Edge wrote:Frumos. Inca o dovada ca nu totul se reduce la marimea armatei, ci la mintea din spatele unitatilor.
Ca o mica paranteza, tocmai marimea armatei reprezinta mai nou, subiect de polemica printre fani, ceea ce se condamna fiind faptul ca terranul s-a folosit de prea putine unitati pentru a castiga meciul (anume Marauder, Thor si Ghost). Si totusi, procesul de alegere a unitatilor a fost foarte bine gandit: Marauder este un counter foarte bun pentru Stalker si Thor (atentie) un counter excelent pentru Colossus, din simplul motiv ca Thor a fost proiectat Anti-Air iar Colossus, datorita inaltiimii, fiind o unitate aeriana. Protossul ar fi castigat daca ar fi renuntat la Colossus in favoarea Immortal-ului, unitate ce reneaga damage-ul mai mare de 10 si-l coboara la aceasta valoare. Dar cum zicea si Edge, conteaza foarte mult mintea jucatorului.
@ .naioro.: Vezi ca ai scris "atanjat"!
fixed.
da' oare cat il mai lungesc? multa lume crede ca acuma de sarbatori ar fi un bun prilej, mai ales de marketing, dar sincer, pana la anul nu cred ca-l vedem. parerea mea.
Corect. Nu mai trag sperante nici pentru beta anul asta, dar pentru jocul full ?!
La anul insa ma astept sa il jucam undeva in vara spre toamna . Eh, om trai si om vedea.
Si cum nici o neasteptare nu vine niciodata singura, am aflat ca nici G4 - Arcania nu mai iese anul asta .
Scuzatzi offtopic-ul , dar simteam nevoia sa-mi vars amarul ... atata asteptam si eu .
-- "I have to think hard in order to name an interesting man who doesn't drink"
Burt Reynolds.
sincer nu cred ca blizzard va lansa Star Craft 2 sau Diablo 3, pana nu va terminat de muls tot ce se poate mulge din WOW. Sigur au ei niste statistici, si nu ar face greseala sa-si concureze propriul produs.
In mana tin ceea ce pot face cu mintea! by me
Oamenii seriosi sunt niste copii frustrati! by me
Dupa caine, arma este cel mai bun prieten al omului! by me
Triumful oamenilor mici, e mai mare ca triumful oamenilor mari! by me
Realizezi ca StarCraft 2 n-are nici o treaba cu WoW, nu? Cu Diablo 3 hai sa zicem ca ar mai incapea loc de o comparatie daca privim mai de prin avion, ca doar deh MMORPG si RPG parca suna asemenea... Totusi, presupun ca sti ce inseamna MMO.
Altfel spus, chiar si cand Blizzard vor scoate un alt MMO tot nu "si-ar face singuri concurenta", in cel mai rau caz vor ramane cu aceeasi clienti (dar cel mai probabil isi vor aduce altii noi deasemenea)... De exemplu, consideri ca ncsoft "isi fac singuri concurenta" (in caz ca nu sti au lansate ca jocuri MMO in momentul de fata: Lineage, Lineage 2, Guild Wars, City of Heroes, Exteel si titlul nou Aion)? In nici un caz, doar isi atrag o gama mai variata de jucatori.
Oricum, Blizzard mai are mult de "muls" din WoW, dar lansarea StarCraft 2 (sau Diablo 3) n-are nici cea mai mica legatura cu asta. Ca si pana acum, jocurile Blizzard sunt lansate "when it's done", simplu.
It's good to admit that you're wrong, but it's better to be right.
Edge wrote:Frumos. Inca o dovada ca nu totul se reduce la marimea armatei, ci la mintea din spatele unitatilor.
