Cu ce masini v-ati dat la o liniutza!!!!
Moderator: Moderatori
- brutalistu
- Posts: 827
- Joined: Sat Feb 07, 2004 7:28 pm
Bla bla.. e bun si topicul asta. Se refera la o chestie anume vis-a-vis de masini, nu chiar asa la modul general. Mie nu imi plac topicurile cu n'shpe mii de pagini.
Deci... sa revenim.
As fi curios sa ma dau la o liniuta cu Solenza mea versus alta persoana tot cu Solenza. Sa vad si eu cat de mult depinde de sofer. Nu e interesant de vazut o comparatie intre doua masini la fel, dar soferi diferiti ? (bineinteles
)
Deci... sa revenim.
As fi curios sa ma dau la o liniuta cu Solenza mea versus alta persoana tot cu Solenza. Sa vad si eu cat de mult depinde de sofer. Nu e interesant de vazut o comparatie intre doua masini la fel, dar soferi diferiti ? (bineinteles

Pentru ultima oara, se refera la curse si liniute, la concret si mai putin la figurat, pentru ca o dam tot mai mult in chestii ipotetice de genul "pai daca slabesc 100 de kile, scot roata de rezerva si cricul din portbagaj, bag benzina cu cifra octanica de 300, Dacia mea va rupe un Subaru WRX". Si-apoi vine altul cu o contrazicere, si uite asa o dam la tuning auto.Daedalus wrote:Bla bla.. e bun si topicul asta. Se refera la o chestie anume vis-a-vis de masini, nu chiar asa la modul general.
Like I said, exista un motiv pentru care nu s-a dat lock topic ... Let's keep it real

"cursa" asta nici nu merita mentionata, dar in fine ...
Aseara ma intorceam cu prietena de la un restaurant si pe drum ajung langa mine pe stanga niste baieti intr-o Civic [VTEC cica]. Ambii smecheri mari credeau ei, cu scaunele date pe spate excesiv, sepcile intoarse, priviri agresive, stiti genul. Nici nu i-as fi observat daca nu s-ar fi holbat unul dintre ei la mine, cu o figura de genul pune-te-cu-mine-si-ti-trag-un-glontz-in-cap. In fine, mi-am vazut de treaba. Din cauza traficului, am cam ramas in aceleasi pozitii si pasagerul de langa conducator a continuat sa se holbeze la mine, dupa care-i zice la celalalt nu-stiu-ce si arata catre farurile mele [am xeoane]. S-a facut loc in fata mea asa ca m-am dus si i-am lasat. In retrovizorie observ ca se tin dupa mine si acum inteleg ca si-o cauta. Prietena mea uraste cand o ii dau pedale la masina, deci am fost intr-o oarecare dilema. Urmatorul semafor am ajuns eu si el, unul langa altul, el in dreapta mea de data asta [schimbasem banda sperand ca o sa ma lase in saracia mea]. De data asta se holba conducatorul la mine. Ii gesticulez un "salut" si astept lumina verde ... In tot acest timp povesteam cu prietena, "da, da, asa e, cum sa nu", ca sa nu se prinda, dar in sinea mea ma gandeam "pune-ti centura, duduie". Verde si ... nimic pentru moment. Tipul astepta sa vad daca o calc. Am mers in ritm cu el, dar asta se incapatana sa mi-o tina juma' de masina in fata mea. I-a dat a 3-a si a calcat-o. Am calcat-o si eu si am trecut pe langa el ca si cand a bagat-o in marsarier din greseala. De-atunci si pana a luat-o la stanga a stat in spatele meu juma' de kilometru, chit ca eu ma taram sub limita vitezei ... Stiu ca a fost lame toata treaba, ideea e ca am ciuda pe fraieri si tot astia la fel imi faceau cand eram in Sentra, masina cu care nu aveam absolut nici o sansa. Payback time.
Nu inteleg ce-au in cap cand se trezesc cu pretext.
