Cel mai prost lucru intr-un RPG

Vă încurajăm s-o utilizaţi înainte de a posta un topic nou.
Răspunsul ar putea fi acolo deja.

Moderator: Moderatori

User avatar
Trickster
Radioactiv
Posts: 4394
Joined: Sun Mar 31, 2002 2:00 am

Cel mai prost lucru intr-un RPG

Post by Trickster »

Care este cel mai prost lucru care l-ati intalnit intr-un RPG de calitate? Nu vorbesc de rpg-urile slabe sau de bug-uri si implementari proaste, ci de RPG-urile voastre preferate.


De exemplu in Baldur's Gate 2 mi s-a parut foarte plictisitor sa curat fortareata (care urma sa devina a mea) de trolii aia, sau in Fallout 2 ca robotul ala arata ca un aspirator :evil: .
User avatar
Sir Ice
Posts: 5365
Joined: Tue Sep 25, 2001 3:00 am

Post by Sir Ice »

Pe mine ma enerveaza in NWN ca nu pot sa ii dau henchman-ului ce obiecte vreau eu ca sa il fac mai puternic.
Avea un suflet... candva...

Currently very active, thank you very much Image
User avatar
Jet Li
Posts: 409
Joined: Mon Mar 03, 2003 10:02 am

Post by Jet Li »

Ca in seria Baldur's Gate si Icewind Dale 60% din vraji sunt de umplutura.
User avatar
MAXKOOL999
Posts: 1598
Joined: Thu Apr 03, 2003 10:07 am

Post by MAXKOOL999 »

Eu am fost ofticat de armele din Dungeon Siege, alea tip Ligthning gun si Chain gun, ce naiba cautau acolo nu stiu.
Rule 37: There is no Overkill, only 'Open fire' and 'Time to reload'
User avatar
Dust
Posts: 100
Joined: Tue Feb 25, 2003 11:06 pm

Post by Dust »

in diablo 2 pana gaseai itemuri de genul setul lu immortal king sau setul lui trang'oul trebuia sa joci ceva de genul 5 ani zi de zi cate 10 ore pe zi!
in nwn (never winter nights) ai prea multe chestii inutile cum ar fi capcanele sau unele vraji sau unele skilluri!
Arcanumul mi s-a parut muuuuuult prea complex chiar atat de complex incat mi-am imaginat ca nu are rost sa-l joc, crezand ca va deveni un amalgam de vraji shi skiluri mecanice aici va rog sa ma contraziceti (eventual pe pm ca nu stricati topicul!)
Daca as avea de ales intre a fii mai rau sau a muri as alege sa fiu mai rau ( mult mai rau ! ).
User avatar
Sir Ice
Posts: 5365
Joined: Tue Sep 25, 2001 3:00 am

Post by Sir Ice »

In NWN ma deranjeaza cand cineva casts unknown spell, dar asta se datoreaza lipsei de pregatire a personajului la skill-ul de recunoastere a vrajilor. Da' tot ma enerveaza.
Avea un suflet... candva...

Currently very active, thank you very much Image
User avatar
AeOLuM
Posts: 428
Joined: Fri Mar 21, 2003 10:38 pm

Post by AeOLuM »

Camerele un bun exemplu mistmare :angel:
User avatar
Yoshi
Posts: 3085
Joined: Sat Mar 29, 2003 10:00 pm

Post by Yoshi »

In Morrowind, sunt unele vraji despre care nu scrie nicaieri ce fac.
Last edited by Yoshi on Thu Aug 21, 2003 10:40 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Jet Li
Posts: 409
Joined: Mon Mar 03, 2003 10:02 am

Post by Jet Li »

Inamicii care se respawneaza...
User avatar
Zâna Măseluţă
Admin
Posts: 10743
Joined: Tue Dec 31, 2002 2:52 pm

Post by Zâna Măseluţă »

In Diablo2 am dat de niste bug-uri nasoale rau: la un moment dat alergam numai cu spatele, si loveam peste umar inamicii, iar alta data, dupa ce mi-a omorat Diablo Necromantul de nivel 65, am iesit din joc si am intrat iar, dar cadavrul nu era in sat ! ... mi-am pierdut toate armele, inelele, amuleta ... tot.. si nici bani nu mai aveam. Cum nu joc cu cheat-uri l-am abandonat....
Lumea mă invidiază că beșina mea miroase tare cade omu din picioare
User avatar
Dr. Voidberg
Moderator
Posts: 2718
Joined: Tue Dec 24, 2002 1:17 pm

Post by Dr. Voidberg »

