Cu ce masini v-ati dat la o liniutza!!!!

Discuţii generale însă nu în general. Orice depaşeşte limitele interesantului va fi imediat şters.

Moderator: Moderatori

User avatar
fishbone
Moderator
Posts: 11141
Joined: Fri Oct 19, 2001 3:00 am

Post by fishbone »

Exista topic cu si despre masini, cu si despre tuning si de asemenea cu si despre masini de vis

Tuning Auto:
http://www.xtrempc.ro/forum/viewtopic.php?t=29290
Masini: Cu si despre:
http://www.xtrempc.ro/forum/viewtopic.php?t=10598
Dream Cars:
http://www.xtrempc.ro/forum/viewtopic.php?t=14920
User avatar
brutalistu
Posts: 827
Joined: Sat Feb 07, 2004 7:28 pm

Post by brutalistu »

whoops! scuse me ooo you mighty teller (you have more topics opened than I have posts ... almost) Your memory is unchallanged and the search is a mistery for me. Am crezut ca pot sa ma bag si io intr-o discutie de "oameni mari" cu linku meu ... heh.

what now? warn me arse?
Image
Eat shirt and pie!
User avatar
Daedalus
Posts: 3150
Joined: Thu Jun 20, 2002 3:00 am

Post by Daedalus »

Bla bla.. e bun si topicul asta. Se refera la o chestie anume vis-a-vis de masini, nu chiar asa la modul general. Mie nu imi plac topicurile cu n'shpe mii de pagini.
Deci... sa revenim.
As fi curios sa ma dau la o liniuta cu Solenza mea versus alta persoana tot cu Solenza. Sa vad si eu cat de mult depinde de sofer. Nu e interesant de vazut o comparatie intre doua masini la fel, dar soferi diferiti ? (bineinteles :P)
User avatar
poe
Posts: 2677
Joined: Fri Jun 06, 2003 10:01 pm

Post by poe »

Pai depinde foarte mult de sofer: daca ambii au aceeasi masina, dar unul e un roacker mai uscat de droguri la vreo 60 de kg, iar altul de ~120kg plin de saorme... :tongue3:

Eu as fi curios sa vad aceeasi putere (75CP) pe mai multe configuratii (Focus versus Logan de exemplu).
User avatar
fishbone
Moderator
Posts: 11141
Joined: Fri Oct 19, 2001 3:00 am

Post by fishbone »

Daedalus wrote:Bla bla.. e bun si topicul asta. Se refera la o chestie anume vis-a-vis de masini, nu chiar asa la modul general.
Pentru ultima oara, se refera la curse si liniute, la concret si mai putin la figurat, pentru ca o dam tot mai mult in chestii ipotetice de genul "pai daca slabesc 100 de kile, scot roata de rezerva si cricul din portbagaj, bag benzina cu cifra octanica de 300, Dacia mea va rupe un Subaru WRX". Si-apoi vine altul cu o contrazicere, si uite asa o dam la tuning auto.
Like I said, exista un motiv pentru care nu s-a dat lock topic ... Let's keep it real ;)
User avatar
fishbone
Moderator
Posts: 11141
Joined: Fri Oct 19, 2001 3:00 am

Post by fishbone »