Aseara ma intorceam cu prietena de la un restaurant si pe drum ajung langa mine pe stanga niste baieti intr-o Civic [VTEC cica]. Ambii smecheri mari credeau ei, cu scaunele date pe spate excesiv, sepcile intoarse, priviri agresive, stiti genul. Nici nu i-as fi observat daca nu s-ar fi holbat unul dintre ei la mine, cu o figura de genul pune-te-cu-mine-si-ti-trag-un-glontz-in-cap. In fine, mi-am vazut de treaba. Din cauza traficului, am cam ramas in aceleasi pozitii si pasagerul de langa conducator a continuat sa se holbeze la mine, dupa care-i zice la celalalt nu-stiu-ce si arata catre farurile mele [am xeoane]. S-a facut loc in fata mea asa ca m-am dus si i-am lasat. In retrovizorie observ ca se tin dupa mine si acum inteleg ca si-o cauta. Prietena mea uraste cand o ii dau pedale la masina, deci am fost intr-o oarecare dilema. Urmatorul semafor am ajuns eu si el, unul langa altul, el in dreapta mea de data asta [schimbasem banda sperand ca o sa ma lase in saracia mea]. De data asta se holba conducatorul la mine. Ii gesticulez un "salut" si astept lumina verde ... In tot acest timp povesteam cu prietena, "da, da, asa e, cum sa nu", ca sa nu se prinda, dar in sinea mea ma gandeam "pune-ti centura, duduie". Verde si ... nimic pentru moment. Tipul astepta sa vad daca o calc. Am mers in ritm cu el, dar asta se incapatana sa mi-o tina juma' de masina in fata mea. I-a dat a 3-a si a calcat-o. Am calcat-o si eu si am trecut pe langa el ca si cand a bagat-o in marsarier din greseala. De-atunci si pana a luat-o la stanga a stat in spatele meu juma' de kilometru, chit ca eu ma taram sub limita vitezei ... Stiu ca a fost lame toata treaba, ideea e ca am ciuda pe fraieri si tot astia la fel imi faceau cand eram in Sentra, masina cu care nu aveam absolut nici o sansa. Payback time.
Nu inteleg ce-au in cap cand se trezesc cu pretext.
Numa' eu fac liniute? Ma simt lame.
Week-end-ul asta a avut un theme aparte: Mustang Murder Weekend
Vineri seara.
Ma plimbam prin downtown pe la 1AM dupa ce s-au inchis ceva baruri, as usual, nevrand sa ma intorc inca spre casa. In oras inca era multa lume, pe strazi, prin masini, activitate destul de intensa, cald fiind afara au aparut si gastile de motociclisti. Misto cu ei, tipi de treaba, politistii le faceau cu mana, etc. Nice people, foarte responsabili.
Turele mele sunt cam asa: ma plimb in sus si-n jos pe bulevardul principal, strabatand downtown-ul si intorcand la periferia orasului [unde de obicei se fac cursele: no population]. Rinse and repeat. Prima liniuta a fost cu un Mustang GT nu mai nou de 1994, V8 de 5 litri, manual, ~225 cp. Am prins un semafor cu el intr-o portiune unde drumul e de 3 benzi in aceasi directie. Eu aveam de fapt treaba cu alt gagiu din banda 3, unul intr-o Honda Nu-stiu-sigur-de-care, 2 usi, mica, modificata. Stiti voi, neoane albastre sub ea, body kit, lasata jos, jenti smechere si obligatoriul fart cannon. Tipu facuse ceva smecherii mai inainte si am fost curios sa vad ce are sub capota, asa ca m-am tinut dupa el. Tipul se credea probabil in telenovela aia, cum ii zice ... Rapido y Furioso parca, starring Vin Diesel si masini manuale cu 18 viteze [ca la cat ii tot arata ca schimba, atatea am numarat eu]. Anyways, se face verde si spre surprinderea mea tipul din Mustang o calca. Pana sa reactionez, acesta a sarit deja in fata mea o lungime de masina. Trebuie sa marturisesc ca ragetul ala de motor V8 gigant si nervos m-a intimidat si umectat in acelasi timp, iar modul in care s-a dat masina pe spate cand a calcat-o si mai sa rupa asfaltul cand ii dadea treptele ... gizas. Ii da a doua, ii da a treia si o lasa mai moale, crezand ca e gata figura. Eu il ajunsesem repejor din urma si cand m-am aflat fix langa el, tipul o calca din nou ... degeaba. Am trecut pe langa el cu usurinta si cand am lasat-o la 75 la ora [limita era de 40 in zona] aveam deja un avantaj de o masina jumate in fata lui. Si ca de obicei, el nu o lasa, trece pe langa mine si abia apoi baga frana. Majoritatea care si-o iau fac asta, ca sa se simta mai bine. Tu te opresti si ei continua.
