Formula 1 - Sezonul 2006

Vă încurajăm s-o utilizaţi înainte de a posta un topic nou.
Răspunsul ar putea fi acolo deja.

Moderator: Moderatori

Locked
User avatar
X5
Posts: 2004
Joined: Fri Jul 11, 2003 8:09 pm

Formula 1 - Sezonul 2006

Post by X5 »

FIA si-a anunţat calendarul Formulei 1 pentru sezonul 2006:

12 martie - Bahrain,
19 martie - Malaezia,
2 aprilie - Australia,
23 aprilie - San Marino,
7 mai - Europa,
14 mai - Spania,
28 mai - Monaco,
11 iunie - Marea Britanie,
25 iunie - Canada,
2 iulie - SUA,
16 iulie - Franţa,
30 iulie - Germania,
6 august - Ungaria,
27 august - Turcia,
10 septembrie - Italia,
17 septembrie - Belgia,
1 octombrie - Japonia,
8 octombrie - China,
22 octombrie - Brazilia.

Lista oficiala a pilotilor va fi :

1. Fernando Alonso (E), Mild Seven Renault F1 Team, Renault
2. Giancarlo Fisichella (I), Mild Seven Renault F1 Team, Renault
3. Kimi Raikkonen (FIN), TBA McLaren Mercedes, McLaren Mercedes
4. Juan Pablo Montoya (CO), TBA McLaren Mercedes, McLaren Mercedes
5. Michael Schumacher (D), Scuderia Ferrari Marlboro, Ferrari
6. Felipe Massa (BR), Scuderia Ferrari Marlboro, Ferrari
7. Ralf Schumacher (D), Panasonic Toyota Racing, Toyota
8. Jarno Trulli (I), Panasonic Toyota Racing, Toyota
9. Mark Webber (AUS), WilliamsF1 Team, Williams Cosworth
10. Nico Rosberg (D), WilliamsF1 Team, Williams Cosworth
11. Rubens Barrichello (BR), Lucky Strike Honda Racing F1 Team, Honda
12. Jenson Button, (GB), Lucky Strike Honda Racing F1 Team, Honda
14. David Coulthard (GB), Red Bull Racing, RBR Ferrari
15. TBA, Red Bull Racing, RBR Ferrari
16. Nick Heidfeld (D), BMW Sauber F1 Team, Sauber BMW
17.??? Jacques Villeneuve(CA) ???, BMW Sauber F1 Team, Sauber BMW
18. Tiago Monteiro (P), MF1 Racing, MF1 Toyota
19. Christijan Albers (NL), MF1 Racing, MF1 Toyota
20. TBA, Scuderia Toro Rosso, STR Cosworth
21. TBA, Scuderia Toro Rosso, STR Cosworth

Prima poza neoficiala cu bolidul cu care renault spera sa mai castige un sezon anul acesta: R26

Image
Intel D820(2.8Ghz),Thermalright XP120 cooler,1 GB DDR2 800Mhz GeIL Ultra,Asus P5ND2-SLI ,Leadtek PX9600 GT TDH 512MB,Seagate Barracuda ES.2 500GB,Creative Audigy 7.1,ANTEC P160 Case,Enermax MODU82+ 525W
User avatar
Keos
Posts: 1874
Joined: Thu Nov 22, 2001 2:00 am

Post by Keos »

Multumim de informatii, pana in martie nu prea avem ce comenta... :)
There is no order...
User avatar
taurled
Posts: 644
Joined: Sun Mar 23, 2003 2:53 pm

Post by taurled »

Eh ar fi destule chestii de comentat. Din pacte in momentul asta sunt foarte presat de timp dar pot sa va spun ca McLaren va concura cu masini portocali anul acesta(cel putin la inceput). Asta e culoarea cea mai aproape de orgiginile lor (spun ei)...eu stiindu-i doar din ultimi ani o sa-mi fie greu sa ma obisnuiesc cu ei asa.

