SPOILER wrote:Am luat exoscheletul de acolo, dar tot am probleme cu radiatiile.
Mai vad maine cum fac dupa ce imi iau placa video Un Palit 7600GS cu 330RON. Acum joc pe un GeCube 9550 Extreme de la un prieten, el fiind plecat cateva zile, l-am rugat sa-mi lase mie ca sa joc Stalker.
Mmmm am terminat si eu jocul, am ajuns in reactor si s-a terminat ceva de genu am apasat f mi-a aratat un film si gata, nici pe strelok nu l-am gasit... Am auzit ca are 7 finaluri cum!?
Am si eu o intrebare?
O trecut destul timp de cand o aparut jocul si cred ca destui l-o terminat.Asa ca sunt curios sa vad din cei care l-o terminat, care si-o dorit macar 3 zile dupa, sa viziteze real imprejurimile Cernobylului.Ca eu sincer si aku parca as vrea (desi l-am terminat acum 1 luna jumate)
Jocul e cu mult peste medie si mi se pare o balsfemie sa il poti compara cu Doom 3 de exemplu. Are AI-ul foarte bine pus la punct si ramai cu gura cascata cand un bot se retrage din calea ta daca constata ca ai o arma mai puternica si mai precisa.Te ataca in haita, prin invaluire, si numai cand sunt sustinuti cu foc de camarazi. Grafica e excelenta, dar atentie, conteaza driverul placii video si ramul. Mie cu un Conroe 6300-oc la 2,8 Gh-si o placa ATI X1950 pro-mi-a facut o gramada de figuri pana ce am mai pus inca 1G ram. Acum imi merge uns si la rezolutii maximale. Un singur joc a mai avut un AI atat de dezvoltat si anume
Operation Flashpoint de la Bohemia Interactive [ 2001]. Desi jocul e vechi si grafica ceva mai slaba incercati totusi sa jucati cele trei serii ale brandului si nu veti fii dezamagiti-Op.Flashpoint-Could war, Red Hummer, Resistance. De altfel a aparut si continuarea acum de curand-ArmA-Armed Assault -joc care, dupa parerea mea ar putea rivaliza cu STALKER daca ar avea acelasi feeling. Ambele jocuri fac parte din categoria ,,Realistic Game'' insa pentru noi gamerii-in parte blazati de atata jucat-conteaza mai mult atmosfera din Stalker, faptul ca iti induce sentimentul de real, ca participi concret la actiune. In concluzie, ma intreb cine si cand va putea lua locul acestuia, de departe cel mai bun joc al ultimilor ani
Din punctul meu de vedere STALKER mi se pare un joc deosebit deoarece descrie un eveniment care sa intamplat si cum ar veni.. dezvolta o continuare a acestui eveniment. Imprejurimile din joc, dau o atmosfera incredibila care pe langa faptul ca te sperie te moralizeaza si te face sa joci in continuare cu mai multa forta(pe la jumatea jocului am vrut sa ma las da vreo cateva zile am avut park mustrari de constiinta si n-am putut sa ma las) .In comparatie cu Nosferatus, (alt joc horror)care si acesta sperie, dar parca aici te face sa renunti ca mai departe nu gasesti ceva mult mai important.
Aceasta este parera mea despre STALKER , sper sa o imartasesc si la ALTII
scorilo10 wrote:...atentie, conteaza driverul placii video si ramul. Mie cu un Conroe 6300-oc la 2,8 Gh-si o placa ATI X1950 pro-mi-a facut o gramada de figuri pana ce am mai pus inca 1G ram. Acum imi merge uns si la rezolutii maximale. Un singur joc a mai avut un AI atat de dezvoltat si anume Operation Flashpoint de la Bohemia Interactive [ 2001]. Desi jocul e vechi si grafica ceva mai slaba incercati totusi sa jucati cele trei serii ale brandului si nu veti fii dezamagiti-Op.Flashpoint-Could war, Red Hummer, Resistance. De altfel a aparut si continuarea acum de curand-ArmA-Armed Assault
1. Spune si driver-ul care l-ai folosit, poate ii ajuta cu ceva pe cei cu X1950Pro.
2. Armed Assault, nu este continuarea lui Operation Flashpoint. Operation Flashpoint 2 este in lucru de ceva timp si va fi lansat undeva in 2008.
