Page 4 of 10
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Sat May 30, 2009 6:20 pm
by Alex_230
GT3 RSR! Super!
Nordschleife! Beton! Sper sa fie varianta lunga si sa contina si variatiile Nurburgring GP si Nurburgring-Nordschleife.
De acum incolo pare si mai promitator.
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Sun May 31, 2009 11:12 am
by PSS 214
PC DVD-ROM Cover ART // pre-order la gamestop pentru doar
49.99$

Re: Need for Speed: Shift
Posted: Tue Jun 02, 2009 11:21 am
by eRAZr
Alex_230 wrote:GT3 RSR! Super!
Nordschleife! Beton! Sper sa fie varianta lunga si sa contina si variatiile Nurburgring GP si Nurburgring-Nordschleife.
De acum incolo pare si mai promitator.
Nu uita de Ebisu,drift heaven
.... si eu sper sa nu fie variante de-astea mici de circuit.pacat ca nu au mai inclus mondello park..
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Tue Jun 02, 2009 11:33 am
by PSS 214
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Wed Jun 03, 2009 9:49 pm
by razvanrazy
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-need-for/50475
yap, exista damage. nu e asa bine facut ca in Grid (de ex) dar exista
totusi, nu inteleg cum, cand se loveste fix in fata, se deformeaza spatele....
mi se pare foarte stresant si aiurea blur-ul ala cand te lovesti si nu joci "in car"... nu-i vad rostu...
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Wed Jun 03, 2009 10:11 pm
by eMalware
razvanrazy wrote:totusi, nu inteleg cum, cand se loveste fix in fata, se deformeaza spatele....
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
S-a lovit cu spatele de parapet exact după impactul frontal (în caz că te referi la 0:52).
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Wed Jun 03, 2009 11:58 pm
by PSS 214
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Thu Jun 04, 2009 1:11 am
by eRAZr
Jocul arata bine.sunt curios ce va iesi pana la urma...
ca parti negative ...prea multe informatii pe ecran,sper sa putem dezactiva briz-briz-urile cu informatii...
controlul pare cam aiurea,zici ca se invarte masina in jurul unei axe,nici nu conteaza ca are tractiune pe spate,zboara pe asfalt in toate directiile de parca ar avea tractiune fata.
mi se pare mie sau senzatia de viteza parca e prea exagerata?ca sa nu mai zic de acceleratia masinilor...
![Wonder [smilie=Wonder.gif]](./images/smilies/Wonder.gif)
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Thu Jun 04, 2009 1:55 am
by Infractor Periculos
M-a surprins atentia la detalii, adica interiorul de GTR cu cu acelasi race-computer functional ca si in realitate, zgomotul motorului M3 si in general zgomotul motoarelor ff apropiate de realitate.
Nu stiu de ce ti s-a parut ca toate masinile s-ar comporta de parca au tractiune fata, M3-ul era clar supravirator si cel care il manevra ii tinea cu greu spatele pe traseu...ma rog, sa-l jucam si apoi.
Ca si in Prostreet, mai mult ca sigur leaderboard-ul, harta etc vor putea fi activate/dezactivate separat, asa ca nu va fi o problema.
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Thu Jun 04, 2009 1:09 pm
by eRAZr
Nu stiu,asa parca mi se parea...poate eram obosit.
ca grafica,pe mine ma multumeste,arata bine.
sa vedem gameplay-ul...si customising-ul.pacat ca au bagat sistemul ala de rewarduri si badge-uri sau ce naiba sunt....
asteptam demo-ul din vara asta

