Cel mai prost lucru intr-un RPG
Moderator: Moderatori
Cel mai prost lucru intr-un RPG
Care este cel mai prost lucru care l-ati intalnit intr-un RPG de calitate? Nu vorbesc de rpg-urile slabe sau de bug-uri si implementari proaste, ci de RPG-urile voastre preferate.
De exemplu in Baldur's Gate 2 mi s-a parut foarte plictisitor sa curat fortareata (care urma sa devina a mea) de trolii aia, sau in Fallout 2 ca robotul ala arata ca un aspirator :evil: .
De exemplu in Baldur's Gate 2 mi s-a parut foarte plictisitor sa curat fortareata (care urma sa devina a mea) de trolii aia, sau in Fallout 2 ca robotul ala arata ca un aspirator :evil: .
- MAXKOOL999
- Posts: 1598
- Joined: Thu Apr 03, 2003 10:07 am
in diablo 2 pana gaseai itemuri de genul setul lu immortal king sau setul lui trang'oul trebuia sa joci ceva de genul 5 ani zi de zi cate 10 ore pe zi!
in nwn (never winter nights) ai prea multe chestii inutile cum ar fi capcanele sau unele vraji sau unele skilluri!
Arcanumul mi s-a parut muuuuuult prea complex chiar atat de complex incat mi-am imaginat ca nu are rost sa-l joc, crezand ca va deveni un amalgam de vraji shi skiluri mecanice aici va rog sa ma contraziceti (eventual pe pm ca nu stricati topicul!)
in nwn (never winter nights) ai prea multe chestii inutile cum ar fi capcanele sau unele vraji sau unele skilluri!
Arcanumul mi s-a parut muuuuuult prea complex chiar atat de complex incat mi-am imaginat ca nu are rost sa-l joc, crezand ca va deveni un amalgam de vraji shi skiluri mecanice aici va rog sa ma contraziceti (eventual pe pm ca nu stricati topicul!)
Daca as avea de ales intre a fii mai rau sau a muri as alege sa fiu mai rau ( mult mai rau ! ).
In Morrowind, sunt unele vraji despre care nu scrie nicaieri ce fac.
Last edited by Yoshi on Thu Aug 21, 2003 10:40 pm, edited 1 time in total.
- Zâna Măseluţă
- Admin
- Posts: 10743
- Joined: Tue Dec 31, 2002 2:52 pm
In Diablo2 am dat de niste bug-uri nasoale rau: la un moment dat alergam numai cu spatele, si loveam peste umar inamicii, iar alta data, dupa ce mi-a omorat Diablo Necromantul de nivel 65, am iesit din joc si am intrat iar, dar cadavrul nu era in sat ! ... mi-am pierdut toate armele, inelele, amuleta ... tot.. si nici bani nu mai aveam. Cum nu joc cu cheat-uri l-am abandonat....
Lumea mă invidiază că beșina mea miroase tare cade omu din picioare
- Dr. Voidberg
- Moderator
- Posts: 2718
- Joined: Tue Dec 24, 2002 1:17 pm
In RPG-urile mai vechi (Final Fantasy, Chrono Trigger, Sword of Mana) intru intr-un sat unde nu ma cunoaste nimeni, intru in casele oamenilor si m-apuc sa le cotrobai prin dulapuri, sertare, le iau banii, potiunile si ce mai au ei pe acolo si ei nu-mi zic nimic.
In Septerra Core dupa ce ieseam dintr-o zona si intram iar monstrii apareau la loc. Iar prin unele zone treceam de cate patru-sase ori...
In Septerra Core dupa ce ieseam dintr-o zona si intram iar monstrii apareau la loc. Iar prin unele zone treceam de cate patru-sase ori...
96 percent of Americans believe that Mr. T still pities the fool.
Radical dreamer
Radical dreamer
- Elven_Destroyer
- Radioactiv
- Posts: 73
- Joined: Fri Sep 06, 2002 3:00 am
Pe mine ma enerveaza la diablo (si alte cateva gen dungeon siege)ca la inceputul jocului ai numai arme si armuri de genul rusted/broken/cracked shirt/knife/stick/. De-asta imi place la Morrowind sau la Neverwinter Nights unde poti sa ai full-plate si longsword neruginit de la inceput, pt. ca desi nu se compara cu ce gastesti la nivele mari macar nu te simti ca un vagabond care cauta prin gunoaie.
"You can discover what your enemy fears most by observing the means he uses to frighten you."
