itdirect
Moderator: Moderatori
Hdd e la mine impreuna cu o hartie pe care scrie ca a fsot refuzata garantia. Am vb si la tel si aceleasi raspunsuri. Nici macar nu au incercat sa vada ce are. Eu nu am semnat nici o hartie ca, componentele ar fi in stare de functionare la primire. La fel de bine puteam sa dau cu ciocanu in fiecare si sa le trimit inapoi daca eram neserios.Dar daca ei se joaca cu nervii banii si timpul meu si al parintilor mei inseamna ca nici eu nu voi sta degeaba DECI am sa imi fac scop in viata din "reclama" pe care o fac si o voi face firmei ITDIRECT.
- Dragon_Fighter
- Posts: 425
- Joined: Wed Nov 15, 2006 11:08 am
Am cumparat un Gainward 7600GT AGP de la ei si sunt foarte multumit, a sosit foarte repede.
Nu stiu totusi cum stau si cu service-ul si sper sa nu am cumva vreodata probleme ca sa aflu, mai bine aflu de la cei care au trecut prin experienta asta.
Sunt totusi curios vanquish cum sa intamplat sa iti refuze garantia, ne explici si noua ??
Nu stiu totusi cum stau si cu service-ul si sper sa nu am cumva vreodata probleme ca sa aflu, mai bine aflu de la cei care au trecut prin experienta asta.
Sunt totusi curios vanquish cum sa intamplat sa iti refuze garantia, ne explici si noua ??
E prima data cand am probleme cu un produs cumparat de pe internet. Produsele au sosit sigilate prin Rocurier. Atunci cand am desfacut coletu nu mi s-a parut nimic suspect, hdd era asezat intr-o punga cu un sigiliu "Made in Thailanda".Cand l-am desfacut m-am uitat in mare la el si nu am observat nimic care sa imi atraga atentia. Dupa o zi de la livrare am fost cu toate componentele pentru a construi calculatorul la un inginer de sistem de la o firma. Toate bune pana cand am incercat sa bootez. Prima data a inceput sa scoata un tiuit asurzitor parca taia ceva in hdd si a a fost recunoscut drept seagate dar se bloca dupa boot. l-am scos am bagat mufa mai bine,l-am pus pe sata 1(prin jumper) si de data aceasta hdd pacanea la interval de 1 sec,calculatorul refuzand pornirea. Am testat hdd pe 3 calculatoare si nu mergea. Convins ca voi primi garantia pt el la-m trimis cu incredere la Bucuresti. Nu stiu ce s-a intamplat dar am primit telefon de la ei cum ca nu au cum sa imi acorde garantie deoarece prezinta urme de maltratari fizice, la care am ramas stupefiat.patru persoane s-au uitat la hdd si nu au observat urmele de maltratari fizice remarcat de cei de la departamentul tehnic. Am incercat sa le explic ca eu nu am dat 3mil de lei pe un produs pe care sa il stric numai ca sa le fac probleme lor. Au trimis pana si poze cu hdd-ul URL=http://imageshack.us]
[/URL]
Au zis ca trimit hdd-ul la furnizor, dar pana la urma cu 1 saptamana intarziere l-au trimis inapoi impreuna cu o hartie pe care scrie ca nu pot da garantie. Si acum regret comanda pe care am facut-o. Mai degraba luam de la Bacau, dadeam mai multi bani dar stiam ca functioneaza. Mi-e frica ca si alte componente se vor defecta si ei ma vor tratat la fel ca si data trecuta. Traim in Romania si asta ne mananca toti banii!!!!!


Au zis ca trimit hdd-ul la furnizor, dar pana la urma cu 1 saptamana intarziere l-au trimis inapoi impreuna cu o hartie pe care scrie ca nu pot da garantie. Si acum regret comanda pe care am facut-o. Mai degraba luam de la Bacau, dadeam mai multi bani dar stiam ca functioneaza. Mi-e frica ca si alte componente se vor defecta si ei ma vor tratat la fel ca si data trecuta. Traim in Romania si asta ne mananca toti banii!!!!!

Nu stiu cum de ti s-a intamplat tie asa, dar nu cred ca cei de la ItDirect fac magarii. Chiar nu cred! Dar daca tu chiar ai avut o problema cu HDD respectiv, si l-ai trimis la garantie, dar nu ai ambalat bine marfa, si s-a deteriorat la transport, atunci ai avut un mare GHINION!