Re: Need for Speed: Shift
Posted: Thu Jun 04, 2009 10:03 pm
by xdan
Parerea mea despre Shiftul asta e ca e doar o copie "RELOADED" dupa Grid cu vederea din interior ca bonus altceva nimic nou
![Nice-try [smilie=Nice-try.gif]](./images/smilies/Nice-try.gif)
. Sincer imi doream mai degraba o reincarnare Most Wanted(cel mai placut NFS de mine), chiar l-am mai jucat un pic de plictiseala pe 9400GT-ul care-l am pana o reaparea 4770 in stock sau o aparea 4730

si chiar m-a impresionat parca cu ultimele drivere de la Nvidia(adica nu cred ca am mai jucat de la 170.xxx nu erau nici Phisics parca are efectele mult mai reale frunzele care cad(bine cadeau si inainte) , daca stai se vad mult mai real si copacii cum se misca sub vant deci asta astept , chiar daca unii o sa zica da, bun o sa aiba efecte reale si Shiftul(ciocniri, accidente) da unul eu asta as vrea sa vad o grafica, o textura a mediului cat mai reala si cat mai multe efecte .... Ar fi multe de explicat..
Sincer nu stiu Shiftul asta o sa fie capabil DIRECTX 11 sau doar DIRECTX 10(ar iar o bila neagra pentru joc sa-l lansezi cu 2-3 luni inainte de DIRECTX 11 si sa nu fie capabil)
![Nice-try [smilie=Nice-try.gif]](./images/smilies/Nice-try.gif)
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Fri Jun 05, 2009 3:57 am
by Alex_230
xdan wrote:Parerea mea despre Shiftul asta e ca e doar o copie "RELOADED" dupa Grid cu vederea din interior ca bonus altceva nimic nou
Doamne ,iar comparatie cu Grid? Ok ,am inteles toti ,s-a mai discutat dar lasati-l mai oameni buni sa apara si dupaia dam cu piatra in el daca e cazul...

Re: Need for Speed: Shift
Posted: Fri Jun 05, 2009 9:28 am
by xdan
Nu dau in joc cu piatra, dau in EA GAMES care nu au putut venii cu ceva cu totul nou, mai creativ. Stiu jocul poate fi putin diferit dar ca idee nu ma va surprinde cu nimic cum m-a surprins Grid-ul prima data cand l-am jucat..
Stiu stie cineva cam ce cerinte va avea, Grid-ul este deasemena si un joc care nu este prea mancator de resurse..

Re: Need for Speed: Shift
Posted: Fri Jun 05, 2009 10:51 am
by razvanrazy
fratilor, Grid-ul nu a avut nou decat functia de rewind. in rest, a fost un alt joc cu masini, in circuit inchis, care esste, dupa parerea mea, booooring as hell. nu l-am terminat si nici nu-l voi termina vre-odata. revenind la NFS, este asemanator cu Grid, cum este si cu PGR, GT, samd, prin simplu fapt ca are masini si circuite.
arata chiar bine din trailere, chiar daca, din pacate pt mine, pare la fel de boring ca si Grid, dar ma gandesc ca merita macar o sansa.
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Fri Jun 05, 2009 12:01 pm
by essential
Singurul plus care o sa il aiba NFS fata de GRID o sa fie masinile in plus de la diferite clase , ceea ce in GRID au cam lipsit ... in rest , din ce am vazut prin filmulete , aceeasi senzatie cu masina care leviteaza deasupra soselei ...
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Fri Jun 05, 2009 12:47 pm
by eRAZr
Fata de grid chiar o sa avem customisare la jocul asta.atat estetica atat si pe partea de performanta

Re: Need for Speed: Shift
Posted: Fri Jun 05, 2009 5:57 pm
by Alex_230
razvanrazy wrote:fratilor, Grid-ul nu a avut nou decat functia de rewind. in rest, a fost un alt joc cu masini, in circuit inchis, care esste, dupa parerea mea, booooring as hell. nu l-am terminat si nici nu-l voi termina vre-odata. revenind la NFS, este asemanator cu Grid, cum este si cu PGR, GT, samd, prin simplu fapt ca are masini si circuite.
arata chiar bine din trailere, chiar daca, din pacate pt mine, pare la fel de boring ca si Grid, dar ma gandesc ca merita macar o sansa.
Exact! grid nu l-am putut juca in totalitate ,pe langa controlul arcade intr-un joc care se vrea sim ,era si plictisitor...
Plus ca NFS are costomisation la orice ,de la exterior la interior si motor. punct