-Eric Hoffer
-Eric Hoffer
- Elven_Destroyer
- Radioactiv
- Posts: 73
- Joined: Fri Sep 06, 2002 3:00 am
- Dr. Voidberg
- Moderator
- Posts: 2718
- Joined: Tue Dec 24, 2002 1:17 pm
Nu am reusit sa-l termin, am patit o chestie stupida (pe care nu am mai scris-o in postul meu anterior) chiar aproape de final: trebuia sa iau de la un nene o chestie si sa-i dau in schimb o potiune pe care o preparam din diferite chestii. Ei, una din chestiile alea eu nu o luasem inainte si acum nu am mai putut s-o iau. Si cum nu aveam chef sa joc de la inceput, m-am lasat de Septerra Core.LeChuck wrote:Asta-i motivul pentru care l-am sters. Stupida chestie. N-am aflat niciodata cum se gata, si, cum nu o sa-l mai joc, ai putea sa-mi zici pls. ?Nightwish wrote:In Septerra Core dupa ce ieseam dintr-o zona si intram iar monstrii apareau la loc. Iar prin unele zone treceam de cate patru-sase ori...
96 percent of Americans believe that Mr. T still pities the fool.
Radical dreamer
Radical dreamer
- Dr. Voidberg
- Moderator
- Posts: 2718
- Joined: Tue Dec 24, 2002 1:17 pm
Dar nu am zis ca nu imi place... Septerra Core mi-a placut mult.
96 percent of Americans believe that Mr. T still pities the fool.
Radical dreamer
Radical dreamer
lasam subiectul.. eu am ajuns la septera core.. cand trebuia sa ii arate bosorogului aluia o gheara cu cheie... si in chizda masii.. nu vroia sa o vada.. si asa nu puteam sa trec mai departe sa ma duc sa ma intalnesc cu una care imi dadea o cheie.. si mai aveam putin si il terminam... si desi stresant cu faza cu labirintele deschizi o usa ca sa o inchizi pe alta.. l-am inceput din nou.. si acolo tot asa am ajuns.. si aveam un walktrough tot de la level/... si pana la urma l-am lasat balta..
The future is now!
Mie Septerra Core mi-a semanat prea mult cu Quake 2 ca sa-mi placa. De la o vreme nu mai faceam nimic decat sa adun chei si componente de facut chei. Au stricat frumusete de poveste cu implementarea proasta, linearitate excesiva si sistem de lupta copiat prost dupa Final Fantasy. Si Final Fantasy avea respawn, dar macar nu te obliga sa treci de 1001 ori prin aceeasi zona.
Si acum separat:
M-am pus inainte de-al sterge sa explorez harta. Pe langa cateva secrete, mai exista si cateva zone care nu au nici o logica si seamana surprinzator de mult cu bug-uri. Imi explica si mie cineva ce faceau?
Si acum separat:
M-am pus inainte de-al sterge sa explorez harta. Pe langa cateva secrete, mai exista si cateva zone care nu au nici o logica si seamana surprinzator de mult cu bug-uri. Imi explica si mie cineva ce faceau?
Cel mai prost lucru intr-un RPG este faptul ca pe la finalul jocului devi asa de puternic ca nici un monstru nu iti poate face fata .In septera core respawn-ul inamicilor strica tot jocul dar l-am terminat de dragul povesti care mi se pare superba,pentru cei ce nu l-au terminat dar vor sa afle finalul va pot spune ca Maya va muri si mostenirea creatorului este sau mai bine spus sunt o serie de alte lumi plasate in apropirea septerei 0X
Neverwinter Nights:
-loading screen-urile intre arii. Daca era ca Dungeon Siege era superb
-porti o pelerina si degeaba. Aceasta nu este rendata grafic de nici un fel
-poti purta doar 2 inele maxim. este o regula D&D 3rd edition sau?
-uneori pathfinding-ul este un mister de nedezlegat atat pentru PC cat si pentru NPC
-loading screen-urile intre arii. Daca era ca Dungeon Siege era superb
-porti o pelerina si degeaba. Aceasta nu este rendata grafic de nici un fel
-poti purta doar 2 inele maxim. este o regula D&D 3rd edition sau?
-uneori pathfinding-ul este un mister de nedezlegat atat pentru PC cat si pentru NPC
- pixelmonster
- Posts: 218
- Joined: Sun Mar 16, 2003 1:32 am
Si mai enervant era sa vezi cum o tipa care de-abia a inceput sa joace le gaseste din prima si se-apuca sa le vanda, sau alte stupizenii dintr-astea...Dust wrote:in diablo 2 pana gaseai itemuri de genul setul lu immortal king sau setul lui trang'oul trebuia sa joci ceva de genul 5 ani zi de zi cate 10 ore pe zi!