In RPG-urile mai vechi (Final Fantasy, Chrono Trigger, Sword of Mana) intru intr-un sat unde nu ma cunoaste nimeni, intru in casele oamenilor si m-apuc sa le cotrobai prin dulapuri, sertare, le iau banii, potiunile si ce mai au ei pe acolo si ei nu-mi zic nimic.
In Septerra Core dupa ce ieseam dintr-o zona si intram iar monstrii apareau la loc. Iar prin unele zone treceam de cate patru-sase ori...
96 percent of Americans believe that Mr. T still pities the fool.
Radical dreamer
User avatar
Elven_Destroyer
Radioactiv
Posts: 73
Joined: Fri Sep 06, 2002 3:00 am

Post by Elven_Destroyer »

Pe mine ma enerveaza la diablo (si alte cateva gen dungeon siege)ca la inceputul jocului ai numai arme si armuri de genul rusted/broken/cracked shirt/knife/stick/. De-asta imi place la Morrowind sau la Neverwinter Nights unde poti sa ai full-plate si longsword neruginit de la inceput, pt. ca desi nu se compara cu ce gastesti la nivele mari macar nu te simti ca un vagabond care cauta prin gunoaie.
"You can discover what your enemy fears most by observing the means he uses to frighten you."
-Eric Hoffer
User avatar
Trickster
Radioactiv
Posts: 4394
Joined: Sun Mar 31, 2002 2:00 am

Post by Trickster »

Nightwish wrote:In Septerra Core dupa ce ieseam dintr-o zona si intram iar monstrii apareau la loc. Iar prin unele zone treceam de cate patru-sase ori...
Asta-i motivul pentru care l-am sters. Stupida chestie. N-am aflat niciodata cum se gata, si, cum nu o sa-l mai joc, ai putea sa-mi zici pls. ?
User avatar
Elven_Destroyer
Radioactiv
Posts: 73
Joined: Fri Sep 06, 2002 3:00 am

Post by Elven_Destroyer »

Ca fapt divers Septerra Core a fost full pe unul din numerele de la L***L. :P
User avatar
Dr. Voidberg
Moderator
Posts: 2718
Joined: Tue Dec 24, 2002 1:17 pm

Post by Dr. Voidberg »

LeChuck wrote:
Nightwish wrote:In Septerra Core dupa ce ieseam dintr-o zona si intram iar monstrii apareau la loc. Iar prin unele zone treceam de cate patru-sase ori...
Asta-i motivul pentru care l-am sters. Stupida chestie. N-am aflat niciodata cum se gata, si, cum nu o sa-l mai joc, ai putea sa-mi zici pls. ?
Nu am reusit sa-l termin, am patit o chestie stupida (pe care nu am mai scris-o in postul meu anterior) chiar aproape de final: trebuia sa iau de la un nene o chestie si sa-i dau in schimb o potiune pe care o preparam din diferite chestii. Ei, una din chestiile alea eu nu o luasem inainte si acum nu am mai putut s-o iau. Si cum nu aveam chef sa joc de la inceput, m-am lasat de Septerra Core.
96 percent of Americans believe that Mr. T still pities the fool.
Radical dreamer
User avatar
Bossman
Moderator
Posts: 7006
Joined: Thu Aug 08, 2002 3:00 am

Post by Bossman »

Carcatotasi :P .... Septerra Core e INMHO unul din cele mai bune RPG-uri ever ... desi nu e chiar RPG, dar in fine ... :angel:
Truth is relative. Pick one that works
User avatar
Dr. Voidberg
Moderator
Posts: 2718
Joined: Tue Dec 24, 2002 1:17 pm

Post by Dr. Voidberg »

Dar nu am zis ca nu imi place... Septerra Core mi-a placut mult.
96 percent of Americans believe that Mr. T still pities the fool.
Radical dreamer
vale_ryu
Posts: 54
Joined: Sun Jun 08, 2003 11:09 am

Post by vale_ryu »

lasam subiectul.. eu am ajuns la septera core.. cand trebuia sa ii arate bosorogului aluia o gheara cu cheie... si in chizda masii.. nu vroia sa o vada.. si asa nu puteam sa trec mai departe sa ma duc sa ma intalnesc cu una care imi dadea o cheie.. si mai aveam putin si il terminam... si desi stresant cu faza cu labirintele deschizi o usa ca sa o inchizi pe alta.. l-am inceput din nou.. si acolo tot asa am ajuns.. si aveam un walktrough tot de la level/... si pana la urma l-am lasat balta..
The future is now!
User avatar
Sir Ice
Posts: 5365
Joined: Tue Sep 25, 2001 3:00 am

Post by Sir Ice »

Eu am ajuns spre sfarsit de tot, trebuia sa gases nu mai stiu ce chestie in nivelul de la baza planetei si nu reuseam.
Faza cu respawn e folositoare in Septerra Core ca sa iti faci personajul sa creasca in nivel. Am omorat primul lup pe care il intalneai pana am ajuns la nivelul 4-5
Avea un suflet... candva...