Si tot pe scurt ar mai fi de zis ca Ferrari va revni in carti anul asta si pentru ca va fi permisa schimbarea rotilor in timpul cursei.
taurled
User avatar
ice01
Posts: 8413
Joined: Tue Dec 16, 2003 9:15 pm

Post by ice01 »

La nivel de echipe nu se vad mari schimbari in afara rocadei petrecute la Ferrari ...
Interesant va fi sa vedem ce se va intampla in continuare, pana in Martie mai e vreme de schimbari, umbla zvonuri prin targ ca agentul lui M.Schumacher poarta discutii cu echipa Toyota ... si din cate am inteles a declarat chiar el asta ... ramane de vazut.
MCLaren avea masini albe/rosii, masini care sunt cunoscute fanilor acestei echipe, si asta pe vremea cand echipa se numea Marloboro McLaren ... purta culorile vestitilor producatori de tigari ... Totusi portocaliu este un pic cam mult :-!
Sunt curios de evolutia echipelor in continuare ...
User avatar
taurled
Posts: 644
Joined: Sun Mar 23, 2003 2:53 pm

Post by taurled »

La nivel de echipe se aude ceva de o a 11a. Informatia pe care o stiu eu e din decembrie deci nu stiu daca a primit sau nu aprobarea pentru anul 2006 in cele din urma.
Numele echipei ar fi: Super Aguri.
In primele etape ar urma sa foloseasca sasiuri Arrows(de acum 4 ani!!!) apoi urmand sa folseasca sasiuri proprii.
Piloti:
1.Takuma Sato
2.Anthony Davidson sau Yamamoto
taurled
User avatar
raptor
Posts: 546
Joined: Thu Jul 03, 2003 10:25 pm

Post by raptor »

s-ar putea ca doar masinile din testele de acum sa aiba culoarea asta, dar oricum chiar e portocalie

http://img69.imageshack.us/my.php?image ... inoran.jpg
http://img481.imageshack.us/my.php?imag ... inoran.jpg
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press three.
User avatar
taurled
Posts: 644
Joined: Sun Mar 23, 2003 2:53 pm

Post by taurled »

nu prea vad interesul pentru care ar fi facut asta doar pentru teste, oricum ramane de vazut ce sponsor vor avea...
taurled
User avatar
Darth Vader
Posts: 1842
Joined: Wed Apr 09, 2003 1:12 pm

Post by Darth Vader »

BMW Sauber F1 Team nu suna rau :P. Pacat ca cei de la SAUBER is cam habarnisti. Sper ca BMW sa fi scapat de blestemul lu` mama FRANK!
1. Alpha-100, DT 18-70mm F/3.5-5.6; DT 75-300mm F/3.5-5.6 ; Tamron SP AF90mm F/2.8; Manfrotto 190XPROB; RC322
2. Nikon D300, Nikon Nikkor 50mm f 1.4, AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED , Tokina ATXProDX 12-24mm F/4.
3. Sony DSC -H5
Nimeritoru
Posts: 83
Joined: Mon Jan 09, 2006 7:08 pm

Post by Nimeritoru »

Alonso sau Sumi . Dar cred totusi ca Alonso e pe val si ia si in 2006.Parerea mea...
User avatar
raptor
Posts: 546
Joined: Thu Jul 03, 2003 10:25 pm

Post by raptor »

la cum s-au schimbat lucrurile anul trecut nu mai dam pronosticuri pana nu vedem prima cursa ca le dam degeaba.
For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press three.
Nimeritoru
Posts: 83
Joined: Mon Jan 09, 2006 7:08 pm

Post by Nimeritoru »

ai dreptate.De abia astept sa inceapa !
User avatar
taurled
Posts: 644
Joined: Sun Mar 23, 2003 2:53 pm

Post by taurled »

Primele teste de anul acesta, nu pot fi prea relevante dar...

