Formula 1 - Sezonul 2009

Discuţii generale însă nu în general. Orice depaşeşte limitele interesantului va fi imediat şters.

Moderator: Moderatori

User avatar
madace
Posts: 1333
Joined: Tue Jan 31, 2006 2:07 pm

Formula 1 - Sezonul 2009

Post by madace »

Un nou an, un nou sezon.

Ferrari si-a prezentat astazi modelul F60 cu care va concura in sezonul 2009. Hihi, imi place. :D Back to the old times.

Image

Image

Image

Image

Sursa.
User avatar
ursu
Posts: 373
Joined: Tue Apr 04, 2006 12:42 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by ursu »

ugly as a sin
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day

---------------
*This signature is for sale. Will accept cash, check, or Visa*
User avatar
caraboy
Posts: 1598
Joined: Sun Feb 23, 2003 3:43 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by caraboy »

Nu e chiar asa de urata, mi se pare ok :P Se putea si mai rau. :d

Un test session cu ea: http://www.youtube.com/watch?v=6wCaKrHk4_A
User avatar
PuZZel
Posts: 1692
Joined: Thu Jul 05, 2007 4:41 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by PuZZel »

ce ar fi trebuit sa aiba ca sa fie frumoasa? floricele si fluturasi?
mie mi se pare simpla... sigur oamenii aia au gandit-o sa fie cat mai aerodinamica.
Eu am ramas cam in urma cu F1 dar au revenit la cauciucurile fara striiatii?
In mana tin ceea ce pot face cu mintea! by me
Oamenii seriosi sunt niste copii frustrati! by me
Dupa caine, arma este cel mai bun prieten al omului! by me
Triumful oamenilor mici, e mai mare ca triumful oamenilor mari! by me
User avatar
Salmon
Posts: 361
Joined: Tue Apr 01, 2008 9:01 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Salmon »

Da, de sezonul acesta s-au reintrodus pneurile slick. Si mie imi place masina. Acum ramane de vazut in ce masura modificarile introduse vor afecta performantele masinii si spectacolul.
The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred.
Soichiro Honda
Cumpara de la PC Garage folosind codul VPFR8SLZ si primesti 1% discount.
User avatar
Yeti
Posts: 1955
Joined: Thu Apr 13, 2006 10:52 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Yeti »

Da, in schimb a fost redus dimensiuniile "aripelor" din spate si fata.
Yeti
Fly by Hilary Duff - "In a moment anything can change Feel the wind on your shoulders For a minute all the world can wait Let go of your yesterday"
User avatar
PuZZel
Posts: 1692
Joined: Thu Jul 05, 2007 4:41 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by PuZZel »

mai am o intrebare...
ce sume de bani sau mai bine spus ce castiga, in afara de renume, companiile automobilistice participante la F1?
In mana tin ceea ce pot face cu mintea! by me
Oamenii seriosi sunt niste copii frustrati! by me
Dupa caine, arma este cel mai bun prieten al omului! by me
Triumful oamenilor mici, e mai mare ca triumful oamenilor mari! by me
User avatar
madace
Posts: 1333
Joined: Tue Jan 31, 2006 2:07 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by madace »

In clipul acela camera este pozitionata pe casca pilotului (Felipe). Sper ca si in cursele F1 din acest sezon sa avem o asemenea camera, caci privelistea e superba. :D
User avatar
Am3oo
Posts: 681
Joined: Wed Aug 01, 2007 11:33 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Am3oo »

e mai "vanilla" f1 cu forma asta, imi place mai mult ca cea de anul trecut
Le tour toujours
User avatar
madace
Posts: 1333
Joined: Tue Jan 31, 2006 2:07 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by madace »

Unde mai pui ca acum pilotul o sa aiba o importanta mult mai mare decat masina, fata de anii precedenti. Vettel world champ? :-#)
User avatar
Zen
Posts: 508
Joined: Tue Feb 13, 2007 11:51 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Zen »