1.-L-am luat de pe site-ul lor-www.ati.amd.com-sau cam asa ceva. E aparut pe 31 mai si in mod sigur e mai bun decat driverul original de la His. Problema e cand dezactivezi driverele din control panel-trebuie sa dezactivezi ,, driver uninstall utility'' care le dezactiveaza pe toate, nu sa le iei pe rand. Mai poti sa iei ultimile
drivere si de pe site-ul producatorului propiu in cazul meu His
2.-Mai mult de 100% Armed Asaullt este urmarea lui Op. Flashpoint. De altfel si controalele sunt identice. Daca ai jucat Op. Flsh. incearca-l si pe asta. In mod sigur este un joc reusit si destul de dificil cu un AI evoluat si bine pus la punct. Si daca mai vrei sa joci un joc excelent eauta ,, Darwinia''-are numai 100 Mg dar
o sa ramai ,,Bouche Bee''
alex_06 wrote:Am si eu o intrebare?
O trecut destul timp de cand o aparut jocul si cred ca destui l-o terminat.Asa ca sunt curios sa vad din cei care l-o terminat, care si-o dorit macar 3 zile dupa, sa viziteze real imprejurimile Cernobylului.Ca eu sincer si aku parca as vrea (desi l-am terminat acum 1 luna jumate)
NImic din ce e pe harta aia nu e in realitate pe langa cernobal. Sunt doua orase in apropiere, unu la la sud Cernobal si la west foarte aproape de centrala Prypiat. Oricum nu cred ca se astepta cineva sa fie reala harta , si totusi care sunt alea 7 feluri de a termina jocul! La mine s-a terminta ca nuca'n perete, am ajuns in reactor am apasat f si mi-a aratat un film cu persoana mea intre copaci si cu ochii albi , asta dupa ce era sa raman de doua ori fara tastatura in timpul jocului. Ma refer ca eu un final prea calm pt cati pumni a luat tastatura. In fine ideea era cum pot face celalalte finaluri!?
puffu, in ceea ce privesc cele 7 finaluri am sa-l citez pe Alien-base cu cateva pagini in urma:
ATENTIE - Spoiler
Alien-base wrote:1. Finish the game with more than 50,000 RU.
2. Finish the game with either 0 RU or less than 50,000.
3. Finish the game with good reputation.
4. Finish the game with bad reputaion.
5. Finish the game with the The General killed and The Duty Leader killed.
6. Get the decoder and decline the offer the C-Conciousness people give you.
7. Get the decoder and join the C-Conciousness people.
Finalurile 1-5 toate sunt "bad" si toate sfarsesc la monolyth in functie de criteriile de mai sus.
Pt finalul 6-7 imediat dupa ce termini X18 iti apare in PDA un quest - "Look for the guide" dar se pare ca si asta a fost greu de vazut pt unii, asta e.
Te duci la guide asta si iti zice ca doctorul este in ascunzatoatea lui Strelok, il gasesti acolo pe doc si iti zice ca tu esti Strelok si ca monolyth este o iluzie. Iti zice ca in Prypiat gasesti un decoder pt usa secreta ce duce in spatele la monolyth si cand ajungi la cernobyl nu te duci la monolyth sa iti pui dorinta , in schimb te duci la usa asta.
Acolo vei intalnii adevarul si vei avea 2 optiuni dintre care una este rea iar cealalta iti deschide zona din spatele reactorului, care dupa ce o termini ajungi la singurul sfarsit bun.
It's good to admit that you're wrong, but it's better to be right.