Si eu sunt un client fidel ItDirect. Au marfa si suport de nota 10!
Si eu sunt un client fidel ItDirect. Au marfa si suport de nota 10!
Inscrieri in noul sezon! -> prima liga de Counter Strike: Source din Romania www .cstrikesource.ro
Am avut si eu un mic beef cu cei de la itdirect. Ma duc intr-o zi la ei sa iau un hdd Maxtor 250 mb 16 mb buffer. Ajung intreb aveti pe stoc? -sigur. Mergeti la colega sa va faca factura. Intre timp apare un cunoscut de-al casei, un om in geaca de piele pe la 35-40 de ani. Se saluta vorbesc ceva incet, intre timp mie imi facea factura. Termina aia de vorbit si imi zice vanzatoru'. - Ne pare rau am crezut ca avem pe stoc dar nu mai avem. - Pai cum ca adineaori v-ati uitat pe pc si ati vazut ca aveti, spun eu. - Da dar e rezervat ne pare rau. Un drum facut degeaba si o scarba adanca si nu mai calc pe la ei...
-
- Posts: 883
- Joined: Sat Apr 29, 2006 2:15 am
=D> Amin.Elessar wrote:Pe viitor nu mai faceti comanda la HDD-uri de pe net. La cum merg curierii nostri se intampla minuni de astea.

Curierii nostrii sunt criminali. Era sa-i rup capu unuia dupa ce a trebuit sa dau 5 telefoane intr-o zi si dupa inca 5 telefoane date de cei de la Senorg...spuneau ca nu au placa video comandata in depozitul din Braila desi cei de la Senorg le-o inmanasera deja cu 2 zile in urma. Evident ca placa era in Braila, dar le era lene sa mai faca un drum in plus pe ziua aia. Dupa ce au fost sunati la greu au gasit prin minune placa si imi zic la telefon "S-a gasit gasit coletul prietene, t-il aduc astazi daca tot s-a facut atata caz pe seama asta.", pe un ton de scarba si lehamite.
Cand au venit peste o ora s-au intalnit baietii cu tata la scara si brusc le-a trecut cheful de caterinca, au crezut ca ii lua la capaceala si s-au scuzat, ca alea-alea, ca ne iertati...
Acum nici eu nu stiu ce sa spun, nu am cumparat nimic de la ITdiect, ce am cumparat de pe net si voi cumpara de acum incolo va fi probabil tot de la Senorg.
In cazul tau daca HDD-ul nu are urme de "maltratare" asa cum au spus ei atunci tu ai drepatate si ei ar trebui sa iti acorde garantia.
Destul de delicata problema lui vanquish si din pacate daca vina e a transportatorului nu prea mai ai ce face decat sa ii dai pe ei in judecata sau sa le faci o reclamatie.
Totusi cam suspecta atitudinea celor de la ItDIrect, pacat... s-a dus imaginea de firma seriosa (chiar nu ma asteptam).
Totusi cam suspecta atitudinea celor de la ItDIrect, pacat... s-a dus imaginea de firma seriosa (chiar nu ma asteptam).
Daca cumperi de la PcGarage folosind codul: GN24WM10. ai un discount de 1%.
Prima data am vrut un hdd de 160gb si au zis ca nu au ca e mai bun ala de 250gb referitor la raportul calitate pret.Eu cred ca aveau un hdd care era pe moarte,si l-au trimis ca sa am eu probleme fiind la distanta de Bucuresti. Am si eu o intreabare, pot sa mai fac ceva cu privire la garantie, d.p.d.v legal sau daca cineva se pricepe, mai pot repara hddu, pentru a-mi recupera macar o parte din cei 3mil aruncati practic pe fereastra. Si in plus eu nu am semnat nimic ca produsele erau in stare de functionare la primire. De unde stiu eu ca nu au trimis produse defecte. PE ce baza spun ei ca eu l-am defectat, daca eu nu stiu care era starea hdd inainte sa ajunga la mine? Sistemul de comanda online e deficitar si trebuie facut ceva in acest sens, si din cate am inteles nu e prima firma care face magarii de genu asta cu garantia. Recomandarea mea: stati la distanta de ITDirect nu se stie cand pica ghinionul pe cineva, si incercati pe cat posibil sa nu mai comandati de pe net, firmele cauta sa castige cu orice pret profitand de distanta.
