AI -ul in jocuri.
Moderator: Moderatori
- m0rpheus``
- Posts: 676
- Joined: Sat Feb 21, 2004 7:25 pm
AI -ul in jocuri.
Am deschis acest topic pentru a vedea parerile voastre despre AI-ul in jocuri. Care joc credeti ca are cel mai nereusit AI.?
Eu atat stiu doar, ca la unele jocuri e extrem de aberant cat de usor este sa treci peste nivele chiar si la nivelul hard.
Un joc care m-a impresionat in mod pozitiv prin AI-ul oponentilor este Counter-Strike 1.6, unde botii se comporta exact ca jucatori umani, folosesc diverse tactici, stiu sa foloseasca grenadele intr-un mod cat mai distructiv s.a.m.d.
Dar acum e randul vostru. Prezentati jocuri in care se poate gasi un AI slab sau un AI ridicat. De asemenea puteti posta faze comice din jocuri, care sa fie cauzate de AI-ul scazut, sau poate prea ridicat al inamicilor.
Eu atat stiu doar, ca la unele jocuri e extrem de aberant cat de usor este sa treci peste nivele chiar si la nivelul hard.
Un joc care m-a impresionat in mod pozitiv prin AI-ul oponentilor este Counter-Strike 1.6, unde botii se comporta exact ca jucatori umani, folosesc diverse tactici, stiu sa foloseasca grenadele intr-un mod cat mai distructiv s.a.m.d.
Dar acum e randul vostru. Prezentati jocuri in care se poate gasi un AI slab sau un AI ridicat. De asemenea puteti posta faze comice din jocuri, care sa fie cauzate de AI-ul scazut, sau poate prea ridicat al inamicilor.
- unknown_humanoid
- Posts: 504
- Joined: Thu Feb 05, 2004 11:51 am
Re: AI -ul in jocuri.
m0rpheus`` wrote:Care joc credeti ca are cel mai nereusit AI.?
Supaplex

.....si.....tetris

...AND PEOPLE SAY SEQUELS ARE NEVER AS GOOD AS THE ORIGINAL!
O chestie ciudata am vazut in Far Cry, inamicii au obiceiul sa se ascunda pe dupa diverse obiecte, totdeauna cauta acoperire daca au aflat de prezenta ta. Problema e ca unele obiecte sunt prea mici sau prea inguste sa ii acopere. Am vazut destule situatii in care se mai ascundea cate unu pe dupa un stalp cat unghia incat puteai sa-i tragi si-n cap, in ciuda "acoperirii" lui. Totusi e un bug rezonabil, obiectele de genul asta nu sunt atat de frecvente cat sa strice jocul.
Elroy was here
De acord, am jucat aseara un Onslaught cu boti si am fost de asemenea surprins de faptul ca botii joaca bine orientandu-se spre obiective, nu o iau razna, problema e ca nu sunt si foarte capabili, dar e un pas mare inainte, intentia conteazaLord wrote:Mie mi-a placut AI-ul din UT2004, mai ales in modul Onslaught.
Se comportau exact asa cum s-ar fi comportat un jucator uman.

Elroy was here
Tu probabil (adica sigur) ai jucat demo-ul jocului, asa ca nu se pune.PSS wrote:HITMAN 3 e penal AI-ul
“I believe in everything until it's disproved. So I believe in fairies, the myths, dragons. It all exists, even if it's in your mind. Who's to say that dreams and nightmares aren't as real as the here and now?”
Cu Starcraft nush ce sa zic...calculatorul nu stia decat sa iti trimita armate in numar mare pe cap. Am pus intr-un loc mai multe tunuri de aparare...el continua sa aduca valurile de zealoti prin acelasi loc chiar daca nu aveau nici o sansa...asta pana si-a facut upgrade. Ca AI m-a impresionat Black&White, chiar daca nu era foarte evident cum influentau actiunile tale creatura si bastinasii. Si Dungeon Keeper.