Mda un joc bunicel... e singurul fps care am avut rabdare sa il termin de doua ori, pana acuma de orice fps ma apucam a doua oara, dupa 10-20 de minute de joc ma plictiseam. Daca nu avea atatea buguri era aproape perfect , am vazut 3 finaluri... in fine dragut joc, dupa ce imi schimb placa video poate mai incerc pe detalii maxime
M-am plictisit de el , l-am jucat o zi apoi aveam o stare de voma de la acest joc....nici la fear nu am avut aceasta stare ....:| deci buguri cat cuprinde , efectul prafuit in DX8.1 a dat jocului o atmosfera mai naspa ... Oricum pe sistemul Intel Core 2 Duo E4300 3.0 , ATI RADEON X1950XTX , 3GB ram se misca beton ........Vreau sa imi explicati si mie de ce nori nu se misca deloc , doar cand te uiti in jos se schimba lumina ......mi se pare o porcarie
AlexandruDarkLord wrote:M-am plictisit de el , l-am jucat o zi apoi aveam o stare de voma de la acest joc....nici la fear nu am avut aceasta stare ....:| deci buguri cat cuprinde , efectul prafuit in DX8.1 a dat jocului o atmosfera mai naspa ... Oricum pe sistemul Intel Core 2 Duo E4300 3.0 , ATI RADEON X1950XTX , 3GB ram se misca beton ........Vreau sa imi explicati si mie de ce nori nu se misca deloc , doar cand te uiti in jos se schimba lumina ......mi se pare o porcarie
DarkLord.. cre ca ai o versiune prea iradiata de STALKER Vezi poate faci rost de niste injectii dalea verzi.
S.T.A.L.K.E.R. Shader Mod-u ala nu prea face mare branza. Sincer prefer sa-mi modific singur setarile pentru GlobalIllumination. [pas cu pas.. pana crapa placa ] http://www.tweakguides.com/STALKER_7.html
Ba face, noaptea când aveam în jur de 12-13fps acuma am peste 45, jocul se vede mai bine, rulează mai bine pe lângă astea nu este nici un patch oficial.
Abbandon... am downloadat patch-ul asta. Dar structura din zip-ul acela e diferita decat cea pe care o am eu in folder-ul jocului. De exemplu eu n-am folder-ul shaders sau gamedata.....Am doar "bin", si in el folder-ul "dedicated". Help?
PS: Ma simt obligat sa va spun ce imbunatatiri a adus acel gb de memorie ram pe care l-am achizitionat (pentru ca am poluat mult timp topicul acesta, plangandu-ma de framerate prost). Ei bine, din pacate am avut dreptate: cu 2gb ram nu mai am swap si .. cam atat. Acelasi framerate scazut in stalker si nu numai (bine, COJ merge simtitor mai bine, dar e un caz izolat).
alexwinfast wrote:PS: Sa nu aud de console modate ca fac bube...o consola modata e ca o masina cu pedale...iti bati joc de consola!
Mania vitezei ne omoara. Spune NU. Vasleste cu grija.
Pui shaderele în main folder, apoi bagi true la shaders, îţi zice în readmeul ăla cum stă treaba. Diferenţele sunt simţitoare atât din punct de vedere vizual cât şi al performanţei.
Abbandon, stai, ia-o usurel
Am incercat eu sa pun alea, dar nu am observat nici o imbunatatire - nici la calitatea imaginii nici la nr. de fps; poate ca nu am pus eu patch-ul cum trebuie. Deci, in directorul principal al jocului, am un singur folder: "bin". Trebuie sa pun folderul gamedata in directorul acela principal ("Stalker - shdow of cernobyl")? Sau trebuie sa pun folder-ul "FLOAT32_4247_036a_RELEASE" care are in componenta lui "gamedata"? Practic, dupa ce pun patch-ul, in folder-ul "Stalker - Shadow of cernobyl" voi avea 2 foldere: unul "bin" si celalalt... "gamedata" sau "FLOAT32_4247_036a_RELEASE"? [sunt confuz].
Mi se pare ciudat ca nu trebuie sa dau overwrite la ceva fisiere...
PS: de modificat, am modificat fisierul "fsgame.ltx", punand "true" unde era necesar; acolo m-am descurcat.
alexwinfast wrote:PS: Sa nu aud de console modate ca fac bube...o consola modata e ca o masina cu pedale...iti bati joc de consola!
Mania vitezei ne omoara. Spune NU. Vasleste cu grija.
Buna ziua. Pe un 8800 GTS, 2 GB Ram, si Core Duo 6420 am multe stopuri in joc. Am pus jocul pe detalii maxime si AA 4x. Ruleaza fluent, dar apar stopuri dese. Din ce cauza apar ?
Voua nu vi se pare penal ca inamicii se respawneaza in cele mai de ***** locuri? De exemplu eram intr-o casuta la o frontiera intre zone si in fata mea din neant apare un bandit, era sa fac caca pe mine si pe pereti cand mi-a sarit ala in fata din neant.