(Re)introducerea pneurilor slick se pare ca au cauzat o serie de schimbari aerodinamice asupra masinii. Sau cel putin asta mi-am dat eu seama din pozele postate mai sus. Aceste pneuri asigura masinii o stabilitate/viteza foarte mare pe viraje de s-a renuntat la multitudinea de elemente aerodinamice (coarne,aripioare)?
Pe langa eliminarea acestor elemente vad ca s-au redus si dimensiunile eleroanelor.
madace wrote:...Vettel world champ?
Sper. Dupa retragerea lui Schumacher, a devenit favoritul meu. Si sper sa treaca la Ferrari...ca pilot principal, evident. :D
User avatar
caraboy
Posts: 1598
Joined: Sun Feb 23, 2003 3:43 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by caraboy »

Nu numai introducere slickurilor au determinat schimbarile. Ci si reducerea costurilor si incercarea de a mari sansele de "overtaking".
User avatar
Zen
Posts: 508
Joined: Tue Feb 13, 2007 11:51 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Zen »

Sa inteleg ca regulamentul stipuleaza eliminarea elementelor aerodinamice (exceptand eleroanele). Banuiesc ca FIA doreste sa mareasca posibilitatile de depasiri pentru a asigura spectacolul, nu? Cat despre reducerea costurilor/criza economica, reducerea numarului de elemente aerodinamice inseamna cateva kg de fibra de carbon in minus...deci costuri mai putine...am inteles :laughing6:
User avatar
Yeti
Posts: 1955
Joined: Thu Apr 13, 2006 10:52 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Yeti »

Nu stipuleaza ci impune. Ca si in cazul micsorarii aripei din spate.
Yeti
Fly by Hilary Duff - "In a moment anything can change Feel the wind on your shoulders For a minute all the world can wait Let go of your yesterday"
User avatar
madace
Posts: 1333
Joined: Tue Jan 31, 2006 2:07 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by madace »

Zen wrote:reducerea numarului de elemente aerodinamice inseamna cateva kg de fibra de carbon in minus...deci costuri mai putine...am inteles :laughing6:
Aerodinamica nu mai este asa importanta acum, asa ca echipele nu vor mai investi foarte mult in dezvoltarea acesteia. Cat de complexa era masina Ferrari de anul trecut (dpv al aerodinamicii) si cat de "clean" e acum. Sincer, mi se pare un pas inainte pentru Formula 1.
User avatar
Zen
Posts: 508
Joined: Tue Feb 13, 2007 11:51 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Zen »

Calendarul pe 2009

29 Mar. 2009 Australia, Melbourne
05 Apr. 2009 Malaysia, Sepang
19 Apr. 2009 China, Shanghai
26 Apr. 2009 Bahrain, Sakhir
10 May 2009 Spain, Barcelona
24 May 2009 Monaco, Monte Carlo
07 Jun. 2009 Turkey, Istanbul park
21 Jun. 2009 Great Britain, Silverstone circuit
12 Jul. 2009 Germany, Nürburgring
26 Jul. 2009 Hungary, Hungaroring
23 Aug. 2009 Europe, Valencia Street Circuit
30 Aug. 2009 Belgium, Spa Francorchamps
13 Sep. 2009 Italy, Monza
27 Sep. 2009 Singapore, Singapore
04 Oct. 2009 Japan, Suzuka
18 Oct. 2009 Brazil, Sao Paulo
01 Nov. 2009 United Arab Emirates, Abu Dhabi

Lista pilotilor si a echipelor

1 Lewis Hamilton
McLaren
2 Heikki Kovalainen
McLaren

3 Kimi Räikkönen
Ferrari
4 Felipe Massa
Ferrari

5 Robert Kubica
BMW Sauber
6 Nick Heidfeld
BMW Sauber

7 Fernando Alonso
Renault
8 Nelsinho Piquet
Renault

9 Jarno Trulli
Toyota
10 Timo Glock
Toyota

11 Sebastien Buemi
Toro Rosso
12 TBC
Toro Rosso

14 Mark Webber
Red Bull
15 Sebastian Vettel
Red Bull

16 Nico Rosberg
Williams
17 Kazuki Nakajima
Williams

18 TBC
Honda
19 TBC
Honda

20 Adrian Sutil
Force India
21 Giancarlo Fisichella
Force India


Asadar 17 mari premii si 18 piloti daca nu o sa cumpere nimeni echipa Honda. Vettel a trecut la Red Bull asa ca trebuie sa mai astept pana sa-l vad concurand pentru Ferrari. :D
User avatar
madace
Posts: 1333
Joined: Tue Jan 31, 2006 2:07 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by madace »