"cursa" asta nici nu merita mentionata, dar in fine ...
Aseara ma intorceam cu prietena de la un restaurant si pe drum ajung langa mine pe stanga niste baieti intr-o Civic [VTEC cica]. Ambii smecheri mari credeau ei, cu scaunele date pe spate excesiv, sepcile intoarse, priviri agresive, stiti genul. Nici nu i-as fi observat daca nu s-ar fi holbat unul dintre ei la mine, cu o figura de genul pune-te-cu-mine-si-ti-trag-un-glontz-in-cap. In fine, mi-am vazut de treaba. Din cauza traficului, am cam ramas in aceleasi pozitii si pasagerul de langa conducator a continuat sa se holbeze la mine, dupa care-i zice la celalalt nu-stiu-ce si arata catre farurile mele [am xeoane]. S-a facut loc in fata mea asa ca m-am dus si i-am lasat. In retrovizorie observ ca se tin dupa mine si acum inteleg ca si-o cauta. Prietena mea uraste cand o ii dau pedale la masina, deci am fost intr-o oarecare dilema. Urmatorul semafor am ajuns eu si el, unul langa altul, el in dreapta mea de data asta [schimbasem banda sperand ca o sa ma lase in saracia mea]. De data asta se holba conducatorul la mine. Ii gesticulez un "salut" si astept lumina verde ... In tot acest timp povesteam cu prietena, "da, da, asa e, cum sa nu", ca sa nu se prinda, dar in sinea mea ma gandeam "pune-ti centura, duduie". Verde si ... nimic pentru moment. Tipul astepta sa vad daca o calc. Am mers in ritm cu el, dar asta se incapatana sa mi-o tina juma' de masina in fata mea. I-a dat a 3-a si a calcat-o. Am calcat-o si eu si am trecut pe langa el ca si cand a bagat-o in marsarier din greseala. De-atunci si pana a luat-o la stanga a stat in spatele meu juma' de kilometru, chit ca eu ma taram sub limita vitezei ... Stiu ca a fost lame toata treaba, ideea e ca am ciuda pe fraieri si tot astia la fel imi faceau cand eram in Sentra, masina cu care nu aveam absolut nici o sansa. Payback time.
Nu inteleg ce-au in cap cand se trezesc cu pretext.
User avatar
andrei
Posts: 7528
Joined: Sun Mar 24, 2002 2:00 am

Post by andrei »

fishbone, te invidiez. Ai nişte curse pe acolo, cum numai prin filme văd :)
God, I would love that feeling...

work harder
Christian
Posts: 1754
Joined: Sun Jun 08, 2003 11:45 pm

Post by Christian »

ce de fraieri si in State... adica ei nu stiu ce e o altima(de fapt ce motor are) si daca au un civic se cred mari schmecheri...
User avatar
fishbone
Moderator
Posts: 11141
Joined: Fri Oct 19, 2001 3:00 am

Post by fishbone »

Numa' eu fac liniute? Ma simt lame.
Week-end-ul asta a avut un theme aparte: Mustang Murder Weekend
Vineri seara.
Ma plimbam prin downtown pe la 1AM dupa ce s-au inchis ceva baruri, as usual, nevrand sa ma intorc inca spre casa. In oras inca era multa lume, pe strazi, prin masini, activitate destul de intensa, cald fiind afara au aparut si gastile de motociclisti. Misto cu ei, tipi de treaba, politistii le faceau cu mana, etc. Nice people, foarte responsabili.
Turele mele sunt cam asa: ma plimb in sus si-n jos pe bulevardul principal, strabatand downtown-ul si intorcand la periferia orasului [unde de obicei se fac cursele: no population]. Rinse and repeat. Prima liniuta a fost cu un Mustang GT nu mai nou de 1994, V8 de 5 litri, manual, ~225 cp. Am prins un semafor cu el intr-o portiune unde drumul e de 3 benzi in aceasi directie. Eu aveam de fapt treaba cu alt gagiu din banda 3, unul intr-o Honda Nu-stiu-sigur-de-care, 2 usi, mica, modificata. Stiti voi, neoane albastre sub ea, body kit, lasata jos, jenti smechere si obligatoriul fart cannon. Tipu facuse ceva smecherii mai inainte si am fost curios sa vad ce are sub capota, asa ca m-am tinut dupa el. Tipul se credea probabil in telenovela aia, cum ii zice ... Rapido y Furioso parca, starring Vin Diesel si masini manuale cu 18 viteze [ca la cat ii tot arata ca schimba, atatea am numarat eu]. Anyways, se face verde si spre surprinderea mea tipul din Mustang o calca. Pana sa reactionez, acesta a sarit deja in fata mea o lungime de masina. Trebuie sa marturisesc ca ragetul ala de motor V8 gigant si nervos m-a intimidat si umectat in acelasi timp, iar modul in care s-a dat masina pe spate cand a calcat-o si mai sa rupa asfaltul cand ii dadea treptele ... gizas. Ii da a doua, ii da a treia si o lasa mai moale, crezand ca e gata figura. Eu il ajunsesem repejor din urma si cand m-am aflat fix langa el, tipul o calca din nou ... degeaba. Am trecut pe langa el cu usurinta si cand am lasat-o la 75 la ora [limita era de 40 in zona] aveam deja un avantaj de o masina jumate in fata lui. Si ca de obicei, el nu o lasa, trece pe langa mine si abia apoi baga frana. Majoritatea care si-o iau fac asta, ca sa se simta mai bine. Tu te opresti si ei continua.
Le numim "ricer fly-by".
Nici nu m-a mai interesat ce-a facut gigelul din Honda, in halul in care a ramas in urma nu pot decat sa asum ca n-a calcat-o si si-a vazut de treaba.
Tipul din Stang avea pe spate un abtibild "Bad Boys will play with Bad Toys" :D si uite asa si-a luat-o de la un V6 auto de juma' de capacitate aproape ... Au belit ochii amandoi sa vada cine conduce, le-am gesticulat "thumbs up" si mi-am vazut de drum.