Oh boy...
vanquish,
Imi pare rau sa stiu de problemele pe care le-ai intampinat la garantie si iti inteleg frustrarea.
Ma simt nevoit sa mentionez ca verificarea coletului in cazul in care se alege metoda de plata ramburs se poate face in fata curierului, care poate returna coletul la expeditor in cazul in care se constata vreo neregula cu produsele din interior.


PS: Nu-mi mai aduc aminte cine anume (dumneavoastra sau tatal dumneavoasta) ma intreba in discutia telefonica, daca nu cumva se poate rezolva garantia prin trimiterea unui HDD de 160 GB (comandat initial si nelivrat din motive de stoc) in locul celui in cauza.
vanquish,
Imi pare rau sa stiu de problemele pe care le-ai intampinat la garantie si iti inteleg frustrarea.
Ma simt nevoit sa mentionez ca verificarea coletului in cazul in care se alege metoda de plata ramburs se poate face in fata curierului, care poate returna coletul la expeditor in cazul in care se constata vreo neregula cu produsele din interior.
Dupa o zi de la livrare am fost cu toate componentele pentru a construi calculatorul la un inginer de sistem de la o firma.
De regula, bunul simt ar sugera un defect mecanic (cu atat mai mult cu cat era totusi detectat - deci electronica functiona), si tinand cont ca un inginer de sistem se ocupa de diagnosticare... nu stiu ce sa cred.Prima data a inceput sa scoata un tiuit asurzitor parca taia ceva in hdd si a a fost recunoscut drept seagate dar se bloca dupa boot.
Nu pot sa spun ca am testat comportamentul Seagate-urilor cu jumper-ul de limitare la 1.5 Gbps, dar tinand cont de descrierea anterioara a comportamentului, nu ma surprinde.l-am scos am bagat mufa mai bine,l-am pus pe sata 1(prin jumper) si de data aceasta hdd pacanea la interval de 1 sec,calculatorul refuzand pornirea. Am testat hdd pe 3 calculatoare si nu mergea.
OK, patru persoane (printre care si un inginer de sistem) nu au observat nimic in neregula cu HDD-ul. Coletul (fotografiile cutiei sunt mai jos) a ajuns la noi intact iar HDD-ul in forma in care se observa (fotografiile de detaliu tot mai jos). De testare nu s-a pus problema in momentul in care s-a constatat starea unitatii:Nu stiu ce s-a intamplat dar am primit telefon de la ei cum ca nu au cum sa imi acorde garantie deoarece prezinta urme de maltratari fizice, la care am ramas stupefiat.patru persoane s-au uitat la hdd si nu au observat urmele de maltratari fizice remarcat de cei de la departamentul tehnic.









PS: Nu-mi mai aduc aminte cine anume (dumneavoastra sau tatal dumneavoasta) ma intreba in discutia telefonica, daca nu cumva se poate rezolva garantia prin trimiterea unui HDD de 160 GB (comandat initial si nelivrat din motive de stoc) in locul celui in cauza.

mecanic it nr 2 @ dep tehnic / sc import si distributie srl
- RIP-Toranagah
- RIP
- Posts: 4049
- Joined: Sat Aug 20, 2005 7:11 pm
Frate dupa ce dai cu hardul de pamant mai vrei sa ti-l si schimbe firma? Sa fim realisti si oameni in acelasi timp, eu am cumparat multe sisteme de la ITDIRECT, pot sa zic ca vreo 5-6 pana acum pentru mine si diferiti prieteni, probleme am avut eu cu memoriile si inca un prieten cu placa video, baietii de la ITDIRECT au fost foarte prompti in rezolvarea garantiei si in cel mai scurt timp, cel mult 2 zile a durat pana mi s-a returant produsul de la garantie. RECOMAND ITDIRECT tuturor prietenilor mei cu cea mai mare incredere!!!
Daca tu cumperi un hdd si dai pe el 3 mil. primul lucru care-l faci te duci acasa si dai cu el de pamant? Nu prea cred... Daca erai in locul omului nu mai gandeai astfel. Cred totusi ca o mare parte din vina o poarta cei de la curier si modul lor infect de a transporta produsele.DjDaLiu wrote:Frate dupa ce dai cu hardul de pamant mai vrei sa ti-l si schimbe firma?