Cred ca Vettel nu ajunge prea curand la Ferrari. Cica din 2011 vine Alonso, s-ar fi facut deja contractul (in locul lui Kimi). Ar fi tare o echipa Alonso - Vettel. :icon_smile:
User avatar
Yeti
Posts: 1955
Joined: Thu Apr 13, 2006 10:52 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Yeti »

Greu de crezut contractul ala cum pana atunci sunt 2 ani. Cam mult.
Yeti
Fly by Hilary Duff - "In a moment anything can change Feel the wind on your shoulders For a minute all the world can wait Let go of your yesterday"
User avatar
Cort
Posts: 437
Joined: Fri Apr 06, 2007 9:10 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Cort »

Comparatie intre F2008 si F60.
Attachments
newfez2.jpg
newfez1.jpg
User avatar
madace
Posts: 1333
Joined: Tue Jan 31, 2006 2:07 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by madace »

Si-a lansat si Toyota masina pentru sezonul 2009. Ce sa zic, "nasul" si eleronul arata diferit fata de cele de la Ferrari. Pun pariu ca o sa vedem tot felul de designuri anul asta.

Image
User avatar
ursu
Posts: 373
Joined: Tue Apr 04, 2006 12:42 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by ursu »

daca pozele comparative la ferrari sunt 1:1 asta zice ca un ampatament mai mic face masina mai agila pe viraje. Daca mai adaugam si slick-urile ...hmmm...se pare ca o sa vedem ceva spectacol anul asta.
Apropo, aripa fatza mi se pare mult prea joasa. Adica la cum arata acuma n-ai nici o sansa sa o iei pe aratura fara s-o lasi in urma ta. Asta daca ai norocul sa se rupa, ca daca nu te tine suspendat in nisip.
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day

---------------
*This signature is for sale. Will accept cash, check, or Visa*
User avatar
X5
Posts: 2004
Joined: Fri Jul 11, 2003 8:09 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by X5 »

Sa vedem cine ea anul asta, forum auto eu tind sa cred ca anul asta va fi anul Ferrari.
Last edited by X5 on Sat Feb 23, 2013 5:56 pm, edited 1 time in total.
Intel D820(2.8Ghz),Thermalright XP120 cooler,1 GB DDR2 800Mhz GeIL Ultra,Asus P5ND2-SLI ,Leadtek PX9600 GT TDH 512MB,Seagate Barracuda ES.2 500GB,Creative Audigy 7.1,ANTEC P160 Case,Enermax MODU82+ 525W
User avatar
caraboy
Posts: 1598
Joined: Sun Feb 23, 2003 3:43 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by caraboy »

ursu wrote:..
Apropo, aripa fatza mi se pare mult prea joasa. Adica la cum arata acuma n-ai nici o sansa sa o iei pe aratura fara s-o lasi in urma ta. Asta daca ai norocul sa se rupa, ca daca nu te tine suspendat in nisip.
Da, parca-i plug. :) Daca ninge nu o sa aiba probleme. :d

Poze cu noua masina Toyota: http://www.itv-f1.com/photo.aspx?IM_ID=51992&PG_ID=22

Launch video: http://www.youtube.com/watch?v=IE_QbqeImWI
Look around: http://www.youtube.com/watch?v=QNR3ubQmGZA

Later edit: inca un filmulet misto: http://www.youtube.com/watch?v=V33s7PsSoSA
User avatar
Cort
Posts: 437
Joined: Fri Apr 06, 2007 9:10 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Cort »