Le numim "ricer fly-by".
Nici nu m-a mai interesat ce-a facut gigelul din Honda, in halul in care a ramas in urma nu pot decat sa asum ca n-a calcat-o si si-a vazut de treaba.
Tipul din Stang avea pe spate un abtibild "Bad Boys will play with Bad Toys"
si uite asa si-a luat-o de la un V6 auto de juma' de capacitate aproape ... Au belit ochii amandoi sa vada cine conduce, le-am gesticulat "thumbs up" si mi-am vazut de drum.
Sambata seara.
Tot asa, catre 1AM, alte 2 Mustanguri, aceleasi masini, cu jenti smecheroase, gigei tare plini de ei, se aliniaza la un semafor si o calca. Eu ma tin dupa ei. Dam din nou de un drum pe 3 benzi si fix acelasi scenariu ca mai sus. La al doilea semafor am crezut ca o sa incerce din nou dar si-au vazut de treaba. Vreo juma' de ora mai tarziu se trezeste o tipa intr-un Mustang mai nou, 2000+, non-GT [~215cp] sa faca fitze. I-o fi soptit mexicanu' de langa ea sa-mi arate mie ce masina are. Mergea in ritm cu mine, accelera, incetinea, si tot asa. Am asteptat pana la urmatorul semafor la care in vreo 5 secunde eram 4 masini inaintea ei.
E oarecum nasol cu cutia auto, pedala de acceleratie se duce in fund cam usor, inca nu m-am invatat cum sa o calc si cat si adeseori cand plec de la un stop cu un pic de curaj, canta pasarelele chirp chirp
Diferentiarul autoblocant ajuta, in sensul ca nu stau cu ea pe loc derapand, dar pretul este o pierdere semnificativa de putere.
Si intr-un final mi-am luat-o de la cine nu ma asteptam. O Mitsubishi Eclipse de prin '99 care o suspectez ca avea NOS din cauza zgomotului specific pe care l-am mai auzit inainte [se-aude ca si cand lasi presiune dintr-un tub de spray]. Incerc sa motivez pierderea si dau vina pe faptul ca asta avea un oarecare elan si era in a 3-a iar a mea pana sa schimbe si sa se arunce, nu a durat nici o secunda si a trecut pe langa mine. Ca sa nu mai zic de NOS, daca se dovedeste ca avea.
A fost ultima oara cand am bagat benzina regular cu etanol. Cifra octanica 89, 20% etanol. Se misca masina ca naiba. Nissan "recomanda" premium la 91 si am cam vazut de ce. Papa la fel, indiferent de ce e folosit insa cand e stresat motorul se cam inneaca pe regular si ezita oribil.
Week-end-ul asta a avut un theme aparte: Mustang Murder Weekend
Vineri seara.
Ma plimbam prin downtown pe la 1AM dupa ce s-au inchis ceva baruri, as usual, nevrand sa ma intorc inca spre casa. In oras inca era multa lume, pe strazi, prin masini, activitate destul de intensa, cald fiind afara au aparut si gastile de motociclisti. Misto cu ei, tipi de treaba, politistii le faceau cu mana, etc. Nice people, foarte responsabili.
