Raz.ro
Moderator: Moderatori
- Adrian_hsk
- Posts: 444
- Joined: Thu Sep 27, 2001 3:00 am
- Adrian-XPC
- Moderator
- Posts: 99
- Joined: Thu Sep 20, 2001 3:00 am
- Adrian_hsk
- Posts: 444
- Joined: Thu Sep 27, 2001 3:00 am
La adresa http://www.lewis.tomsoft.hr exista un Maserati randat in aceleasi culori ca si Passat-ul lui Raz... care-i faza? De ce foloseste toata lumea culorile astea?
Maserati-ul am impresia ca e facut in Lightwave, un program pe care n-am mai auzit pe nimeni sa-l laude de mult timp desi are un motor de randare foarte performant din cate stiu eu.
N-am mai apucat sa spun dar, Raz, masinile tale sunt super. Passat-ul s-a instalat ca wallpaper pe desktop-ul meu din prima zi. Este super realizat, adica se apropie foarte mult de 100% realism.
Fiindca tot este in tema, am si eu o intrebare pentru specialistul nostru, si nu numai: cum fac mai muchii colturoase si colturi drepte dupa ce dau meshsmooth, in afara de vertex weight sau edge crease(parca)? Exista al procedeu? Sau trebuie in edit mesh sa fac de fapt mai multe edge-uri?
N-am mai apucat sa spun dar, Raz, masinile tale sunt super. Passat-ul s-a instalat ca wallpaper pe desktop-ul meu din prima zi. Este super realizat, adica se apropie foarte mult de 100% realism.
Fiindca tot este in tema, am si eu o intrebare pentru specialistul nostru, si nu numai: cum fac mai muchii colturoase si colturi drepte dupa ce dau meshsmooth, in afara de vertex weight sau edge crease(parca)? Exista al procedeu? Sau trebuie in edit mesh sa fac de fapt mai multe edge-uri?
ever been to WAR?
Adrian-XPC: am aflat de versiunea free..dar destul de tarziu 
thanks Allexutzu
Adrian_hsk, imaginile arata aproximativ la fel pt ca am folosit acelasi HDRI probabil ca Lewis sau ca Suurland dealtfel.
Chestia cu edgeurile (dupa cum ti-am zis pe irc): trebuie sa ai linii foarte apropiate, uneori sa ai gauri intre edguri(cand este cazul binenteles)
Craion: wazzup dude
Crazy Max: pai oglinda aia depinde...poti sa o prinzi si cum vrei tu nu la toate modelele este lipita cu super-glue
. Si cum geamul de la Passat e destul de mare (lat si inalt)..e normal sa fie putin mai jos.
_________________
http://raz.ro
<font size=-1>[ Acest Mesaj a fost editat de: raz98 la 2002-10-26 04:31 ]</font>
thanks Allexutzu
Adrian_hsk, imaginile arata aproximativ la fel pt ca am folosit acelasi HDRI probabil ca Lewis sau ca Suurland dealtfel.
Chestia cu edgeurile (dupa cum ti-am zis pe irc): trebuie sa ai linii foarte apropiate, uneori sa ai gauri intre edguri(cand este cazul binenteles)
Craion: wazzup dude
Crazy Max: pai oglinda aia depinde...poti sa o prinzi si cum vrei tu nu la toate modelele este lipita cu super-glue
_________________
http://raz.ro
<font size=-1>[ Acest Mesaj a fost editat de: raz98 la 2002-10-26 04:31 ]</font>
- Adrian_hsk
- Posts: 444
- Joined: Thu Sep 27, 2001 3:00 am
- Adrian_hsk
- Posts: 444
- Joined: Thu Sep 27, 2001 3:00 am
De prima data cand am vazut imaginile mi s-a parut mie ceva in neregula... Nu stiu daca e corect sau nu, dar mie mi se par cam ciudate ramele laterale ale lunetei... M-am uitat si la masina reala si parca nu erau asa de... intoarse spre spate, nu stiu cum sa spun... Se vede bine in imaginea passat_hdri0032.jpg. Ma lamuresti si pe mine cum sta treaba? In rest totul e superb. Abia astept animatia.
ever been to WAR?
- Adrian_hsk
- Posts: 444
- Joined: Thu Sep 27, 2001 3:00 am
- Max the Fire Raven
- Posts: 588
- Joined: Wed Sep 26, 2001 3:00 am
max, pai faza ca nici eu nu prea dau pe la facultate...dar nu prea stiu unde esti , tot la UVT ?
Dar asa de exemplu luni si joi parca am niste laboratoare
poate ne intalnim pe acolo
Adrian_hsk: pai nu e 100% perfecta...nici nu am aveut blueprinturi prea detaliate
lunetistu: cand o sa-mi accepte vreo imagine la raph.com atunci o sa fiu recunoscut international
Dar asa de exemplu luni si joi parca am niste laboratoare
Adrian_hsk: pai nu e 100% perfecta...nici nu am aveut blueprinturi prea detaliate
lunetistu: cand o sa-mi accepte vreo imagine la raph.com atunci o sa fiu recunoscut international