Electronic (Dark ) Arts
Moderator: Moderatori
- alex burdusel
- Posts: 302
- Joined: Fri Jun 10, 2005 5:55 pm
Electronic (Dark ) Arts
Din ciclul orice atinge EA se transforma in praf ne luam azi la revedere de la Pandemic dezvoltatorii lui Destroy all humans ! si Mercenaries printre altele , lumea uita de gameri intr-un univers in care dolarii fac legea !
http://monstersgame.computergames.ro/?a ... =327000745
Re: Electronic (Dark ) Arts
Pot sa spun ca nu regret nici unul dintre titrurile amintite de tine. Nici unul nu a fost notabil.
- razvanrazy
- Posts: 764
- Joined: Thu Mar 22, 2007 9:23 am
Re: Electronic (Dark ) Arts
numai pentru Mercenaries 2 ar fi trebuit sa se desfiinteze. sper ca ultimul lor proiect, The Saboteur, sa nu fie un alt esec.
- Jizaz Craist
- Posts: 708
- Joined: Sun Oct 07, 2007 6:33 pm
Re: Electronic (Dark ) Arts
Mi se pare normal să-l închidă, din moment ce din 2005 încoace au făcut numai eşec după eşec. Şi aventura aia cu Batman a fost un dezastru total.
Asta e, gaming is an industry, not a charity. Cine i-a pus să accepte să lucreze la LOTR Conquest în loc de Battlefront 3? Nu EA a venit cu propunerea, ci New Line. Toată lumea ştia că licenţa EA expiră la începutul lui 2009, să zică bogdaproste că i-au lăsat să-l termine după catastrofa cu Batman. Mercenaries 2 a fost mort din faşă, de cînd s-au apucat să-l creeze exclusiv pentru PS3 pe vremea cînd nici nu era lansată şi dev kiturile nici nu erau complet funcţionale... FSW:TH a fost alt eşec. The Saboteur, care arată ca o copie ieftină de Assassin's Creed CU NAZIŞTI ŞI CULORI GEN SIN CITY CARE NU MAI SUNT LA MODĂ DIN 2006 OMG, nu pare prea grozav după patru ani de lucru - şi Pandemic deja avea planuri pentru un sequel! WTF?
Era un developer destul de promiţător generaţia trecută, dar noua generaţie i-a făcut praf. Pur şi simplu nu s-au adaptat, nici măcar cu tehnologia n-au ţinut pasul. Nu mă mir că îi închide. Ce să facă dacă n-aduceau profit deloc? Să trăiască din trecutul oarecum frumos nu se poate. Industria a fost lovită greu de criza economică, o grămadă de firme au falimentat, au concediat sau s-au mutat în ograda altora. Bine măcar că o parte din echipă va fi mutată în LA.
Este ridicol să începem iar cu ura pentru EA. Mirror's Edge, Army of Two şi Dead Space n-au fost cine ştie ce succese, dar sunt francize noi, cu mult potenţial şi developerilor li se dă voie să le continue. Ba mai mult, Dante's Inferno şi Jack the Ripper sunt alte noi idei foarte interesante. Se ţin cu dinţii şi de The Saboteur, deşi cînd ultimul succes al producătorilor a fost în 2005 eu n-aş prea avea încredere în el... Au renovat complet NFSurile. Încearcă să inoveze (în sfîrşit) seriile C&C şi Medal of Honor. Battlefield 3 e pe vine, şi ne oferă şi Bad Company 2 şi 1943. Pe Wii au făcut cele mai bune jocuri 3rd party.
Ar trebui să citiţi articolul ăsta, care explică printre altele cum BioWare şi Pandemic au fost complet independente în cadrul EA. Pandemic a eşuat glorios în tot ce a făcut, cu excepţia găurii pe care a lăsat-o în bugetul companiei-mamă.
Asta e, gaming is an industry, not a charity. Cine i-a pus să accepte să lucreze la LOTR Conquest în loc de Battlefront 3? Nu EA a venit cu propunerea, ci New Line. Toată lumea ştia că licenţa EA expiră la începutul lui 2009, să zică bogdaproste că i-au lăsat să-l termine după catastrofa cu Batman. Mercenaries 2 a fost mort din faşă, de cînd s-au apucat să-l creeze exclusiv pentru PS3 pe vremea cînd nici nu era lansată şi dev kiturile nici nu erau complet funcţionale... FSW:TH a fost alt eşec. The Saboteur, care arată ca o copie ieftină de Assassin's Creed CU NAZIŞTI ŞI CULORI GEN SIN CITY CARE NU MAI SUNT LA MODĂ DIN 2006 OMG, nu pare prea grozav după patru ani de lucru - şi Pandemic deja avea planuri pentru un sequel! WTF?