Currently very active, thank you very much Image
User avatar
Trickster
Radioactiv
Posts: 4394
Joined: Sun Mar 31, 2002 2:00 am

Post by Trickster »

Mie Septerra Core mi-a semanat prea mult cu Quake 2 ca sa-mi placa. De la o vreme nu mai faceam nimic decat sa adun chei si componente de facut chei. Au stricat frumusete de poveste cu implementarea proasta, linearitate excesiva si sistem de lupta copiat prost dupa Final Fantasy. Si Final Fantasy avea respawn, dar macar nu te obliga sa treci de 1001 ori prin aceeasi zona.

Si acum separat:
M-am pus inainte de-al sterge sa explorez harta. Pe langa cateva secrete, mai exista si cateva zone care nu au nici o logica si seamana surprinzator de mult cu bug-uri. Imi explica si mie cineva ce faceau?
User avatar
PIROMANU'
Posts: 62
Joined: Sun Apr 28, 2002 3:00 am

Post by PIROMANU' »

Cel mai prost lucru intr-un RPG este faptul ca pe la finalul jocului devi asa de puternic ca nici un monstru nu iti poate face fata .In septera core respawn-ul inamicilor strica tot jocul dar l-am terminat de dragul povesti care mi se pare superba,pentru cei ce nu l-au terminat dar vor sa afle finalul va pot spune ca Maya va muri si mostenirea creatorului este sau mai bine spus sunt o serie de alte lumi plasate in apropirea septerei 0X
User avatar
fishbone
Moderator
Posts: 11141
Joined: Fri Oct 19, 2001 3:00 am

Post by fishbone »

Neverwinter Nights:
-loading screen-urile intre arii. Daca era ca Dungeon Siege era superb
-porti o pelerina si degeaba. Aceasta nu este rendata grafic de nici un fel
-poti purta doar 2 inele maxim. este o regula D&D 3rd edition sau?
-uneori pathfinding-ul este un mister de nedezlegat atat pentru PC cat si pentru NPC
User avatar
pixelmonster
Posts: 218
Joined: Sun Mar 16, 2003 1:32 am

Post by pixelmonster »

-modul turn-based
-shi felul cum dai cu sabia de 100 de ori inspre inamici in morrowind shi nu-i nimeresti(bacar daca bagau un damage infim)
-shi mist(pe langa) ...cand sare ala pe inamic (vezi septera) de nu se mai vede inamicu shi la sfarshit....mist
User avatar
Seraph
Posts: 317
Joined: Wed Jan 01, 2003 10:41 pm

Post by Seraph »

Baldur's Gate, care a fost *THE* game, avea dupa mine urmatoarea problema: portretele personajelor eufemistic penibile.
User avatar
Yoshi
Posts: 3085
Joined: Sat Mar 29, 2003 10:00 pm

Post by Yoshi »

Dust wrote:in diablo 2 pana gaseai itemuri de genul setul lu immortal king sau setul lui trang'oul trebuia sa joci ceva de genul 5 ani zi de zi cate 10 ore pe zi!
Si mai enervant era sa vezi cum o tipa care de-abia a inceput sa joace le gaseste din prima si se-apuca sa le vanda, sau alte stupizenii dintr-astea...
Last edited by Yoshi on Thu Aug 21, 2003 10:41 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Navajo
Posts: 98
Joined: Sun Jan 12, 2003 5:10 am

Post by Navajo »

Diablo II LOD (care oricum ramane THE game ptr mine) - cate zeci de mii de cacaieti tre sa omori pana sa poti creste la nivelul urmator? Io is la 80 si joc de vreo saptamana si tot mai am vreo 10% pana la 81...
Nu mai pot......................
ditzah iulian # su root
Enter password: ******
ditzah root # **** up everything
Are you sure? [Yes/No] y
User avatar
Yoshi
Posts: 3085
Joined: Sat Mar 29, 2003 10:00 pm

Post by Yoshi »

Navajo, pai de-aia e hack&slay, action RPG, oricum ma enerva si pe mine aceeasi chestie, plus ca se "repopula" harta deindata de restartai jocul, desi nu am avut rabdarea sa trec de nivelul 60.
Last edited by Yoshi on Thu Aug 21, 2003 10:43 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Navajo
Posts: 98
Joined: Sun Jan 12, 2003 5:10 am