I may be lying.
hl, dungeon keeper. pentru timpul lor, ai-ul era foarte bun.
dee atunci ai-ul nu s-a deezvoltat prea mult. jocurile de azi merg pe grafica tare, sange mult, explozii mari, etc.
mai mult. mi se pare o insulta sa mi se spuna de un producator "noul nostru joc are cel mai tare ai, veti vedea".

dee atunci ai-ul nu s-a deezvoltat prea mult. jocurile de azi merg pe grafica tare, sange mult, explozii mari, etc.
mai mult. mi se pare o insulta sa mi se spuna de un producator "noul nostru joc are cel mai tare ai, veti vedea".

Our main business is not to see what lies dimly at a distance, but to do what lies clearly at hand.
Mi-am adus aminte de un joc mai vechi care se lauda cu Artificial Stupidity
. Si nu se laudau cu cel mai prost AI ci cu chestii gen frica, foame, etc. Oricum, ideea era buna - nu trebuie sa fie cat mai umani, ci cat mai in ton cu jocul. Asta mi-a placut in Half Life - erau monstrii care nu erau prea destepti, dar erau si soldatii de elita... Nu stiu de ce, dar am impresia ca asta o sa fie diferenta dintre HL2 si Doom 3. HL2 o sa mearga pe un AI de calitate si Doom 3-ul pe scripturi.
Totusi, cel mai "destept" AI cred ca Black & White l-a avut. Creatura aia putea sa invete prea multe. Nu inteleg ce era asa bun la ai in Dungeon Keeper. Am dat de o gramada de prebleme si nici nu mi se parea ca joaca asa bine.

Totusi, cel mai "destept" AI cred ca Black & White l-a avut. Creatura aia putea sa invete prea multe. Nu inteleg ce era asa bun la ai in Dungeon Keeper. Am dat de o gramada de prebleme si nici nu mi se parea ca joaca asa bine.
Dum zomfies...
AI-ul din Half Life a fost primul care m-a impresionat, si primul care mi-a cauzat stres si frica din partea unor non-mostrii. Am dat de o portiune care m-a scos din sarite,erau 3 marine-i care m-au stresat de-mi venea sa-i strang de gat: unu' tragea in prostie pana cand ma uitam la el, moment in care se ascundea, si scotea altu' capu si incepea sa traga, iar al treilea nu-l vedeam deloc, dar arunca grenade in prostie, nu stiam in ce gaura sa ma mai bag.
Elroy was here
- m0rpheus``
- Posts: 676
- Joined: Sat Feb 21, 2004 7:25 pm
AI-ul la jocurile tip shooter este un pic diferit de cel la jocurile de strategie. Si ca sa exemplific. La un shooter inamicul ce trebuie sa faca? Sa localizeze tinta si sa o lichideze prin orice mijloace. La strategie e cu totul altceva, acolo trebuie sa se ocupe mai de toate: de defensiva, de atac, de felul in care face up-grade-urile si asa mai departe. La un joc de strategie nu mi se pare un AI stralucit doar pentru ca inamicul(CPU) ataca cu un numar exorbitant de unitati, ci felul cum ataca, combinatiile dintre unitati (buff, range, melee) cat si atacul din mai multe parti, pentru dezorientare.
Ganditi-va, dacă de exemplu tu esti atacat ce faci? Te ocupi in primul rand de unitatile prezente la batalie, nu mai ai timp sa dai o raita pe la barracks, sa mai dai sa-ti faca 2 marine samd. CPU-ul poate face ...cate?..operatii pe secunda? De asta exista easy, medium, hard.
Ganditi-va, dacă de exemplu tu esti atacat ce faci? Te ocupi in primul rand de unitatile prezente la batalie, nu mai ai timp sa dai o raita pe la barracks, sa mai dai sa-ti faca 2 marine samd. CPU-ul poate face ...cate?..operatii pe secunda? De asta exista easy, medium, hard.