Jerez, prima zi - 10.01.2006
1. M. Schumacher - Ferrari F2004 V8 1:18.020 82 tururi
2. Zonta - Toyota TF106 V8 1:19.348 (+1.328) 66 tururi
3. Alonso - Renault R25 V10 1:19.866 (+1.846) 59 tururi
4. R. Schumacher - Toyota TF106 V8 1:19.866 (+1.846) 61 tururi
5. Badoer - Ferrari F2005 V10 1:20.091 (+2.071) 63 tururi
6. Fisichella - Renault R26 V8 1:20.555 (+2.535) 39 tururi
7. Coulthard - Red Bull Ferrari RB2 1:21.986 (+3.966) 31 tururi
taurled
User avatar
Snow
Posts: 5574
Joined: Mon Jul 19, 2004 4:48 pm

Post by Snow »

Mai stii oate pe McLaren ii va sponsoriza Orange. Orange McLaren Mercedes how about that ? Si din cite stiu eu Davidson e la Honda de Super Aguri nu mai spunea nimeni nik (poate doar Michi...)
When you play the game of trolls, you win or get banned. There is no middle ground.
User avatar
taurled
Posts: 644
Joined: Sun Mar 23, 2003 2:53 pm

Post by taurled »

Daca e sa se confirme faptul ca au fost acceptati inca din acest sezon a sa ne dam seama daca va fi sau nu un Honda2 (desi se neaga orice legaura dintre cele doua echipe). Insa daca Davidson va fi pilot la Super Aguri...speculatiile vor continua cu spor...
taurled
User avatar
ice01
Posts: 8413
Joined: Tue Dec 16, 2003 9:15 pm

Post by ice01 »

Darth Vader wrote: Sper ca BMW sa fi scapat de blestemul lu` mama FRANK!
Sa pierzi un om ca si Papa Frank, nu este o bucurie deosebita ptr nimeni ! Trebuie vazut geniul din spatele acelui scaun cu rotile, omul e o vulpe a F1, o vulpe batrana care stie mersul, si care a avut si are geniu ...
Mariajul intre el si BMW nu a fost cel mai fericit, un motiv ar fi ca in acea echipa razboiul vorbelor si orgoliile au facut in asa fel incat sa nu mai ramana loc si de F1, insa daca masinile Williams, vor gasi un motorist adevarat si care sa il poata suporta pe Papa Frank, de acolo poate iesi o masina care sa fi din nou in prim plan. Cei care au fugit ca sobolanii cand s-a spart corabia au fost cei de la BMW, care pe langa ca nu au fost in stare sa respecte nici macar termeni contractului, au fugit de capul lor la prima echipa gata sa ii primeasca cu tot cu bani lor ...
Ce or sa faca ? Un rahat aia or sa faca, nu sunt in stare sa puna un motor in F1, si nici nu vor fi, caii putere in plus nu sunt hotaratori daca nu stii cum sa ii pui in valoare, iar la BMW greselile s-au tinut lant ... chiar sunt curios daca fac mai mult singuri de acum inainte ...
Legat de masinile orange de la MCLAREN, pot doar sa spun ca sunt superbe ca si constructie, au lucrat enorm la aerodinamica din cate vad eu, culoarea aia insa e un pic cam tipatoare si imi aduce aminte de masinile de la BAR de acum ceva vreme ...
Orange sponsor oficial ? Mai tre sa stranga ceva bani ptr asta :laughing6:
taurled wrote:La nivel de echipe se aude ceva de o a 11a. Informatia pe care o stiu eu e din decembrie deci nu stiu daca a primit sau nu aprobarea pentru anul 2006 in cele din urma.
Numele echipei ar fi: Super Aguri.
Nicicand sezonul zvonurilor nu este mai infloritor ca in aceasta perioada ...
Am citit si eu ceva legat de acest subiect, orice aer proaspat in F1 e binevenit, numai ca nu prea vad folosul si rostul acestei echipe, sincer sa fiu nu duc deloc dorul masinilor de la Minardi ... Inca o echipa la umplutura care sa umple soseaua de ulei si fum este exact ceea ce lipsea ...
Arrows nu faceau nimic nici acum 4 ani, ba mai mult incurcau pe acolo, acum o sa fie si mai rau, totusi SATO s-ar putea sa incurce socotelile tuturor, cunoscut fiind ca un pilot Kamikazee :D
Last edited by ice01 on Thu Jan 12, 2006 9:28 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Neon Biker
Posts: 4590
Joined: Mon Sep 27, 2004 1:32 pm