Post by Navajo »

Faza cu respawningu' imi place, ca daca nu esti destul de tare sa te infrunti cu Diablo sau Baal pe Hell, te mai intorceai prin Kurast sau Arreat pe Nightmare sa mai kilaresti niste draci sa mai cresti vreo 2 nivele...
Si imi place idea jocului - nu se termina cand ii omori pe toti... ci poate doar atunci cand ajungi level 99, dar poate nici atunci...
ditzah iulian # su root
Enter password: ******
ditzah root # **** up everything
Are you sure? [Yes/No] y
User avatar
fubulino
Posts: 177
Joined: Fri Jan 11, 2002 2:00 am

Post by fubulino »

pe mine ma deranjeaza faptul ca intotdauna este nevoie de un addon pentru a putea controla inventory-ul henchman-ilor exeplele cele mai bune sunt: diablo2 >> diablo 2 LOD si NWN >> NWN Shadows of Undrentide
User avatar
Trinity
Posts: 7
Joined: Wed May 28, 2003 5:17 pm

Post by Trinity »

grafica-exemplu mistmare sau un control greu in 3rd person-exemplu Morowind
User avatar
drax
Posts: 24
Joined: Fri Nov 22, 2002 1:53 am

Post by drax »

PIROMANU' wrote:Cel mai prost lucru intr-un RPG este faptul ca pe la finalul jocului devi asa de puternic ca nici un monstru nu iti poate face fata .
Nu mi se pare ca-i asa. Imi aduc aminte de Nox in care, la final, dupa "aquired Staff of Oblivion" urmeaza o faza cam asa cum spui tu. Dar dupa aia vine Hecubah si iti scoate peri albi (cel putin cu wizard-ul...)! Si faza asta am observat-o si in Icewind Dale, unde spre final te tabara o shleahta de giganti (dupa cateva zeci de incercari am sters jocul)!
User avatar
smash
Posts: 98
Joined: Wed Jul 02, 2003 10:25 pm

Post by smash »

Toate's bune si frumoase. Daca iti place un jos nu observi lipsurile si de multe ori am terminat un joc si numai dupa aceea am inceput sa-l critic. De exemplu acum joc Gothic 2 si ma enerveaza anumite detalii dar nu ma plang. Eu sa ma plang? Niciodata... :D
User avatar
k2ds
Posts: 469
Joined: Tue Aug 19, 2003 11:24 am

Post by k2ds »

drax wrote:
PIROMANU' wrote:Cel mai prost lucru intr-un RPG este faptul ca pe la finalul jocului devi asa de puternic ca nici un monstru nu iti poate face fata .
Nu mi se pare ca-i asa. Imi aduc aminte de Nox in care, la final, dupa "aquired Staff of Oblivion" urmeaza o faza cam asa cum spui tu. Dar dupa aia vine Hecubah si iti scoate peri albi (cel putin cu wizard-ul...)! Si faza asta am observat-o si in Icewind Dale, unde spre final te tabara o shleahta de giganti (dupa cateva zeci de incercari am sters jocul)!
Adevarat . Ca termen de comparatie , a jucat cineva Vampire:The Masqureade? Vokodlok(sau cum se chema) , bossul de la sfarsit , era aproape invincibil !!! Oricate leveluri aveai , iti trebuia si niste strategie ..

Pentru mine , cel mai nasol lucru in BG1(my favourite) este suprafata de joc oarecum mica ...
DaRkus
Posts: 3
Joined: Fri Aug 15, 2003 12:11 pm

Post by DaRkus »

In diablo 2 unele itemuri costau fenomenal....shi nu numai! :evilbat:
I saw ....him!
User avatar
Necrosero
Posts: 1201
Joined: Fri Aug 23, 2002 3:00 am

Post by Necrosero »

Mai bajeti, pe mine ma enerveaza la RPG-uri ca eu sunt OMUL in joc. Adica am impresia ca toata lumea ma asteapta pe mine sa le fac questurile, sa-mi vanda ceva, s.a.m.d. Adica nu exista o lume "reala" care sa fie si dinamica... Dar asta s-a schimbat odata cu Gothic 2, un joc bun din acest punct de vedere. De fapt, din mai toate punctele de vedere...:)
User avatar
Corpse
Posts: 271
Joined: Fri Jun 27, 2003 5:29 pm