Ca o mica paranteza, tocmai marimea armatei reprezinta mai nou, subiect de polemica printre fani, ceea ce se condamna fiind faptul ca terranul s-a folosit de prea putine unitati pentru a castiga meciul (anume Marauder, Thor si Ghost). Si totusi, procesul de alegere a unitatilor a fost foarte bine gandit: Marauder este un counter foarte bun pentru Stalker si Thor (atentie) un counter excelent pentru Colossus, din simplul motiv ca Thor a fost proiectat Anti-Air iar Colossus, datorita inaltiimii, fiind o unitate aeriana. Protossul ar fi castigat daca ar fi renuntat la Colossus in favoarea Immortal-ului, unitate ce reneaga damage-ul mai mare de 10 si-l coboara la aceasta valoare. Dar cum zicea si Edge, conteaza foarte mult mintea jucatorului.
@ .naioro.: Vezi ca ai scris "atanjat"!
David Kim pur si simplu a jucat MULT mai bine. Nu a existat nici macar un moment in care el nu a fost deasupra situatiei. Nu a fost vorba de compozitia armatei neaparat ci de modul cum a fost folosita si de atitudinea pasiva a lui Yeon- Ho Lee. Momentul in care protoss-ul a pierdut meciul a fost cand a decis sa atace un "planetary fortress" in timp ce era atacat din spate de intreaga armata a lui David Kim. Greseala aia l-a costat meciul nu neaparat compozitia armatei. De multe ori un jucator bun poate sa castige cu o compozitie gresita a armatei atacand unde trebuie si cum trebuie. Pana atunci chiar si cu combinatia gresita de unitati reusise sa il impinga pe David Kim inapoi in baza.
Ai dreptate, esett. Sunt de acord ca strategia folosita i-a adus pierderea jocului, mai ales in fata unui jucator atat de talentat, David Kim, dar era imposibil pentru Yeon- Ho Le (sau cum l-o chema) sa castige doar cu respectivele untiati. Indiferent care ar fi fost strategia aplicata, ar fi fost sortita esecului....
Sorry ptr double post, dar vin din targ cu noutati. Nu sunt multe dar ne multumim si cu putin, nu?
O noua imagine in-game, din campania single-player...
*drooling*
Din cate se vede StarCraft II va fi oricum un joc bun. Nu se poate altfel.
Nu cred ca Blizzard va dezamagi de aceasta data, nici cu StarCraft II, nici Diablo 3.
Nu vreau sa ma bag in seama aiurea, daca s-a mai discutat cer iertare; dar s-a mai refurnizat vreo data a lansarii oficiale ?
Sa fie oare 2010 anul cu noroc ? in primavara, in toamna ?...
-- "I have to think hard in order to name an interesting man who doesn't drink"
Burt Reynolds.
E imposibil sa nu fi aflat data de lansare daca intr-adevar cei de la Blizzard ar fi anuntat-o. Ar fi aparut pe toate site-urile, forumurile, blogurile, despre IT. Beta-ul ar fi trebuit sa apara anul asta, dar se pare ca a fost amanat pentru primul sfert al anului urmator. Dar pana si informatia asta nu este confirmata, ci doar un zvon.
Totusi parca distanta dintre momentul in care anunta jocul si lansare a devenit prea mare. Dupa mine mai bine l-ar anunta mai tarziu dar sa-l scoata la data programata pentru lasnare. nu ma indoiesc ca StarCraft 2 va fi un joc bun, dar nu pot sa nu remarc neseriozitatea cu care Blizzard trateaza datele de lansare.
cand l-au anuntat deja erau toate rasele jucabile in multiplayer. deci in niciun caz nu se afla in stadiul "text pe o ciorna". amanarile sunt cauzate de battle-net 2.
SI-n plus de asta, daca e cum zice adijarca, mi se pare o cretinitate sa amani un joc din pricina multiplayer-ului .
Sa dea frate drumu la single-player sa se sature lumea de joc si de-abia dupa aia sa-i intereseze suportul on-line... Eu cel putin sunt genul de om care prefer de-o mie de ori campanie single decat skirmish on-line.
In fine, voiam sa subliniez ca BattleNet-ul n-ar fi trebuit sa fie un impediment pentru lansare.
Ca sa nu mai zic... 1000000 puncte in minus pentru lipsa LAN-ului ; dar asta s-a mai discutat .
Ce dreq sa facem... asteptam si albim cu totzii , un pic cate un pic .