Sambata seara.
Tot asa, catre 1AM, alte 2 Mustanguri, aceleasi masini, cu jenti smecheroase, gigei tare plini de ei, se aliniaza la un semafor si o calca. Eu ma tin dupa ei. Dam din nou de un drum pe 3 benzi si fix acelasi scenariu ca mai sus. La al doilea semafor am crezut ca o sa incerce din nou dar si-au vazut de treaba. Vreo juma' de ora mai tarziu se trezeste o tipa intr-un Mustang mai nou, 2000+, non-GT [~215cp] sa faca fitze. I-o fi soptit mexicanu' de langa ea sa-mi arate mie ce masina are. Mergea in ritm cu mine, accelera, incetinea, si tot asa. Am asteptat pana la urmatorul semafor la care in vreo 5 secunde eram 4 masini inaintea ei.
E oarecum nasol cu cutia auto, pedala de acceleratie se duce in fund cam usor, inca nu m-am invatat cum sa o calc si cat si adeseori cand plec de la un stop cu un pic de curaj, canta pasarelele chirp chirp :D
Diferentiarul autoblocant ajuta, in sensul ca nu stau cu ea pe loc derapand, dar pretul este o pierdere semnificativa de putere.
Si intr-un final mi-am luat-o de la cine nu ma asteptam. O Mitsubishi Eclipse de prin '99 care o suspectez ca avea NOS din cauza zgomotului specific pe care l-am mai auzit inainte [se-aude ca si cand lasi presiune dintr-un tub de spray]. Incerc sa motivez pierderea si dau vina pe faptul ca asta avea un oarecare elan si era in a 3-a iar a mea pana sa schimbe si sa se arunce, nu a durat nici o secunda si a trecut pe langa mine. Ca sa nu mai zic de NOS, daca se dovedeste ca avea.

A fost ultima oara cand am bagat benzina regular cu etanol. Cifra octanica 89, 20% etanol. Se misca masina ca naiba. Nissan "recomanda" premium la 91 si am cam vazut de ce. Papa la fel, indiferent de ce e folosit insa cand e stresat motorul se cam inneaca pe regular si ezita oribil.
User avatar
Daedalus
Posts: 3150
Joined: Thu Jun 20, 2002 3:00 am

Post by Daedalus »

Care ati fost duminica la liniutze pe aeroport? A fost bestial. Sunt mai m ulte de spus, dar acum imi este cam somn. Tot ce pot sa spun si nu pot omite, este ca masinutza din imagine a dat rusine la tot ce inseamna Subaru, la Camaro, etc etc Vizitati forumul 4tuning pentru detalii si poze gramada.
Image

De asemenea un Renault 5 bej usurat complet, fara bancheta si cine stie ce a mai scos de pe ea, a dat cu flit la toate golfurile (2, 3, 4) inclusiv la un seria 3 modelu nou (nu mai stiu ce motorizare, dar oricum.. [smilie=Respect.gif] )
Omul bun la toate
User avatar
fishbone
Moderator
Posts: 11141
Joined: Fri Oct 19, 2001 3:00 am

Post by fishbone »

Daca pe Camaro nu scrie Z28, n-am respect. Mari, grele si lenese. Idem cu Mustang, daca nu scrie GT sau SVT Cobra, sunt frectie.
User avatar
Popescu Victor
Posts: 1379
Joined: Thu Feb 06, 2003 9:55 am

Post by Popescu Victor »

weekend: me mazda 626 '92 1.8 16V 97cai fwd vs Opel Omega '94 2.0i rwd 117cai - mazda winner si la 60-120 si la 0-1000m :D

Am putea pune si niste poze cu carutele noastre...nu?
User avatar
poe
Posts: 2677
Joined: Fri Jun 06, 2003 10:01 pm

Post by poe »