Incercati la UT2004, sa jucati cu botii pe Godlike :black: si sa vedem ce parere o sa aveti de AI ridicat al adversarilor. Am jucat eu 1-1 si m-a batut cu 20 la -1. M-am enervat asa de tare incat imi venea sa dau cu pumnul in monitor (da nu dau, manca-l-ar mama),in schimb i-am dat reset.
PS : atunci ma antrenam pentru concursul de UT2004, pe care l-am facut varza inca din prima zi.
![maniac [smilie=maniac.gif]](./images/smilies/maniac.gif)
PS : atunci ma antrenam pentru concursul de UT2004, pe care l-am facut varza inca din prima zi.
Beer makes women prettier.
Voi cam confundati tinta si trisarile subtile cu AI. Pentru tinta fenomenala nu iti trebuie AI. Ca sa zic asa, Worms avea unul din cele mai slabe Ai-uri. Adica cum foloseste numai lansator de rachete si grenada simpla cand are pana si Concrete Donkey? Si AI-ul din UT nu e bun pentru ca tinteste bine, ci pentru ca se descurca fara a avea tinta perfecta.
Si sa va zic eu ceva despre mult laudatele (de catre voi) AI-uri din jocurile de strategie. Nu exista joc de strategie care sa aiba AI decent sau nevoie de AI decent. Pathfinding cat de cat, si atat. Starcraftul si Red Alert nici macar nu si-au mai complicat AI-ul cu stransul de resurse. Ce vedeti voi e doar de peisaj, pentru ca calculatorul oricum primeste bani periodic, si peste nivelul de rush cu mici variatii nu se ridica nici unul. Spuneti-mi si voi daca ati vazut vreo urma de adaptabilitate in vreun RTS...
Si sa va zic eu ceva despre mult laudatele (de catre voi) AI-uri din jocurile de strategie. Nu exista joc de strategie care sa aiba AI decent sau nevoie de AI decent. Pathfinding cat de cat, si atat. Starcraftul si Red Alert nici macar nu si-au mai complicat AI-ul cu stransul de resurse. Ce vedeti voi e doar de peisaj, pentru ca calculatorul oricum primeste bani periodic, si peste nivelul de rush cu mici variatii nu se ridica nici unul. Spuneti-mi si voi daca ati vazut vreo urma de adaptabilitate in vreun RTS...
Dum zomfies...
heh heh, frate, aia la Godlike sunt aproape imposibili.Incercati la UT2004, sa jucati cu botii pe Godlike si sa vedem ce parere o sa aveti de AI ridicat al adversarilor.


Un AI genial il aveau ashtia. Bai, deci nu puteai sa-i atingi fara sa sara 3 sau 4 pe tine shi sa te omoare din cateva lovituri. DEasemenea AI-ul la ONslaught este perfect realizat, botii se duc direct la POwer node-uri, nu se incurca in nimic.
SInguru joc cu Artificial Stupidity ce-mi aduc eu aminte este Beavis and Butthead: Virtual Stupidity :crazyeyes: :crazyeyes:Mi-am adus aminte de un joc mai vechi care se lauda cu Artificial Stupidity
AI,AI,AI.Daca ar fi sa ne bata calculatoarele nu am avea nici o sansa.Sa aiba un script perfect si compu' ar fi imbatabil.Ginditi-va la un joc de strategie.Calculatorul stie exact ce miscari faci,unde te afli,ce upgrade-uri dai,etc.El gandeste in momentul ala:"buey humanu' asta a da upgrade-ul la armura X,asa ca yo,compu' cel smecher trebuie sa ma duc la el cu tancul Y cu upgrade-ul Z pentru al nimici(ca numai asta au compurile in RAM,sa dea in gura)Un AI nesimtzit am observat si la NFS Porsche(pe expert).Deci nu puteam sa fac o depasire fara ca smecheru' sa intre in mine,sau sa se bage in fata mea,totul pentru a ma scoate din cursa.Bun mai e filmul "Terminator II - war against the machine" 

- Amethyst_Eye
- Posts: 107
- Joined: Tue Mar 30, 2004 4:07 pm
Nu mi-am descoperit pasiunea pt strategie decat recent asa ca pct meu de vedere va fi strict al unui Fps-ist.