Re: Need for Speed: Shift
Posted: Fri Jun 05, 2009 11:33 pm
by PSS 214
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Sat Jun 06, 2009 1:01 pm
by Răzvan
Hmm,arata frumos si din trailer imi da impresia ca nu e rau deloc controlul masinilor.
Totusi sunt rezervat in privinta jocului,astept sa apara iar dupa asta am sa ma pronunt mai bine.
Sa vedem ce o fi.

Re: Need for Speed: Shift
Posted: Sun Jun 07, 2009 4:35 pm
by PSS 214
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Mon Jun 08, 2009 3:06 pm
by blackj
Ce pot spune pana acum e ca domnii care au condus in video-urile "are really, really bad drivers". Pe mine unul ma multumeste faptul ca lista de masini contine bolizi preparati pentru curse, cu interior specific. Pentru acest simplu fapt mi se pare mai interesant decat ultimele jocuri din serie. Zicea cineva ca ar trebui sa vina cu ceva nou, eu consider ca nu prea mai ai cu ce sa vi nou la genul asta de jocuri, doar sa le faci mai bune si sa imbogatesti lista de masini. Curios as fi sa joc demo-ul ala o data.
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Mon Jun 08, 2009 4:02 pm
by PSS 214
au cu ce sa vina nou: pit stop, tipuri de curse noi gen CTF, knockout etc pentru distractie si relaxare.
2/4-way splitscreen , campionat de curse Online/LAN ca in Racing Simulation 3, etc
prea mult realism in jocuri, pacat..

Re: Need for Speed: Shift
Posted: Mon Jun 08, 2009 8:56 pm
by Zenith
PSS wrote:2/4-way splitscreen
Ce dor imi e de asa ceva. Eu personal nu am mai jucat ceva in splitscreen de acum 1-2 ani cand am dat un scurt campionat de NFS2.
Revenind in zilele noastre, imi plac interioarele masinilor, demult n-am mai avut asa ceva in NFS, dar ma scoate din sarite blur-ul ala, e prea puternic. De control pana la demo nu zic nimic, dar despre damage pot spune ca e de-a lela. Adica te bagi cu 200 la ora intr-un parapet, se contorsioneaza masina, dispare blur-ul si mergi mai departe ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat? Pfffff.
A, si sper sa nu vina din nou cu ceva idee de meniu care este Undercover - style.
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Mon Jun 15, 2009 6:38 am
by PSS 214
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Fri Jun 19, 2009 10:12 pm
by Salmon
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Sun Jun 21, 2009 8:29 pm
by PuZZel
s-ar parea ca toamna acestui an vine cu surprize placute din toate directiile...
Imi place cum arata acest nfs, si sunt la fel de entuziasmat ca de aparitia lui W7... go go go
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Sun Jun 21, 2009 8:40 pm
by blackj
Zenith wrote:PSS wrote:2/4-way splitscreen
Ce dor imi e de asa ceva. Eu personal nu am mai jucat ceva in splitscreen de acum 1-2 ani cand am dat un scurt campionat de NFS2.
Revenind in zilele noastre, imi plac interioarele masinilor, demult n-am mai avut asa ceva in NFS, dar ma scoate din sarite blur-ul ala, e prea puternic. De control pana la demo nu zic nimic, dar despre damage pot spune ca e de-a lela. Adica te bagi cu 200 la ora intr-un parapet, se contorsioneaza masina, dispare blur-ul si mergi mai departe ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat? Pfffff.
A, si sper sa nu vina din nou cu ceva idee de meniu care este Undercover - style.
Plus ca in unul din trailere se loveste un GTR cu spatele de parapet la 3-5 KM/H si ca urmare partea stanga din spate e distrusa ca la un impact de cateva ori mai puternic. Oricum, ca parere proprie, nu damage-ul ala o sa faca diferenta dintre un nou esec sau un succes rasunator.
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Sat Jun 27, 2009 10:27 am
by PSS 214
au aparut deja cerintele de sistem, cam devreme nu ?
Minimum Requirements:
* Pentium 4 3.2 GHz (3.4 GHz for Vista)
* 1GB RAM (2GB for Vista)
* Graphics card with 256MB of RAM support Pixel Shader 3 (PCI-Ex)
* Sound Card compatible with DirectX 9.0c
* 10GB free hard disk space
* Windows XP SP3 or Vista SP1
* 8x DVD Drive
Recommended Requirements:
* Intel Core 2 Duo 2.5 GHz or AMD 64 X2 2 GHz
* 2GB RAM (3GB for Vista)
* Graphics card with 512MB of RAM support Pixel Shader 3 (PCI-Ex)
* Sound Card compatible with DirectX 9.0c
* 10GB free hard disk space
* Windows XP SP3 or Vista SP1
* 8x DVD Drive
5 noi screenshoate