Era un developer destul de promiţător generaţia trecută, dar noua generaţie i-a făcut praf. Pur şi simplu nu s-au adaptat, nici măcar cu tehnologia n-au ţinut pasul. Nu mă mir că îi închide. Ce să facă dacă n-aduceau profit deloc? Să trăiască din trecutul oarecum frumos nu se poate. Industria a fost lovită greu de criza economică, o grămadă de firme au falimentat, au concediat sau s-au mutat în ograda altora. Bine măcar că o parte din echipă va fi mutată în LA.
Este ridicol să începem iar cu ura pentru EA. Mirror's Edge, Army of Two şi Dead Space n-au fost cine ştie ce succese, dar sunt francize noi, cu mult potenţial şi developerilor li se dă voie să le continue. Ba mai mult, Dante's Inferno şi Jack the Ripper sunt alte noi idei foarte interesante. Se ţin cu dinţii şi de The Saboteur, deşi cînd ultimul succes al producătorilor a fost în 2005 eu n-aş prea avea încredere în el... Au renovat complet NFSurile. Încearcă să inoveze (în sfîrşit) seriile C&C şi Medal of Honor. Battlefield 3 e pe vine, şi ne oferă şi Bad Company 2 şi 1943. Pe Wii au făcut cele mai bune jocuri 3rd party.
Ar trebui să citiţi articolul ăsta, care explică printre altele cum BioWare şi Pandemic au fost complet independente în cadrul EA. Pandemic a eşuat glorios în tot ce a făcut, cu excepţia găurii pe care a lăsat-o în bugetul companiei-mamă.
- razvanrazy
- Posts: 764
- Joined: Thu Mar 22, 2007 9:23 am
Re: Electronic (Dark ) Arts
nu cred ca e cazu sa criticam si sa "cobim" despre Saboteur. din ce am tot vazut, pare promitator. copie, necopie, dupa AC2, grafica invechita sau nu, desi mie chiar asta imi place, fiecare cu parerea lui. dar hai sa vb despre ce a fost, nu despre ce va fi, pana nu o sa fie
Re: Electronic (Dark ) Arts
Cand un studio nu are nici cea mai mica picatura de originalitate si viziune, nu mai are de ce sa continue.
Pandemic din pacate ar fi trebuit desfiintati de multa vreme.
Pandemic din pacate ar fi trebuit desfiintati de multa vreme.
Re: Electronic (Dark ) Arts
Hmm... in ultimul timp EA nu mi se mai pare asa oribil - un exemplu ar fi Brutal Legend - Activision i-a zis papa insa EA a decis sa investeasca in el. Si nu era un joc de ala care anuntat mormane de bani. Am senzatia ca se arunca cu pietre in EA mai mult din inertie.
- Jizaz Craist
- Posts: 708
- Joined: Sun Oct 07, 2007 6:33 pm
Re: Electronic (Dark ) Arts
a former Pandemic employee believes EA did the right thing, and also added that The Saboteur is being sent to its death.
"The reason why the studio closed down has everything to do with the existing Pandemic management," an anonymous poster tells NeoGAF. "From what we were told, Pandemic management was given free reign to do as they please. Time and time again, they dropped the ball with bad decisions (promoting/keeping people based on loyalty, no production accountability, mis-allocation of resources, poor milestone objectives, no mentoring, etc.). It's a true shame, as there was a lot of talent and passion at the studio."
This former employee does not blame EA, who "probably made the right decision." However, he does blame EA for the cold death that he believes The Saboteur will face.
http://www.destructoid.com/saboteur-sen ... 5508.phtml
"The reason why the studio closed down has everything to do with the existing Pandemic management," an anonymous poster tells NeoGAF. "From what we were told, Pandemic management was given free reign to do as they please. Time and time again, they dropped the ball with bad decisions (promoting/keeping people based on loyalty, no production accountability, mis-allocation of resources, poor milestone objectives, no mentoring, etc.). It's a true shame, as there was a lot of talent and passion at the studio."
This former employee does not blame EA, who "probably made the right decision." However, he does blame EA for the cold death that he believes The Saboteur will face.
http://www.destructoid.com/saboteur-sen ... 5508.phtml
Re: Electronic (Dark ) Arts
I beg to differ, aia numai inovatie nu e, filmuletele ce le-am vazut recent din Tiberium Twilight sunt de-a dreptul scarboase... zici ca au suferit aia mutatii genetice (ma rog tehnologice) oricum, prost gust, vizibil cu ochiul liber, pacat ca aveau unele idei bune ei cand vorbeau de ce si cum va fi.Jizaz Craist wrote:Încearcă să inoveze (în sfîrşit) seriile C&C.........
There is no order...