In Half Life am vazut unul din cele mai reusite AI (marines) la fel in Far Cry.. Botii din UT2004 sunt destul de buni mai ales daca reusesti sa-i controlezi..
Si in Splinter Cell adversarii iti dau destul de furca dar ce mi-a placut este ca incearca sa imite cat mai mult un comportament uman. Nu sunt nici exagerat de inteligenti si nici idioti.
Un AI slab mi s-a parut a fi cel din Chaser...
Alte titluri nu-mi vin acum in minte.
In Half Life am vazut unul din cele mai reusite AI (marines) la fel in Far Cry.. Botii din UT2004 sunt destul de buni mai ales daca reusesti sa-i controlezi..
Si in Splinter Cell adversarii iti dau destul de furca dar ce mi-a placut este ca incearca sa imite cat mai mult un comportament uman. Nu sunt nici exagerat de inteligenti si nici idioti.
Un AI slab mi s-a parut a fi cel din Chaser...
Alte titluri nu-mi vin acum in minte.
- m0rpheus``
- Posts: 676
- Joined: Sat Feb 21, 2004 7:25 pm
OK, si momente comice din cauza AI-ului nu aveti?
La un FPS nu e vorba de scorul la care te fac adversarii si de felul in care se comporta. De exemplu la easy incasai 4 snipere in cap si nu mureai, iar la hard abia te freca glontu si erai la pamant.
Un AI interesant cred ca am mai intalnit si la MaxPayne parca. Inamicii ma chinuiau la disperare cand se ascundeau si dadeau la grenade de nu vedeam.
Bossman, te intreb pe tine pentru ca le stii pe toate. De ce Ai-ul din B&W nu s-ar putea tranfera, eventual intr-o modalitate ceva modificata, si la celelalte jocuri. Si anume in ce consta AI-ul in B&W? (stiam si eu ca are cel mai reusti AI)
La un FPS nu e vorba de scorul la care te fac adversarii si de felul in care se comporta. De exemplu la easy incasai 4 snipere in cap si nu mureai, iar la hard abia te freca glontu si erai la pamant.
Un AI interesant cred ca am mai intalnit si la MaxPayne parca. Inamicii ma chinuiau la disperare cand se ascundeau si dadeau la grenade de nu vedeam.
Bossman, te intreb pe tine pentru ca le stii pe toate. De ce Ai-ul din B&W nu s-ar putea tranfera, eventual intr-o modalitate ceva modificata, si la celelalte jocuri. Si anume in ce consta AI-ul in B&W? (stiam si eu ca are cel mai reusti AI)
Hehe, ar fi fost frumos dacă s-ar fi putut face transferul despre care vorbeşti, dar nu se poate ... iar motivul este simplu ... AI-ul din Black & White nu ar avea ce căuta spre exemplu în Max Payne ... de ce? Fiindcă nu pentru asta a fost conceput ...m0rpheus`` wrote:Bossman, te intreb pe tine pentru ca le stii pe toate. De ce Ai-ul din B&W nu s-ar putea tranfera, eventual intr-o modalitate ceva modificata, si la celelalte jocuri. Si anume in ce consta AI-ul in B&W? (stiam si eu ca are cel mai reusti AI)
Crearea unui AI trebuie privită şi din perspectiva producătorilor, care înainte de a începe programarea propriu zisă îşi pun întrebarea: Ce trebuie să facă de fapt AI în jocul meu?
În cazul Max Payne, inamicii nu sunt la urma urmei decât nişte ţinte care se mai feresc uneori ca să facă luptele mai palpitenate şi atâta tot ... dacă ar fi prea inteligenţi, jocul ar deveni enervant şi s-ar pierde factorul "fun" ...