Aici se trec si liniutele pierdute, nu? :-~
Duminica asta mi-am luat-o de la un Audi A4; mergeam spre un picnic cu niste colegi de grupa, cand la un semafor ajunge langa mine un A4. La verde am accelerat eu cat am putut, dar a zburat de langa mine, dandu-mi timp sa vad exact ce scria pe spate: 1,9 TDI [smilie=Nice-try.gif]
User avatar
Daedalus
Posts: 3150
Joined: Thu Jun 20, 2002 3:00 am

Post by Daedalus »

Poe, daca ne zici si ce masina ai poate ne putem face asa o parere despre.. cat de tare te-a luat. Era 1.9 TDI simplu sau cu I rosu?
User avatar
Lemeleul
Posts: 319
Joined: Fri Jul 30, 2004 8:03 pm

Post by Lemeleul »

Am fost si eu la liniute in duminica cu pricina!

Din cate stiu eu Bmw-ul din poza are motor de M5(sau M3- mai de graba - ca banuiesc ca era mai greu sa adapteze un motor de seria 5 pe un 3-ar) aşa ca de aici diferenta!!!
AMD Athlon XP Barton 2500+@3200+ (2200Mhz,Vc=1.625), TT Volcano 11+
MB Abit NF7-s v2.0, 2x512ddrPQI(9-3-3-2.5)
GeCube Radeon 9800PRO@9800XT
2x80GB WD SATA RAID 0, DVDRW Asus , DVD Sony, Carcasa KME 5365 big tower
User avatar
Daedalus
Posts: 3150
Joined: Thu Jun 20, 2002 3:00 am

Post by Daedalus »

Nebunia aia era M3 toata ziua si intr-adevar s-a vazut. M-a distrat soferul care era foarte zambaret tot timpul, deloc agitat, ba chiar suparator de relaxat.
User avatar
Lemeleul
Posts: 319
Joined: Fri Jul 30, 2004 8:03 pm

Post by Lemeleul »

Daedalus wrote:Nebunia aia era M3 toata ziua si intr-adevar s-a vazut. M-a distrat soferul care era foarte zambaret tot timpul, deloc agitat, ba chiar suparator de relaxat.
Avea si motive sa fie relaxat!!! :laughing6: :laughing6: :laughing6:

Pt poe, daca era varianta cu i rosu de 131cp era destul de probabil sa plece aşa, doar daca nu aveai ceva mai puternic!! [smilie=Respect.gif]
AMD Athlon XP Barton 2500+@3200+ (2200Mhz,Vc=1.625), TT Volcano 11+
MB Abit NF7-s v2.0, 2x512ddrPQI(9-3-3-2.5)
GeCube Radeon 9800PRO@9800XT
2x80GB WD SATA RAID 0, DVDRW Asus , DVD Sony, Carcasa KME 5365 big tower
User avatar
Daedalus
Posts: 3150
Joined: Thu Jun 20, 2002 3:00 am

Post by Daedalus »

Stiu perfect cum trage Audi A4 cu 130 de cai pentru ca am mers ceva cu masina asta. Imi place ca are cuplu mare si fiind diesel trage bine chiar intr-o treapta superioara pentru o anumita viteza. Senzatia e ciudata daca o accelerezi constant si mai lent pentru ca trage mai greu, dar cand o calci violent si intra turbina sentimentul e placut, mai ales sunetul este super.
Dragul nostru Poe cred ca s-a culcat, dar ne zice el maine ce masina are si daca s-a mai dat si cu alte masini.
User avatar
poe
Posts: 2677
Joined: Fri Jun 06, 2003 10:01 pm

Post by poe »

Hey,n-am aodrmit, dar am doar jumatate din puterea acelui A4: Ford Focus 1,4, 75CP.
Christian
Posts: 1754
Joined: Sun Jun 08, 2003 11:45 pm

Post by Christian »

eh, asta-i viata.... dar si greutatea e mai putina... daca aveai 100 de caluti il faceai muci!
User avatar
Lemeleul
Posts: 319
Joined: Fri Jul 30, 2004 8:03 pm

Post by Lemeleul »

Christian wrote:eh, asta-i viata.... dar si greutatea e mai putina... daca aveai 100 de caluti il faceai muci!
Nu cred!!
AMD Athlon XP Barton 2500+@3200+ (2200Mhz,Vc=1.625), TT Volcano 11+
MB Abit NF7-s v2.0, 2x512ddrPQI(9-3-3-2.5)
GeCube Radeon 9800PRO@9800XT
2x80GB WD SATA RAID 0, DVDRW Asus , DVD Sony, Carcasa KME 5365 big tower
User avatar
fishbone
Moderator
Posts: 11141
Joined: Fri Oct 19, 2001 3:00 am