Sau mai sunt faze retardate cand treci granita si in fata iti apar 2-3 soldati care imediat cum ai deschis ochii (adica s-a terminat loadul) te ucid. Era sa raman blocat la o faza in acest fel. E de ***** ca aia se tot respawneaza in cele mai nepotrivite locuri.
Si apropos, exista vreo metoda de a calatori rapid? ca eu inca ma chinui perpedes cate 15minute
Abbandon, incercasem si asta la un moment dat... esti sigur ca arata si se misca mai bine? Eu sincer nu vad NICI o diferenta...
Statich: da, jocul nu e chiar asa bine facut. Initial eu am crezut ca Stalkerii nu-si dau deloc respawn (asa mi se parea si normal/realist) dar dupa ce m-am chinuit sa omor pe fiecare in parte la junkyard-ul acela, ma trezesc a doua zi cu inca 70 000 de omusteni trangand in mine (tot la junkyard). Si iar da-le la fundulet, iar stai si auzi aceeasi replica ce le iese din gura cand sunt la pamant: "ştonibuci" sau ceva de genul asta [n-am jucat demult, nu mai tin minte exact cum era cuvantul, dar parca avea in componenta lui "buci"]. Jocul e cam monoton.. nu e chiar o capodopera....
alexwinfast wrote:PS: Sa nu aud de console modate ca fac bube...o consola modata e ca o masina cu pedale...iti bati joc de consola!
Mania vitezei ne omoara. Spune NU. Vasleste cu grija.
Am omorât azi vro câteva sute de soldaţi, am luat o pauză că mi s-a luat. După ce m-am chinuit să omor vro 6-7 divizii de stalkeri, mai vin două elicoptere care mă aşteaptă la intrare.
StaTich wrote:
Si apropos, exista vreo metoda de a calatori rapid? ca eu inca ma chinui perpedes cate 15minute
Parca exista un mod care face vehiculele utilizabile, nu stiu cat de bun e deoarce nu l-am jucat, poate cineva care l-a incercat sa isi dea cu parerea.
7950x3D Zotac 4090 AMP Extreme Airo MSI MPG B650 Edge Wifi Lian Li Galahad 360 V2 32GB Kingston Renegade RGB Z 6000ghz SSD: Kingston KC3000 2TB, 2x Samsung 970 Evo 1TB Lian Li O11 Dynamic Evo Corsair HX1500i Samsung Odyssey G9 Neo
Sunt nou pe aici , sunt nou jucator de Stalker, si am vazut pe aici tot felul de pareri despre joc.
De aceea, vreau sa va intreb cati dintre voi ati citit cartea fratilor Strugatky, care a stat la baza filmului si acum a jocului?
Puneti mana, cititi-o pentru a intelege Zona. Asta, normal, pentru cei caroara acest joc inseamna ceva.
Stiti de ce imi aduce aminte Stalker?
De Freelancer, varianta initiala, fara mod-uri sau patch-uri...
Simplitate si realism!
Am instalat si eu shader mod acela si intraver mareste performanta MULTTT.
Bine nu va asteptati acum la minuni dar eu am remarcat intre 20-50 % cresteri.
Inca nu am reusit sami dau seama de diferentele vizuale...asta e bine ca imi creste performanta
As a performer of the dark arts, I DEMAND that the Directx10 client also features Devil Rays!
Hmm, cam nasol sa treaba cand am vazut ss unul langa altul.
Pachul acesta nu inbunatateste DELOC grafica si o face mai slaba, de aici si cresterile de performanta.
Nush dc in primul screan performanta in loc sa creasca scade
.....Before.........................After.....
Sar putea sa se merite instalat doar de cei care vor sa il joace totusi in dx9 si au probleme de performanta la interioare ( unde si scresterile de performanta sunt cele mai mari )
As a performer of the dark arts, I DEMAND that the Directx10 client also features Devil Rays!
Saved games. Saved games from 1.0003 version will work with 1.0004 version.
Connectivity.
Connecting to the server will be possible only if the host's version of the game is the same as yours.
Patch 1.0004 changes and fixes:
Optimization:
1. Calculating detailed objects was moved to the second CPU stream.
2. Engine optimization, which resulted in FPS 10-15% gain.
3. Shaders optimization.
MP features:
1. Implemented the standalone dedicated server.
2. Retail version now works correctly with the standalone dedicated server.
3. Added remote control for the dedicated server.
4. Max ping disconnect option implemented.
5. Self-correcting network packets wrapper was implemented. This resulted in better ping values and traffic reduction by 50-100%.