Post by Neon Biker »

Pe mine unul, de vreo 2 ani a inceput sa ma lase rece F1. Mereu adorm pe la jumatatea cursei [smilie=Nice-try.gif] . De vina e si perechea de comentatori "fara pereche" ai TVR-ului si de fapt toata atitudinea TVR-ului fata de F1 (mai demult imi placeau comentatorii de limba engleza ai Eurosport-ului, apoi italienii de la RAI), schimbarile tot mai idioate de regulament dar si lipsa unor piloti cu caracter.
Ehh... bine ca mai este MotoGP & Vale. :wink:
Foloseste voucherul SN5MXIMX cand cumperi de la PC Garage si ai discount 1%
User avatar
Darth Vader
Posts: 1842
Joined: Wed Apr 09, 2003 1:12 pm

Post by Darth Vader »

Neon Biker wrote:Pe mine unul, de vreo 2 ani a inceput sa ma lase rece F1. Mereu adorm pe la jumatatea cursei [smilie=Nice-try.gif] . De vina e si perechea de comentatori "fara pereche" ai TVR-ului si de fapt toata atitudinea TVR-ului fata de F1 (mai demult imi placeau comentatorii de limba engleza ai Eurosport-ului, apoi italienii de la RAI), schimbarile tot mai idioate de regulament dar si lipsa unor piloti cu caracter.
Ehh... bine ca mai este MotoGP & Vale. :wink:
Eu il vad la englezi. Cred ca anul asta care a trecut Button si Coulthard mi-au devenit cei mai buni prieteni. Nu exista cursa unde sa nu se laude calitatile si experienta dobandita in F1 de ei. Interview-uri cu ei si intrebari din cele mai stupide. Cum era sa uit de Nick FRY de la BAR [smilie=maniac.gif] .

Cei care au fugit ca sobolanii cand s-a spart corabia au fost cei de la BMW, care pe langa ca nu au fost in stare sa respecte nici macar termeni contractului, au fugit de capul lor la prima echipa gata sa ii primeasca cu tot cu bani lor ...
Ce or sa faca ? Un rahat aia or sa faca, nu sunt in stare sa puna un motor in F1, si nici nu vor fi, caii putere in plus nu sunt hotaratori daca nu stii cum sa ii pui in valoare, iar la BMW greselile s-au tinut lant ... chiar sunt curios daca fac mai mult singuri de acum inainte ...

Nu stiu de ce nu au plecat mai repede. Daca era profitabil parteneriatul cu Frank nu plecau. S-au saturat si ei sa bage bani ca nebunii in ceva ce nu aducea nimic. Chiar a fost un INTERVIEW cum cei de la BMW l-au refuzat pe PAPA FRANK cand a cerut bani pentru "WIND TUNNEL". BMW s-a saturat sa bage bani pe promisiuni si nu pe rezultate. Perfect corect si normal din punct de vedere economic. Nu vad nici o greseala aici. Din acest motiv, papa FRANK si-a vandut avionul personal si a dispus de suma care ii lipsea. La ce bun? BMW a fost pe spate tot anul.
1. Alpha-100, DT 18-70mm F/3.5-5.6; DT 75-300mm F/3.5-5.6 ; Tamron SP AF90mm F/2.8; Manfrotto 190XPROB; RC322
2. Nikon D300, Nikon Nikkor 50mm f 1.4, AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED , Tokina ATXProDX 12-24mm F/4.
3. Sony DSC -H5
User avatar
ice01
Posts: 8413
Joined: Tue Dec 16, 2003 9:15 pm