Turele mele sunt cam asa: ma plimb in sus si-n jos pe bulevardul principal, strabatand downtown-ul si intorcand la periferia orasului [unde de obicei se fac cursele: no population]. Rinse and repeat. Prima liniuta a fost cu un Mustang GT nu mai nou de 1994, V8 de 5 litri, manual, ~225 cp. Am prins un semafor cu el intr-o portiune unde drumul e de 3 benzi in aceasi directie. Eu aveam de fapt treaba cu alt gagiu din banda 3, unul intr-o Honda Nu-stiu-sigur-de-care, 2 usi, mica, modificata. Stiti voi, neoane albastre sub ea, body kit, lasata jos, jenti smechere si obligatoriul fart cannon. Tipu facuse ceva smecherii mai inainte si am fost curios sa vad ce are sub capota, asa ca m-am tinut dupa el. Tipul se credea probabil in telenovela aia, cum ii zice ... Rapido y Furioso parca, starring Vin Diesel si masini manuale cu 18 viteze [ca la cat ii tot arata ca schimba, atatea am numarat eu]. Anyways, se face verde si spre surprinderea mea tipul din Mustang o calca. Pana sa reactionez, acesta a sarit deja in fata mea o lungime de masina. Trebuie sa marturisesc ca ragetul ala de motor V8 gigant si nervos m-a intimidat si umectat in acelasi timp, iar modul in care s-a dat masina pe spate cand a calcat-o si mai sa rupa asfaltul cand ii dadea treptele ... gizas. Ii da a doua, ii da a treia si o lasa mai moale, crezand ca e gata figura. Eu il ajunsesem repejor din urma si cand m-am aflat fix langa el, tipul o calca din nou ... degeaba. Am trecut pe langa el cu usurinta si cand am lasat-o la 75 la ora [limita era de 40 in zona] aveam deja un avantaj de o masina jumate in fata lui. Si ca de obicei, el nu o lasa, trece pe langa mine si abia apoi baga frana. Majoritatea care si-o iau fac asta, ca sa se simta mai bine. Tu te opresti si ei continua.
Le numim "ricer fly-by".
Nici nu m-a mai interesat ce-a facut gigelul din Honda, in halul in care a ramas in urma nu pot decat sa asum ca n-a calcat-o si si-a vazut de treaba.
Tipul din Stang avea pe spate un abtibild "Bad Boys will play with Bad Toys"

Sambata seara.
Tot asa, catre 1AM, alte 2 Mustanguri, aceleasi masini, cu jenti smecheroase, gigei tare plini de ei, se aliniaza la un semafor si o calca. Eu ma tin dupa ei. Dam din nou de un drum pe 3 benzi si fix acelasi scenariu ca mai sus. La al doilea semafor am crezut ca o sa incerce din nou dar si-au vazut de treaba. Vreo juma' de ora mai tarziu se trezeste o tipa intr-un Mustang mai nou, 2000+, non-GT [~215cp] sa faca fitze. I-o fi soptit mexicanu' de langa ea sa-mi arate mie ce masina are. Mergea in ritm cu mine, accelera, incetinea, si tot asa. Am asteptat pana la urmatorul semafor la care in vreo 5 secunde eram 4 masini inaintea ei.
E oarecum nasol cu cutia auto, pedala de acceleratie se duce in fund cam usor, inca nu m-am invatat cum sa o calc si cat si adeseori cand plec de la un stop cu un pic de curaj, canta pasarelele chirp chirp

Diferentiarul autoblocant ajuta, in sensul ca nu stau cu ea pe loc derapand, dar pretul este o pierdere semnificativa de putere.
Si intr-un final mi-am luat-o de la cine nu ma asteptam. O Mitsubishi Eclipse de prin '99 care o suspectez ca avea NOS din cauza zgomotului specific pe care l-am mai auzit inainte [se-aude ca si cand lasi presiune dintr-un tub de spray]. Incerc sa motivez pierderea si dau vina pe faptul ca asta avea un oarecare elan si era in a 3-a iar a mea pana sa schimbe si sa se arunce, nu a durat nici o secunda si a trecut pe langa mine. Ca sa nu mai zic de NOS, daca se dovedeste ca avea.