Last edited by Yoshi on Thu Aug 21, 2003 10:41 pm, edited 1 time in total.
Diablo II LOD (care oricum ramane THE game ptr mine) - cate zeci de mii de cacaieti tre sa omori pana sa poti creste la nivelul urmator? Io is la 80 si joc de vreo saptamana si tot mai am vreo 10% pana la 81...
Nu mai pot......................
Nu mai pot......................
ditzah iulian # su root
Enter password: ******
ditzah root # **** up everything
Are you sure? [Yes/No] y
Enter password: ******
ditzah root # **** up everything
Are you sure? [Yes/No] y
Navajo, pai de-aia e hack&slay, action RPG, oricum ma enerva si pe mine aceeasi chestie, plus ca se "repopula" harta deindata de restartai jocul, desi nu am avut rabdarea sa trec de nivelul 60.
Last edited by Yoshi on Thu Aug 21, 2003 10:43 pm, edited 1 time in total.
Faza cu respawningu' imi place, ca daca nu esti destul de tare sa te infrunti cu Diablo sau Baal pe Hell, te mai intorceai prin Kurast sau Arreat pe Nightmare sa mai kilaresti niste draci sa mai cresti vreo 2 nivele...
Si imi place idea jocului - nu se termina cand ii omori pe toti... ci poate doar atunci cand ajungi level 99, dar poate nici atunci...
Si imi place idea jocului - nu se termina cand ii omori pe toti... ci poate doar atunci cand ajungi level 99, dar poate nici atunci...
ditzah iulian # su root
Enter password: ******
ditzah root # **** up everything
Are you sure? [Yes/No] y
Enter password: ******
ditzah root # **** up everything
Are you sure? [Yes/No] y
Nu mi se pare ca-i asa. Imi aduc aminte de Nox in care, la final, dupa "aquired Staff of Oblivion" urmeaza o faza cam asa cum spui tu. Dar dupa aia vine Hecubah si iti scoate peri albi (cel putin cu wizard-ul...)! Si faza asta am observat-o si in Icewind Dale, unde spre final te tabara o shleahta de giganti (dupa cateva zeci de incercari am sters jocul)!PIROMANU' wrote:Cel mai prost lucru intr-un RPG este faptul ca pe la finalul jocului devi asa de puternic ca nici un monstru nu iti poate face fata .
Adevarat . Ca termen de comparatie , a jucat cineva Vampire:The Masqureade? Vokodlok(sau cum se chema) , bossul de la sfarsit , era aproape invincibil !!! Oricate leveluri aveai , iti trebuia si niste strategie ..drax wrote:Nu mi se pare ca-i asa. Imi aduc aminte de Nox in care, la final, dupa "aquired Staff of Oblivion" urmeaza o faza cam asa cum spui tu. Dar dupa aia vine Hecubah si iti scoate peri albi (cel putin cu wizard-ul...)! Si faza asta am observat-o si in Icewind Dale, unde spre final te tabara o shleahta de giganti (dupa cateva zeci de incercari am sters jocul)!PIROMANU' wrote:Cel mai prost lucru intr-un RPG este faptul ca pe la finalul jocului devi asa de puternic ca nici un monstru nu iti poate face fata .
Pentru mine , cel mai nasol lucru in BG1(my favourite) este suprafata de joc oarecum mica ...
Mai bajeti, pe mine ma enerveaza la RPG-uri ca eu sunt OMUL in joc. Adica am impresia ca toata lumea ma asteapta pe mine sa le fac questurile, sa-mi vanda ceva, s.a.m.d. Adica nu exista o lume "reala" care sa fie si dinamica... Dar asta s-a schimbat odata cu Gothic 2, un joc bun din acest punct de vedere. De fapt, din mai toate punctele de vedere...

Asa e dar titlul mai bine suna "Cel mai prost lucru e un RPG"redpixel wrote:-modul turn-based
-shi felul cum dai cu sabia de 100 de ori inspre inamici in morrowind shi nu-i nimeresti(bacar daca bagau un damage infim)
-shi mist(pe langa) ...cand sare ala pe inamic (vezi septera) de nu se mai vede inamicu shi la sfarshit....mist
-cel mai urat in nwn mi s-a parut pozitia camerei si l-as fi lasat dk nu
gaseam Brandon's camera hack
-si dup-aia toate lazile alea imprastiate peste tot ma scot din minti;
si nu doar in nwn - de ce k*ru nu poti sa te duci la un blacksmith sa-i zici
ma nene, fa-mi si mie o sabie asa s-asa, cu fire si poison damage, si dup-
aia sa tzi-o duci la templu sa ti-o blesuiasca; nu sa cauti prin gaura de
sharpe ca poate cumva unul o fi facut acelasi lucru mai nainte si a
pierdut-o.... si lucrul acesta s-ar putea intampla cu armuri si mantii etc.