Post by ice01 »

Darth Vader wrote:BMW a fost pe spate tot anul.
Au avut partea lor drept este, acum sunt insa curios ce vor face singuri, daca nu confirma nici in acest an parerea mea ramane aceeasi, se grabesc prea tare, studiaza prea putin si vor prea mult ...
User avatar
Neon Biker
Posts: 4590
Joined: Mon Sep 27, 2004 1:32 pm

Post by Neon Biker »

Din pacate pentru BMW, in ultima vreme motorul a ajuns sa joace un rol secundar intr-o masina de F1, asa cum la calculatoare procesorul nu mai are importanta pe care o avea candva, mai ales la jocuri. BMW si-a pierdut rabdarea (si cand cheltuiesti zeci sau sute de milioane de parai pe an ti-o pierzi repede), asa ca s-au gandit sa incerce pe cont propriu. Bineinteles ca initial nu vor avea succes, dar mai tarziu ... cine stie? Si se vor mai putea lauda ca e a lor toata masina, nu doar motorul.
Foloseste voucherul SN5MXIMX cand cumperi de la PC Garage si ai discount 1%
User avatar
sorin
Posts: 4371
Joined: Tue Dec 04, 2001 2:00 am

Post by sorin »

noua maşină ferrari: elemente de design, aerodinamică, motorizare.
http://www.formula1.com/insight/technic ... 3/217.html
a se remarca "similitudinile" şi împrumuturile din ideile altor constructori.
101 lucruri despre mine:
74. conduc Logan. cine zice că în Logan nu este spaţiu? Atâta vreme cât la 120kg pot conduce mereu, liniştit, dintre scaune!
User avatar
Tresty
Posts: 1689
Joined: Sun Nov 02, 2003 8:43 am

Post by Tresty »

o colaborare McLaren-BMW ar fi interesanta si cred eu castigatoare, vezi experimentul super reusit numit McLaren F1 GT
"Science without religion is lame. Religion without science is blind."
User avatar
Darth Vader
Posts: 1842
Joined: Wed Apr 09, 2003 1:12 pm

Post by Darth Vader »

Tresty wrote:o colaborare McLaren-BMW ar fi interesanta si cred eu castigatoare, vezi experimentul super reusit numit McLaren F1 GT
Avand in vedere cati bani au scos cei de la Mercedes ma indoiesc ca o sa renunte la RON DENNIS si echipa lui. Mercedes a dovedit ca poate sa satisfaca cerintele echipei McLaren. Partea interesanta e ca si cei de la McLaren au satisfacut cerintele celor de la Mercedes. Din pacate, cu Williams a fost altfel. BMW s-a tinut de cuvant si a dat motoarele cerute, Williams a dat doar promisiuni. BMW o sa mai piarda un an si o sa revina in lumina reflectoarelor abia 2007. Cei de la Bayern sunt perfect constienti ca acest an 2006 va fi un experiment care va esua. Riscul e MARE cand pleci din nou de la ZERO.
1. Alpha-100, DT 18-70mm F/3.5-5.6; DT 75-300mm F/3.5-5.6 ; Tamron SP AF90mm F/2.8; Manfrotto 190XPROB; RC322
2. Nikon D300, Nikon Nikkor 50mm f 1.4, AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED , Tokina ATXProDX 12-24mm F/4.
3. Sony DSC -H5
User avatar
phradamon
Posts: 1134
Joined: Mon May 31, 2004 5:40 pm

Post by phradamon »

Totusi nu este chiar de la zero, doar au atatia ani in spatele lui Papa Frank. Eu cred ca o sa faca exact ca Toyota si Honda, adica sa aiba o echipa la care ei sa faca si sa dreaga, si numai sa bage bani ca sa aiba parte doar de criticile lui Williams. Altfel, de ce credeti ca au plecat Ralph Montoya?