A fost ultima oara cand am bagat benzina regular cu etanol. Cifra octanica 89, 20% etanol. Se misca masina ca naiba. Nissan "recomanda" premium la 91 si am cam vazut de ce. Papa la fel, indiferent de ce e folosit insa cand e stresat motorul se cam inneaca pe regular si ezita oribil.
Care ati fost duminica la liniutze pe aeroport? A fost bestial. Sunt mai m ulte de spus, dar acum imi este cam somn. Tot ce pot sa spun si nu pot omite, este ca masinutza din imagine a dat rusine la tot ce inseamna Subaru, la Camaro, etc etc Vizitati forumul 4tuning pentru detalii si poze gramada.

De asemenea un Renault 5 bej usurat complet, fara bancheta si cine stie ce a mai scos de pe ea, a dat cu flit la toate golfurile (2, 3, 4) inclusiv la un seria 3 modelu nou (nu mai stiu ce motorizare, dar oricum..
)

De asemenea un Renault 5 bej usurat complet, fara bancheta si cine stie ce a mai scos de pe ea, a dat cu flit la toate golfurile (2, 3, 4) inclusiv la un seria 3 modelu nou (nu mai stiu ce motorizare, dar oricum..
![Respect [smilie=Respect.gif]](./images/smilies/Respect.gif)
Omul bun la toate
- Popescu Victor
- Posts: 1379
- Joined: Thu Feb 06, 2003 9:55 am
Am fost si eu la liniute in duminica cu pricina!
Din cate stiu eu Bmw-ul din poza are motor de M5(sau M3- mai de graba - ca banuiesc ca era mai greu sa adapteze un motor de seria 5 pe un 3-ar) aşa ca de aici diferenta!!!
Din cate stiu eu Bmw-ul din poza are motor de M5(sau M3- mai de graba - ca banuiesc ca era mai greu sa adapteze un motor de seria 5 pe un 3-ar) aşa ca de aici diferenta!!!
AMD Athlon XP Barton 2500+@3200+ (2200Mhz,Vc=1.625), TT Volcano 11+
MB Abit NF7-s v2.0, 2x512ddrPQI(9-3-3-2.5)
GeCube Radeon 9800PRO@9800XT
2x80GB WD SATA RAID 0, DVDRW Asus , DVD Sony, Carcasa KME 5365 big tower
MB Abit NF7-s v2.0, 2x512ddrPQI(9-3-3-2.5)
GeCube Radeon 9800PRO@9800XT
2x80GB WD SATA RAID 0, DVDRW Asus , DVD Sony, Carcasa KME 5365 big tower
Avea si motive sa fie relaxat!!!Daedalus wrote:Nebunia aia era M3 toata ziua si intr-adevar s-a vazut. M-a distrat soferul care era foarte zambaret tot timpul, deloc agitat, ba chiar suparator de relaxat.



Pt poe, daca era varianta cu i rosu de 131cp era destul de probabil sa plece aşa, doar daca nu aveai ceva mai puternic!!
![Respect [smilie=Respect.gif]](./images/smilies/Respect.gif)
AMD Athlon XP Barton 2500+@3200+ (2200Mhz,Vc=1.625), TT Volcano 11+
MB Abit NF7-s v2.0, 2x512ddrPQI(9-3-3-2.5)
GeCube Radeon 9800PRO@9800XT
2x80GB WD SATA RAID 0, DVDRW Asus , DVD Sony, Carcasa KME 5365 big tower
MB Abit NF7-s v2.0, 2x512ddrPQI(9-3-3-2.5)
GeCube Radeon 9800PRO@9800XT
2x80GB WD SATA RAID 0, DVDRW Asus , DVD Sony, Carcasa KME 5365 big tower
Stiu perfect cum trage Audi A4 cu 130 de cai pentru ca am mers ceva cu masina asta. Imi place ca are cuplu mare si fiind diesel trage bine chiar intr-o treapta superioara pentru o anumita viteza. Senzatia e ciudata daca o accelerezi constant si mai lent pentru ca trage mai greu, dar cand o calci violent si intra turbina sentimentul e placut, mai ales sunetul este super.