Post by fishbone »

Masina mai mofturoasa ca a mea nici ca am vazut/avut. Sau poate inca nu stiu cum sa o abordez.
ECM-ul care se adapteaza la cum o duci si asa-numitul "drive by wire" ma omoare, sincer.
Practic, daca o duci ca pe o baba se invata asa. Daca o calci brusc si violent uneori se intampla si ezita o secunda doua, crezand probabil ca i-ai dat blana din greseala.
Am inceput sa-i invatz toanele ocazionale si incep sa stiu cum sa o abordez. Ieri am avut neplacuta surprindere ca atunci cand era in treapta 2 si cu pedala la mijloc, cand i-am dat blana n-a schimbat treapta inferioara, a tinut-o lenes intr-a doua. Si uite asa n-am mai prins din urma un amarat de Grand Prix GTP Supercharged. Uneori in trafic de downtown se supara daca nu sunt atent, sunt faze cand ii tot dau gaz, tot dau gaz si ea nu percuteaza mare lucru. Si dintr-o data imi zice "vrei sa ma duc? ma duc!" si ma arunca in fata 3 lungimi de masina. Gizas. Cu cutia asta auto vad ca trebuie sa fi hotarat la picior ce vrei si ce nu vrei.
Oricum, de cand o duc numai cu benzina premium si-i soptesc vorbe murdare la ureche, rupe asfaltu'

Asadar, am pierdut o wannabe liniuta cu un Pontiac GTP care m-a luat pe nepregatite. La' ca-i vin eu de hac vineri sau sambata ...
Pana atunci sper sa reusesc sa-i schimb si amortizorul. Da, mi-a crapat un amortizor asa din senin.

Ca e vorba de cursa de viteza care a avut loc nu demult pe aeroport. Ce s-a intamplat intre acel Camaro rosu si 350z-ul negru? Camaro-ul nefiind Z28, anticipez ca si-a luat-o rau de tot? Nu de alta dar amaratele au doar 200cp, fata de peste 300 cat are Z28. Cele V6 le bat constant pe-aici, mai mare dragul sa prind cate unul ocosh.

M-am uitat pe la niste cifre de pista de curse. Se pare ca Alty in versiunea manuala poate scoate si 14 secunde la sfertul de mila, pe cand automatica scoate in jur de 14.2, 14.4.
User avatar
Daedalus
Posts: 3150
Joined: Thu Jun 20, 2002 3:00 am

Post by Daedalus »

Nenea cu Camaro parca avea 280 si ceva de cai din cat imi amintesc... nu stiu sigur, de ce sa zic.
Una peste alta puteti downloada clip-ul in care se intrece tipu cu Camaro cu cel cu 350Z. Are 1.9 MB
Camaro castiga la limita. Eu nu mi-am dat seama dar striga tipu ala de la boxe cine castiga
User avatar
fishbone
Moderator
Posts: 11141
Joined: Fri Oct 19, 2001 3:00 am

Post by fishbone »

280cp ?!? Un V6 tunat? Daca da, ce a pus pe el?
User avatar
Daedalus
Posts: 3150
Joined: Thu Jun 20, 2002 3:00 am

Post by Daedalus »

Mai sincer sa fiu nu mai stiu exact, nu vreau sa mananc rahat aici. Daca tot intri pe #4tuning vezi ca respectivul intra cu nick-ul kozz. De la proprietar sigur vei afla mai multe decat de la mine [smilie=Grin-Nod.gif]
User avatar
fishbone
Moderator
Posts: 11141
Joined: Fri Oct 19, 2001 3:00 am

Post by fishbone »

Thanks, o sa ma interesez, ca sunt intr-adevar curios ce-a facut la motor de a marit puterea cu 60cp. Emisia arata ineficienta imho, mai bine o toba cu un singur orificiu mare decat o toba cu doua mai mici.
Cristi23
Posts: 237
Joined: Sat Sep 13, 2003 9:35 pm

Post by Cristi23 »

