Bre, imi dai dureri de cap si imi pica mamaliga aia periculoasa prost.

Pentru inceput, paralela intre un simulator spatial si un joc fantasy cu padurici e din start... um... da.

WoW e bazat pe un sistem de 'tries' pe partea de pve, pe cand eve are partea pve slab dezvoltata (misiuni de agent, iar ca boss gen wow sa zicem ca ar fi overlordu de complex L3 ? ) deci partea cu permadeath pica de la stadiul de principiu. Vezi esecul SW: Galaxies aici, toata lumea fugea sa fie Jedi dar producatorii au 'omis' sa mentioneze ca daca mori ca Jedi e GG si da-i cu new char. Rezulta flop, massive reroll pe alt mmorpg. Drama ai si in ghilda pe un server pve al carei singur scop e craftatul rochiilor roz, next.
Referitor la posturile mele precedente ca vad ca se cer dezvoltari (eu sunt de parere ca nu trebuie sa vorbesti mult ca sa transmiti ideea, altora IE mai greu aici),da, sunt plansete masive ca intr-un final blizzard a facut o imensa dreptate si va descatusa portile celor mai dificile zone facute ca sa vedem nspe mii de topicuri peste trei luni cu titluri gen 'OMG AM MURIT LA TRASHU DE LA PRIMU WAVE DIN HYJAL, NERF PLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEASE', evident topic initiat de un gagiu' in albastre/verzi care nu s-a obosit sa-si fara prequestu de karazhan (btw, asta e pt tine fish: singura instanta pentru care nu va trebui sa faci prequest va fi si prima, cea mai usoara, de 10 oameni, karazhan-ul. Simti ironia ? ).
Ce va face blizzard sa-si pastreze clientii ? The nerfbat hits (aici am nspe exemple, de la holy fire-ul de la maiden, continuand cu TRASH-ul din SSC (LOL) cu ce este acum pateticul de Kael'Thas). Si asta se va extinde la tot ce inseamna Mount Hyjal/Black Temple, si, ulterior, Sunwell. Asta evident ca va creste tensiunea tuturor celor care s-au chinuit cu primele versiuni ale respectivelor encounter-uri. Le scade din bucuria succesului, bucurie resimtita atunci ? Nu. Le va produce o oarecare jena cand il vede pe Gigi habarnistu' despre care tot serverul stie ca ia gold ca nesatulu de la chinezi si nu stie sa tancheze nici un sobolan cu aceeasi umeri ca el ? Dap.
Dificultatea din raiduri se reduce la formule matematice de dps si linii desenate pe harta "tu te duci acolo si eu vin aici". Pentru ca nu poti avea mai mult intr-un joc care vrea sa fie simplu si fun.
Aici gresesti. Stiu multe ghilde care au teoria spotless dar nu pot trece mai departe din cauza executiei. Sunt mult mai multe variabile si mai multe lucruri random care se intampla intr-un fight din TBC comparativ cu vanilla wow.
In cata masura am adus eu macar vorba de acest expansion? Zero. Zilch. Nada. Tot ce-am pomenit pana acum au fost lucruri cat se poate de generale.
doar vroiam sa subliniez diferentele vastre intre ce a fost si ce este World of Warcraft.
Cum poti sa faci o comparatie intre T0 si T1 fara sa cunosti T1 ? Q.E.D
Va doresc tuturor sa faceti ce faceti cu pasiune caci altfel doar o faceti ca sa treaca timpul si 'viata-i grea da' trece'.
P.S: nu mai adauga dupa ce dai un post !
P.S.2: Eviti topicul cu sis !
