Da, da...eu de ce-mi dadeam palme cateva posturi mai sus ?SoboLAN wrote:Am mai descoperit o problema.

Abia astept sa apara versiunea full si p-aici sa comenteze doar 2-3 insi.


Moderator: Moderatori
Da, da...eu de ce-mi dadeam palme cateva posturi mai sus ?SoboLAN wrote:Am mai descoperit o problema.
Încearcă Richard Burns Rally joacă 2 zile şi dupaia treci pe NFS o să-ţi dai seama cum e un simulator şi cum e un joc arcade. A si CMR e simulator încearcă`l şi le el.Pigoo wrote:deci eu nu inteleg cum unii pot spune ca nfsps asta e arcade cand eu il vad aproape simulator .. [smilie=maniac.gif]
sa nu mai zic TDU care e pur simulator .. nu pot sa joc jocul ala deloc :laughing6:
GabYO sincer si in celalalt mod tot nu are liniaritate, acest lucur ma deranjeaza la culme. Este de o stupizenie inimaginabila pentru mine cum au ajuns ei la concluzia ca asa se comporta o masina.GabYO wrote:IL Dotore, iti reamintesc ca ceea ce spui este valabil pentru un singur mod de cursa. E ca si cum am zice ca in NFS-urile anterioare masina aluneca prea mult in modul drift... cam acelasi principiu e si aici.
Demo-ul asta nu lamureste mai nimic, doar aduce mai multe intrebari despre versiunea finala. We just have to wait and see!
E de un infinit de ori mai realist decat Pro Street. (exceptie face DIRT care a fot o dezamagire crunta)Ghetto_64 wrote:Colin McRae Rally nu e simulator.
Ghetto_64 wrote:Colin McRae Rally nu e simulator.
Ei n-as generaliza asa...Heavy_D wrote: uitativa in topicul de Carbon si MW si acolo ati zis naspa napsa naspa si tot dupa ati zis jocu ii perfect etc![]()
We're very excited about this feature. I don't think any other game has damage to this level.
Zici la automat cand schimba primadata viteza ca tureaza?TripleX wrote:Asa e ... .vrem engine de crysis in NFS![]()
O intrebare: Mi se pare mie sau in speed challenge schimbarea vitezelor din cutia automata este cam anapoda? Am observat ca motorul tureaza exagerat intre doua viteze, cel din fata mea luand un avans considerabil.