Binele este fragil!!!
jeehard: N-a zis nimeni ca intentionat s-a intamplat ce s-a intamplat. Nici mie nu-mi pare logic sa cumperi un HDD doar ca sa dai cu el de pamant. Iar referitor la transportator... oricat de jalnic ambalat ar fi fost coletul (cu HDD-ul simplu pus intr-o cutie mai mare de carton spre exemplu) si oricat de mult fotbal s-ar fi jucat cu el, urmele respective nu apareau... oricum, nu in masura descrisa in pozele de mai sus.
Oricum, mie mi se pare cel putin ciudat ca nimeni (inlcusiv inginerul de sistem) nu a observat nimic in neregula cu HDD-ul. Sau cel putin ma face sa-mi pun unele semne de intrebare... asta fara sa mai repet cele spuse in PS-ul din post-ul anterior.
Oricum, mie mi se pare cel putin ciudat ca nimeni (inlcusiv inginerul de sistem) nu a observat nimic in neregula cu HDD-ul. Sau cel putin ma face sa-mi pun unele semne de intrebare... asta fara sa mai repet cele spuse in PS-ul din post-ul anterior.
mecanic it nr 2 @ dep tehnic / sc import si distributie srl
- cristi_TNT
- Posts: 1403
- Joined: Fri Oct 29, 2004 10:22 pm
daca ajunge lumea sa ponegreasca si ITDirect.......
pustiulica asta probabil cuprins de euforie a vrut si el sa studieze componentele care tocmai au sosit si emotionat fiind cu mainile tremurande a scapat Hdd-ul pe jos,lucru cert.
pe o scara cu note de la 1 la 10 in ceea ce priveste firmele IT din RO enumar:
locurile 9-10 ITDirect,pc-coolers,extreme-computers/top quality
adica firme mici cu personal putin dar foarte calificat.
am cumparat destul de mult atat pt mine cat si pentru diverse persoane,componente si sisteme complete fara a avea vreun repros.
n-am avut probleme cu garantia dar au fost situatii in care mi sa demonstrat ca ITdirect nu se "uita" la pretul unui HDD,garantat,si mai demostreaza ca nu vand orice kkt de marfa (includ toate firmele enumerate mai sus)
eu ma rog la d-zeu ca aceste firme sa existe cel putin atata vreme cat voi fi eu pasionat de IT
si mai trebuie luat in calcul si terta parte implicata,respectiv firma de curierat/personalul ei,la romani curiozitatea e mare si coletul il vad bandajat cu scotch.
bafta! si trebuie sa inteleaga lumea ca acel produs nu este marca ITdirect si nu este produs de ITdirect ca sa raspunda direct de buna lui functionare,este un intermediar iar de garantie raspunde furnizorul direct/fabricantul,deci garantia este respinsa de ei.
pustiulica asta probabil cuprins de euforie a vrut si el sa studieze componentele care tocmai au sosit si emotionat fiind cu mainile tremurande a scapat Hdd-ul pe jos,lucru cert.
pe o scara cu note de la 1 la 10 in ceea ce priveste firmele IT din RO enumar:
locurile 9-10 ITDirect,pc-coolers,extreme-computers/top quality
adica firme mici cu personal putin dar foarte calificat.
am cumparat destul de mult atat pt mine cat si pentru diverse persoane,componente si sisteme complete fara a avea vreun repros.
n-am avut probleme cu garantia dar au fost situatii in care mi sa demonstrat ca ITdirect nu se "uita" la pretul unui HDD,garantat,si mai demostreaza ca nu vand orice kkt de marfa (includ toate firmele enumerate mai sus)
eu ma rog la d-zeu ca aceste firme sa existe cel putin atata vreme cat voi fi eu pasionat de IT

si mai trebuie luat in calcul si terta parte implicata,respectiv firma de curierat/personalul ei,la romani curiozitatea e mare si coletul il vad bandajat cu scotch.
bafta! si trebuie sa inteleaga lumea ca acel produs nu este marca ITdirect si nu este produs de ITdirect ca sa raspunda direct de buna lui functionare,este un intermediar iar de garantie raspunde furnizorul direct/fabricantul,deci garantia este respinsa de ei.