In ceea ce priveste un pronostic pentru viitorul campion F1- am o slabiciune pentru Montoya. Iar McLaren o sa domine exact ca-n 98, cand Hakkinen si Coulthard treceau amandoi in acelasi timp linia de sosire.
User avatar
savantu
Posts: 2096
Joined: Fri Jun 28, 2002 3:00 am

Post by savantu »

Neon Biker wrote:Din pacate pentru BMW, in ultima vreme motorul a ajuns sa joace un rol secundar intr-o masina de F1, asa cum la calculatoare procesorul nu mai are importanta pe care o avea candva, mai ales la jocuri. BMW si-a pierdut rabdarea (si cand cheltuiesti zeci sau sute de milioane de parai pe an ti-o pierzi repede), asa ca s-au gandit sa incerce pe cont propriu. Bineinteles ca initial nu vor avea succes, dar mai tarziu ... cine stie? Si se vor mai putea lauda ca e a lor toata masina, nu doar motorul.
Ca fapt divers Intel si BMW au semnat un contract detaliat prin care partile au stabilit 2 chestii :

-Intel va sponsoriza echipa de F1 cu 50m mil $ in aparatura si tehnica de calcul
-BMW va folosi exclusiv produse Intel in masinile sale cat si in administratie si dealeri.

Asa ca la anul , cine isi va lua un BMW va avea surpriza mare ca la pornire pe ecranul de bord sa scrie mare si lat " Intel Leap Ahead "

Anyway va fi nice sa te urci intr-o masina si sa ai o platforma Centrino wireless integrata...:P
Intel = abbreviation for Intelligence

Oxford Dictionary of English
User avatar
Darth Vader
Posts: 1842
Joined: Wed Apr 09, 2003 1:12 pm

Post by Darth Vader »

phradamon wrote:Totusi nu este chiar de la zero, doar au atatia ani in spatele lui Papa Frank. Eu cred ca o sa faca exact ca Toyota si Honda, adica sa aiba o echipa la care ei sa faca si sa dreaga, si numai sa bage bani ca sa aiba parte doar de criticile lui Williams. Altfel, de ce credeti ca au plecat Ralph Montoya?

In ceea ce priveste un pronostic pentru viitorul campion F1- am o slabiciune pentru Montoya. Iar McLaren o sa domine exact ca-n 98, cand Hakkinen si Coulthard treceau amandoi in acelasi timp linia de sosire.

Ralf a declarat intr-un interview pentru RTL ca motivul plecarii sale si a lui Montoya a fost Frank Williams. Mai mult decat atat Ralf a spus ca el nu va mai conduce pentru BMW atat timp cat partenerialtul cu WILLIAMS exista. Papa Frank a dorit doar piloti britanici in echipa lui. Spre ghinionul lui, pilotul lui favorit, Jenson Button, a spus nu subliniind ca BMW este sub nivelul BAR-ului in acest moment :tongue3: .A avut mare dreptate. In privinta aerodinamicii BAR-ul se comporta mai mult decat decent. Motoarele de la HONDA nu scoteau performantele celor de la Mercedes, Renault, si BMW.

Totusi nu este chiar de la zero, doar au atatia ani in spatele lui Papa Frank
Ce au dobandit ei de la el? Au castigat vreun campionat mondial la piloti si nu stiu eu? :tongue3: :tongue3: Cele mai bune clasari la piloti pe care le-a avut BMW au fost in 2002 si 2003. Locul 3. Rezultatele au aparat doar 2 ani din 5 la "carma" lui Papa Frank.