-- "I have to think hard in order to name an interesting man who doesn't drink"
Burt Reynolds.
problema este ca si pentru single player va tb sa te conectezi la battle.net (daca imi aduc bine aminte). asa ca nu prea aveau cum sa-l lanseze astfel, nici macar pt single player.
Perfect de acord .
E exact ca si cu GTA 4, cand la fel trebuia sa ai net ca sa-l activezi.
Daca nu ma-nsel si Crysis Warhead parca trebuia sa verifice pe net data lansarii parca, sa nu care cumva sa fi facut rost cineva de el inainte ...
Jeez.
Si ca sa fiu si on-topic, o intrebare : pana la urma TERRATRON-u ala , sau cum se numea masinaria aia care se construia din toata baza terran-ilor, a fost pacaleala de 1 Aprilie ? sau este posibil sa existe vreun cheat care sa activeze manevra in jocul de single-player ?
-- "I have to think hard in order to name an interesting man who doesn't drink"
Burt Reynolds.
georgeleus wrote:Jeez.
Si ca sa fiu si on-topic, o intrebare : pana la urma TERRATRON-u ala , sau cum se numea masinaria aia care se construia din toata baza terran-ilor, a fost pacaleala de 1 Aprilie ? sau este posibil sa existe vreun cheat care sa activeze manevra in jocul de single-player ?
A fost o gluma.
As a performer of the dark arts, I DEMAND that the Directx10 client also features Devil Rays!
TheSmasher wrote:Oare la ce foloseste un astfel de sistem pentru partea de single player? E mai mult anti-piraterie. Inca odata, ce te faci cand nu ai net? Nu joci?
Este un sistem ce folosește jocului, joc ce nu este alcătuit doar din partea single player. Doar nu te așteptai să-l lanseze în versiune SP only, fără battle.net, doar că să te bucuri tu de el mai repede.
Cât despre activare și necesitatea conexiunii permanente la internet eu zic să așteptăm versiunea finală a battle.net-ului și apoi să înjurăm sau să lăudăm. Mai mult ca sigur se va găsi o soluție și pt. cei defavorizați. Și nu, nu mă refer la ceva ce ține de warez.
TheSmasher wrote:
ce te faci cand nu ai net? Nu joci?
Nope! Mai iesi si tu in parc cu prietena, sau in bar cu prieteni, sau la un film, sau mai citesti o carte. Exista viata si fara intrent sau starcraft2
Don't steal. The government hates competition.
Knowledge is power. Power corrupts. Study hard. Be Evil.
===============================
Voucher...G6TPRZ4K...PC Garage...1% reducere
TheSmasher wrote:
ce te faci cand nu ai net? Nu joci?
Nope! Mai iesi si tu in parc cu prietena, sau in bar cu prieteni, sau la un film, sau mai citesti o carte. Exista viata si fara intrent sau starcraft2
Agree. Doar ca e ciudat sa ai limitari din astea care sunt puse intentionat pentru a indeparta piratii. Oricum se pirateaza, indiferent de ce sistem de mega-autentificare la ei pe server sau mai stiu eu unde. Asadar, aceste metode sunt frustrante.
georgeleus wrote:Si ca sa fiu si on-topic, o intrebare : pana la urma TERRATRON-u ala , sau cum se numea masinaria aia care se construia din toata baza terran-ilor, a fost pacaleala de 1 Aprilie ? sau este posibil sa existe vreun cheat care sa activeze manevra in jocul de single-player ?
Din cate tin minte, ca deh, a trecut mult timp de atunci, se spunea ca Terratornul va aparea in editor. Oricum, trebuie sa va reamintesc, ca se pot face foarte multe in editor: de la crearea unor unitati complet noi (a se vedea filmuletu cu Brutalisk) pana la crearea de misiuni 3rd person.
Da' va dati seama ce s-ar intampla daca dupa ce-ar iesi s-ar constata bug-uri ?
Ce-au cazut capete la Microsoft dupa prezentarea lui '98, la Blizzard insa nush ce o sa se intample .
-- "I have to think hard in order to name an interesting man who doesn't drink"
Burt Reynolds.