Black & White pe de altă parte este în 90% concentrat asupra creaturii tale, care este de fapt reprezentantul tău pe Pământ ... de aceea era imperativ ca ea să fie capabilă să înveţe, atât din propria experienţă de viaţă cât şi din ce o înveţi tu, să evolueze şi să se adapteze la situaţii neprevăzute ...
Cel mai bun exemplu în acest sens este o situaţie din joc care pe mine m-a lăsat efectiv cu gura căscată. În timp ce eu mă chinuiam de zor să irig nişte ogoare pentru un oraş de-al meu, creatura mă urmărea foarte curioasă să văd ce fac. După vreo 10 minute stat şi privit, ea a plecat să-şi caute de mâncare şi la scurt timp a fost lovită de un fulger şi evident a luat foc ... şi fără ca eu să intervin, ea a folosit vraja cu care eu irigam ogoarele pentru a stinge focul care o cuprinsese ... de aceea AI-ul din Black & White este şi azi considerat revoluţionar ...
Truth is relative. Pick one that works
Cred ca faza aia cu dusul cand ia foc e scriptata. Nu am incredere nici in AI-ul de la Black & White sa depaseasca scripturile.
Chestia e ca foarte putini respecta regulile propriului joc cand e vorba de implementarea AI-ului. Este de apreciat la Far Cry ca au implementat notiuni gen camp vizual si auz... is pe drumul cel bun.
Nu se poate adapta AI-ul din Black & White la alt joc pentru ca nu e decat o colectie foarte mare de reactii predefinite la anumiti stimuli. Avantajul lui este ca e mai adaptabil decat altele. Ala zic eu ca e semnul unui AI - adaptabilitatea. Cand ati vazut ultima data asa ceva in vreun joc?
Chestia e ca foarte putini respecta regulile propriului joc cand e vorba de implementarea AI-ului. Este de apreciat la Far Cry ca au implementat notiuni gen camp vizual si auz... is pe drumul cel bun.
Nu se poate adapta AI-ul din Black & White la alt joc pentru ca nu e decat o colectie foarte mare de reactii predefinite la anumiti stimuli. Avantajul lui este ca e mai adaptabil decat altele. Ala zic eu ca e semnul unui AI - adaptabilitatea. Cand ati vazut ultima data asa ceva in vreun joc?
Dum zomfies...
- m0rpheus``
- Posts: 676
- Joined: Sat Feb 21, 2004 7:25 pm
Faza cu vraja aia am vazut-o si eu. Dar nu e singura. Mi s-a mai intamplat sa primesc o ploie de fireballs, care binenteles mi-au nimerit micul sat. Creatura s-a pus atunci sa dea ploaie pentru a stinge casele.
La granary. Nu mai aveam multa mancare, desi stiam un bug cu care puteam sa iau o vraja de grain si sa umplu granary-ul pana ma plictiseam. Asa. Si vine creatura fericita si incepe sa face vraji pantru a-mi umple granary-ul. Cool huh?
Dar in ceea ce priveste bataliile nu pot sa spun ca se descurca. Desi avea toate vrajile mai destructive invatate, in momentul cand se batea cu creatura inamica, statea si incasa la lightning bolts si la fireballs intr-o veselie, fara sa faca mai nimic.
La granary. Nu mai aveam multa mancare, desi stiam un bug cu care puteam sa iau o vraja de grain si sa umplu granary-ul pana ma plictiseam. Asa. Si vine creatura fericita si incepe sa face vraji pantru a-mi umple granary-ul. Cool huh?
Dar in ceea ce priveste bataliile nu pot sa spun ca se descurca. Desi avea toate vrajile mai destructive invatate, in momentul cand se batea cu creatura inamica, statea si incasa la lightning bolts si la fireballs intr-o veselie, fara sa faca mai nimic.