(ei probabil nu orice fierar e priceput sau n-ai acces atat de usor la templu
poate vrun favor, dar totusi tu esti in control si nu hazardul <-- hai c-am
zis-o
) Pe scurt urasc sa cotrobai prin toate coltzisoarele ca nu cumva
sa pierd un item fara care viata mea va fi un chin pe viitor
-probabil ca in unele jocuri devii cam puternic : in BG2 cu party-ul potrivit
si dibacie watcher's keep devine chiar interesant de jucat chiar inainte de
a-l lecui pe Irenicus---acum sincer chiar mis-a parut o prostie sa vrei sa
te mai intorci printre oameni dupa ce ai ingramadit-o pe preoteasa aia la
Throne,chiar esti prea puternic, ai putea fii doar zeu
-si s-a mai spus ca poti cotrobaii prin casele alora fara macar sa se uite
chioras la tine - de ce oare nu anunta ei guarzii si sa te prinda sa te puna
sa platesti amenda (care sa tot creasca cu cat te prind de mai multe ori)
sau sa stai la racoare o noapte (sa fie nivele speciale ca si cum ai avea
un vis sau ceva
)
gaseam Brandon's camera hack
-si dup-aia toate lazile alea imprastiate peste tot ma scot din minti;
si nu doar in nwn - de ce k*ru nu poti sa te duci la un blacksmith sa-i zici
ma nene, fa-mi si mie o sabie asa s-asa, cu fire si poison damage, si dup-
aia sa tzi-o duci la templu sa ti-o blesuiasca; nu sa cauti prin gaura de
sharpe ca poate cumva unul o fi facut acelasi lucru mai nainte si a
pierdut-o.... si lucrul acesta s-ar putea intampla cu armuri si mantii etc.
(ei probabil nu orice fierar e priceput sau n-ai acces atat de usor la templu
poate vrun favor, dar totusi tu esti in control si nu hazardul <-- hai c-am
zis-o

sa pierd un item fara care viata mea va fi un chin pe viitor
-probabil ca in unele jocuri devii cam puternic : in BG2 cu party-ul potrivit
si dibacie watcher's keep devine chiar interesant de jucat chiar inainte de
a-l lecui pe Irenicus---acum sincer chiar mis-a parut o prostie sa vrei sa
te mai intorci printre oameni dupa ce ai ingramadit-o pe preoteasa aia la
Throne,chiar esti prea puternic, ai putea fii doar zeu
-si s-a mai spus ca poti cotrobaii prin casele alora fara macar sa se uite
chioras la tine - de ce oare nu anunta ei guarzii si sa te prinda sa te puna
sa platesti amenda (care sa tot creasca cu cat te prind de mai multe ori)
sau sa stai la racoare o noapte (sa fie nivele speciale ca si cum ai avea
un vis sau ceva

Treaba cu casele este si in Mistmare,nu-ma ca acolo puteau sa te cunoasca oameni si tot puteai sa-i furi.White Whisper wrote:In RPG-urile mai vechi (Final Fantasy, Chrono Trigger, Sword of Mana) intru intr-un sat unde nu ma cunoaste nimeni, intru in casele oamenilor si m-apuc sa le cotrobai prin dulapuri, sertare, le iau banii, potiunile si ce mai au ei pe acolo si ei nu-mi zic nimic.
In Septerra Core dupa ce ieseam dintr-o zona si intram iar monstrii apareau la loc. Iar prin unele zone treceam de cate patru-sase ori...
In Anacronox e aceeasi treaba. :o
[/quote]
Toranaga wrote:Si mai enervant era sa vezi cum o tipa care de-abia a inceput sa joace le gaseste din prima si se-apuca sa le vanda, sau alte stupizenii dintr-astea...Dust wrote:in diablo 2 pana gaseai itemuri de genul setul lu immortal king sau setul lui trang'oul trebuia sa joci ceva de genul 5 ani zi de zi cate 10 ore pe zi!
Nu poti sa gaseti item-uri "adevarate" decat daca esti de nivel mare deci nutu' ce tipa incepatoare stii tu care a gasit item-uri serioase.
In DII cel mai tare ma enervam cand gaseam item-uri meseriase dar nu pt clasa mea.A si faza cu pierderea experienteidaca mori(nightmare,hell)mi s-a parut o mare tampenie fara pic de logica...
In alte RPG-uri... la naiba m-au enervat prea multe.
There is no order...