Post by Corpse »

redpixel wrote:-modul turn-based
-shi felul cum dai cu sabia de 100 de ori inspre inamici in morrowind shi nu-i nimeresti(bacar daca bagau un damage infim)
-shi mist(pe langa) ...cand sare ala pe inamic (vezi septera) de nu se mai vede inamicu shi la sfarshit....mist
Asa e dar titlul mai bine suna "Cel mai prost lucru e un RPG"
User avatar
Kido
Posts: 61
Joined: Fri Aug 01, 2003 12:05 am

Post by Kido »

RPG-ul nu este un stil care ma atrage dar...fatza de altele mi se pare ca bug-urile sunt mai putine dar sunt si ee evident...tot diablo mi se pare cel mai prost pana acum si inca unu dar nu mai stu exact~
Mai Bine Mor Acum In Picioare Decat Sa Traiesc Toata Viatza In Genunchi
User avatar
mzl
Posts: 2
Joined: Thu Jun 05, 2003 9:16 pm

Post by mzl »

-cel mai urat in nwn mi s-a parut pozitia camerei si l-as fi lasat dk nu
gaseam Brandon's camera hack
-si dup-aia toate lazile alea imprastiate peste tot ma scot din minti;
si nu doar in nwn - de ce k*ru nu poti sa te duci la un blacksmith sa-i zici
ma nene, fa-mi si mie o sabie asa s-asa, cu fire si poison damage, si dup-
aia sa tzi-o duci la templu sa ti-o blesuiasca; nu sa cauti prin gaura de
sharpe ca poate cumva unul o fi facut acelasi lucru mai nainte si a
pierdut-o.... si lucrul acesta s-ar putea intampla cu armuri si mantii etc.
(ei probabil nu orice fierar e priceput sau n-ai acces atat de usor la templu
poate vrun favor, dar totusi tu esti in control si nu hazardul <-- hai c-am
zis-o :D ) Pe scurt urasc sa cotrobai prin toate coltzisoarele ca nu cumva
sa pierd un item fara care viata mea va fi un chin pe viitor

-probabil ca in unele jocuri devii cam puternic : in BG2 cu party-ul potrivit
si dibacie watcher's keep devine chiar interesant de jucat chiar inainte de
a-l lecui pe Irenicus---acum sincer chiar mis-a parut o prostie sa vrei sa
te mai intorci printre oameni dupa ce ai ingramadit-o pe preoteasa aia la
Throne,chiar esti prea puternic, ai putea fii doar zeu

-si s-a mai spus ca poti cotrobaii prin casele alora fara macar sa se uite
chioras la tine - de ce oare nu anunta ei guarzii si sa te prinda sa te puna
sa platesti amenda (care sa tot creasca cu cat te prind de mai multe ori)
sau sa stai la racoare o noapte (sa fie nivele speciale ca si cum ai avea
un vis sau ceva :wink: )
Gibinel
Posts: 8
Joined: Sun Aug 24, 2003 10:49 pm

Post by Gibinel »

White Whisper wrote:In RPG-urile mai vechi (Final Fantasy, Chrono Trigger, Sword of Mana) intru intr-un sat unde nu ma cunoaste nimeni, intru in casele oamenilor si m-apuc sa le cotrobai prin dulapuri, sertare, le iau banii, potiunile si ce mai au ei pe acolo si ei nu-mi zic nimic.
In Septerra Core dupa ce ieseam dintr-o zona si intram iar monstrii apareau la loc. Iar prin unele zone treceam de cate patru-sase ori...
Treaba cu casele este si in Mistmare,nu-ma ca acolo puteau sa te cunoasca oameni si tot puteai sa-i furi.
In Anacronox e aceeasi treaba. :o
[/quote]
User avatar
Keos
Posts: 1874
Joined: Thu Nov 22, 2001 2:00 am

Post by Keos »

Toranaga wrote:
Dust wrote:in diablo 2 pana gaseai itemuri de genul setul lu immortal king sau setul lui trang'oul trebuia sa joci ceva de genul 5 ani zi de zi cate 10 ore pe zi!
Si mai enervant era sa vezi cum o tipa care de-abia a inceput sa joace le gaseste din prima si se-apuca sa le vanda, sau alte stupizenii dintr-astea...

Nu poti sa gaseti item-uri "adevarate" decat daca esti de nivel mare deci nutu' ce tipa incepatoare stii tu care a gasit item-uri serioase.
In DII cel mai tare ma enervam cand gaseam item-uri meseriase dar nu pt clasa mea.A si faza cu pierderea experienteidaca mori(nightmare,hell)mi s-a parut o mare tampenie fara pic de logica...

In alte RPG-uri... la naiba m-au enervat prea multe.
There is no order...
Locked