca nu a ajuns, exista probleme de logistica.Nu pot sa cred, e incalificabil.Le-am spus la ravedere orice ar incerca sa faca din momentul asta problema va ajunge la OPC.
Celor cunoscatori de lege vreau sa le adresez o intrebare: Am dreptul la o placa mai buna, fara a plati vreo diferenta, sau la despagubiri materiale,
Va multumesc,
Am fost la Opc si am depus ditai sesizarea, acum 2 zile.Oricum ce e interesant este ca Ultra Prostii nu au mai dat un semn de viata.
Nici nu stiu ce o sa-i loveasca oamenii aia demni de un scuipat si de un sut in ...
Ce e nasol este ca termenul de rezolvare este de 30 zile, ceea ce inseamna ca o sa astept ceva
.
O sa revin cu detalii pe masura ce ele apar.
Sarbatori Fericite
Nici nu stiu ce o sa-i loveasca oamenii aia demni de un scuipat si de un sut in ...
![Nice-try [smilie=Nice-try.gif]](./images/smilies/Nice-try.gif)
Ce e nasol este ca termenul de rezolvare este de 30 zile, ceea ce inseamna ca o sa astept ceva

O sa revin cu detalii pe masura ce ele apar.
Sarbatori Fericite
- Master_of_Ice
- Posts: 444
- Joined: Tue Dec 23, 2003 8:34 pm
Saionut, imi pare foarte rau de ce ai patit..de, asta e, traim in romania...oricum eu nu vreau sa te dezamagesc, dar cred ca e inutil ce faci..sa-ti zic si de ce: in primul rand, opc-ul va veni, dar va ma dura, va constata bla bla bla..daca insa vei cere despagubiri lucrurile se vor complica(adica vei cere un 6800gt
)...faza e ca procedurile astea o sa dureze ceva, avand in vedere ca, daca nu ma insel o sa ajunga dosarul la tribunal..unde va fi analizat(dureaza), apoi aprobat si apoi incepe distractie..deci dureaza luni intregi..sincer, nu merită: o sa mori de nervi pentru un nivel de detaliu mai mare..(ma rog si pentru a-i busi pe prostii astia)..dar iti zic, exista sanse sa-ti trebuiasca avocat(=o groaza de bani, bla bla bla, pentru ca astia de la ultrpro sunt prosti, dar totusi este o firma cu capital mare si...) ma rog, poate totusi ai noroc si cedeaza usor..nu stiu...vezi si tu cat de usor decurg lucrurile..oricum mult noroc