- m0rpheus``
- Posts: 676
- Joined: Sat Feb 21, 2004 7:25 pm
Am citit undeva ca unele AI-uri (cica) in FPS-uri se bazeaza in tragerea la puncte sensibile. De exemplu cap, gat, piept. Eu personal nu am observat aceasta faza desi incasez multe head-shoturi in jocurile single-player, dar nu pot sa spun ca e din cauza AI-ului inamicilor.
Si acum faza zilei. Jucam Joan Of Arc, ajunsesem intr-o baza plina de inamici, pregatit de lupta. Dintr-odata incep inamicii ca nebunii sa se bata intre ei. Arcasii si arbaletisti trageau in prostie. Am ramas prima data cu gura cascata crezand ca sunt in zona crepusculara, dar mai apoi m-am enervat pentru ca am pierdut experienta pe care o luam de pe uciderea inamicilor. God, ce a fost aia totusi? (intrebare retorica
) 
Si acum faza zilei. Jucam Joan Of Arc, ajunsesem intr-o baza plina de inamici, pregatit de lupta. Dintr-odata incep inamicii ca nebunii sa se bata intre ei. Arcasii si arbaletisti trageau in prostie. Am ramas prima data cu gura cascata crezand ca sunt in zona crepusculara, dar mai apoi m-am enervat pentru ca am pierdut experienta pe care o luam de pe uciderea inamicilor. God, ce a fost aia totusi? (intrebare retorica


MI S-A intamplat si mie o faza asemanatoare, ma bateam cu grasul ala mare (nu mai stiu cum ii zicea) si cand dadea cu ciocanul ala de meltean, nu ierta nimic, nici pe aia care erau cu el. A, si inca una, cand se adunau la poarta castelului meu, si artileria baga de departe, muci ii facea :black: . Ca sa vezi AI mare.m0rpheus`` wrote:Si acum faza zilei. Jucam Joan Of Arc, ajunsesem intr-o baza plina de inamici, pregatit de lupta. Dintr-odata incep inamicii ca nebunii sa se bata intre ei. Arcasii si arbaletisti trageau in prostie. Am ramas prima data cu gura cascata crezand ca sunt in zona crepusculara, dar mai apoi m-am enervat pentru ca am pierdut experienta pe care o luam de pe uciderea inamicilor. God, ce a fost aia totusi? (intrebare retorica)

Beer makes women prettier.
- m0rpheus``
- Posts: 676
- Joined: Sat Feb 21, 2004 7:25 pm
Aici un pic de error. Nu stiu cum sa-ti spun dar in Joan Of Arc nu este asa-numitul friendly fire. Friendly fire esista DOAR la sageti. Adica daca un inamic trage cu arcul dupa mine si dintr-odata se baga in fata sagetii un alt inamic, ATUNCI este friendly fire.Son of Gondor wrote: MI S-A intamplat si mie o faza asemanatoare, ma bateam cu grasul ala mare (nu mai stiu cum ii zicea) si cand dadea cu ciocanul ala de meltean, nu ierta nimic, nici pe aia care erau cu el. :black: . Ca sa vezi AI mare.
Eu cel putin nu am vazut la aliatii mei sa se ciomageasca intre ei. Eu unul as vrea sa fie FF ca sa imi omor toti aliatii care imi stau in cale. De ce spun asta? Am patit ca am urcat sus intr-un turn pe niste scari inguste, cat pentru om. Buba e ca aveam si o armata de 15 oameni dupa mine, care s-au imbulzit toti pe scari, in asa fel in cat nu mai puteam cobora sub nici o forma. God, nasol a fost.
- m0rpheus``
- Posts: 676
- Joined: Sat Feb 21, 2004 7:25 pm
AI-ul din Splinter Cell este scriptat până la cea mai mică mişcare a mâinii ... :roll:m0rpheus`` wrote:Mie Splinter Cell mi s-a parut destul de dificil. AI-ul nu cred ca e prost facut.
Eventual jucai tu prea bine, prin umbre, stealth, chestii.![]()
Eu stiu ca ma chinuiam in anumite locuri de mai multe ori pana sa reusesc sa trec.