Dragul nostru Poe cred ca s-a culcat, dar ne zice el maine ce masina are si daca s-a mai dat si cu alte masini.
Dragul nostru Poe cred ca s-a culcat, dar ne zice el maine ce masina are si daca s-a mai dat si cu alte masini.
Nu cred!!Christian wrote:eh, asta-i viata.... dar si greutatea e mai putina... daca aveai 100 de caluti il faceai muci!
AMD Athlon XP Barton 2500+@3200+ (2200Mhz,Vc=1.625), TT Volcano 11+
MB Abit NF7-s v2.0, 2x512ddrPQI(9-3-3-2.5)
GeCube Radeon 9800PRO@9800XT
2x80GB WD SATA RAID 0, DVDRW Asus , DVD Sony, Carcasa KME 5365 big tower
MB Abit NF7-s v2.0, 2x512ddrPQI(9-3-3-2.5)
GeCube Radeon 9800PRO@9800XT
2x80GB WD SATA RAID 0, DVDRW Asus , DVD Sony, Carcasa KME 5365 big tower
Masina mai mofturoasa ca a mea nici ca am vazut/avut. Sau poate inca nu stiu cum sa o abordez.
ECM-ul care se adapteaza la cum o duci si asa-numitul "drive by wire" ma omoare, sincer.
Practic, daca o duci ca pe o baba se invata asa. Daca o calci brusc si violent uneori se intampla si ezita o secunda doua, crezand probabil ca i-ai dat blana din greseala.
Am inceput sa-i invatz toanele ocazionale si incep sa stiu cum sa o abordez. Ieri am avut neplacuta surprindere ca atunci cand era in treapta 2 si cu pedala la mijloc, cand i-am dat blana n-a schimbat treapta inferioara, a tinut-o lenes intr-a doua. Si uite asa n-am mai prins din urma un amarat de Grand Prix GTP Supercharged. Uneori in trafic de downtown se supara daca nu sunt atent, sunt faze cand ii tot dau gaz, tot dau gaz si ea nu percuteaza mare lucru. Si dintr-o data imi zice "vrei sa ma duc? ma duc!" si ma arunca in fata 3 lungimi de masina. Gizas. Cu cutia asta auto vad ca trebuie sa fi hotarat la picior ce vrei si ce nu vrei.
Oricum, de cand o duc numai cu benzina premium si-i soptesc vorbe murdare la ureche, rupe asfaltu'
Asadar, am pierdut o wannabe liniuta cu un Pontiac GTP care m-a luat pe nepregatite. La' ca-i vin eu de hac vineri sau sambata ...
Pana atunci sper sa reusesc sa-i schimb si amortizorul. Da, mi-a crapat un amortizor asa din senin.
Ca e vorba de cursa de viteza care a avut loc nu demult pe aeroport. Ce s-a intamplat intre acel Camaro rosu si 350z-ul negru? Camaro-ul nefiind Z28, anticipez ca si-a luat-o rau de tot? Nu de alta dar amaratele au doar 200cp, fata de peste 300 cat are Z28. Cele V6 le bat constant pe-aici, mai mare dragul sa prind cate unul ocosh.
M-am uitat pe la niste cifre de pista de curse. Se pare ca Alty in versiunea manuala poate scoate si 14 secunde la sfertul de mila, pe cand automatica scoate in jur de 14.2, 14.4.
ECM-ul care se adapteaza la cum o duci si asa-numitul "drive by wire" ma omoare, sincer.
Practic, daca o duci ca pe o baba se invata asa. Daca o calci brusc si violent uneori se intampla si ezita o secunda doua, crezand probabil ca i-ai dat blana din greseala.