Hmm,eu din ce am vazut la baneasa Camaro l-a facut .... pe 350z,ma gandesc ca 350-ul a pierdut din vina soferului.
User avatar
Daedalus
Posts: 3150
Joined: Thu Jun 20, 2002 3:00 am

Post by Daedalus »

Camaro fiind o masina greoaie in primii 200 de metri pierdea teren, incat atunci cand s-a luat cu un Audi TT, asta cu Audi l-a facut varza la inceput insa spre final Camaro a trecut fulger pe langa el.
Bineinteles ca erau destul de subiective cursele incat erau vizibile 2 curse cu un acelasi sofer si aceeasi masina dar sprint diferit.
User avatar
V0rt3x
Posts: 1143
Joined: Tue Mar 16, 2004 3:20 pm

Post by V0rt3x »

fishbone.. nu am rasfoit forumul prea mult si nu am observat...
ce masina ai? ca din cate vad.... merge nu gluma :)
Socket A - Superpi 1M

If it ain't broke - V-MOD IT!
User avatar
fishbone
Moderator
Posts: 11141
Joined: Fri Oct 19, 2001 3:00 am

Post by fishbone »

Nice ass, vortex ;)
Am o Nissan Altima V6 din 2003. 250hp. E destul de vioaie, suta in 7 sec si sfertul de mila in 14.2-14.4 secunde. Transmisie automatica.
Guest

Post by Guest »

Bine ati venit la topic-ul "Cu ce masini te-ai mai dat la o liniutza, Fishbone?" [smilie=Grin-Nod.gif]
Nu ma intelegeti gresit, imi place sa citesc relatarile sale, dar oare el e singurul aflat pe forum care practica liniutza?
daca da, il invidiez..... [smilie=Respect.gif] :occasion5:
Christian
Posts: 1754
Joined: Sun Jun 08, 2003 11:45 pm

Post by Christian »

e cam singurul "care are cu ce"
myx4ever
Posts: 2743
Joined: Mon Feb 16, 2004 7:28 pm

Post by myx4ever »

asta pana am sa imi iau eu logan RS:)) :))
Do Good by stealth, and blush to find it Fame.
User avatar
Popescu Victor
Posts: 1379
Joined: Thu Feb 06, 2003 9:55 am

Post by Popescu Victor »

Maine dimineata Legal Racing: Arad - viteza :D

Revin cu poze :)
User avatar
poe
Posts: 2677
Joined: Fri Jun 06, 2003 10:01 pm

Post by poe »

Participi?
User avatar
Popescu Victor
Posts: 1379
Joined: Thu Feb 06, 2003 9:55 am

Post by Popescu Victor »

Daca ma pot inscrie si maine da, cu toate ca taxa de participare e 500k :-k
User avatar
Daedalus
Posts: 3150
Joined: Thu Jun 20, 2002 3:00 am

Post by Daedalus »

O sa te incadrezi la 75-100 de cai sau cum? Cum se fac clasele dupa cai putere?
User avatar
V0rt3x
Posts: 1143
Joined: Tue Mar 16, 2004 3:20 pm

Post by V0rt3x »

fishbone wrote:Nice ass, vortex ;)
you're making me blush..
numai ca nu e al meu :D
de-ar sti prietena unde a ajuns fundul ei... [smilie=Nice-try.gif] :violent1:
Socket A - Superpi 1M

If it ain't broke - V-MOD IT!
User avatar
Popescu Victor
Posts: 1379
Joined: Thu Feb 06, 2003 9:55 am

Post by Popescu Victor »

Din pacate am ramas fara masina, problema e ca la SRS (SpeedRacingSindicate) incadrarea se face pe cilindree, iar eu intram la 1600-2000, nu stiu daca faceam fata la 205 grupaN de exemplu :laughing6:
Oricum, data viitoare voi fi si eu prezent, a fost superb :thumbleft:

Fish: spectacol a facut un RAM 8.3 [smilie=maniac.gif] care a [smilie=Nice-try.gif] 2xImpreza (unu nou STI si unu vechi de N) si un EVO 8 :thumbleft:

Revin cu cateva poze \:D/

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Image
Last edited by Popescu Victor on Sun Apr 24, 2005 2:01 am, edited 2 times in total.
Christian
Posts: 1754
Joined: Sun Jun 08, 2003 11:45 pm

Post by Christian »

pai la 1600-2000 nu prea e corect... caci sub 2000 sunt wrx sti si evo 8... care cam kilaresc tot ce misca
Post Reply