Truth is relative. Pick one that works
Cel mai bun AI il are cu siguranta B&W dar trebuie sa recunosc ca m-a impresionat placut si cel din Far Cry (te surprinde naturaletea unor personaje mai ales atunci cand se scarpina,fumeaza sau ii mai pisca cate o gaza...asta bineinteles inainte de a face cunostinta su sniper rifle-ul).In rest cam toate au aceleasi probleme:In shootere poti sa stai intr-un colt sau dupa o usa si sa astepti sa vina tot "nivelul" pe tine ,totul sfirsindu-se intr-o gramada din care nu mai intelegi nimic,in squad-based toti camarazii tai raman prin copaci,se opresc pe la unele intrari sau pica in gol,la driving daca nu ti-o trag la start nu te mai prind 100 de lap-uri,la strategie "triseaza" de te omoara (sa vedeti The Moon Project cu patch-ul Super Storm...Starcraft e mic copil),s.a.m.d.
P.S.exista si exceptii...![Sign001 [smilie=Sign001.gif]](./images/smilies/Sign001.gif)
P.S.exista si exceptii...
![Sign001 [smilie=Sign001.gif]](./images/smilies/Sign001.gif)
Powered by...INSTINCT tm.
- m0rpheus``
- Posts: 676
- Joined: Sat Feb 21, 2004 7:25 pm
Aminteam de comportament ca o paranteza...
Cred ca Serious Sam sau Painkiller...sunt multi,nu se mai opresc si au un singur tzel...lol
Lasand gluma la o parte cred totusi ca am intalnit un AI satisfacator la Ghost Recon(care nu prea este shooter clasic) sau la Call Of Duty...indraznesc...sa spun...
Cred ca Serious Sam sau Painkiller...sunt multi,nu se mai opresc si au un singur tzel...lol
Lasand gluma la o parte cred totusi ca am intalnit un AI satisfacator la Ghost Recon(care nu prea este shooter clasic) sau la Call Of Duty...indraznesc...sa spun...
Powered by...INSTINCT tm.
Si eu cred ca AI din BW este cel mai beton, nu degeaba a ajuns in cartea
recordurilor ca cel mai bun AI.
Eu as vrea un joc de strategie cu AI fain.AI din W3FT cu ultimul patch
este foarte naspa chiar pe Hard cand primiste dublu gold si wood, se bate cu unitatile pe rand, nu fuge cu eroi cand sunt pe moarte, tot strategiile ale le aplica, daca de ex. iti faci numai air nu stie sa isi faca multi arcasi sau whatever, etc..
As vrea un AI in care calcu sa invete in timp, sa vada cum joci tu sa te copie in mare parte , adica sa scout-uie tot timplu sa isi faca unitati in functie de ce iti faci tu...
AI sa fie pe net , adica sa te poti juca cu compluteru pe net ,si el sa invete de la fiecare player cu care sa jucat strategii noi si se "ingrase" AIu la nesfarsit.
Sunt curios peste cati ani o sa jucam asa un joc, poate W4:)
recordurilor ca cel mai bun AI.
Eu as vrea un joc de strategie cu AI fain.AI din W3FT cu ultimul patch
este foarte naspa chiar pe Hard cand primiste dublu gold si wood, se bate cu unitatile pe rand, nu fuge cu eroi cand sunt pe moarte, tot strategiile ale le aplica, daca de ex. iti faci numai air nu stie sa isi faca multi arcasi sau whatever, etc..
As vrea un AI in care calcu sa invete in timp, sa vada cum joci tu sa te copie in mare parte , adica sa scout-uie tot timplu sa isi faca unitati in functie de ce iti faci tu...
AI sa fie pe net , adica sa te poti juca cu compluteru pe net ,si el sa invete de la fiecare player cu care sa jucat strategii noi si se "ingrase" AIu la nesfarsit.
Sunt curios peste cati ani o sa jucam asa un joc, poate W4:)