Asa poti sa spui ca si echipa ROMANIEI de fotbal dobandeste experienta din 1996 la carma tuturor antrenorilor. Dar uite rezultatul, calificari peste calificari ratate.... [smilie=Nice-try.gif]
1. Alpha-100, DT 18-70mm F/3.5-5.6; DT 75-300mm F/3.5-5.6 ; Tamron SP AF90mm F/2.8; Manfrotto 190XPROB; RC322
2. Nikon D300, Nikon Nikkor 50mm f 1.4, AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED , Tokina ATXProDX 12-24mm F/4.
3. Sony DSC -H5
User avatar
X5
Posts: 2004
Joined: Fri Jul 11, 2003 8:09 pm

Post by X5 »

Ferrari cu masinuta noua pe 2006 si "curata" ...ce "fatza" are cu nasu ala si fara reclame :P

Image
Intel D820(2.8Ghz),Thermalright XP120 cooler,1 GB DDR2 800Mhz GeIL Ultra,Asus P5ND2-SLI ,Leadtek PX9600 GT TDH 512MB,Seagate Barracuda ES.2 500GB,Creative Audigy 7.1,ANTEC P160 Case,Enermax MODU82+ 525W
User avatar
Darth Vader
Posts: 1842
Joined: Wed Apr 09, 2003 1:12 pm

Post by Darth Vader »

Toyota acuzata de furt tehnologic de la Ferrari in materie de aerodinamica. [smilie=maniac.gif] [smilie=maniac.gif]
1. Alpha-100, DT 18-70mm F/3.5-5.6; DT 75-300mm F/3.5-5.6 ; Tamron SP AF90mm F/2.8; Manfrotto 190XPROB; RC322
2. Nikon D300, Nikon Nikkor 50mm f 1.4, AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED , Tokina ATXProDX 12-24mm F/4.
3. Sony DSC -H5
User avatar
taurled
Posts: 644
Joined: Sun Mar 23, 2003 2:53 pm

Post by taurled »

Ferrari n-a renuntat la tigarile alea nu ? adică o sa apara mascat sau nu si in continuare nu ?
Dar au terminat contractul cu vodafone iar la un moment dat se vorbea de faptul ca cei ce la Coca Cola ar fi interesati...sa ocupe spatiul lasat liber pe masina.
taurled
User avatar
phradamon
Posts: 1134
Joined: Mon May 31, 2004 5:40 pm

Post by phradamon »

Ferrari au semnat un alt contract cu Marlboro argumentandu-se prin faptul ca fanii sunt obisnuiti cu culorile rosu-alb. Nu o sa mai scrie fix Marlboro, dar o sa apara o pata alba pe fundal rosu, echivalentul unei reclame mascate.
User avatar
Snow
Posts: 5574
Joined: Mon Jul 19, 2004 4:48 pm

Post by Snow »

Componenta si echipa BMW-Sauber pentru 2006
Echipa BMW Sauber a rezultat din cumpărarea de către BMW în iunie 2005 a structurii elveţianului Peter Sauber, scuderie prezentă în circuite din 1993.

Monopostul F1.06 va fi pilotat de canadianul Jacques Villeneuve, campion mondial în 1997, şi de germanul Nick Heidfeld.

Noul monopost a efectuat un prim tur de pistă pe circuitul Ricardo Tormo cu Heidfeld la volan. Noul bolid BMW are culoarea predominantă albă cu o tuşă bleu pe părţile laterale.
Mie imi pare foarte bine ca Villeneuve a ramas in F1 si cred ca va avea rezultate bune.