F60 vs. TF109
Attachments
top.jpg
side.jpg
front.jpg
User avatar
Zen
Posts: 508
Joined: Tue Feb 13, 2007 11:51 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Zen »

ursu wrote:daca pozele comparative la ferrari sunt 1:1 asta zice ca un ampatament mai mic face masina mai agila pe viraje.
Din imaginile respective nu mi se pare ca modelul F60 are un ampatament mai mic fata de modelul F2008. As zice ca sunt tot pe-acolo. In schimb F60 pare mai lung decat modelul anterior.
User avatar
madace
Posts: 1333
Joined: Tue Jan 31, 2006 2:07 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by madace »

Ampatamentul este clar mai mic (daca pozele sunt 1:1).
User avatar
Zen
Posts: 508
Joined: Tue Feb 13, 2007 11:51 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Zen »

Mie nu mi-e asa de clar. Ampatamentul este distanta dintre axa fata si axa spate, nu? Daca e sa ne luam dupa acele imagini, roata fata la F60 este putin mai in spate decat la F2008(sa numim aceasta diferenta X) si roata spate de la F60 este mai in spate decat la F2008(sa numim aceasta diferenta Y). Din ce vad eu X este aprox egal cu Y. Ceea ce vreau sa subliniez este faptul ca nu e chiar atat de clar ca ampatamentul este mai mic.

Si in timp ce cautam niste dimensiuni exacte (adica niste cifre) ale ampatamentului noului model (s pe care nu le-am gasit) am dat peste specificatiile modelului F60.
Ferrari F60 este cel de-al 55-lea monopost construit de Ferrari special penru a alerga in Campionatul Mondial de Formula 1. Numele masinii a fost ales pentru a celebra participarea Scuderiei in toate cele 60 de Campionate Mondiale organizate din 1950 pana acum.
Proiectul, ce poarta denumirea interna de 660, reprezinta interpretarea regulamentului ce intra in vigoare in acest an, unul care include multe noutati.

In ceea ce priveste aerodinamica, aceste modificari sunt rezultatul muncii depuse de Overtaking Working Group, creat de FIA si echipe pentru a elabora un nou set de reguli in vederea cresterii numarului de depasiri pe circuit: aripa fata, care are un profil central neutru, comun tuturor echipelor, este mai elaborata doar in partile laterale si este mult mai lata decat in trecut; caroseria nu mai poate avea aripile fata care au caracterizat Ferrari in anii precedenti.

Alte elemente aerodinamice au fost de asemenea reduse ca dimensiuni; aripa spate este mai inalta si mai ingusta decat in trecut; difuzorul a fost mutat mai in spate. Combinatia de modificari a dus in mod natural la alegerea unor noi cai in alegerea proiectarii sidepod-urilor si a elementelor de protectie: deschiderile sidepod-urilor au fost reduse si mutate mai in spate, in timp ce deschiderile de sus si din spate sunt mai mari pentru a permite o evacuare mai usoara a aerului.

Noul regulament in privinta aerodinamicii a dus de asemenea si la modificarea suspensiei, caci 'protectia' acestora nu mai poate fi facuta la fel de bine acum. Suspensia si intregul layout al masinii au fost reproiectate pentru a respecta regulamentul si pentru a obtine cea mai buna repartizare a greutatii.

Proiectarea a tinut cont si de alte doua modificari foarte importante ale regulamentului pentru 2009: posibilitatea folosirii sistemului de recuperare a energiei cinecite (KERS) si revenirea la pneurile slick. Sistemul KERS montat pe noul F60 a fost proiectat de Ferrari in colaborare cu Magneti Marelli si este montat central pe motor in partea din spate a sasiului; gandirea acestui sistem a implicat toate departamentele din Gestione Sportiva. Revenirea la pneurile fara santuri este un alt element aparut in urma muncii depuse de OWG (Overtaking Working Group), ca si introducerea unui element pe aripa fata care poate fi reglat de pilot in timp ce masina se afla in miscare.

Software-ul care coordoneaza acest element, ca si cel pentru KERS, a fost proiectat in Maranello. Transmisia a fost reproiectata pentru a optimiza eficienta aerodinamica a masinii. Carcasa cutiei de viteze este si acum construita din fibra de carbon, iar aceasta este aplasata tot longitudinal. Exista de asemenea un nou sistem de franare, cu etrieri proiectati de Brembo.