Re: Need for Speed: Shift
Posted: Sat Jul 11, 2009 7:07 am
by PSS 214
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Sat Jul 11, 2009 10:50 pm
by 2K
Daca avea si noul ford RS jocul era complet la capitolul hot-hatches :X
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Sat Jul 11, 2009 11:15 pm
by PSS 214
NFS SHIFT: Drift Mode Announced

After a few weeks of quiet since E3 we're pleased to reveal a new game mode for Need for Speed SHIFT: Drifting. In the last few years the sport has rocketed in popularity to point where there are large, successful tournaments around the world. When it came time to add it to SHIFT we wanted to ensure the mode was treated with the same degree of accuracy as the rest of the game so we worked closely with Team Falken driver and World Champion Vaughn Gittin JR. Initially the plan was for Vaughn to play the game a few times and give some feedback but he ended up spending more than 100 hours with the team to make sure the Drift experience was as close to real-life as possible.
The team have worked exceptionally hard to ensure the mode replicated the true driving sensation of Drifting and created the same immersive experience as the rest of the racing in SHIFT - just check out the detail inside Vaughn's Mustang if you want more detail of this. While you could already expect the physics to be as realistic as possible, particular praise should go to the car team who've managed to re-create some classic Drift cars into the game.
Designing and coding a drift mode has always been a very tricky experience particularly when trying to make it accessible for new gamers and hardcore gamers alike so the design team spent a lot of time working to make sure the mode is as hard (or as easy) as you want it to be. For new gamers an Amateur setting teaches the basic of Drifting and then slowly ups the skill level until they can complete against the best.
You can watch a video
Here or
Here

Re: Need for Speed: Shift
Posted: Wed Jul 22, 2009 2:25 am
by PSS 214
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Thu Jul 30, 2009 11:11 pm
by PSS 214
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Mon Aug 10, 2009 9:55 am
by PSS 214
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Tue Aug 18, 2009 12:44 pm
by Salmon
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Thu Aug 20, 2009 5:13 pm
by PSS 214
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Fri Aug 21, 2009 3:44 pm
by Racer
Oglinzi retrovizoare!!!
![Victory [smilie=Victory.gif]](./images/smilies/Victory.gif)
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Fri Aug 28, 2009 7:51 pm
by PSS 214
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Fri Aug 28, 2009 11:01 pm
by Kramer
18 septembrie e data oficiala de lansare, nu? Putea lansa si ei demoul in august...
Re: Need for Speed: Shift
Posted: Sat Aug 29, 2009 8:54 am
by PSS 214
15 septembrie este data oficiala. De fiecare data demo-ul la NFS a iesit cu o sapt inainte de lansare.
inca sper sa nu fie un epic fail

... slabe sanse oricum
Tunning
http://www.youtube.com/watch?v=61lNR8Y11gg
Ok.... asta e ceva nou.... TUNING in cockpit