Image

Image
When you play the game of trolls, you win or get banned. There is no middle ground.
User avatar
IL Dotore
Posts: 8007
Joined: Mon Jun 27, 2005 1:41 pm

Post by IL Dotore »

Ce pot sa zic... abia astept inceprea sezonului, si vreau o retragere glorioasa a lui Schumi.
Dar ramane de vazut...
Daca cumperi de la PcGarage folosind codul: GN24WM10. ai un discount de 1%.
User avatar
Neon Biker
Posts: 4590
Joined: Mon Sep 27, 2004 1:32 pm

Post by Neon Biker »

Hei Dotore, tu n-ar trebui sa astepti inceperea MotoGP-ului? :d [smilie=maniac.gif]
Foloseste voucherul SN5MXIMX cand cumperi de la PC Garage si ai discount 1%
User avatar
Snow
Posts: 5574
Joined: Mon Jul 19, 2004 4:48 pm

Post by Snow »

Dotore vezi ca s-ar putea sa se retraga...de la Ferrari , si sa se duca la alta echipa.Exista acel procent de 0,1% (huge isn't it ? :D),dar exista...
When you play the game of trolls, you win or get banned. There is no middle ground.
User avatar
IL Dotore
Posts: 8007
Joined: Mon Jun 27, 2005 1:41 pm

Post by IL Dotore »

Neon Biker wrote:Hei Dotore, tu n-ar trebui sa astepti inceperea MotoGP-ului? :d [smilie=maniac.gif]
Iti dai seama ca da... doar ca nu prea are succes pe aici pe forum MotoGP-up, din pacate...

PersianPrince... :d asa cum exista si sanse ca Rossi sa conduca un Ferrari de F1... :laughing6: [smilie=maniac.gif]
Daca cumperi de la PcGarage folosind codul: GN24WM10. ai un discount de 1%.
myx4ever
Posts: 2743
Joined: Mon Feb 16, 2004 7:28 pm

Post by myx4ever »

si de o retragere a lu schu cu coada intre picioare nu zice nimeni nimic???ii mai plauzibila...si cam palpabila !
Do Good by stealth, and blush to find it Fame.
User avatar
taurled
Posts: 644
Joined: Sun Mar 23, 2003 2:53 pm

Post by taurled »

nu prea cred ca se poate vorbi de o retragere umila...avand in vedere recordurile stabilite de german

iar anul asta, se anunta unul bun pentru ferrari si brigstone :)
taurled
User avatar
IL Dotore
Posts: 8007
Joined: Mon Jun 27, 2005 1:41 pm

Post by IL Dotore »

Dupa 7 titluri nu cred ca mai mai incape vorba de umilinta... :laughing6:
Dar dupa mine sunt mai multe sanse ca Ferrari sa faca o revenire miraculoasa, tinand cont ca toate masinile sunt noi si vor exista marje uriase de progres. Deci abia anul asta vom vedea unde sunt inginerii de valoare.
Daca cumperi de la PcGarage folosind codul: GN24WM10. ai un discount de 1%.
User avatar
Darth Vader
Posts: 1842
Joined: Wed Apr 09, 2003 1:12 pm

Post by Darth Vader »

Schimbari peste schimbari....Spa dispare din calendarul competitional al anului 2006. :sad1: :sad1:
1. Alpha-100, DT 18-70mm F/3.5-5.6; DT 75-300mm F/3.5-5.6 ; Tamron SP AF90mm F/2.8; Manfrotto 190XPROB; RC322
2. Nikon D300, Nikon Nikkor 50mm f 1.4, AF-S DX VR Zoom-Nikkor 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED , Tokina ATXProDX 12-24mm F/4.
3. Sony DSC -H5
User avatar
IL Dotore
Posts: 8007
Joined: Mon Jun 27, 2005 1:41 pm

Post by IL Dotore »

Darth Vader wrote:Schimbari peste schimbari....Spa dispare din calendarul competitional al anului 2006. :sad1: :sad1:
Mi se pare ridicol sa scoti din calendar cel mai tehnic circuit, se pare ottusi ca a fost inlocuit de cel de la Istanbul, care il cam copie.
Daca cumperi de la PcGarage folosind codul: GN24WM10. ai un discount de 1%.
Locked