In ceea ce priveste motorul, care este in continuare montat longitudinal si are rol de structura de sustinere, regulamentul impune un numar total de 8 motoare ce pot fi folosite pe parcursul celor 17 weekend-uri din calendar. In consecinta, turatia maxima a motorului a fost redusa la 18.000 rpm, iar distanta pe care o va avea un motor de parcurs se situeaza in jurul a 2.500 km.
Sursa
Chassis
Carbon-fibre and honeycomb composite structure
Ferrari longitudinal garbo Limited-slip differential
Semiautomatic sequential electronically controlled garbo - quick shift
Number of gears 7 + Reverse
Brembo ventilated carbon-fibre disc brakes
Independent suspension, push-rod activated torsion springs front and rear
Weight (with water, lubricant and driver) 605 kg
BBS Wheels (front and rear) 13"
Kinetic energy recovery system by Ferrari in cooperation with Magneti Marelli

Engine
Type: 056
Number of cylinders: 8
Cilinder block in cast aluminium: V 90°
Number of valves: 32
Pneumatic distribution
Total displacement: 2398 cm3
Piston bore: 98 mm
Weight > 95 kg
Magneti Marelli digital electronic injection
Magneti Marelli static electronic ignition
Fuel: Shell V-Power ULG-66L/2
Lubricant: Shell
Sursa
User avatar
madace
Posts: 1333
Joined: Tue Jan 31, 2006 2:07 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by madace »

McLaren a prezentat masina pentru anul 2009.

Image

Image

Image
User avatar
ursu
Posts: 373
Joined: Tue Apr 04, 2006 12:42 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by ursu »

ca si fan ferrari tre sa recunosc ca masina asta are niste linii superbe
Give a man a fish and he will eat for a day. Teach him how to fish, and he will sit in a boat and drink beer all day

---------------
*This signature is for sale. Will accept cash, check, or Visa*
User avatar
PuZZel
Posts: 1692
Joined: Thu Jul 05, 2007 4:41 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by PuZZel »

E suberba sageata!
Imi place mai mult decat monopostul din cizma... pare mai castigatoare! \:D/
In mana tin ceea ce pot face cu mintea! by me
Oamenii seriosi sunt niste copii frustrati! by me
Dupa caine, arma este cel mai bun prieten al omului! by me
Triumful oamenilor mici, e mai mare ca triumful oamenilor mari! by me
User avatar
madace
Posts: 1333
Joined: Tue Jan 31, 2006 2:07 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by madace »

Renault si Williams au prezentat astazi masinile pentru sezonul 2009.

Renault. Mai multe poze aici.

Image
Image

Williams. Mai multe poze aici.

Image

Williams arata chiar foarte bine, dar Renault-ul are nasul ala stil caramida. [smilie=maniac.gif] Ma intreb cum sta cu aerodinamica.
User avatar
caraboy
Posts: 1598
Joined: Sun Feb 23, 2003 3:43 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by caraboy »

Uau, urat nasul la renault. Si culorile ma streseaza, parca e masinuta chinezeasca de plastic. :P
User avatar
madace
Posts: 1333
Joined: Tue Jan 31, 2006 2:07 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by madace »

Acum am observat, Williams-ul are nr. 38. WTF?
User avatar
Yeti
Posts: 1955
Joined: Thu Apr 13, 2006 10:52 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Yeti »

Poate mai sunt niste echipe inscrise de care noi nu stim [smilie=maniac.gif]
Yeti
Fly by Hilary Duff - "In a moment anything can change Feel the wind on your shoulders For a minute all the world can wait Let go of your yesterday"
User avatar
PuZZel
Posts: 1692
Joined: Thu Jul 05, 2007 4:41 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by PuZZel »

caraboy wrote: Si culorile ma streseaza, parca e masinuta chinezeasca de plastic. :P
sponsorii cred ca dau culoarea masinii...
Williams-ul are albastru reusind sa impace RBS cu Philips
Renault are culorile ING
Mclaren culorile Vodafone
Ferrari cred ca de la Marlboro, numai ca nu mai au voie sa afiseze logo (nu sunt sigur de aceasta afirmatie)