Am inceput sa-i invatz toanele ocazionale si incep sa stiu cum sa o abordez. Ieri am avut neplacuta surprindere ca atunci cand era in treapta 2 si cu pedala la mijloc, cand i-am dat blana n-a schimbat treapta inferioara, a tinut-o lenes intr-a doua. Si uite asa n-am mai prins din urma un amarat de Grand Prix GTP Supercharged. Uneori in trafic de downtown se supara daca nu sunt atent, sunt faze cand ii tot dau gaz, tot dau gaz si ea nu percuteaza mare lucru. Si dintr-o data imi zice "vrei sa ma duc? ma duc!" si ma arunca in fata 3 lungimi de masina. Gizas. Cu cutia asta auto vad ca trebuie sa fi hotarat la picior ce vrei si ce nu vrei.
Oricum, de cand o duc numai cu benzina premium si-i soptesc vorbe murdare la ureche, rupe asfaltu'
Asadar, am pierdut o wannabe liniuta cu un Pontiac GTP care m-a luat pe nepregatite. La' ca-i vin eu de hac vineri sau sambata ...
Pana atunci sper sa reusesc sa-i schimb si amortizorul. Da, mi-a crapat un amortizor asa din senin.
Ca e vorba de cursa de viteza care a avut loc nu demult pe aeroport. Ce s-a intamplat intre acel Camaro rosu si 350z-ul negru? Camaro-ul nefiind Z28, anticipez ca si-a luat-o rau de tot? Nu de alta dar amaratele au doar 200cp, fata de peste 300 cat are Z28. Cele V6 le bat constant pe-aici, mai mare dragul sa prind cate unul ocosh.
M-am uitat pe la niste cifre de pista de curse. Se pare ca Alty in versiunea manuala poate scoate si 14 secunde la sfertul de mila, pe cand automatica scoate in jur de 14.2, 14.4.
Nenea cu Camaro parca avea 280 si ceva de cai din cat imi amintesc... nu stiu sigur, de ce sa zic.
Una peste alta puteti downloada clip-ul in care se intrece tipu cu Camaro cu cel cu 350Z. Are 1.9 MB
Camaro castiga la limita. Eu nu mi-am dat seama dar striga tipu ala de la boxe cine castiga
Una peste alta puteti downloada clip-ul in care se intrece tipu cu Camaro cu cel cu 350Z. Are 1.9 MB
Camaro castiga la limita. Eu nu mi-am dat seama dar striga tipu ala de la boxe cine castiga
Camaro fiind o masina greoaie in primii 200 de metri pierdea teren, incat atunci cand s-a luat cu un Audi TT, asta cu Audi l-a facut varza la inceput insa spre final Camaro a trecut fulger pe langa el.
Bineinteles ca erau destul de subiective cursele incat erau vizibile 2 curse cu un acelasi sofer si aceeasi masina dar sprint diferit.
Bineinteles ca erau destul de subiective cursele incat erau vizibile 2 curse cu un acelasi sofer si aceeasi masina dar sprint diferit.
- Popescu Victor
- Posts: 1379
- Joined: Thu Feb 06, 2003 9:55 am
- Popescu Victor
- Posts: 1379
- Joined: Thu Feb 06, 2003 9:55 am
- Popescu Victor
- Posts: 1379
- Joined: Thu Feb 06, 2003 9:55 am
Din pacate am ramas fara masina, problema e ca la SRS (SpeedRacingSindicate) incadrarea se face pe cilindree, iar eu intram la 1600-2000, nu stiu daca faceam fata la 205 grupaN de exemplu
Oricum, data viitoare voi fi si eu prezent, a fost superb
Fish: spectacol a facut un RAM 8.3
care a
2xImpreza (unu nou STI si unu vechi de N) si un EVO 8
Revin cu cateva poze

















Oricum, data viitoare voi fi si eu prezent, a fost superb

Fish: spectacol a facut un RAM 8.3
![maniac [smilie=maniac.gif]](./images/smilies/maniac.gif)
![Nice-try [smilie=Nice-try.gif]](./images/smilies/Nice-try.gif)

Revin cu cateva poze

















Last edited by Popescu Victor on Sun Apr 24, 2005 2:01 am, edited 2 times in total.