Toshiba A100-599/C2D 7200/2GB ram/160GB hdd/7600Go perfect for Battlefield 2
Corect! Aici aveti si voi dreptate. Sa speram ca intr-un final poate se rezolva si situatia asta si aflam din ce cauza a ajuns hdd-ul ala cu respectivele lovituri.larisu wrote:Iar referitor la transportator... oricat de jalnic ambalat ar fi fost coletul (cu HDD-ul simplu pus intr-o cutie mai mare de carton spre exemplu) si oricat de mult fotbal s-ar fi jucat cu el, urmele respective nu apareau... oricum, nu in masura descrisa in pozele de mai sus.
Oricum, mie mi se pare cel putin ciudat ca nimeni (inlcusiv inginerul de sistem) nu a observat nimic in neregula cu HDD-ul. Sau cel putin ma face sa-mi pun unele semne de intrebare... asta fara sa mai repet cele spuse in PS-ul din post-ul anterior.
Binele este fragil!!!
Dupa cum arata hardul din poze e clar ca a fost scapat de pamant dupa ce a fost scos din colet, nu avea cum sa fie asa deformat daca era in colet.jeehard wrote:Daca tu cumperi un hdd si dai pe el 3 mil. primul lucru care-l faci te duci acasa si dai cu el de pamant? Nu prea cred... Daca erai in locul omului nu mai gandeai astfel. Cred totusi ca o mare parte din vina o poarta cei de la curier si modul lor infect de a transporta produsele.DjDaLiu wrote:Frate dupa ce dai cu hardul de pamant mai vrei sa ti-l si schimbe firma?
Hdd de la sosire si pana la trimiterea la garantie nu a fost lovit cu nimic, nu a fost scapat pe jos sau bagat in congelator.Tocmai asta e problema. NU stiu cum de hdd a fost lovit asa. Cei care comenteaza aiurea ca l-as fi scapat, jucat fotbal, dat cu ciocanu in el pot sa se abtina. Ce interes as avea eu sa le fac probleme celor de la itdirect? Nu castig nimic daca stric produsele si apoi le trimit ca sa le schimb. Ma enerveaza atitudinea firmei de a da vina pe mine!!!!!!!! De ce hdd ala nu a fost analizat pt ca am precizat, el a mers la prima bootare!!!!!! Apoi a murit. Nimeni nu intelege ca nu avea cum sa fie de la transport. SUNT URME DE LASATE DE UN OBIECT DUR.Si se observa din imagini ca ruptura e pe exterior si nu pe interior ,marginea inferioara a hdd. Urmele nu sunt cauzate de aruncarea de la inaltime!!!!! PE marginile hdd nu sunt urme de zgaraieturi ale vopselei sau defectiuni ale mufelor!!!!!!!!!!!!!! Si inca o data comentatorii de ocazie care nu fac altceva decat sa debiteze aiureli mai degraba ar da si ei o solutie pentru situatia in care sunt. Am pe birou un hdd de 3 mil care il tin de bibelou!!!! Si larisu care probabil esti un reprezentant al firmei, nu era evident daca s-au uitat patru persoane la hdd sa observe urmele de "maltratari fizice"? Instalarea unui hdd nu presupune utilizarea unui ciocan pentru cine nu stia!!!!!
- RIP-Toranagah
- RIP
- Posts: 4049
- Joined: Sat Aug 20, 2005 7:11 pm
vanquish, ai dreptate, dacă mă consideri un comentator de ocazie. Este adevărat, că m-am băgat pe acest thread ca musca-n lapte. Dar trebuie să ştii, că nu am absolut nici o tangenţă cu larisu, sau cu firma ItDirect. Eu mi-am exprimat părerea văzând doar pozele de mai sus.
Sfat vrei, sfat îţi dau: poţi să uiţi de garanţie. Sincer îmi pare rău, că te-ai ales cu un bibelou de 300RON pe birou, dar rămâne să descoperi tu, cine a fost idiotul, care a bruscat HD-ul respectiv în aşa hal.
Sfat vrei, sfat îţi dau: poţi să uiţi de garanţie. Sincer îmi pare rău, că te-ai ales cu un bibelou de 300RON pe birou, dar rămâne să descoperi tu, cine a fost idiotul, care a bruscat HD-ul respectiv în aşa hal.