Bine ca nu sunt sponsori unii de la o fabrica de jucarii... atunci sa vezi coloristica!
In mana tin ceea ce pot face cu mintea! by me
Oamenii seriosi sunt niste copii frustrati! by me
Dupa caine, arma este cel mai bun prieten al omului! by me
Triumful oamenilor mici, e mai mare ca triumful oamenilor mari! by me
User avatar
Yeti
Posts: 1955
Joined: Thu Apr 13, 2006 10:52 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Yeti »

La Ferrari o fi fost asa in trecut acum deja este o traditie, nu mai da bani Marlboro.

Cum si la McLaren culoare gri este o traditie, Vodafone are culori rosii si uita ca nu este toata masina rosu.

Defapt echipele cu traditie au culori la care renunta foarte greu. Doar Renault a zis ca va vopsi masina in ce culoare vrea ING odata ce aceasta a batut la usa de prin 2003. Uite asa a fost ING mai intai si la Ferrari si McLaren insa acestia nu au fost de acord cu schimbare a culorii mai dramatic decat o portiune micuta.
Yeti
Fly by Hilary Duff - "In a moment anything can change Feel the wind on your shoulders For a minute all the world can wait Let go of your yesterday"
User avatar
PuZZel
Posts: 1692
Joined: Thu Jul 05, 2007 4:41 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by PuZZel »

ceea ce am zis era asa ca o generalitate... tu crezi ca am vazut eu Mclarenul complet rosu?
Nu stiu alte masini ce slogan au pe baza culorii, dar Mclaren-ului i se spune sageata argintie!

Care sunt fabricantii de anvelope anul acesta?
In mana tin ceea ce pot face cu mintea! by me
Oamenii seriosi sunt niste copii frustrati! by me
Dupa caine, arma este cel mai bun prieten al omului! by me
Triumful oamenilor mici, e mai mare ca triumful oamenilor mari! by me
User avatar
madace
Posts: 1333
Joined: Tue Jan 31, 2006 2:07 pm

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by madace »

BMW Sauber a prezentat masina pentru sezonul 2009. Mai multe poze aici.

Image

Image
User avatar
Zen
Posts: 508
Joined: Tue Feb 13, 2007 11:51 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Zen »

Mie nu prea imi place noul design al masinilor. Parca ar fi masini de Formula 3. Poate la TV o sa arate mai bine :D . Insa o sa trec foarte usor peste acest lucru daca o sa avem spectacol sezonul acesta.
User avatar
Kralizec2005
Posts: 621
Joined: Wed May 25, 2005 9:34 am

Re: Formula 1 - Sezonul 2009

Post by Kralizec2005 »

Yeti wrote:La Ferrari o fi fost asa in trecut acum deja este o traditie, nu mai da bani Marlboro.
Aici gresesti.
Malboro inca da bani.
Daca te uiti atent o sa vezi pe aripa spate si pe priza de aer de deasupra pilotului niste coduri de bare cu alb.
Chiar cei de la Ferrari au spus cand au fost interzise reclamele la tigari ca acelea sunt o reclama voalata la brandul arhicunoscut care a intrat deja in constiinta fanilor F1 ca fiind asociat cu masina de F1 a calutului cabrat. :iconbiggrin:

Orisicat ar fi ei de mari nu-si permit sa nu vanda zonele publicitare de pe masina. Bugetele de 200-300 mil neuroi nu se fac din sepcute.

Mie imi plac mult mai mult aceste masini: fara zorzoane, aripioare care faceau masinile sa arate ca niste sateliti.
Forme pure si fluide.

Ca sa fiu rau mi-as dor sa se revina la cutiile de viteze manuale actionate cu schimbatorul clasic(sa mai faca iar bataturi in palme pilotii la GP-ul din Principat). [smilie=maniac.gif] :d
Toate computerele asteapta cu aceeasi viteza!
Post Reply