6. Artifacts counter is not shown in the statistics.
7. Checking available maps without disconnecting the current game is now possible.
8. The list of the players is not dropped to the beginning upon the attempt to scroll it. Now it became easier to put the players on ban voting.
9. Fixed some bugs with defining the cause of death.
10. The exploded grenade does not continue lying on the ground after the detonation.
11. Fixed the artifact activation and the spawned anomalous zone functioning algorithm.
MP crash fix:
Fixed all known crashes.
SP fixes:
1. Fixed the bug with shooting from the grenade launcher. The grenade is fired with the first shot now.
2. Fixed the disappearing weapons when crouching for a long time.
3. Fixed the game crash on Pripyat location, when the player approached any of the monolithians' camps.
4. Fixed Voronin's tasks to eliminate the bandit Poker.
5. Fixed the random quests at the Wild Territory.
6. Fixed the random task to destroy the bandits' camp at the Cordon.
7. Fixed the random Barkeep's task to clear the snorks lair at the Dark Valley.
8. Fixed the bug with the automatic task to defend the camp when switching location or saving/loading the game.
9. Fixed the random quest to destroy the mutants lair when pseudo dogs are nearby.
10. Fixed the task to destroy the mutants lair.
11. Fixed the random tasks with the raids of characters' camps.
12. Fixed the choice of goods at Barkeep and Petrenko after completing the random tasks.
13. The wounded do not run away from the grenade now.
14. The zombies at Yantar do not run from the grenade now.
15. Fixed the crash caused by the patrol route at Yantar.
16. Fixed the crash caused by the patrol route at Agroprom Research Institute.
17. Fixed the task with getting rid of the Duty group in the village at the Military Warehouses level.
18. Fixed the bug with repeating the scene of the Duty group ambush at the beginning of the Military Warehouses level.
19. Fixed the bug with camera fly-through on the stadium at Pripyat.
20. Fixed the bug with Bes character, when the latter couldn't be healed.
At 3a.m. The Road becomes my own Racetrack !!! We ride together we die together, we are rider's 4 life
A mai jucat cineva STALKER in Vista ? Cum i-a mers ? Mie daca pe sistemul din profil mi-a mers superb in XP pe 1280x1024 cu toate detaliile la maxim, in Vista imi merge frame cu frame aproape, desi am instalati ultimii driveri la toate componentele inclusiv placa video, 162.22. Ce se intampla ? Daca pun toate detaliile la maxim in Vista si activez si AA la maxim (desi jocul nu suporta), rupe. Dar cand vreau sa fac o pauza si sa ies din joc, cand intru inapoi la fel, merge undeva pe la 10 FPS. Opresc si pornesc AA dar nu mai are nici un efect. La voi cum se misca si cum ati procedat sa va mearga bine in Vista ? Restul jocurilor merg fain, numai la Stalker am probleme in Vista.
mie imi merge perfect in vista, cu totu la max....nu am absolut nici o pb. nu joc yo de fel cu AA....chair nu ma impresioneaza. din pctu meu de vedere, mananca doar resurse....asa am fost dintotdeauna, si asa o sa fiu. deci...fara AA imi mere perfect. cu AA nu am incercat si nici nu o sa incerc
razvanrazy wrote:mie imi merge perfect in vista, cu totu la max....nu am absolut nici o pb. nu joc yo de fel cu AA....chair nu ma impresioneaza. din pctu meu de vedere, mananca doar resurse....asa am fost dintotdeauna, si asa o sa fiu. deci...fara AA imi mere perfect. cu AA nu am incercat si nici nu o sa incerc
Spune-mi te rog, ce configuratie ai si ce versiune de Vista (daca e pe 32 sau 64 bits) ? Mie pe un 8800 GTS, 2 GB DDRAM si Core Duo 6420 face probleme mari Stalker in Vista chiar si pe detalii LOW. Ultima versiune de driver e 162.22. Am si Vista pe 64 bits.
Athlon 64 X2 4400+, 2 gb ram, 8600 gt, vista 32 biti. driverele nush exact care sunt, dar cred k sunt ultimile, inainte de astea beta pt bioshock. merge perfect, avand unele mici sacadari cand sunt multi inamici si fulgera.