- moonwalker
- Posts: 1149
- Joined: Wed Jul 31, 2002 3:00 am
Comentariu de ocazie: atata timp cat transportul acestei unitati a fost efectuat de o terta parte, orice fel de acuzatii, venite din oricare parte, sunt nefondate.
vanquish, eu nu vad solutie la problema ta.
Intrebare: cum poate un client sa se asigure ca poate dovedi trimiterea unui produs la garantie, prin curier, in stare de perfecta integritate fizica? Cu alte cuvinte, dand un vot de incredere lui vanquish, ce trebuia el sa faca pentru a dovedi ca trimite la garantie acel HDD fara vreun defect fizic vizibil?
vanquish, eu nu vad solutie la problema ta.
Intrebare: cum poate un client sa se asigure ca poate dovedi trimiterea unui produs la garantie, prin curier, in stare de perfecta integritate fizica? Cu alte cuvinte, dand un vot de incredere lui vanquish, ce trebuia el sa faca pentru a dovedi ca trimite la garantie acel HDD fara vreun defect fizic vizibil?
All humans want is just a little more than they'll ever get...
Chiar ştii să foloseşti Google?
Chiar ştii să foloseşti Google?
Eu am procedat în felul următor: am filmat operaţiunea de la ambalare a produsului constatat defect până în momentul predării curierului (18 minute), iar filmuleţul l-am păstrat la mine. În schimb, am trimis firmei (era prima dată când făceam comandă pe net şi am avut o presimţire că ar putea fi probleme şi deci m-am asigurat) filmuleţul pe cd în care prezentam modul în care mi-au ajuns produsele (aproximativ jumătate de oră) şi felul în care le-am asamblat. Bine, dispun de o cameră video şi timp, dar cred că în felul ăsta nu mai are nimeni nimic de zis şi dacă erau probleme de genul de mai sus (din fericire în cazul meu nu au fost) curierul sau firma cam aveau probleme. Asta e România, din păcate, vă sugerez să faceţi la fel, dacă aveţi telefoane mobile măcar trageţi nişte poze. Cred că unii curieri dacă văd pe cutie scris "fragil" intenţionat o manevrează neglijent. Dar până la a a junge în halul ăla e mult. Nu ştiu ce s-a întâmplat în cazul de faţă, dar în mod clar doar de la transport nu arăta aşa.moonwalker wrote: Intrebare: cum poate un client sa se asigure ca poate dovedi trimiterea unui produs la garantie, prin curier, in stare de perfecta integritate fizica?
PS: În cazul meu e vorba de altă firmă.
***** Tutunul ucide. Încet.*****
Un miliard de oameni vor muri până în 2100 din cauza fumatului = 1 din 2 fumători.
Câte un om la fiecare 6 secunde... 5. 4. 3. 2. 1.
Un miliard de oameni vor muri până în 2100 din cauza fumatului = 1 din 2 fumători.
Câte un om la fiecare 6 secunde... 5. 4. 3. 2. 1.
- rob_debruce
- Posts: 619
- Joined: Sun Feb 20, 2005 6:03 pm
Din ce-am vazut aici pot trage urmatoarea concluzie: HDD a fost ambalat bine si ma indoiesc ca in timpul transportului a patit asa ceva.Ca sa se indoie metalul acesta trebuie sa faca contact direct cu cimentul sau gresia de la o inaltime destul de mare.In cazul nostru el a fost ambalat deci acest soc este clar ca nu avea cum sa apara in timpul transportului chiar daca ar fi dat cu curierul cu el de pamant in mod intentionat.Se evidentiaza astfel 3 posibilitati:
1.vanquish a primit HDD'ul in aceasta situatie- infirmata deoarece spune ca are martori ca nu a prezentat urme de maltratare
2.vanquish l-a scapat pe jos si l-a trimis in speranta ca cei de la service nu vor observa.
3.HDD le-a scapat din mana celor de la service si au dat vina pe vanquish, ceea ce ma indoiesc pt ca o firma care se respecta asa cum este IT Direct nu se manjeste pt un HDD.
Cam atat am avut de zis...Sa auzim de bine.PS:Am primit multe HDD'uri precum si alte componente prin diversi curieri dar nu am avut probleme niciodata.
1.vanquish a primit HDD'ul in aceasta situatie- infirmata deoarece spune ca are martori ca nu a prezentat urme de maltratare
2.vanquish l-a scapat pe jos si l-a trimis in speranta ca cei de la service nu vor observa.
3.HDD le-a scapat din mana celor de la service si au dat vina pe vanquish, ceea ce ma indoiesc pt ca o firma care se respecta asa cum este IT Direct nu se manjeste pt un HDD.
Cam atat am avut de zis...Sa auzim de bine.PS:Am primit multe HDD'uri precum si alte componente prin diversi curieri dar nu am avut probleme niciodata.
daca dragoste nu este, nimic nu este...
_______________________________________
E6600@3,6G;XP120 ;Abit AW9D-MAX;2x1024TEAM Xtreem PC6400 ;waiting for R600; WD Raptor 74 ;Audigy2 zs;sirtec 620w ;LG204WT
_______________________________________
E6600@3,6G;XP120 ;Abit AW9D-MAX;2x1024TEAM Xtreem PC6400 ;waiting for R600; WD Raptor 74 ;Audigy2 zs;sirtec 620w ;LG204WT
inca o data spun ca hdd a fost lovit si nu scapat. NU prezinta alte defecte in afara de cele vazute in poze. De la transport nu avea cum sa fie!!! Ceva s-a intamplat la firma, pt ca, cat timp a stat hdd-ul la mine a fost numai in punga aceea cu care a venit, pana la instalare
. As fi gasit bucatile lipsa din marginile defecte. A fost si greseala mea ca nu am facut poze macar la hdd, dar nu m-am gandit niciodata ca se poate intampla asa ceva.
. As fi gasit bucatile lipsa din marginile defecte. A fost si greseala mea ca nu am facut poze macar la hdd, dar nu m-am gandit niciodata ca se poate intampla asa ceva.
offf!!! itdirect. itdirect..oameni buni daca nu sunteti multumiti nu mai luati de la itdirect si gata...luati de la pcgarage,shopit,extreme-computers... eu am primit sapt trecuta o sursa de la itdirect comandata de pe net si care merge impecabil.
P.S.: nu mai dati vina in halul asta pe curieri, ei merg pe drum de asfalt nu prin munti si prin mlastini!!
P.S.: nu mai dati vina in halul asta pe curieri, ei merg pe drum de asfalt nu prin munti si prin mlastini!!
OFF-TOPIC: stai tu linistit ca nu in timpul mersului se intampla cele mai mari pagubeserbanel wrote:P.S.: nu mai dati vina in halul asta pe curieri, ei merg pe drum de asfalt nu prin munti si prin mlastini!!
![maniac [smilie=maniac.gif]](./images/smilies/maniac.gif)
Prison rape is the deterrent for me not to commit crime.

When the heart is ungoverned by reason, charlatans have powerful tools to decieve.
Mai jos vedeti cum mi-a venit HDD-ul de la itdirect: in punguta lui originala, sigilat, pus intre 2 pungi cu aer si inconjurat de burete.
Nici daca-l izbesti de podea nu are cum sa prezinte urme vizibile de deteriorare.
Ramine la latitudinea voastra sa apreciati daca produsele sunt ambalate corespunzator sau nu.
Pentru mine itdirect ramine aceeasi firma care se respecta si te respecta.
Nici daca-l izbesti de podea nu are cum sa prezinte urme vizibile de deteriorare.
Ramine la latitudinea voastra sa apreciati daca produsele sunt ambalate corespunzator sau nu.
Pentru mine itdirect ramine aceeasi firma care se respecta si te respecta.
...un fleac...m-au ciuruit...
...asa ca foloseste codul de voucher W33XPSQD in comenzile tale la PC Garage si vei primi discount 1%...
...asa ca foloseste codul de voucher W33XPSQD in comenzile tale la PC Garage si vei primi discount 1%...
Eu mi-am luat acum vreo 3 luni cateva componente de la itdirect si cateva din alta parte si pentru ca am zis sa nu stric ceva la asamblare mi-am rugat un prieten care se ocupa cu asa ceva, sa ma ajute. Cand am fost sa-mi iau si ultima componenta de la itdirect am fost intrebat daca nu doresc sa mi-l asambleze ei, GRATUIT, nici nu au vrut sa primeasca nimic pentru efort.
Concluzia: SERVICI PROMTE SI IREPROSABILE, nota 10 pentru itdirect!!!
Concluzia: SERVICI PROMTE SI IREPROSABILE, nota 10 pentru itdirect!!!